Індивідуальний план на весняний карантин з 05.04.2021 р. по 07.05.2021 р.

Про матеріал
Звіт про виконану роботу у дистанційному режимі під час карантину на період з 05.04.2021року - по 07.05. 2021 року вчителя історії та правознавства Зеленюк А.В.
Перегляд файлу

                                                                                 Затверджую

                                                                                                         Директор гімназії

                                                                                                       ______ Н.М. Ляшенко

 Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину         в  період з 05.04.2021 по 16.04.2021

вчителя історії та правознавства Зеленюк А.В.

 Осинівської гімназії Куп’янської  міської ради Харківської області

(дистанційна робота, відеоуроки)

 

Дата

Зміст роботи

Час виконання

Форма проведення

Примітка

1.

05.04

1.Онлайн уроки 8-9 клас 2.Складання плану роботи  на період карантину
3. Онлайн проведення бесіди «Безпека руху велосипедиста»
4. Опитування учнів про стан здоров’я
5. Розробка та розсилка домашніх завдань з історії України 8-9 клас

12.00 – 16.00

ZOOM

 

 

 

 

 

група viber, месенджер,
телефоний режим

 

 

 

група viber, месенджер

 

8 клас. Історія України
Прочитати параграф 29-30

∙Підготуйте есе про наказного гетьмана П. Полуботка.

∙Для кращого засвоєння теми прослухайте аудіо https://www.youtube.com/watch?v=ukWewdz_TAk
9 клас. Історія України
Прочитати параграф 25-26

∙Письмово

Охарактеризуйте Столипінську аграрну реформу

∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JGWTDZNuCC8

 

2.

06.04

 1.Упорядкування папки самоосвіти

2.Виготовлення дидактичного матеріалу
3. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії
4. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас
5.Розробка та розсилка домашніх завдань з Географії 9 клас та Мистецтво 9 клас
 

12.00 – 16.00

 

 

 

 

Інтернет ресурси

 

 

 

 

Телефоний режим
 

група viber, месенджер,
телефоний режим

 

9 клас. Географії
Прочитати параграф 38-39
∙ Письмово завдання на сторінці 184  №1,3
∙ Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=TUFxlEBLsm4

9 клас. Мистецтво
Створити малюнок української продукції в стилі мінімалізм

3

07.04

1. Онлайн уроки 8-9 клас

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Розробка та розсилка завдань для учнів 7-9 класів з історії України, географії , правознавста

 

 

4.Онлайн – консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

12.00 – 16.00

Телефонний режим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

група viber, месенджер, skype,

 

 

 

телефонний

режим

 

8 клас. Географія
Прочитати параграф 43

∙За матеріалом параграфа письмово складіть схему «Чинники, що впливають на кількість населення».

∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=DUhL_-gvhsU

9 клас. Правознавство
Прочитати параграф 23
∙Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх на сторінці 167-169 (письмово)

∙ Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=D-3DQZ8JN0w

 

 

4

08.04.

1.Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас

2.Онлайн-консультації з учнями 5 класу.

3.Підготовка до онлайн – уроків
4.Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів 7-9 класів з всесвітньої історії та трудового навчання 7 клас.
 

12.00 – 16.00

Телефонний режим

 

 

 

 

група viber, месенджер

 

 

 

 

9 клас. Всесвітня історія

∙Прочитати параграф 25

∙Письмово складіть у зошиті таблицю «Політичне та соціально-економічне становище Туреччини

наприкінці XIX ст.».

∙Для кращого засвоєння теми перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zdW1DnyFV98

8 клас. Всесвітня історія
∙Прочитати параграф 22

∙Складіть у зошиті хронологічну таблицю  "Впровадження найважливіших технічних новинок у промисловість у XVIII ст."

∙Випишіть визначання з параграфа

∙Для кращого засвоєння теми перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=M2UGGO_jjfs

7 клас. Всесвітня історія

Прочитати параграф 20

∙Виписати дати з параграфа  на сторінці 138

∙Оцініть значення Грюнвальдської битви для народів Східної Європи. (письмово)

∙Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=X1yA0moNRuM

7 клас. Трудове навчання

Тема: Виготовлення штучних квітів

https://www.youtube.com/watch?v=ZqgLAz57wTU

 

5

09.04

1. Опрацювання фахової літератури

2. Онлайн уроки 8-9 клас

3. .Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з географії 8-9 клас, історія України 7 клас, мистецтво 8 клас.

4. Онлайн проведення бесіди «Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку у лісі»

12.00 – 16.00

Інтернет – ресурси
ZOOM

група viber, месенджер

 

 

 

телефоний режим

 

 

8 клас. Географія

Прочитати  параграф 44

∙Підготуйте повідомлення  про природний рух та статево-віковий склад населення вашої області.

∙Переглянуты відеоурок  https://youtu.be/5YYaYGo3cPY

7 клас. Історія України

Прочитати  параграфи 23-24

∙Написати життєтеку князя  Костянтина стр.148

∙Выписати дати з параграфа

∙Для кращого засвоєння теми перегляньте відеоурок  https://youtu.be/ru0-Gq0Hn2M

 

 

6

12.04

1. Проведення онлайн уроків 8-9 клас історія України.

2.Опрацювання нормативно – правового забезпечення запобігання боулінгу

3.Перевірка учнівських робіт
4. Розсилка домашніх завдань

5.Робота із шкільною документацією

 

12.00 – 16.00

Дистанційно ZOOM

 

Інтернет – ресурси

 

 

 

група viber,facebook

 

9 клас.Історія України
Прочитати параграф 28-29
∙Письмово дати відповіді на запитання

 1. Якими були здобутки галицьких українців у боротьбі за виборчу реформу в краї?

2. Що таке ідея сепаратизму? Чим була зумовлена її

поява?
∙Для кращого засвоення теми перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=7Z-Xs89kkTo

8 клас.Історія України
∙Прочитати параграф 30
Складіть письмово розгорнутий план

відповіді за темою «Ліквідація гетьманства та решток автономії України».

∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=MOFnKCrb-O8

 

7

13.04.

1. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас

2.Розробка і розсилка домашніх завдань географія 9 клас, мистецтво 9 клас
3. Онлайн проведення бесіди 5 клас

4. Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання

12.00 – 16.00

Інтернет – ресурси

група viber, телефонний режим, facebook

 

 

9 клас. Географія

∙Прочитати параграф 40-41
∙Письмово 1.Схарактеризуйте основні особливості сучасної світової торгівлі.

2. Поясніть, де і коли виникли головні регіони світової

∙ Пеегляньте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=h-Gu_y-DmIs
9 клас. Мистецтво

Вивчити пісню Ярмак «Твої сни»

https://www.youtube.com/watch?v=REyqqSnJ7zc

8

14.04

1. Проведення онлайн уроків 8-9 клас географія, правознавство

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-9 класів з правознавства, географії

 

3.Перевірка учнівських робіт

4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги
5. Інтерактивне навчання: інструменти та технології для цікавих уроків освітній серіал

 

 

12.00 – 16.00

ZOOM

 

 

група viber, месенджер, facebook

телефонний режим

https://osvita.diia.gov.ua/courses/interactive-learning

 

9 клас. Правознаство
Узагальнення знань. Виконати завдання із сторінок 151-152
8 клас. Географія
∙Прочитати параграфи 45-46
∙ Письмово на сторінці 233 завдання №2 та на сторінці 236 №3

∙ Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=fmB3sD6SDIA
8 клас. Історія України
Прочитати параграф 31 сторінки 235-238

∙На сторінці 243 задання 7-8. Письмово

∙Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=vRTyUDKzVKw

9

15.04

1.Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання
2.Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів 7-9-х класів з всесвітньої історії
3. Розробка та розсилка завдань для 7-го класу з трудового навчання

4. Перевірка учнівських робіт
5. Інтерактивне навчання: інструменти та технології для цікавих уроків освітній серіал

 

12.00 – 16.00

група viber,  skype, facebook

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://osvita.diia.gov.ua/courses/interactive-learning

 

9 клас. Всесвітня історія
∙Прочитати параграф 26

∙Складіть хронологічну таблицю основних подій у міжнародних відносинах у другій половині XIX — на початку XX ст.(Письмово)

∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=47taaDk9KjI&list=PLQD0oaxrVM2OT202vil9AOvNbAErhXUFi&index=8

8 клас. Всесвітня історія ∙Прочитати параграф 23
∙Порівняйте ідеї
Просвітництва і гуманізму. Відповідь подайте у вигляді таблиці.

Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=xqXR5KmTuoQ

7 клас. Всесвітня історія
∙Прочитати параграфи 21-22
∙Укладіть синхроністичну таблицю основних подій, що відбувалися в Польському,Угорському, Чеському королівствах, Великому князівстві Литовському впродовж
середини ІХ–ХV ст.

∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=RMqS5vZryF8

7 клас. Трудове навчання

∙Виконання графічного зображення швів.

https://www.youtube.com/watch?v=YDXvCup-H-Q

 

10

16.04

1.Проведення онлайн уроків для учнів 8-9 класів
2. Розробка і розсилка домашніх завдань для учнів 7-9 класів.
4. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас
5. Інтерактивне навчання: інструменти та технології для цікавих уроків освітній серіал

6. .Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень

 

12.00 – 16.00

ZOOM

група viber,  skype, facebook,

 

 

 

https://osvita.diia.gov.ua/courses/interactive-learning

 

 

8 клас. Географія
·Прочитати параграф 45-46
·Дайте письмову відповідь на запитання
1. Чим небезпечна нелегальна трудова міграція? Чому деякі підприємці зважуються на порушення закону й дають роботу нелегальним мігрантам?
· Перегляньте відеоурок 
https://www.youtube.com/watch?v=OwgE9zRGQZA

9 клас. Історія України
·Узагальнення знань
сторінка 252

7 клас. Історія України

·Прочитати параграф 24
·Написати в зошит історичні пам'ятки Кримського ханства
·Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=cqri-TmHsHk

8 клас. Мистецтво

·Придумати і намалювати сатиричну картину, карикатуру чи шарж на тему з життя сучасного підлітка.
https://www.youtube.com/watch?v=Y0gNAAL9Ibo


 

 

                                                                                 Затверджую

                                                                                                         Директор гімназії

                                                                                                       ______ Н.М. Ляшенко

 Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину         в  період з 18.04.2021 по 30.04.2021

вчителя історії та правознавства Зеленюк А.В.

 Осинівської гімназії Куп’янської  міської ради Харківської області

(дистанційна робота, відеоуроки)

 

Дата

Зміст роботи

Час виконання

Форма проведення

Примітка

1.

19.04

1.Онлайн уроки 8-9 клас
2. Онлайн проведення бесіди «Безпека руху велосипедиста»
3. Опитування учнів про стан здоров’я
4. Розробка та розсилка домашніх завдань з історії України 8-9 клас

5. Оповіщення у групі Viber

важливої інформації для батьків

та учнів, контроль за

виконанням завдань учнями.

12.00 – 16.00

ZOOM

Телефонний режим

 


Телефонний режим

група viber, месенджер,
телефоний режим

8 клас. Історія України
∙Прочитати параграф 31
стр.238-244
∙Складіть план за темою «Доля кримських татар у другій по-

ловині XVIII ст.» (письмов)
9 клас. Історія України
∙Прочитати параграф 30
стр. 253-257
Складіть розповідь про одного з українських вчених (за вибором).
∙Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=WmoUzkP5pok


 

2.

20.04

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

2.Виготовлення дидактичного матеріалу
3. Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії
4.Розробка та розсилка домашніх завдань з Географії 9 клас та Мистецтво 9 клас
 

12.00 – 16.00

Телефонний режим

 

 

 

Інтернет ресурси

 

 

 

 


 

група viber, месенджер,
телефоний режим

 

9 клас. Географія
Прочитати параграф 42
∙Дайте відповіді на питання
1.Наведіть приклади туристичних ресурсів у вашому туристичному районі.

2. Поясніть, які сучасні особливості розвитку туризму в Україні.
∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=djIJJcxtX9o

9 клас. Мистецтво
Створити рекламний плакат про художні секції, гуртки своєї школи
https://www.youtube.com/watch?v=0fTwhH47wy0

 

3

21.04

1. Онлайн уроки 8-9 клас

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-9 класів з історії України, географії , правознавста

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4.Упорядкування папки самоосвіти

5.Онлайн – консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

12.00 – 16.00

ZOOM
група viber, месенджер, skype,

 

телефонний

режим

 

9 клас. Правознавсто
∙Прочитати параграф 25 стр.154-157
∙Опрацюйте статтю 127 Конституції України
8 клас. Географія
∙Прочитати параграф 47-48
· Письсово на стр.246 завдання 1 з розділу «Працюємо самостійно»
·Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=jKua2F9kRW0

 

4

22.04.

1. Онлайн-консультації з учнями 5 класу.

2. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас

3. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів 7-9 класів з всесвітньої історії та трудового навчання 7 клас

4.. Підготовка до онлайн – уроків

 

12.00 – 16.00

Телефонний режим

 

 

група viber, месенджер

 

 

 

 

9 клас. Всесвітня історія
·Підготуйте розгорнутий план відповіді за темою « Міжнародні відносини в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття»
8 клас. Всесвітня історія
·Прочитати параграф 24
· Завдання 11 на стр.210. Таблицю виконати письмово.
·Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=MgpaRr4k01w
7 клас. Всесвітня історія
·Прочитати параграф 23
·На стр.155 розв'язати історичну задачу № 6. Письмово
·Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=M-UPqfrBMto

7 клас. Трудове навчання
· Розмічання та перенесення візерунка на тканину

https://www.youtube.com/watch?v=hf76hWpJt98

 

5

23.04

1. Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання

2. Опрацювання фахової літератури

3. .Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з географії 8-9 клас, історія України 7 клас, мистецтво 8 клас.

4. Онлайн проведення бесіди Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку у лісі

12.00 – 16.00

Телефонний режим

 

 

Інтернет –ресурси
 

група viber, месенджер

 

 

 

телефоний режим

 

 

 8 клас. Географія
∙Прочитати параграф 49
∙Дайте відповіді на питання 1-3 стр.250 (розділ «Поміркуйте»)
∙Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=jeiOKneRiec
9 клас. Географія

Прочитати параграф 43
∙Письмово поясніть перспективи розвитку туризму в Європі.
7 клас. Історія України
∙Прочитати параграф 25
∙Випишіть дати стр.160 та виконайте завдання №2
∙Перегляньте відеоролик

https://www.youtube.com/watch?v=f3YhtNtiSiU

8 клас. Мистецтво

Створи емблему фольклорного фестивалю (графічний матеріал за вибором).

6

26.04

1. Проведення онлайн уроків 8-9 клас історія України.

2.Опрацювання нормативно – правового забезпечення запобігання боулінгу

3.Перевірка учнівських робіт
4. Розсилка домашніх завдань

5.Робота із шкільною документацією
6.Опрацювання літератури: Чат-боти для навчання: огляд найпопулярніших та особливості використання

12.00 – 16.00

Дистанційно ZOOM

 

Інтернет – ресурси

 

 

 

група viber,facebook

http://teach-hub.com/chat-boty-dlia-navchannia-ohliad-naypopuliarnishykh-ta-osoblyvosti-vykorystannia/

 

9 клас. Історія України
∙Прочитати параграф 31
∙ Завдання 15 на стр. 268 (письмово)
∙Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=WmoUzkP5pok&t=5s

8 клас. Історія України
∙Прочитати параграф 32
Підготуйте історичний портрет М. Залізняка.

∙ Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=4sddACdIDps

 

 

 

7

27.04.

1. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас

2.Розробка і розсилка домашніх завдань географія 9 клас, мистецтво 9 клас
3. Онлайн проведення бесіди 4. Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання
5. Дослідження досвіду
передових вчителів і
науковців щодо

дистанційного навчання.

12.00 – 16.00

Інтернет – ресурси

група viber, телефонний режим, facebook

телефонний режим

 

 

 

Інтернет ресурси

9 клас. Географія

∙Прочитати параграф 44
Дайте відповідь на питання, письмово. 1.Визначте проблеми наукової діяльності та охорони здоровʼя в Україні.
https://www.youtube.com/watch?v=OU05P-829Ho

9 клас. Мистецтво
∙Вивчити пісню

«При долині кущ калини»
https://www.youtube.com/watch?v=PFIQ5EEVBu0

8

28.04

1. Проведення онлайн уроків 8-9 клас географія, правознавство

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-9 класів з правознавства, географії

 

3.Перевірка учнівських робіт

4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги
5. Проведення онлайн бесіди Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП

 

 

12.00 – 16.00

ZOOM

 


група viber, месенджер, facebook

телефонний режим

 

9 клас. Правознавство
∙Прочитати параграф 26 стр.157-166
∙Заповнити таблицю на стр.166 №4
8 клас. Географія

∙Прочитати параграф 50
∙Завдання 1-2 стр.253

·Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=6FQlnyWRr1U

8 клас. Історія України
·Прочитати параграф 33
·Складіть у зошит таблицю «Українська культура другої половини XVIII ст» Приклад таблиці на стр. 260. №14
·Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=0T5HZIPlmEk

 

9

29.04

1. Підбір інтернет-матеріалів для дистанційного навчання 2.Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів 7-9-х класів з всесвітньої історії
3. Розробка та розсилка завдань для 7-го класу з трудового навчання

4. Перевірка учнівських робіт
5. Опрацювання матеріалу з інтернет-ресурсів для урізноманітнення завдань для дистанційного навчання учнів

 

12.00 – 16.00

 

 

група viber,  skype, facebook

 

 

 

 

 

 

 

Інтернет ресурси

 

 

 

9 клас. Всесвітня історія

·Прочитати параграф 27
·Завдання №12 на стр.234

·Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=gRDIPMWmOg8

8 клас. Всесвітня історія

·Прочитати параграф 25
· Виконати практичну роботу на стр.223.
7 клас. Всесвітня історія
·Прочитати параграф 24
·Виписати дати
·Завдання 3 на стр.161
·https://www.youtube.com/watch?v=028ejphSCIo

7 клас. Трудове навчання

·Виготовлення та оздоблення виробу
 

10

30.04

1.Проведення онлайн уроків для учнів 8-9 класів
2. Розробка і розсилка домашніх завдань для учнів 7-9 класів.
4. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас
5. Підвищення фахової майстерності.

6. .Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень

 

12.00 – 16.00

ZOOM

група viber,  skype, facebook,

 


телефонний режим

 

 

 

8 клас. Географія
· Підготуйте повідомлення за питанням .!
З'ясуйте особливості національного складу населення вашої області .

9 клас. Історія України
·Прочитати параграф 33
·Завдання 12 на стр. 274
·https://www.youtube.com/watch?v=kNi16kHJ_ZY

7 клас. Історія України
·Прочитати параграф 25
·Завдання 4 стр.160

8 клас. Мистецтво
Вивчити українську народну пісню «Пісня на добро»

https://www.youtube.com/watch?v=6j96BO5Ffjg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 Затверджую

                                                                                                         Директор гімназії

                                                                                                       ______ Н.М. Ляшенко

 Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину         в  період з 05.05.2021 по 07.05.2021

вчителя історії та правознавства Зеленюк А.В.

 Осинівської гімназії Куп’янської  міської ради Харківської області

(дистанційна робота, відеоуроки)

 

Дата

Зміст роботи

Час виконання

Форма проведення

Примітка

1

05.05

1. Онлайн уроки 8-9 клас

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-9 класів з географії , правознавста

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4.Проведення онлайн підсумкового заняття з ПДР

 

12.00 – 16.00

ZOOM
група viber, месенджер, skype,

 

телефонний

режим

 

9 клас. Правознавсто
Прочитати параграф 27
Опрацюйте Закон України «Про Національну поліцію»
Проведіть міні-дослідження. на стр.168 завд №3.(письмово)
∙Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=azdIMTosDVU


8 клас. Географія
Прочитати параграф 51
З’ясуйте особливості релігійного складу населення вашої області. Підготуйте повідомлення за цим питанням. Письмово
∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=e3qQRgs36fs

 

 

2

06.05.

 1. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас

2. Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів 7-9 класів з всесвітньої історії та трудового навчання 7 клас

3.. Підготовка до онлайн – уроків
4.Взяття участі в онлайн марафоні «Толерантна освіта - запорука

здорового суспільства»
 

12.00 – 16.00

Телефонний режим

 

 

група viber, месенджер

 

 

 

https://vseosvita.ua/marathon/tolerantna-osvita-zaporuka-zdorovoho-suspilstva-3.html

 

9 клас. Всесвітня історія
Прочитати параграф 28
Заповніть у зошиті таблицю «Розвиток літератури

та мистецтва в XIX — на початку ХХ ст.». приклад на стр.246
∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=F_PKi3Mz-VQ


8 клас. Всесвітня історія
Виконати тестові завдання за розділом V «Епоха Просвітництва» стр.224
7 клас. Всесвітня історія
Урок узагальнення
Виконати завдання на стр.162

7 клас. Трудове навчання
Виготовлення та оздоблення виробу.Вишивання виробу.
https://www.youtube.com/watch?v=QLzMu-sKws8

 

3

07.05

1. Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання

2. Опрацювання фахової літератури

3. .Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів з географії 8-9 клас, історія України 7 клас, мистецтво 8 клас.

4. Опрацювання статті самоосвіти Мактвійчук Наталі Анатоліївни

12.00 – 16.00

Телефонний режим

 

 

Інтернет –ресурси
 

група viber, месенджер

 

 

https://naurok.com.ua/samoosvita-vchitelya-istori-83696.html

 

 8 клас. Географія

9 клас. Географія

Прочитати параграф 45
∙Дайте письмово відповіді на питання 3-4 стр.216
∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=RDPyd5w7zCQ


7 клас. Історія України
Прочитати параграф 25
Користуючись інтернет-ресурсами й матеріалами підручника, до історичного журналу напишіть

статтю на тему: «Вчений-русин Юрій Котермак (Дрогобич)»
∙Перегляньте відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=kWQj6DHOdwQ


8 клас. Мистецтво

 

 

4

11.05.

1. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас

2.Розробка і розсилка домашніх завдань географія 9 клас, мистецтво 9 клас
3. Онлайн проведення бесіди 4. Індивідуальні консультації для учнів які потребують допомоги під час дистанційного навчання
5. Онлайн бесіда :Підсумкове заняття. Протипожежна безпека

 

12.00 – 16.00

Інтернет – ресурси

група viber, телефонний режим, facebook

телефонний режим

 

 

 

телефонний режим

9 клас. Географія

Прочитати параграф 46
Охарактеризуйте місце України на світовому ринку ІТ-послуг. Письмово
∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=OrZ2ZjE5yG4

9 клас. Мистецтво
 

 

5

12.05

1. Проведення онлайн уроків 8-9 клас географія, правознавство

2.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-9 класів з правознавства, географії

 

3.Перевірка учнівських робіт

4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги
5. Проведення онлайн бесіди Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП

 

 

12.00 – 16.00

ZOOM

 


група viber, месенджер, facebook

телефонний режим

 

9 клас. Правознавство
Прочитати параграф 28
∙Написати позовну заяву. Приклад на стр.173
8 клас. Географія


 

 

6

13.05

1. онлайн-конференція «Особливості організації статевого виховання в українських закладах освіти в умовах сьогодення» 2.Розробка та розсилка домашніх завдань для учнів 7-9-х класів з всесвітньої історії
3. Розробка та розсилка завдань для 7-го класу з трудового навчання

4. Перевірка учнівських робіт
 

 

12.00 – 16.00

Всеосвіта

 

група viber,  skype, facebook

 

 

 

 

 

Інтернет ресурси

 

 

 

9 клас. Всесвітня історія
∙Виконати практичну роботу на стр.247-248
∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=y5HFi5veCpc

 

8 клас. Всесвітня історія Прочитати параграф 27
Порівняйте владу імператора династії Цин, сьогуна Японії з владою європейських правителів. Відповідь подайте у вигляді таблиці. Письмово
∙Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=9Kj_ga3noK4


7 клас. Всесвітня історія
Прочитати параграф 25
стр.163-167
∙Виписати дати в зошит
∙Переглянути відеоролик
https://www.youtube.com/watch?v=Y85hk5tjLr0

 

7 клас. Трудове навчання
Виготовлення та оздоблення виробу.Вишивання виробу.
https://www.youtube.com/watch?v=QLzMu-sKws8

7

14.05

1.Проведення онлайн уроків для учнів 8-9 класів
2. Розробка і розсилка домашніх завдань для учнів 7-9 класів.
4. Опитування учнів про стан здоров’я 5 клас
5. Проведення онлайн бесіди Запобігання отруєнь хімічними речовинами

6. .Звіт ЗДНР з дистанційної роботи за тиждень

 

12.00 – 16.00

ZOOM

група viber,  skype, facebook,

 


телефонний режим

 

 

 

8 клас. Географія
 

9 клас. Історія України
 

7 клас. Історія України
Виконати практичну роботу на стр.167 -169


 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 травня 2021
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку