Затверджую
Директор__________________
__________________
Індивідуальний навчальний план
із зарубіжної літератури
учениці ___8_ класу __Стратулат Анжели_____________________________________,
яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
План складено згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
6 – 9 класи
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
|
|
ТЕМА 4 Середньовіччя
Очікувані результати : Предметні компетентності Учень (учениця): знає і пояснює хронологічні межі доби Середньовіччя, основні ознаки й тенденції розвитку середньовічних літератур Заходу і Сходу; називає видатних представників середньовічної літератури Заходу і Сходу, визначає їхній внесок у розвиток світової культури; характеризує історичний і культурний контекст розвитку середньовічних літератур; розповідає про основні віхи життя й творчості письменників (твори яких передбачені для текстуального вивчення), про їхню роль у розвитку національних літератур; показує вплив релігії, філософії на художню літературу на прикладі прочитаних текстів; знає ключові періоди й жанри середньовічної літератури на Заході та Сході; дає визначення жанрів «героїчний епос» (середньовічний), «рубаї», «сонет», виділяє їхні жанрові ознаки у прочитаних творах; виявляє основні теми й мотиви в ліриці митців; визначає символи та їхній прихований зміст у творах поетів; характеризує образ ліричного героя у текстах, рекомендованих програмою; знає історичну основу «Пісні про Роланда» та особливості її художнього втілення у творі; переказує, аналізує й інтерпретує окремі частини (епізоди) «Пісні про Роланда»; характеризує образи персонажів «Пісні про Роланда» (Роланд, Карл, Ганелон), визначає засоби їхнього
ТЕМА 5. Відродження
Очікувані результати : Ключові компетентності Учень (учениця): виявляє повагу до людини, усвідомлює роль кохання і дружби, засуджує розбрат між людьми, розуміє гуманістичні ідеали (НЛ-2); цінує людське життя (НЛ-3); висловлює думку щодо необхідності виявлення ініціативи для досягнення мети, критично оцінює засоби досягнення поставленої мети (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця): знає хронологічні межі Відродження, особливості світоглядного перевороту того часу, історичний і культурний контекст, роль античності в розвитку літератури; визначає риси гуманізму в літературних творах доби Відродження; розповідає про ключові віхи життя й творчості митців, розкриває їхній внесок в історію національних літератур і світової культури; дає визначення поняття «сонет», виявляє особливості його структури у творах Ф. Петрарки і В. Шекспіра; визначає провідні теми, мотиви в ліричних творах письменників (сонетах), розкриває специфіку художнього втілення високого почуття кохання; характеризує образ ліричного героя в сонетах Ф. Петрарки, В. Шекспіра; зіставляє образи героїнь у сонетах митців; порівнює оригінали й художні переклади сонетів В. Шекспіра (за умови володіння англійською мовою); розкриває загальнолюдський зміст вічних образів ренесансних творів (Ромео і Джульєтта, Дон Кіхот і Санчо Панса); виявляє жанрові особливості творів.
|
|
Консультація з розділів «Середньовіччя», «Відродження»
|
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів «Середньовіччя», «Відродження»
|
|
|
|
|
|
Тема 6 Бароко і класицизм Очікувані результати : Ключові компетентності Учень (учениця): розрізняє істинні та фальшиві цінності, розуміє необхідність шанобливого ставлення до людини незалежно від її соціального стану (НЛ-2); усвідомлює важливість здорового глузду (НЛ-3); висловлює критичне судження щодо різних моделей поведінки людини (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця): визначає провідні ознаки бароко як художнього напряму; розкриває специфіку барокового світосприйняття у прочитаних творах; виявляє у поетичному тексті провідні теми, ідеї, символи бароко, розкриває їхній філософський зміст; аналізує образ ліричного героя вірша, виявляє засоби його створення (монолог, риторичні питання, заглиблення у внутрішній світ, епітети, метафори та ін.), наводить відповідні цитати; розповідає про чинники формування класицизму як літературного напряму (історичні, філософські, естетичні); називає основні ознаки класицизму, демонструє їх на прикладі комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич», а також на прикладі творів (1-2 за вибором) класицистичного мистецтва (живопису, архітектури та ін.); дає визначення поняття «комедія», відрізняє від поняття «трагедія» (що вивчалося раніше); виявляє ознаки комедії у творі Мольєра «Міщанин-шляхтич»; називає основні теми і проблеми в комедії Мольєра «Міщаниншляхтич»; характеризує персонажів комедії «Міщанин-шляхтич»
Тема 7 Література XX–XXI СТ. У пошуках себе і високого польоту Очікувані результати : Ключові компетентності Учень (учениця): висловлює особисте ставлення до проблем навколишнього середовища (НЛ-1); розуміє особисту відповідальність перед людьми; усвідомлює право на свободу вибору (НЛ-2); відповідально ставиться до власного здоров’я, цінує життя (НЛ-3); критично осмислює методи досягнення мети; усвідомлює важливість креативних рішень для самореалізації (НЛ-4). Предметні компетентності Учень (учениця): виявляє актуальність порушених письменниками тем і проблем; розкриває особливості сюжету і композиції творів, їхні жанрові ознаки; характеризує головних персонажів твору, визначає засоби їхнього створення у тексті; називає жанрові ознаки прочитаних творів; знаходить у прочитаних творах символи та розкриває їхній зміст; зіставляє персонажів творів; розповідає про свої улюблені книжки, пояснює свій вибір, визначає їхні художні ознаки
Консультація з розділів «Бароко і класицизм», «Література XX–XXI СТ. У пошуках себе і високого польоту»
|
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу розділів «Бароко і класицизм», «Література XX–XXI СТ. У пошуках себе і високого польоту» |
|
Ознайомлена, згодна ___________________