Індивідуальний навчальний план 7 клас для дітей з ООП

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план для учнів 7 класу з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляється відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та годин для їх вивчення.

Навчальний предмет   математика

Цілі навчання

Зміст

Психологічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

 

Учень:

  •                  вміє усно і письмово до давати та віднімати без переходу із переходом через розряд в межах 100;
  •                  розв’язує прості та складені арифметичні задачі.

 

Учень:

  •                  утворює, читає і записує числа, які складаються з круглих сотень, сотень і десятків, сотень, десятків і одиниць;
  •                  порівнює розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів;
  •                  визначає кількість розрядних одиниць і загальні кількості одиниць, десятків, сотень у числі;
  •                  рахує в прямому і  зворотному порядку одиницями і рівними числовими групами;
  •                  знає місце числа в числовому ряді;
  •                  порівнює числа;
  •                  знає і називає одноцифрові, двоцифрові, трицифрові та чотирицифрові числа;
  •                  визначає найбільше та найменше число в кожному розряді;
  •                  знає і називає числа парні й непарні;
  •                  здійснює заокруглення чисел до круглих десятків;
  •                  знає і позначає римські числа І – ХІІ.

 

 

Учень:

  •        знає назви одиниць маси;
  •        співвідносить одиниці маси: кілограм – грам.

 

 

 

Учень:

  •        знає назви одиниць довжини;
  •                  співвідносить одиниці довжини: кілометр – метр.

 

І. Нумерація в межах 1000.

Нумерація в межах 100 (Повторення).

1, 10, 100 – лічильні одиниці. Пряма і

зворотна лічба сотнями в межах 1000. 1000 як нова розрядна одиниця.

Утворення, читання і запис повних чисел. Розрядна таблиця. Десятковий склад чисел.

Утворення, читання і запис неповних чисел. Десятковий склад чисел.

Порівняння розрядних одиниць. Порівняння чисел сусідніх розрядів ( 2, 20, 20 – 200).

Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі.

Пряма і зворотна лічба розрядними одиницями і рівними числовими групами  ( по 2, 5, 20, 20, 200, 500 ).

Місце числа в числовому ряді. Порівняння чисел.Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові і чотирицифрові числа, найбільше і найменше з них ( крім чотирицифрових).

Заокруглення чисел до круглих десятків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кілограм. Грам. Їх співвідношення.

 

 

 

 

 

Кілометр. Метр. Їх співвідношення.

 

 

 

 

Учень:

  •                  розв’язує приклади на додавання та віднімання круглих сотень;
  •                  розв’язує приклади на множення та ділення круглих сотень;
  •                  розв’язує приклади на множення круглих десятків;
  •                  розв’язує приклади на ділення круглих десятків;
  •                  пояснює розв’язання прикладів;
  •                  визначає час з точністю до 1 хвилини.

 

Дії над круглими сотнями і десятками.

Додавання круглих сотень.

Віднімання круглих сотень.

Додавання і віднімання круглих сотень.

Множення і ділення круглих сотень (200х4, 600: 3).

Множення круглих десятків. (30х3, 40х3, 240х2).

Ділення круглих десятків (80:4, 480:4, 160:4).

Множення і ділення круглих сотень і круглих десятків.

Міри часу. Визначення часу з точністю до 1 хв. Подвійне позначення часу.

 

 

 

 

 

Учень:

  •        знає нумерацію чисел в межах 1000;
  •        розуміє значення цифр у числі;
  •        визначає кількість розрядних одиниць;
  •        визначає місце числа в натуральному ряді чисел;
  •        порівнює числа в межах 1000;
  •        розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 1000 без переходу через розряд;
  •        пояснює розв’язання прикладів.

 

Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд.

Додавання круглих десятків до круглих сотень ( 400 + 50, 300 + 400 + 60). Назва компонентів.

Віднімання круглих десятків або сотень ( 840 – 40, 840 – 800 ). Назва компонентів.

Додавання і віднімання круглих десятків (240 + 30, 390 – 70 ). Порядок дій. Дужки.

Додавання і віднімання одноцифрового числа (200+8, 208 – 8).

Додавання і віднімання двоцифрового числа ( 500 + 36, 185 – 85 ).

Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 180 + 4, 283 – 3 ).

Додавання і віднімання круглих десятків ( 354 + 20, 748– 20 ).

Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 275 + 2, 649 – 5 ).

Додавання і віднімання двоцифрового числа (155 +32, 368 – 43).

Додавання і віднімання круглих сотень ( 270 + 300, 450 – 200, 527 + 400, 789 - 300).

Додавання і віднімання трицифрових чисел ( 342 + 237, 852 – 632, 768 – 243).

 

 

 

 

 

 

Учень:

  •  визначає кількість розрядних одиниць;
  • розв’язує приклади на додавання та віднімання в межах 1000 з переходом через розряд, пояснює розв’язання;
  • виконує перевірку додавання.

 

 

 

 

Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд.

Додавання і віднімання без переходу через розряд ( письмові прийоми ).

Додавання, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10 (146 +24, 218 + 352, 624 +6).

Віднімання, коли доводиться позичати десяток, а одиниці зменшуваного дорівнюють нулю ( 360 – 134, 470 – 16, 650- 8). Перевірка віднімання.

Додавання, коли сума одиниць першого розряду більше 10 ( 248 + 136, 438 + 27, 548+ 5). Перевірка додавання.

Віднімання, коли число одиниць зменшуваного менше числа одиниць від’ємника ( 562 – 248, 643 – 37, 692 – 7).

Додавання, коли сума одиниць другого розряду  >  10 ( 514 + 292, 363 + 484).

Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника ( 707 – 346, 918 –254).

Додавання, коли сума одиниць і першого, і другого розряду > 10 ( 436 + 264, 632 + 179, 354 +65, 346 + 54).

Віднімання, коли доводиться позичати і десяток, і сотню ( 540 – 68, 720 – 454, 621 – 47¸ 556 – 378).

Віднімання, коли зменшуване  закінчується двома нулями або нуль стоїть всередині його ( 600 – 53, 800 – 337, 501 – 25, 604 – 338).

Додавання та віднімання з переходом через розряд.

Віднімання, коли у зменшуваному є нулі і стоять вони на різних місцях.

 

 

 

 

 

 

Учень:

  •                  встановлює співвідношення між одиницями вартості, довжини, ваги;
  •                  роздроблює і перетворює числа;
  •                  виконує додавання та віднімання простих і складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням.

 

Іменовані числа.

Абстрактні та іменовані числа.

Просте і складне іменоване число.

Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у дециметри, дециметрів у сантиметри, сантиметрів у міліметри.

Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у сантиметри, гривні  у копійки.

Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри.

Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри.

Додавання простих і складених іменованих чисел без перетворення: 12м + 15 м =; 15 см + 3 мм =; 6м + 9 дм =; 3 дм + 4см =; 6 грн. + 40 к. =; 4м  5 дм+ 10 м =; 3 м 4 дм + 2 дм =; 25 м 30 см + 5 м 40 см.

 Віднімання іменованих чисел без роздроблення : 45 м – 23 м =; 74 см 5 мм – 5 мм =; 14 дм 8 см – 14 дм =; 93 м 7 дм – 2 дм =; 79 м 8 см – 36 м =; 65грн. 85 к. – 14 грн. 21 к.

Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір:  75 см + 25 см = ; 13 к. + 87 коп. =; 8дм + 2дм =;  6мм + 4 мм =; 6 грн. 58 коп. + 42 к.

Віднімання іменованих чисел з роздробленням : 1 м – 23 см =; 1 грн. – 62 к. =; 1дм – 2 см = ; 1 см – 2 мм =; 1 м – 8 дм =.

Додавання та віднімання іменованих чисел. (Узагальнення матеріалу).

 

 

Учень:

  •                  знаходить частини конкретної величини і конкретної кількості;
  •                  утворює, читає, записує звичайні дроби
  •                  розрізняє чисельник і знаменник;
  •                  порівнює дроби;
  •                  розпізнає правильні та неправильні дроби, мішане число.

 

Звичайні дроби.

Знаходження половини конкретної величини (круга, квадрата, прямокутника та ін.) і конкретної кількості.

 Знаходження третьої частини конкретної кількості і конкретної величини.

 Знаходження четвертої частини конкретної кількості і конкретної величини.

 Знаходження п’ятої і десятої частини конкретної кількості і конкретної величини.

Утворення і позначення частин: 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10.

 Чисельник і знаменник дробу, їх значення.

Знаходження 1\2; 1\3; 1\4; 1\5; 1\10 від конкретної кількості або конкретної величини.1 мм = 1\10 см; 1 см = 1\10 дм; 1дм = 1\10м.

Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками. Порівняння дробів з однаковими знаменниками і різними чисельниками.

 Порівняння дробів з одиницею.

 Правильні і неправильні дроби.

 Мішані числа. Порівняння мішаних чисел.

 

 

 

Учень:

  •                  креслить пряму лінію за даними розмірами у різних напрямках;
  •                  розрізняє замкнену і незамкнену криву лінію;
  •                  виділяє коло як криву замкнену лінію;
  •                  визначає дугу як незамкнену криву лінію.
  •                  Креслить коло за допомогою циркуля.

 

Учень:

  •                  Розрізняє види ламаної лінії;
  •                  Креслить ламані лінії;
  •                  Вимірює довжину ламаної лінії;
  •                  Будує ламану лінію за даними розмірами;

Учень:

  •                  Знає назву кутів, їх елементи,розрізняє кути;
  •                  Креслить кути за допомогою креслярського косинця.

Учень:

  •        розрізняє елементи трикутника;
  •        визначає види трикутників за допомогою косинця;
  •        визначає види трикутників шляхом вимірювання сторін;
  •        креслить трикутники різних видів за допомогою лінійки;
  •        будує рівносторонній рівнобедрений і різносторонній трикутники за допомогою циркуля і лінійки;
  •        будує трикутники за даними сторонами за допомогою циркуля і лінійки.

 Учень:

  •                   

 

Учень:

  •                  Знає назву геометричних фігур, вибирає означену фігуру, дає визначення;
  •                  Знає назву і показує елементи прямокутника і квадрата;
  •                  Порівнює прямокутник і квадрат за кутами і сторонами, визначає подібність та їх відмінність.

Учень:

  •                  Розрізняє, креслить шестикутник за даними точками, зразком;
  •                  Знає елементи правильного шестикутника;
  •                  Відшукує правильний шестикутник шляхом вимірювання сторін.

Учень:

  • визначає види трикутників за кутами і сторонами;
  • креслить трикутники за допомогою циркуля і лінійки за даними довжинами сторін;
  • креслить ламану лінію за даними розмірами;
  •  розрізняю многокутники;

 креслить правильний шестикутник за допомогою циркуля і лінійки.

Геометричний матеріал.

Пряма лінія. Напрямки. Креслення за даними розмірами в різних напрямках.

Крива лінія. Креслення. Замкнена і незамкнена крива лінія.

 

Коло як крива замкнена лінія. Дуга як незамкнена крива лінія.

 

 

 

 

 

 

Ламана лінія. Замкнена і незамкнена ламана лінія. Креслення.

Вимірювання довжини ламаної лінії.

Побудова ламаної лінії за даними розмірами.

 

 

Кути. Види кутів.

Види трикутників за кутами. Побудова.

 

 

 

Трикутники. Види трикутників за сторонами. Побудова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Многокутники як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Їх назва в залежності від кількості кутів.

Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії.

Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Порівняння прямокутника і квадрата.

 

 

 

 

 

 

Шестикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Розпізнавання. Креслення за даними точками.

Правильний шестикутник. Кути. Сторони. Відшукування серед ряду шестикутників шляхом вимірювання сторін.

 

 

 

 

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Швець Лариса
Пов’язані теми
Математика, 7 клас, Планування
Додано
1 вересня
Переглядів
1373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку