Індивідуальний навчальний план
Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляється відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.
Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та годин для їх вивчення.
Навчальний предмет математика
Цілі навчання |
Зміст |
Психологічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
|
І. Нумерація в межах 1000. Нумерація в межах 100 (Повторення). 1, 10, 100 – лічильні одиниці. Пряма і зворотна лічба сотнями в межах 1000. 1000 як нова розрядна одиниця. Утворення, читання і запис повних чисел. Розрядна таблиця. Десятковий склад чисел. Утворення, читання і запис неповних чисел. Десятковий склад чисел. Порівняння розрядних одиниць. Порівняння чисел сусідніх розрядів ( 2, 20, 20 – 200). Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі. Пряма і зворотна лічба розрядними одиницями і рівними числовими групами ( по 2, 5, 20, 20, 200, 500 ). Місце числа в числовому ряді. Порівняння чисел.Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові і чотирицифрові числа, найбільше і найменше з них ( крім чотирицифрових). Заокруглення чисел до круглих десятків.
Кілограм. Грам. Їх співвідношення.
Кілометр. Метр. Їх співвідношення.
|
|
|
Учень:
|
Дії над круглими сотнями і десятками. Додавання круглих сотень. Віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих сотень. Множення і ділення круглих сотень (200х4, 600: 3). Множення круглих десятків. (30х3, 40х3, 240х2). Ділення круглих десятків (80:4, 480:4, 160:4). Множення і ділення круглих сотень і круглих десятків. Міри часу. Визначення часу з точністю до 1 хв. Подвійне позначення часу.
|
|
|
Учень:
|
Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд. Додавання круглих десятків до круглих сотень ( 400 + 50, 300 + 400 + 60). Назва компонентів. Віднімання круглих десятків або сотень ( 840 – 40, 840 – 800 ). Назва компонентів. Додавання і віднімання круглих десятків (240 + 30, 390 – 70 ). Порядок дій. Дужки. Додавання і віднімання одноцифрового числа (200+8, 208 – 8). Додавання і віднімання двоцифрового числа ( 500 + 36, 185 – 85 ). Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 180 + 4, 283 – 3 ). Додавання і віднімання круглих десятків ( 354 + 20, 748– 20 ). Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 275 + 2, 649 – 5 ). Додавання і віднімання двоцифрового числа (155 +32, 368 – 43). Додавання і віднімання круглих сотень ( 270 + 300, 450 – 200, 527 + 400, 789 - 300). Додавання і віднімання трицифрових чисел ( 342 + 237, 852 – 632, 768 – 243).
|
|
|
Учень:
|
Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд. Додавання і віднімання без переходу через розряд ( письмові прийоми ). Додавання, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10 (146 +24, 218 + 352, 624 +6). Віднімання, коли доводиться позичати десяток, а одиниці зменшуваного дорівнюють нулю ( 360 – 134, 470 – 16, 650- 8). Перевірка віднімання. Додавання, коли сума одиниць першого розряду більше 10 ( 248 + 136, 438 + 27, 548+ 5). Перевірка додавання. Віднімання, коли число одиниць зменшуваного менше числа одиниць від’ємника ( 562 – 248, 643 – 37, 692 – 7). Додавання, коли сума одиниць другого розряду > 10 ( 514 + 292, 363 + 484). Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника ( 707 – 346, 918 –254). Додавання, коли сума одиниць і першого, і другого розряду > 10 ( 436 + 264, 632 + 179, 354 +65, 346 + 54). Віднімання, коли доводиться позичати і десяток, і сотню ( 540 – 68, 720 – 454, 621 – 47¸ 556 – 378). Віднімання, коли зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть всередині його ( 600 – 53, 800 – 337, 501 – 25, 604 – 338). Додавання та віднімання з переходом через розряд. Віднімання, коли у зменшуваному є нулі і стоять вони на різних місцях.
|
|
|
Учень:
|
Іменовані числа. Абстрактні та іменовані числа. Просте і складне іменоване число. Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у дециметри, дециметрів у сантиметри, сантиметрів у міліметри. Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у сантиметри, гривні у копійки. Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри. Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри. Додавання простих і складених іменованих чисел без перетворення: 12м + 15 м =; 15 см + 3 мм =; 6м + 9 дм =; 3 дм + 4см =; 6 грн. + 40 к. =; 4м 5 дм+ 10 м =; 3 м 4 дм + 2 дм =; 25 м 30 см + 5 м 40 см. Віднімання іменованих чисел без роздроблення : 45 м – 23 м =; 74 см 5 мм – 5 мм =; 14 дм 8 см – 14 дм =; 93 м 7 дм – 2 дм =; 79 м 8 см – 36 м =; 65грн. 85 к. – 14 грн. 21 к. Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір: 75 см + 25 см = ; 13 к. + 87 коп. =; 8дм + 2дм =; 6мм + 4 мм =; 6 грн. 58 коп. + 42 к. Віднімання іменованих чисел з роздробленням : 1 м – 23 см =; 1 грн. – 62 к. =; 1дм – 2 см = ; 1 см – 2 мм =; 1 м – 8 дм =. Додавання та віднімання іменованих чисел. (Узагальнення матеріалу). |
|
|
Учень:
|
Звичайні дроби. Знаходження половини конкретної величини (круга, квадрата, прямокутника та ін.) і конкретної кількості. Знаходження третьої частини конкретної кількості і конкретної величини. Знаходження четвертої частини конкретної кількості і конкретної величини. Знаходження п’ятої і десятої частини конкретної кількості і конкретної величини. Утворення і позначення частин: 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10. Чисельник і знаменник дробу, їх значення. Знаходження 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10 від конкретної кількості або конкретної величини.1 мм = 1\10 см; 1 см = 1\10 дм; 1дм = 1\10м. Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками. Порівняння дробів з однаковими знаменниками і різними чисельниками. Порівняння дробів з одиницею. Правильні і неправильні дроби. Мішані числа. Порівняння мішаних чисел.
|
|
|
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
Учень:
креслить правильний шестикутник за допомогою циркуля і лінійки. |
Геометричний матеріал. Пряма лінія. Напрямки. Креслення за даними розмірами в різних напрямках. Крива лінія. Креслення. Замкнена і незамкнена крива лінія.
Коло як крива замкнена лінія. Дуга як незамкнена крива лінія.
Ламана лінія. Замкнена і незамкнена ламана лінія. Креслення. Вимірювання довжини ламаної лінії. Побудова ламаної лінії за даними розмірами.
Кути. Види кутів. Види трикутників за кутами. Побудова.
Трикутники. Види трикутників за сторонами. Побудова.
Многокутники як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Їх назва в залежності від кількості кутів. Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Порівняння прямокутника і квадрата.
Шестикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Розпізнавання. Креслення за даними точками. Правильний шестикутник. Кути. Сторони. Відшукування серед ряду шестикутників шляхом вимірювання сторін.
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік.
|
|
|