Затверджено
Директор ______________
______________
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
з української мови
для учня/учениці 5 класу __________________________,
який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 номер 804
(ІІ семестр)
Зміст навчального матеріалу за програмою |
Очікувані результати навчання (здобувач/ка освіти…) |
Дата/ час проведення консультацій, видів контролю |
|
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення). |
дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів знаходить у тексті відому і нову інформацію розпізнає основні виражальні засоби складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть порівнює тексти щодо наявності в них чергувань звуків, засобів милозвучності |
|
|
Ненаголошені голосні в коренях слів (тренувальні вправи). Орфограма, орфографічна помилка (практично). Орфографічний словник. |
|
||
Вимова приголосних звуків (у т.ч. префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. |
|
||
Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі), без-. |
|
||
Спрощення в групах приголосних. |
|
||
Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). |
|
||
Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків . |
|
||
Основні випадки чергування [у] - [в], [і] - [й] (правила милозвучності). |
|
||
Уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності). |
|
||
Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення). |
вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи типові мовленнєві конструкції, доречні цитати з тексту для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань розрізняє тексти різних стилів і типів переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання записує власні міркування або інформацію з інших джерел створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами створює невеликі типові повідомлення на спеціальних захищених цифрових сервісах і в соціальних мережах |
|
|
Уживання м’якого знака (тренувальні вправи). |
|
||
Сполучення букв йо, ьо. |
|
||
Апостроф (повторення і поглиблення). |
|
||
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних. |
|
||
Контрольна робота №6 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. (тестові завдання). |
|
||
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні. |
доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів формулює тему та основну думку тексту визначає актуальність і несуперечливість тексту на основі власного досвіду та досвіду інших записує власні міркування або інформацію з інших джерел створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними пунктуаційними нормами |
|
|
Граматична помилка в словосполученнях. |
|
||
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). |
|
||
Граматична основа речення (тренувальні вправи). |
|
||
Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). |
|
||
Другорядні члени речення. Додаток. |
|
||
Означення як другорядний член речення. |
|
||
Додаток, означення (тренувальні вправи). |
|
||
Обставина як другорядний член речення. |
|
||
Синтаксичний розбір простого речення. |
|
||
Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). Кома між однорідними членами речення. |
перефразовує репліки в діалозі визначає ключові слова в почутому повідомленні добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації (заголовка, змісту, анотації тощо) використовує заголовок, зміст та анотацію для оптимізації роботи з текстом формулює тему та основну думку проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання |
|
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка перед ОЧР після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом. |
|
||
Розділові знаки у реченнях з однорідними членами (тренувальні вправи). |
|
||
Звертання. Непоширені і поширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення). |
|
||
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. |
|
||
Вставні слова та сполучення слів (тренувальні вправи). |
|
||
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
||
Кома між частинами складного речення. |
|
||
Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови. |
|
||
Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу. |
|
||
Лексикологія. |
визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в почутому повідомленні обґрунтовує достовірність, повноту інформації, у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення формулює тему та основну думку тексту записує власні міркування або інформацію з інших джерел створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід |
|
|
Будова слова й орфографія. |
|
||
Фонетика й графіка. Орфоепія. |
|
||
Орфографія. |
|
||
Синтаксис і пунктуація. |
|
||
Контрольна робота (тестові завдання). |
|