Індивідуальний навчальний план з української мови

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з української мови для 9 класу (сімейна/домашня форма навчання)
Перегляд файлу

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор ___________

____________

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

для 9 класу учня/учениці __________________________,

який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

План складено згідно з програмою, затвердженою Наказом міністерства освіти і науки України від 07.06 2017 № 804

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Мовна змістова лінія

 

Дата і час проведення консультацій, видів контролю

Учень (учениця):

Знаннєва складова: розуміє, що розвиток мови — це зміни, що відбуваються в напрямі вдосконалення її; наводить приклади таких змін.

Діяльнісна складова: розпізнає застарілі слова, які вийшли з ужитку; розрізняє історизми та архаїзми;користується лінгвістичними словниками, зокрема словниками онлайн.

Ціннісна складова: цінує українську мову як державну — чинник національної ідентичності; висловлює зацікавлення  розвитком української мови;критично ставиться до надмірного вживання  іншомовних слів, у т.ч. неологізмів;схвалює заміну щойно засвоєних мовою іншомовних слів українськими відповідниками;обговорює й оцінює українськомовні переклади творів зарубіжної літератури, які сприяють розвиткові української мови та  популяризують українську мову та культуру.

Вступ.

Розвиток української мови.

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: знає види мовленнєвої діяльності, різновиди аудіювання та читання,  стилі, типи, жанри мовлення;формулює вимоги до мовлення; характеризує ситуацію спілкування, розпізнає  маніпулятивні впливи.

Діяльнісна складова: аналізує прослухані або прочитані тексти різних стилів, типів і жанрів мовлення;складає діалоги відповідно до ситуації та мети спілкування;уникає небажаних або небезпечних співрозмовників, протистоїть маніпулятивним впливам.

Ціннісна складова: усвідомлює важливість дотримання правил етикету;

критично оцінює рівень продуктивності (досягнення мети) власного діалогічного спілкування;усвідомлює потребу мовної освіти й самоосвіти, безперервного вдосконалення власного мовлення, вміння застосовувати різноманітні комунікативні стратегії.

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: знає й називає основні ознаки речення;ставить розділові знаки в простому ускладненому реченні та обґрунтовує їх відповідними правилами.

Діяльнісна складова: визначає в тексті прості речення, розрізняє двоскладні й односкладні речення, виділяє в них граматичну основу; складає висловлення на актуальні й цікаві теми, використовуючи виражальні можливості простого ускладненого речення;знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила.

Ціннісна складова: усвідомлює значення простих ускладнених речень у мовленні;усвідомлює зручність спілкування за допомогою сучасних засобів мобільного зв’язку та інтернет-ресурсів, грамотно й безпечно комунікує в інформаційному просторі.

Повторення вивченого 

у 8 класі.

Граматична основа речення.

Односкладне й двоскладне речення.

Розділові знаки у простому ускладненому реченні.

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: пояснює поняття «пряма й непряма мова» як способи передавання чужого мовлення;ставить і пояснює розділові знаки в реченнях із прямою й непрямою мовою, при діалозі, у реченнях, що містять цитати; знає різні комунікативні стратегії відповідно до мети та ситуації  діалогічного спілкування.

Діяльнісна складова: визначає в тексті речення з прямою й непрямою мовою, цитатами, репліки діалогу;складає речення з прямою та непрямою мовою;створює й розігрує діалог на запропоновану або самостійно обрану тему;порівнює виражальні можливості різних способів передавання прямої мови;проводить мовні експерименти, спостерігає, аналізує будову речень, замінюючи пряму мову непрямою.

Ціннісна складова: усвідомлює роль комунікативних умінь для майбутньої професійної кар’єри;виявляє у спілкуванні толерантність до поглядів і суджень співрозмовників; усвідомлює виражальні можливості речень із прямою й непрямою мовою, діалогів.

Синтаксис. Пунктуація.

Пряма й непряма мова.

Заміна прямої мови непрямою.

Цитата як спосіб передачі чужої мови.

Діалог.

Розділові знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого).

 

 

 

 

Контрольна робота (тестові завдання)

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: знає види складних речень; правильно ставить розділові знаки між частинами складносурядного речення та обґрунтовує їх.

Діяльнісна складова: розрізняє прості та складні речення, розпізнає складні речення із сурядним і підрядним зв’язком;визначає види складних речень (сполучникові й безсполучникові), засоби зв’язку між частинами речення у складному, кількість граматичних основ у ньому;знаходить у тексті складносурядні речення, встановлює смислові зв’язки між частинами його;

розмежовує складносурядні речення і прості речення, ускладнені однорідними членами;знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;складає речення й тексти, використовуючи складносурядні речення.

Ціннісна складова: оцінює виражальні можливості складносурядних речень та синонімічних до них конструкцій;усвідомлює потребу в читанні, проеціює прочитане на життєві ситуації.

Складне речення, його ознаки.

Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. 

Складносурядне речення,

його будова й засоби зв’язку між його частинами.

Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.

Розділові знаки між частинами складносурядного речення.

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: знає основні види складнопідрядних речень, пояснює їх будову; правильно ставить розділові знаки між частинами складнопідрядного речення та обґрунтовує їх.

Діяльнісна складова: знаходить у тексті  складнопідрядні речення з однією й кількома підрядними частинами; визначає головну й підрядну частини, види складнопідрядних речень, істотні ознаки їх, межі головної й підрядної частин, кількість частин; класифікує складнопідрядні речення за значенням і будовою, засобами зв’язку в них; розрізняє сполучники і сполучні слова; знаходить і виправляє помилки на вивчені правила;правильно інтонує складнопідрядні речення;аналізує й порівнює виражальні можливості складнопідрядних речень та інших синонімічних конструкцій у текстах різних стилів; конструює складнопідрядні речення різних видів і вводить їх у тексти різних стилів;складає усні й письмові висловлення різних стилів на визначену тему, використовуючи в них виражальні можливості складнопідрядних речень.

Ціннісна складова: оцінює виражальні можливості складнопідрядних речень;ставиться до здоров’я як до цінності, схвалює здоровий спосіб життя.

Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами (способу дії й ступеня,  порівняння, місця, часу, причини, наслідку, мети, умови, допусту). Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами.

 

 

Контрольна робота (тестові завдання)

 

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: пояснює смислові відношення між частинами безсполучни-кового складного речення; правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх.

Діяльнісна складова: знаходить у тексті безсполучникові складні речення;

визначає основні ознаки, смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень; розмежовує безсполучникові складні речення й сполучникові (складносурядні й складнопідрядні);

розрізняє види безсполучникових складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між частинами їх;правильно інтонує безсполучникові складні речення; правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;аналізує й порівнює виражальні можливості безсполучникових складних речень із синонімічними синтаксичними конструкціями в невеликих текстах розмовного, публіцистичного й художнього стилів; правильно будує безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями між частинами їх; добирає до них синтаксичні синоніми.

Ціннісна складова: оцінює виражальні можливості складнопідрядних речень в усних і письмових висловленнях.

Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.

Розділові знаки в безсполучникових реченнях.

 

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: правильно розставляє в складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку розділові знаки та обґрунтовує їх правилами.

Діяльнісна складова: знаходить у тексті складне речення з різними видами зв’язку; визначає основні ознаки й будову їх;знаходить і виправляє помилки на вивчені правила;аналізує й зіставляє виражальні можливості складних речень з різними видами зв’язку й синонімічних конструкцій; будує складні речення з різними видами зв’язку; складає усні й письмові висловлення публіцистичного й наукового стилів, доцільно використовуючи виражальні можливості складних речень.

Ціннісна складова: оцінює виражальні можливості складних речень з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку в усних і письмових висловленнях.

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку

Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

 

 

 

 

Контрольна робота (тестові завдання)

 

Учень (учениця):

Знаннєва складова: знає й називає істотні ознаки тексту, пояснює його структурні особливості.

Діяльнісна складова: визначає тему, основну думку тексту, виділяє ключові слова в тексті й тематичне речення в абзаці; розрізняє спільне й відмінне між мікротемою й абзацом;визначає  засоби міжфразового зв’язку в тексті; конструює  невеликі тексти на певну тему;використовує виражальні можливості текстів різних типів, стилів і жанрів у власному усному й писемному мовленні.

Ціннісна складова: оцінює виражальні можливості текстів різних типів і стилів.

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Текст, його основні ознаки.

Будова  тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

 

Учень (учениця):

Діяльнісна складова: аналізує, систематизує, узагальнює вивчене про речення.

Ціннісна складова: усвідомлює необхідність продовження мовної освіти та самоосвіти, безперервного удосконалення мовних знань і вмінь.

Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).Орфографія. Пунктуація.

 

 

Контрольна робота (тестові завдання)

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
26 грудня 2023
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку