ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
2 КЛАС
105 годин на рік, 3 години на тиждень
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінюваня знань, які засвоїв учень за рік |
Розуміє прості запитання, що стосуються його безпосередньо, наприклад про ім’я, вік та адресу, або схожі речі, якщо вчитель питає чітко та повільно. Вказує на малюнках назви членів родини. З допомогою вчителя рахує від 1 до 10 на пальчиках. |
Я, моя родина і друзі |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
З допомогою вчителя та карток розпізнає числа, дні тижня. Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків , такі як кольори, іграшки та дії. |
Відпочинок і дозвілля |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика. |
Природа |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків. |
|
Називає та описує когось або щось простими короткими словами з допомогою вчителя. Відповідає на прості запитання за вчителем. |
Людина |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків. |
|
Розуміє короткі,формальні вирази та покладаючись на жести намагається відповідати. Розуміє короткі прості інструкції до дій. |
Свята та традиції |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко,за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у меню ресторанів швидкого харчування, де є фотографії страв. |
Харчування |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|
З допомогою вчителя продукує короткі слова про шкільне приладдя та шкільні меблі. Розуміє короткі прості інструкції до дій. |
Школа |
Інтерактивні та ігрові форми роботи. Малювання, слухання пісень, руханок, віршиків.
|
|