Індивідуальні картки-теги з української мови на тему "Іменник" 2-3 клас.

Про матеріал
У поданому матеріалі міститься шість інтивідуальних карток з української мови, з різноманітними завданнями для засвоєння знань учнів з теми іменник . Картки можна використовувати в 2-3 класі.
Перегляд файлу

______________________

 

image

Випиши в одну колонку назви людей, в другу – назви тварин, в третю – назви явищ природи.

 

 

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________ _______________________ _______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________ _______________________ _______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________ _______________________ _______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________ _______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

image

image

imageДо слів ознак добери іменник, ознаки якого названі. Спиши, дописуючи дібраний іменник.

 

 

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________

image

image

image

imageДобери до поданих слів іменники з протилежним значенням (антоніми) і запиши їх.

Зразок: Ніч – день.

 

 

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________ _________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

 

image

image

 

image

Запиши спочатку назви рослин, а потім назви інших предметів

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________ ____________________________________________________

___________________________

 

____________________________________________________

____________________________________________________

____________________________________________________ ____________________________________________________ ____________________________________________________

____________________________

 

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку