Індивідуальний навчальний план учня 7-го класу
з особливими освітніми потребами _____________________(учень)
Навчальний предмет: англійська мова
Відповідальний за модифікацію навчальної програми: _________________________(вчитель)
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 1. «Шкільне життя» |
||||
|
Лексика: Назви шкільних предметів, назви шкільного приладдя, назви днів тижня та місяців, позакласні заходи, шкільні свята та традиції.
Граматика: Вживання модального дієслова have to/has to. |
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, найпростіших фраз, речень з теми «Школа», розуміє прості інструкції та запитання щодо визначеної тематики. Сприймання письмового тексту Читає найпростіші короткі розповіді, діалоги та інтерв’ю, короткі історії, розуміє базові інструкції згідно тематики. Усна взаємодія та продукування Реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне. Використовує для взаємодії прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. Письмова взаємодія та продукування Пише про школу та шкільні предмети простими реченнями за зразком.
|
Засвоїти базову лексику з теми, впізнавати її в тесті та мовленні. Розуміє достатньо, щоб задовольнити найпростіші потреби. Вміє давати короткі відповіді на питання. Використовує модальне дієслово have to/has to для опису правил в школі за шаблоном. |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстано-вчими таблицями Використання презентацій та відео «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Фонетична розминка Мовленнєва розминка |
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 2. «Я, моя родина, друзі» |
||||
|
Лексика: Обов’язки в сім’ї, домашні справи та побут, родинні традиції та свята.
Граматика: Вживання прислівників способу дії та ступеню. |
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, найпростіших фраз, речень з теми «Я, моя родина, мої друзі», розуміє прості інструкції та запитання щодо визначеної тематики. Сприймання письмового тексту Сприймає простий письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. Усна взаємодія та продукування Може надати інформацію щодо своєї родини простими реченнями і поставити прості питання співрозмовнику на цю тему. Письмова взаємодія та продукування Пише коротку просту розповідь про свою сім’ю. Пише короткі, прості записки, листи другу та повідомлення стосовно своєї родини. Вписує інформацію у шаблон запрошення на день народження.
|
Засвоїти базову лексику з теми, впізнавати її в тесті та мовленні. Розуміє достатньо, щоб задовольнити найпростіші потреби. Вміє давати короткі відповіді на питання. Використовує прислівники в мовленні |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстановчими таблицями Використання презентацій Використання відео Бесіда «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Інсценізація діалогів Проєктна робота Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Рольові ігри Фонетична розминка Мовленнєва розминка
|
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 3. “ Харчування” |
||||
|
Лексика: Приготування їжі, сервірування столу, кухонні прилади, посуд, способи обробки продуктів харчування.
Граматика: Вживання some, any, a lot of з іменниками.
|
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, фраз, речень з теми «Харчування». Визначає в загальних рисах просту інформацію, якщо мовлення повільне й чітке. Сприймання письмового тексту Сприймає найпростіші друковані чи електронні тексти, короткі історії, поради та інструкції на вивчену тематику. Розпізнає інформацію про різні магазини і покупки. Усна взаємодія та продукування Здійснює базову комунікації з вивченої теми. Розповідає про харчування. Може назвати продукти, які часто купує у магазинах. Вміє назвати інгредієнти улюбленої страви. Письмова взаємодія та продукування Пише рецепт та складає список покупок для нього.
|
Ознайомлюється з новими ЛО по темі, сприймає та розуміє їх на слух, вживає у мовленні та на письмі. Вчиться вживати some, any, a lot of з іменниками. |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстановчими таблицями Використання презентацій Використання відео Бесіда «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Інсценізація діалогів Проєктна робота Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Рольові ігри Фонетична розминка Мовленнєва розминка
|
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 4. «Спорт» |
||||
|
Лексика: Види спорту, спортивні змагання, відомі спортсмени, спортивні клуби та секції.
Граматика: Дієслово to be в Present Simple. Вживання найпростіших речень в Present Simple. Прислівники частоти дії. Дієслово “can”. |
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, найпростіших фраз, речень з теми «Спорт», розуміє прості інструкції та запитання щодо визначеної тематики. Сприймання письмового тексту Читає найпростіші короткі розповіді, діалоги та інтерв’ю, короткі історії, розуміє базові інструкції згідно тематики. Усна взаємодія та продукування Реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне. Використовує для взаємодії прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. Письмова взаємодія та продукування Пише короткий, простий опис спортивної гри за зразком.
|
Засвоїти базову лексику з теми, впізнавати її в тесті та мовленні. Розуміє достатньо, щоб задовольнити найпростіші потреби. Вміє давати короткі відповіді на питання. Використовує дієслово to be в Present Simple, будує найпростіші речення з can, have got/has got. |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстановчими таблицями Використання презентацій Використання відео Бесіда «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Інсценізація діалогів Проєктна робота Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Рольові ігри Фонетична розминка Мовленнєва розминка
|
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 5. «Охорона здоров’я» |
||||
|
Лексика: Відвідування лікаря, назви медичних закладів, назви захворювань та їх симптомів, назви лікарських засобів.
Граматика: Дієслово to be в Present Simple. Вживання найпростіших речень в Present Simple. Прислівники частоти дії.. |
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, найпростіших фраз, речень з теми «Охорона здоров’я», розуміє прості інструкції та запитання щодо визначеної тематики. Сприймання письмового тексту Читає найпростіші короткі розповіді, діалоги та інтерв’ю, короткі історії, розуміє базові інструкції згідно тематики. Усна взаємодія та продукування Реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне. Використовує для взаємодії прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. Письмова взаємодія та продукування Пише короткі, прості поради та повідомлення стосовно здорового способу життя.
|
Засвоїти базову лексику з теми, впізнавати її в тесті та мовленні. Розуміє достатньо, щоб задовольнити найпростіші потреби. Вміє давати короткі відповіді на питання. Використовує дієслово to be в Present Simple, будує найпростіші речення з can, have got/has got. |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстановчими таблицями Використання презентацій Використання відео Бесіда «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Інсценізація діалогів Проєктна робота Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Рольові ігри Фонетична розминка Мовленнєва розминка
|
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 6. “Кіно і театр” |
||||
|
Лексика: Назви жанрів, елементи інтер’єру театру, відвідування театру, кінотеатру.
Граматика: Дієслово to be в Past Simple. |
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, фраз, речень з теми «Кіно і театр», сприймає короткі прості повідомлення про активність у вільний час, виокремлює необхідну інформацію з контексту. Сприймання письмового тексту Сприймає найпростіший зміст тексту, пов'язаний з отриманням інформації про типи телепередач, жанри фільмів, жанри театральних дійств. Виокремлює та знаходить необхідну інформацію для подальшої взаємодії. Усна взаємодія та продукування Розповідає про свій улюблений фільм найпростішими реченнями. Запитує та розповідає на базовому рівні, використовуючи прості мовні кліше. Письмова взаємодія та продукування Пише короткі повідомлення стосовно про фільм/п’єсу за зразком. |
Засвоює лексику з теми. Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби. Вміє розповідати про свій розпорядок дня найпростішими реченнями. Використовує дієслово to be в Past Simple |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстановчими таблицями Використання презентацій Використання відео Бесіда «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Інсценізація діалогів Проєктна робота Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Рольові ігри Фонетична розминка Мовленнєва розминка
|
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 7. «Велика Британія» |
||||
|
Лексика: Основні пам’ятки історії та культури Лондона
Граматика: Вживання прийменників місця та складених іменників. |
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, найпростіших фраз, речень з теми «Велика Британія», розуміє прості інструкції та запитання щодо визначеної тематики. Сприймання письмового тексту Читає найпростіші короткі розповіді, діалоги та інтерв’ю, короткі історії про відомі пам’ятки та місця своєї країни. Усна взаємодія та продукування Реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне. Використовує для взаємодії прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. Письмова взаємодія та продукування Пише короткі, прості описи пам’яток історії та культури Лондона за шаблоном.
|
Засвоїти базову лексику з теми, впізнавати її в тесті та мовленні. Розуміє достатньо, щоб задовольнити найпростіші потреби. Вміє давати короткі відповіді на питання. Використовує прийменники та складені іменники в найпростіших реченнях за зразком. |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстановчими таблицями Використання презентацій Використання відео Бесіда «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Інсценізація діалогів Проєктна робота Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Рольові ігри Фонетична розминка Мовленнєва розминка |
№ з/п |
Зміст предмету |
Цілі навчання та завдання (довготривалі) |
Очікувані результати (короткострокові цілі) |
Педагогічні технології (форми, методи, прийоми) спрямовані на досягнення мети |
Тема 8. «Україна» |
||||
|
Лексика: Основні пам’ятки історії та культури Києва
Граматика: Вживання займенників. |
Сприймання усної інформації Сприймає та розуміє на слух значення слів, найпростіших фраз, речень з теми «Україна», розуміє прості інструкції та запитання щодо визначеної тематики. Сприймання письмового тексту Читає найпростіші короткі розповіді, діалоги та інтерв’ю, короткі історії про відомі пам’ятки та місця своєї країни. Усна взаємодія та продукування Реагує на звернення, якщо мовлення чітке і повільне. Використовує для взаємодії прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. Письмова взаємодія та продукування Пише короткі, прості описи пам’яток історії та культури Києва за шаблоном.
|
Засвоїти базову лексику з теми, впізнавати її в тесті та мовленні. Розуміє достатньо, щоб задовольнити найпростіші потреби. Вміє давати короткі відповіді на питання. Використовує займенники різних розрядів в найпростіших реченнях за зразком. |
Робота з підручником та робочим зошитом Робота в парах Робота з підстановчими таблицями Використання презентацій Використання відео Бесіда «Мозковий штурм» Дидактичні ігри Правда/неправда «Знайди помилку» Інсценізація діалогів Проєктна робота Кросворд Інтерактивні онлайн-ігри Заповнення пропусків Самооцінювання «Знайди пару» Рольові ігри Фонетична розминка Мовленнєва розминка |