Індивідуальний навчальний план із зарубіжної літератури (2 семестр) 7 клас сімейна (домашня) форма навчання

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план із зарубіжної літератури (2 семестр) 7 клас сімейна (домашня) форма навчання ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 6 – 9 класи Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698 зарубіжна 7-9 кл) «Зарубіжна література» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Волощук Є. В., Слободянюк О. М.
Перегляд файлу

Затверджую

 Директор__________________

 __________________

 

 

Індивідуальний навчальний план

із зарубіжної літератури (2 семестр)

учениці 7 класу Селезньової Дарини ,

яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 6 – 9 класи  Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти

(Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698 зарубіжна 7-9 кл)

«Зарубіжна література» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти Волощук Є. В., Слободянюк О. М.

 

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій,

видів контролю

Тема 5.  Дружба і кохання

Очікувані результати:

Ключові компетентності Учень (учениця): висловлює судження щодо важливості духовного й емоційного збагачення людини (НЛ-1); усвідомлює красу високих почуттів, висловлює критичну думку щодо вияву меркантилізму, прагматизму у людських стосунках (НЛ-2); цінує віру у власні здібності, здатність ухвалювати нестандартні рішення для втілення мрії (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця): знає і розповідає про основні факти життя і творчості митців; визначає провідні теми, ідеї, характеризує художні образи, роль описів природи у віршах зарубіжних поетів, розкриває їхнє емоційне забарвлення і художні засоби втілення певних емоцій і почуттів; визначає особливості сюжету і композиції прочитаної повісті; характеризує духовно-емоційний світ головних героїв/героїнь прочитаної повісті, зміни (або незмінність) їхніх внутрішніх якостей; розкриває сутність трактування проблеми кохання у прочитаній повісті; висловлює власні судження щодо персонажів, їхнє ставлення до кохання, людей, світу; визначає теми, провідні мотиви, ідеї у прочитаній повісті; називає символи у прочитаних творах, розкриває їхній зміст, функції; зіставляє літературні образи з кінообразами, виявляє ключові риси характеру персонажів прочитаних творів, утілені в медіатекстах; виразно читає вірші зарубіжних авторів про кохання, вис

 

 

 

 

 Тема 6 Літературний детектив

 

Очікувані результати:

Ключові компетентності Учень (учениця): розуміє невідворотність покарання злочину (НЛ-2); висловлює судження щодо переваг фізичної витривалості, здорового способу життя (НЛ-3); усвідомлює необхідність набуття знань для успішної професійної діяльності (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця): дає визначення жанру «детектив», виявляє його характерні ознаки на прикладі прочитаних творів; знає про історію виникнення і формування жанру у світовій літературі, видатних представників детективної літератури; розповідає про ключові віхи життя і творчості Е. А. По і А. Конана Дойла, називає їхні найвідоміші твори, причини популярності серед різних поколінь; знає і виявляє характерні ознаки циклу (на прикладі творів про Шерлока Холмса); висловлює враження від прочитаних творів письменників, розповідає про своїх улюблених героїв; виявляє особливості сюжету і композиції творів Е. А. По та А. Конана Дойла

змальовує образи оповідачів, називає їхні провідні риси, роль у розгортанні сюжету (спостерігач, безпосередній учасник сюжету (персонаж) тощо); розуміє поняття «точка зору», виявляє у творах різні точки зору (персонажів, оповідача) на події, зіставляє їх; розповідає про відомі екранізації за творами Е. А. По і А. Конана Дойла (1-2 за вибором), висловлює власне судження про втілення героїв детективів засобами кіномистецтва; порівнює оригінали й художні переклади творів письменників (за умови володіння іноземною мовою). Дойла. Музеї Е. По в США (Балтимор, Річмонд), Шерлока Холмса у Великобританії (Лондон). Пам’ятники письменникам та їхнім героям. (УС) Українські письменники – майстри детективного жанру. (ЕК) Порівняння оригіналів і художніх перекладів. Порівняння літературних детективів з екранізаціями. (МЗ) Українська література, біологія.

 

 

 

 

Консультація з розділів «Дружба і кохання», «Літературний детектив»

 

 

 

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів «Дружба і кохання», «Літературний детектив»

»Контрольна робота.

 

ТЕМА 7. Світова новела

 

Очікувані результати:

Ключові компетентності Учень (учениця): висловлює судження щодо моральної відповідальність за свої вчинки та утвердження справедливості; цінує щирість людських стосунків (НЛ-2); усвідомлює цінність життя (НЛ-3); шанобливо ставиться до мистецького хисту (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця): дає визначення жанру новели, виявляє її характерні ознаки у прочитаних творах; розрізняє за змістом різновиди новел (психологічну, філософську, фантастичну та ін.); виразно читає і переказує

(близько до тексту) новели письменників; виявляє у новелах зарубіжних митців основні проблеми (моральні, філософські та ін.), їхнє художнє втілення в подіях, образах, символах, назвах та інших компонентах твору; визначає особливості розвитку сюжету новел, напружені (кульмінаційні) моменти творів; характеризує образи персонажів новел у їхніх стосунках, динаміці, виявляє ключові риси персонажів, їхні моральні якості; розмірковує над фіналами творів, дає їм (фіналам) власне тлумачення; характеризує образи оповідача («Чарівна крамниця» Г. Дж. Уеллса) і розповідача (новели О. Генрі), розрізняє їх за формами оповіді (оповідач – від 1-ої особи, розповідач – від 3-ої особи); виявляє культурні паралелі в текстах новел (біблійні мотиви в новелі «Дари волхвів» О. Генрі, зв’язок із японськими традиціями в новелі «Павутинка» Р. Акутаґави

 

Тема 8  Сучасна література. Я і світ

 

Очікувані результати:

Ключові компетентності Учень (учениця): прогнозує загрози для розвитку інтелекту людини, пов’язані з науково-технічним прогресом (НЛ-1); розуміє важливість самостійного мислення, цінує свободу (НЛ-2); аналізує ступінь ризику під час прийняття життєво важливого рішення, усвідомлює цінність життя (НЛ-3); виявлє здатність оперативно та адекватно реагувати на технологічні зміни у житті суспільства (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця): знає основні відомості про життя та творчість сучасних письменників; розповідає про ключові події сюжету творів; розкриває актуальні теми і проблеми у прочитаних текстах; характеризує образи головних героїв, їхнє сприйняття світу, стосунки з батьками, друзями та ін.; визначає особливості художньої оповіді у творах (від 1-ої чи 3-ої особи), роль оповідної форми у розкритті образів героїв; порівнює оригінал і переклад в окремих фрагментах (за умови володіння іноземною мовою); порівнює образи підлітків у прочитаних творах; оцінює (із допомогою вчителя) художню вартість прочи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація з розділів « Світова новела»,

«  Сучасна література. Я і світ»

 

 

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів « Світова новела»,

«  Сучасна література. Я і світ»

 

 



 

      Ознайомлена, згодна ___________________

      

      Дата __________________

 

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
2 січня
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку