Проходження виробничої науково-дослідницької практики "ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ"

Про матеріал
Щоденник практики - календарний план, в який студент заносить відомості про кожен день проходження виробничої науково-дослідницької практики студента-практиканта 1 курсу 12 ЗМГБППР групи, спеціальності Практична психологія заочної форми навчання Сілаєвої Анни Ігорівни
Перегляд файлу

Міністерство освіти та науки України

Український Державний Університет імені Михайла Драгоманова

Педагогічний факультет

 

Кафедра практичної психології

 

 

Звіт

проходження виробничої науково-дослідницької практики

студента-практиканта    1   курсу       12 ЗМГБППР     групи,

спеціальності Практична психологія

 заочної форми навчання

            Сілаєвої Анни Ігорівни            .

(прізвище, ім'я, по-батькові)

 

 

Місце проходження практики:

Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

Термін проходження практики:

з 27.03 по 09.04

Керівник практики (від кафедри):

Халько Марина Сергіївна

Керівник від бази практики:

Садовська Оксана Ігорівна

Звіт захищений (дата,оцінка, підпис)

______________________________

(прописом)

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ-2023

ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ

 

 


з/п

Дата

Зміст роботи (відповідно до індивідуального плану)

Результати роботи

Відмітка про виконання керівника від бази практики

1

27.03.2023

        Ознайомити дирекцію середньої СЗШ І-ІІІ ступенів №11 м.Києва та педагогічний колектив з специфікою роботи на період з 27.03 по 09.04.2023 р.

         Скласти індивідуальний план практичного психолога на термін проходження виробничої практики та погодити його з керівником бази практики

         Обрання цільової аудиторії для подальшої роботи та складання індивідуального плану на весь період практики.

 

 

  1.                 

28.03.23

         Ознайомитись з етапами та термінами проходження практики в умовах СЗШ № 11

               Ознайомити педагогічний колектив з програмою практики (вирішення організаційних питань)

               Переглянути документацію практичного психолога СЗШ № 11

               Підготувати шаблони протоколів психологічного обстеження та психологічних карток для дітей старшого шкільного віку

 

 

  1.                 

29.03.23

           Знайомитись з батьками педагогічно запущених дітей (бесіди, анкетування, отримання запитів).

           Здійснювати контроль за адаптацією таких дітей, їх психологічний супровід (спостереження, анкетування)

 

 

  1.                 

30.03.23

                Проводити бесіди та знайомитись з батьками, діти яких відвідують СЗШ (анкетування, отримання запитів)

                Дослідження вияву степенів таких станів, як: агресивність, протистояння стресам, тривожність, особливості поведінки

 

 

  1.                 

31.03.23

             Провести діагностику пізнавальної активності учнів старшого шкільного віку

             Опрацювати матеріали психологічної діагностики

 

 

  1.                 

03.04.23

      Провести декілька занять з розвитку емоційної сфери учнів старшого шкільного віку. За програмою «Корекційно-розвивальна програма Розвиток емоційної сфери, пізнавальних психічних процесів, соціалізація учнів старшого шкільного віку»

 

 

  1.                 

04.04.2023

Проведення рольових ігор і вправ з метою розвитку пізнавальної активності учнів старшого шкільного віку

 

 

  1.                 

05.04.2023

Провести консультації вихователів і батьків (згідно плану).

 

 

  1.                 

06.04.23

             Консультувати батьків «Особливості пізнавальної активності у дітей старшого шкільного віку».

Бесіди з вихователями про вікові та індивідуальні особливості дітей, стратегії взаємодії з проблемними дітьми.

 

 

  1.                 

07.04.23

    Спланувати роботу практичного психолога на перспективу

    Розробити рекомендації батькам щодо подальшого розвитку і сприяння пізнавальної активності дітей

    Підготовка психолого-діагностичного інструментарію

    Робота з методичною літературою

    Узагальнити результати практики: підготувати та оформити звіт (Додаток А), оформити та презентувати результати стажування; розробити програму індивідуального професійного розвитку на 5 років

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
8 січня
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку