№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||
Тема 3: What’s your knowledge? ( 6 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Винахідники Inventors Великі винахідники Great scientists |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention |
Present Passive. Present Passive. |
Додаткові завдання Ex. 3 b, p. 125. |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору
|
Ex. 6, p. 121 ex. 7, p. 127 |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
Практикування у Present Simple Passive Відомі відкриття |
|
Past Passive |
Ex. 6, p. 134. Ex. 8, p. 136 |
Додаткові завдання |
|
правило 12 речень |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
Хто може розповісти про винахідників? |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Present Passive Past Passive |
Ex. 3, p. 138 |
Ex. 4 b, p. 138 |
|
ex. 7, p. 143 |
||||||||||||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Граматичний практикум. Present Passive\ Past Passive Мій улюблену вчений, винахідник Розвиток навичок |
|
Present\Past Passive |
с. 139-140 |
Додаткові завдання |
|
поторити ЛО Додаткові завдання |
||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4: Nature ( 5 уроків) |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Що для тебе означає природа? В нас немає іншої землі. |
ЛО теми |
Present\Past Passive |
Ex.2, p. 146. Ex. 4, p. 147 Ex. 7 b, p. 151 Ex. 9 a, p. 151 |
Ex. 1, p. 146 Ex. 3, p. 147. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів
|
ex. 7 a, p. 150 |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
Що ти можеш зробити, щоб врятувати Землю? |
|
Modal Verbs of: obligation, necessity, ability |
Ex.2a,b, p.153. |
Ex. 1, p. 152 Ex. 3 b, p. 154 Ex. 3, p. 157. Ex. 4, p. 158. |
|
ex. 7a, b, p. 156 ex. 5, p. 158 |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
Захист навколишнього середовища в Україні Практикування вживання модальних дієслів |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
p. 166–167. |
discussion Ex. 1, p. 167. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
ex. 2, p. 167 |
||||||||||||||||||
ЗОШИТ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Вимираючі тварини і рослини України Узагальнюючий урок. Revise your knowledge Граматичний куточок. Екологічні проблеми та їх вирішення |
|
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
Ex. 1, p. 168. Ex. 4 c, p. 171. Ex. 5, p. 171 |
Ex. 4 b, p. 170 Ex.7, p. 172. Discussion |
опис тварини чи рослини |
|||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Фактично |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||
№ з\п |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||||||||||||||
ЗОШИТ |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Вчора, позавчора та завтра Сполучене королівство, яким ти його бачиш |
England, Scotland, Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision.
|
Ex. 1, p. 192. |
Text “Sir Isaac Newton”. Ex. 5, p. 194. |
|
ex. 7, p. 194 |
||||||||||||||||||
|
|
|
|
Лондон. Основні відомості. Навколо Великобританії Міста Сполученого Королівства Міста Великої Британії. |
Present\ Past Simple Passive |
Past Tenses. Future Tenses Past\ Future Tenses. |
с.201-202 Ex. 5 b, p. 205 Ex. 2 b,c,p.208 |
Ex. 5 a, p. 205. Ex. 5 c, p. 206 Ex. 1 a, p. 207. Ex. 2 a, p. 207 |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
презентація |
||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Контроль читання
Контроль аудіювання |
|
підготовка до КР |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Контроль письма
Контроль говоріння |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Визначні місця Великобританії Україна - наша Батьківщина Узагальнюючий урок
|
Назви міст та пам’яток історії та культури |
|
с. 225 |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття. |
розповідь Визначні місця Великобританії |
||||||||||||||||||
ЗОШИТ |
||||||||||||||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||||||||||||||||||||||||
РІЧНА |
||||||||||||||||||||||||||||