Індивідуальний навчальний план

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з української мови для 5 класу (сімейна/домашня форма навчання)
Перегляд файлу

 

 

Затверджено

Директор ______________

______________

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН

з української мови

для учня/учениці  5 класу __________________________,

який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 номер 804

 (ІІ семестр)

 

Зміст навчального матеріалу за програмою

Очікувані результати навчання (здобувач/ка освіти…)

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

 

Тема №5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Вимова голосних і приголосних звуків.

Чергування звуків. Правопис префіксів

 

Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).

 

          дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

          знаходить у тексті відому і нову інформацію

          розпізнає основні виражальні засоби

          складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами

          добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення

          знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

          пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

          вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

          порівнює тексти щодо наявності в них чергувань звуків, засобів милозвучності

 

Ненаголошені голосні в коренях слів (тренувальні вправи). Орфограма, орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник.

 

Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків.

 

Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі), без-.

 

Спрощення в групах приголосних.

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично).

 

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків .

 

Основні випадки чергування [у] - [в], [і] - [й] (правила милозвучності).

 

Уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

 

 

Тема №6. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

 

Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення).

          вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів

          наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи типові мовленнєві конструкції, доречні цитати з тексту для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань

          розрізняє тексти різних стилів і типів

          переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання

          записує власні міркування або інформацію з інших джерел

          створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

          складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами

          створює невеликі типові повідомлення на спеціальних захищених цифрових сервісах і в соціальних мережах

 

Уживання м’якого знака (тренувальні вправи).

 

Сполучення букв йо, ьо.

 

Апостроф (повторення і поглиблення).

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.

 

Контрольна робота №6 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.  (тестові  завдання).

 

 

Тема №7. Відомості із синтаксису та пунктуації. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення

 

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.

доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації

          добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування

          дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

          формулює тему та основну думку тексту

          визначає актуальність і несуперечливість тексту на основі власного досвіду та досвіду інших

          записує власні міркування або інформацію з інших джерел

          створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата

          складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними пунктуаційними нормами

 

Граматична помилка в словосполученнях.

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).

 

Граматична основа речення (тренувальні вправи).

 

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).

 

Другорядні члени речення. Додаток.

 

Означення як другорядний член речення.

 

Додаток, означення (тренувальні вправи).

 

Обставина як другорядний член речення.

 

Синтаксичний розбір простого речення.

 

 

Тема №8. Відомості із синтаксису та пунктуації. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення.

 

          перефразовує репліки в діалозі

          визначає ключові слова в почутому повідомленні

          добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування

          дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

          пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації (заголовка, змісту, анотації тощо)

          використовує заголовок, зміст та анотацію для оптимізації роботи з текстом

          формулює тему та основну думку

          проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті

          переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка перед ОЧР після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом.

 

Розділові знаки у реченнях з однорідними членами (тренувальні вправи).

 

Звертання. Непоширені і поширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення).

 

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.

 

Вставні слова та сполучення слів (тренувальні вправи).

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

 

Кома між частинами складного речення.

 

Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови.

 

Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу.

 

 

Тема №9. Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі

 

Лексикологія.

          визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в почутому повідомленні

          обґрунтовує достовірність, повноту інформації, у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення

          формулює тему та основну думку тексту

          записує власні міркування або інформацію з інших джерел

          створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

 

Будова слова й орфографія.

 

Фонетика й графіка. Орфоепія.

 

Орфографія.

 

Синтаксис і пунктуація.

 

Контрольна робота  (тестові завдання).

 

 

docx
Додано
22 грудня 2023
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку