Індивідуальний навчальний план
Навчальний предмет: корекція розвитку 3 клас
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології , спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
Позитивне сприйняття свого тіла, ставлення до тіла, зовнішності. |
Фізичне Я. Тілесний образ. |
Розвиток наочно-дійового мислення під час опису своєї зовнішності. |
|
Орієнтація у схемі тіла, просторі. |
Схема тіла. |
Виконання завдань на розташування свого тіла у просторі відносно інших об’єктів. |
|
Сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових відчуттів. |
Сенсорні відчуття. |
Завдання: з опорою на підказки описувати різні предмети відповідно різних відчуттів. |
|
Самоспостереження за тілесними відчуттями, усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у своєму тілі. |
Тілесна рефлексія та регуляція. |
Дихальні вправи, рухові ігри, ритмічні вправи. |
|
Поняття про основні емоції. |
Психічне Я. Сприйняття та розпізнавання власних почуттів та емоцій. |
Підбирання картинок. |
|
Називання емоцій словами. |
Вираження емоцій. |
Підбирає відповідні слова, щоб описати свої емоційні переживання. |
|
Співчуття та емпатія. |
Емоційна децентрація. |
Розвиток наочно-дійового мислення під час добирання відповідних слів, щоб описати емоційні переживання іншої людини. |
|
Усвідомлення своїх потреб, бажань, визначення та вербалізація свої вподобань. |
Фізіологічні та психологічні потреби та бажання. |
Рольові ігри, розповіді про пріоритети. |
|
Уявлення про особисті якості, позитивний образ свого Я . |
Ставлення до себе. |
Формування особистісних я про людські риси характеру. Діалог (що означає бути чемним, чесним, добрим). |
|
Уявлення про вольові якості, творчий самовияв, гру. |
Активність Я . |
Складання правил, плану. Малюнок, ігри. |
|
Почувати себе комфортно у групі. |
Соціальне Я. Міжособистісна взаємодія. |
Розповідь, діалог, гра. |
|
Емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності, співпраця. |
Я у групі. |
Формування особистісних якостей (поваги, уваги, шанобливості, терпіння), малюнки. |
|
Розширення рольового репертуару. |
Соціальні ролі. |
Гра-драматизація, дотримання шкільних правил та обов’язків. |
|