Індивідуальний перспективний план корекційної роботи з дітьми дошкільного віку із ЗНМ -І рівня

Про матеріал
Індивідуальний план корекційної роботи з дітьми із ЗНМ - 1 рівня дошкільного віку розкриває за періодами зміст корекційної роботи вчителя- логопеда.
Перегляд файлу

Напрямки

корекційної роботи

при ЗНМ – І рівня

Завдання по періодам

 

І період

(вересень, жовтень,листопад)

 

 

Розвиток розуміння мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Вчити знаходити предмети , іграшки
  • Вчити по інструкції логопеда пізнавати і вірно показувати предмети та іграшки
  • Вчити показувати частини тіла відповідно прохання дорослого
  • Вчити розуміти слова узагальнюючого значення
  • Вчити показувати і виконувати дії, пов’язані з оточуючим світом
  • Закріплювати навики одностороннього діалогу(логопед задає питання за змістом сюжетного малюнку, а дитина жестом відповідає на нього
  • Вчити диференційовано сприймати питання : хто?,куди?,звідки?,з ким?
  • Вчити розуміти граматичну категорію числа іменників, дієслів
  • Вчити розрізняти на слух звернення до однієї чи декількох осіб

Лексичні теми:Вересень:Я»(людина), «Я і мій дитячий садок»,

«Іграшки»

Жовтень: «Розмішала фарби осінь»(Осінь,деревав), «Ходить гарбуз по городу»(городина), «З Бабусиного кошика»(садовина),«В гостях у щедрої осені»(ягоди, плоди, гриби)

Листопад:«Перелітні птахи», «Зимуючі птахи», «Колискова осені»(Дикі тварини), «Поїдемо,синочку з тобою в село»(свійські тварини)

 

Розвиток активної наслідувальної мовленнєвої діяльності

  • Вчити називати  батьків, родичів(мама, тато, бабуся)
  • Вчити називати імена друзів, ляльок
  • Вчити наслідуванням:голосам тварин,

звукам навколишнього світу

Звукам музичних інструментів

  •  

Розвиток уваги, пам’яті, мислення

  • Вчити запам’ятовувати і вибирати із ряду тільки ті іграшки ,які були запропоновані логопедом(2-4 іграшки)
  • Вчити визначати із ряду іграшок ту, яку прибрали чи додали
  • Вчити запам’ятовувати і розкладувати іграшки у вільній послідовності( у межах однієї теми)
  • Вчити запам’ятовувати і розкладувати іграшки у заданій послідовності( у межах однієї теми)
  • Вчити запам’ятовувати та промовляти слова по проханню логопеда(мама, тато, )
  • Вчити дітей знаходити із ряду картинок(предметів, іграшок) зайву
  • Вчити знаходити предмет по його контурному зображенню
  • Вчити впізнавати предмет по його одній деталі
  •  

 

ІІ період,ІІІ період

(грудень,січень,лютий;березень,квітень, травень)

 

Розвиток розуміння мовлення

 

  • Вчити розуміти категорії роду дієслів минулого часу (Де Женя ліпив сніговика? Де Женя ліпила сніговика?)
  • Відгадування  предметів,іграшок,тварин,птахів, за їх мовленнєвим описом
  • Відбирати предмети для виконання названих дій( санки - кататися, ніж-різати,голка-шити)
  • Встановлення логічних причино-наслідкових зв’язків(сніг-санки, ковзани,сніжна баба )

Лексичні теми:Грудень- «Птахи у нашому дворі», «Зима чарівниця»,«Одяг,взуття.»,«Зимові забави»,«Новий рік»

Січень«Будинок,будівництво», «Меблі»

Лютий«Продукти харчування»,«Посуд»,«Чудо – речі навколо нас»(правила пожежної безпеки),«Тато, мама,я – дружна в нас сім’я»

Березень «Жіночій день -8 березня»,«Професії», «Тварини,птахи півдня,півночі. Цирк.», «Весняний одяг»,«Транспорт»

Квітень«Хліб», «Космос»,«Квітковий магазин.»,«Комахи»

Травень«День Перемоги.Захисники Вітчизни»,«Люби і знай свій рідний край»,«Плазуни, земноводні»

Червень

Індивідуальна робота

  •  

Розвиток активної наслідувальної мовленнєвої діяльності

  • Спонукати до вживання дієслів (накази):на,йди,дай.
  • Вчити указувати на певні предмети:ось, це,тут.
  • Вчити складати перші речення( Ось Тата. Це Тома)
  • Вчити складати речення по моделі:звернення +дієслово наказове:Тома, спи.
  • Перетворення форми дієслова з наказового способу в дійсний спосіб 3-ої особи теперішнього часу(спи-спить, іди- іде)
  •  

Розвиток уваги, пам’яті, мислення

  • Запамятовування іграшок, предметів,картинок  із різних тематичних груп і розкладання їх в певній послідовності.
  • Запамятовування і підбір малюнків,які підходять по змісту(дощ-парасолька, сніг-ковзани)
  • Відбір предметів тільки певного кольору
  • Відбір предметів певної форми(тільки:квадрати, трикутники, круги)
  • Визначення 4 зайвого
  • Складання малюнка з 2-4 частин
  • Підбір фігур різної форми відповідно до отворів на кришці коробки
  • Відгадування загадок з опорою на малюнки

 

  •  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Царенко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фалюш Інна Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Марценюк Олена Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
13265
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку