Міністерство освіти та науки України
Український Державний Університет імені Михайла Драгоманова
Педагогічний факультет
Кафедра практичної психології
Звіт
проходження виробничої науково-дослідницької практики
студента-практиканта 1 курсу 12 ЗМГБППР групи,
спеціальності Практична психологія
заочної форми навчання
Сілаєвої Анни Ігорівни .
(прізвище, ім'я, по-батькові)
Місце проходження практики:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11
Термін проходження практики:
з 27.03 по 09.04
Керівник практики (від кафедри):
Халько Марина Сергіївна
Керівник від бази практики:
Садовська Оксана Ігорівна
Звіт захищений (дата,оцінка, підпис)
______________________________
(прописом)
Київ-2023
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН ПРАКТИКИ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівник практики
______________________
ПІБ керівника практики
«_____»______________2023р.
№ з/п |
Етап практики |
Завдання етапу, організація розподілу виконання завдань практики |
Термін виконання завдання |
Примітки |
|
1-й етап. Ознайомчий |
Ознайомити дирекцію середньої СЗШ І-ІІІ ступенів №11 м. Києва та педагогічний колектив з специфікою роботи на період з 27.03 по 09.04.2023 р. Скласти індивідуальний план практичного психолога на термін проходження виробничої практики та погодити його з керівником бази практики. Обрання цільової аудиторії для подальшої роботи та складання індивідуального плану на весь період практики. |
Пн. 27.03.2023 |
|
|
Ознайомитись з етапами та термінами проходження практики в умовах СЗШ № 11 Ознайомити педагогічний колектив з програмою практики (вирішення організаційних питань) Переглянути документацію практичного психолога СЗШ № 11 Підготувати шаблони протоколів психологічного обстеження та психологічних карток для дітей старшого шкільного віку |
Вт. 28.03.23 |
|
|
|
2-й етап Психологічна діагностика |
Знайомитись з батьками педагогічно запущених дітей (бесіди, анкетування, отримання запитів). Здійснювати контроль за адаптацією таких дітей, їх психологічний супровід (спостереження, анкетування) |
Ср. |
|
|
Проводити бесіди та знайомитись з батьками, діти яких відвідують СЗШ (анкетування, отримання запитів) Дослідження вияву ступіней таких станів, як: агресивність, протистояння стресам, тривожність, особливості поведінки |
Чт. 30.03.23 |
|
|
|
Провести діагностику пізнавальної активності учнів старшого шкільного віку Опрацювати матеріали психологічної діагностики |
Пт. |
|
|
|
3-й етап |
Провести декілька занять з розвитку емоційної сфери учнів старшого шкільного віку. За програмою «Корекційно-розвивальна програма Розвиток емоційної сфери, пізнавальних психічних процесів, соціалізація учнів старшого шкільного віку» |
Пн. |
|
|
Проведення рольових ігор і вправ з метою розвитку пізнавальної активності учнів старшого шкільного віку |
Вт. |
|
|
|
4-й етап |
Проводити консультації вихователів і батьків (згідно плану). |
Ср. |
|
|
5-й етап |
Батьків «Особливості пізнавальної активності у дітей старшого шкільного віку». Бесіди з вихователями про вікові та індивідуальні особливості дітей, стратегії взаємодії з проблемними дітьми. |
Чт. |
|
|
Організаційно-методична робота |
Спланувати роботу практичного психолога на перспективу Розробити рекомендації батькам щодо подальшого розвитку і сприяння пізнавальної активності дітей Підготовка психолого-діагностичного інструментарію Робота з методичною літературою Узагальнити результати практики: підготувати та оформити звіт, оформити та презентувати результати стажування; розробити програму індивідуального професійного розвитку на 5 років |
Пт. |
|