Індивідуальний навчальний план "Корекція розвитку"

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план "Корекція розвитку"для учнів з класу. Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети відповідають змісту та цілям навчання. Індивідуальний план спрямований на розвиток особистості, корекцію соці-емоційної, вольової, мотиваційної сфер молодших школярів з особливими освітніми проблемами.
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план

Навчальний предмет: корекція розвитку 3 клас

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології ,

спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,

які засвоїв учень за півріччя/рік

Позитивне сприйняття свого тіла, ставлення до тіла, зовнішності.

Фізичне Я. Тілесний образ.

Розвиток наочно-дійового мислення під час опису своєї зовнішності.

 

Орієнтація у схемі тіла, просторі.

Схема тіла.

Виконання завдань на розташування свого тіла у просторі відносно інших об’єктів.

 

Сприймання та розрізнення зорових, слухових, нюхових, смакових відчуттів.

Сенсорні відчуття.

Завдання: з опорою на підказки описувати різні предмети відповідно різних відчуттів.

 

Самоспостереження за тілесними відчуттями, усвідомлення процесу свого дорослішання і змін у своєму тілі.

Тілесна рефлексія та регуляція.

Дихальні вправи, рухові ігри, ритмічні вправи.

 

Поняття про основні емоції.

Психічне Я. Сприйняття та розпізнавання власних почуттів та емоцій.

Підбирання картинок.

 

Називання емоцій словами.

Вираження емоцій.

Підбирає відповідні слова, щоб описати свої емоційні переживання.

 

Співчуття та емпатія.

Емоційна децентрація.

Розвиток наочно-дійового мислення під час добирання відповідних слів, щоб описати емоційні переживання іншої людини.

 

Усвідомлення своїх потреб, бажань, визначення та вербалізація свої вподобань.

Фізіологічні та психологічні потреби та бажання.

Рольові ігри, розповіді про пріоритети.

 

Уявлення про особисті якості, позитивний образ свого Я .

Ставлення до себе.

Формування особистісних  я про людські риси характеру. Діалог (що означає бути чемним, чесним, добрим).

 

Уявлення про вольові якості, творчий самовияв, гру.

Активність Я .

Складання правил, плану. Малюнок, ігри.

 

Почувати себе комфортно у групі.

Соціальне Я. Міжособистісна взаємодія.

Розповідь, діалог,  гра.

 

Емоційне зближення у групі, почуття довіри і захищеності, співпраця.

Я у групі.

Формування особистісних  якостей (поваги, уваги, шанобливості, терпіння), малюнки.

 

Розширення рольового репертуару.

Соціальні ролі.

Гра-драматизація, дотримання шкільних правил та обов’язків.

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
15 січня 2019
Переглядів
4012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку