Індивідуальний навчальний план з математики для дитини аутиста

Про матеріал

Даний матеріал стане в нагоді для складання індивідуального навчального плану для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. План складений на І семестр та містить спостереження та реакцію дитини на сприйняття даних корективів з кожної конкретної теми.

Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план дитина - аутист

на І семестр 2018-2019 н.р.

Навчальний предмет: математика 5 клас

Поруч із нами ростуть незвичайні діти, їх називають «дітьми дощу»: вони грають з предметами не так, як більшість, вони радіють іншому. Для них не існує норм і правил, звичних для нас, їм незрозуміло і нецікаво те, що роблять звичайні дівчатка та хлопчики. У них свій, закритий для сторонніх світ, але їм дуже потрібна наша допомога, підтримка і розуміння.

Тому пропоную до Вашої уваги приклад індивідуально навчального плану для дитини – аутиста, складеного для учня 5 класу.

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології

Примітки

(спостереження)

Вміти читати і записувати натуральні числа в межах мільярда

Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

Індивідуальний дидактичний матеріал, зображення, відеоролик

Добре реагував на зображення, із захопленням дивився ролик та працював

Навчитися використовувати властивості арифметичних дій

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Індивідуальна робота, гра «Перестав нас вірно!»

Сподобалося грати в гру. Але все одно дії намагається робити послідовно, не застосовує властивості додавання

Удосконалити навички множення та ділення

Навчитися орієнтуватися при розв’язані складних виразів

Множення натуральних чисел

Індивідуальна робота, гра «Яка дія перша?»

Гарно сприйняв гру, послідовність дій і розрахунки виконує вірно, але властивості множення. Так само, як і додавання не використовує

Навчитися підносити натуральні числа до квадрата та куба.

Чітко давати відповіді на такі запитання:

Що називають основою степеня?

Що вона показує?

Що називають показником степеня?

Скільки разів беремо число, якщо підносимо його до квадрату? А до кубу?

 

 

Квадрат і куб натурального числа

Індивідуальний дидактичний матеріал, зображення

Сприймав усе позитивно, сміявся, особливо коли однокласники не вірно відповідали, давав вірні та повні відповіді.

 З задоволенням працював біля дошки, постійно був під пильним контролем учителя

Удосконалити вміння ділити та знаходити остачу від ділення та ділене, знаючи частку, дільник та остачу

Ділення з остачею

Індивідуальна робота, гра «Яке число задумали?»,

Створення ситуації успіху

Добре реагував на завдання, вірно знаходив число

Вдосконалити вміння розв’язувати рівняння на основі залежності між компонентами та результатами арифметичних дій

Рівняння

Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь

Індивідуальний дидактичний матеріал, зображення до задач, відеоролик

Сподобалися малюнки до задач, сам намагався малювати, але пояснення до задач даються важко, рівняння розв’язував добре

Вчитися розв’язувати задачі з побуту, розраховуватися в магазині та отримувати винагороду за виконану роботу

Текстові задачі економічного змісту

Індивідуальна робота, гра «Магазин»,

Створення ситуації успіху

Сприймає життєві ситуації, робить розрахунки. Щодо кількості і вартості товару, гарно реагував на похвалу, відразу несе щоденник

Вміти наводити приклади шкали, позначати точки на координатному промені

Шкала. Координатний промінь

Індивідуальний дидактичний матеріал : термометр, годинник, лінійка, транспортир

Не зміг сам назвати прилади зі шкалою, але коли отримав їх. То описав, навіть, ціну поділки

Розвинути навички побудови та вимірювання кутів, визначати види кутів

Кут. Види кутів.

Величина кут. Вимірювання та побудова  кутів

Дидактичний матеріал, картинки, зарисовки самого Павла

Розібрався з готовими малюнками, сам побудував багато кутів, зміг визначити їх градусні міри

Удосконалити навики розрізняти дані чотирикутники, вміти їх малювати, обчислювати периметр та площу

Прямокутник. Квадрат. Периметр прямокутника і квадрата

Площа прямокутника і квадрата.

Індивідуальний дидактичний матеріал: геометричні фігури квадрата та прямокутника, малюнки, відеоролик.

Створення ситуації успіху

Пригадував дані чотирикутники з ролика, вміє розрізняти їх, але периметр і площа даються нелегко

Пояснити, яка просторова фігура називається паралелепіпедом, кубом та пірамідою, обчислювати об’єм цих фігур

 Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба.

Індивідуальний дидактичний матеріал: геометричні фігури паралелепіпеда, куба та піраміди, кубик з сантиметровими вимірами та малюнки, відеоролик.

Муляжі і фігури тримав постійно в руках, доводилося користуватися набором для площі об’єму геометричних тіл, не завжди вмів розрізнити площу та об’єм, проявляв незадоволення та агресію

Навчитися розпізнавати дроби та відповідати на питання:

Що таке дріб?

Де чисельник, а де знаменник дробу?

 

Звичайні дроби

Індивідуальна робота, гра «На скільки поділили піцу?»,

Створення ситуації успіху

Робив свої замальовки піци, навчився ділити її на рівні частини, записувати та правильно читати дроби, задоволений відразу приніс щоденник

Вміти розв’язувати вправи, що передбачають порівняння дробів

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

Індивідуальна робота, гра «Хто з’їв більше?»,

Створення ситуації успіху

Зі сміхом визначав, хто з хлопців з’їв більше торту, міг порівнювати дроби 

Вчитися розрізняти правильні і неправильні дроби

Правильні й неправильні дроби

Індивідуальний дидактичний матеріал, зображення до задач, відеоролик

Вгадував, не зовсім зрозумів, який дріб правильний, проявляв агресію, нервував

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
7 січня
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку