Міністерство освіти та науки України
Український Державний Університет імені Михайла Драгоманова
Педагогічний факультет
Кафедра практичної психології
Звіт
проходження виробничої науково-дослідницької практики
студента-практиканта 1 курсу 12 ЗМГБППР групи,
спеціальності Практична психологія
заочної форми навчання
Сілаєвої Анни Ігорівни .
(прізвище, ім'я, по-батькові)
Місце проходження практики:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11
Термін проходження практики:
з 27.03 по 09.04
Керівник практики (від кафедри):
Халько Марина Сергіївна
Керівник від бази практики:
Садовська Оксана Ігорівна
Звіт захищений (дата,оцінка, підпис)
______________________________
(прописом)
Київ-2023
ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ
№ |
Дата |
Зміст роботи (відповідно до індивідуального плану) |
Результати роботи |
Відмітка про виконання керівника від бази практики |
1 |
27.03.2023 |
Ознайомити дирекцію середньої СЗШ І-ІІІ ступенів №11 м.Києва та педагогічний колектив з специфікою роботи на період з 27.03 по 09.04.2023 р. Скласти індивідуальний план практичного психолога на термін проходження виробничої практики та погодити його з керівником бази практики Обрання цільової аудиторії для подальшої роботи та складання індивідуального плану на весь період практики. |
|
|
|
28.03.23 |
Ознайомитись з етапами та термінами проходження практики в умовах СЗШ № 11 Ознайомити педагогічний колектив з програмою практики (вирішення організаційних питань) Переглянути документацію практичного психолога СЗШ № 11 Підготувати шаблони протоколів психологічного обстеження та психологічних карток для дітей старшого шкільного віку |
|
|
|
29.03.23 |
Знайомитись з батьками педагогічно запущених дітей (бесіди, анкетування, отримання запитів). Здійснювати контроль за адаптацією таких дітей, їх психологічний супровід (спостереження, анкетування) |
|
|
|
30.03.23 |
Проводити бесіди та знайомитись з батьками, діти яких відвідують СЗШ (анкетування, отримання запитів) Дослідження вияву степенів таких станів, як: агресивність, протистояння стресам, тривожність, особливості поведінки |
|
|
|
31.03.23 |
Провести діагностику пізнавальної активності учнів старшого шкільного віку Опрацювати матеріали психологічної діагностики |
|
|
|
03.04.23 |
Провести декілька занять з розвитку емоційної сфери учнів старшого шкільного віку. За програмою «Корекційно-розвивальна програма Розвиток емоційної сфери, пізнавальних психічних процесів, соціалізація учнів старшого шкільного віку» |
|
|
|
04.04.2023 |
Проведення рольових ігор і вправ з метою розвитку пізнавальної активності учнів старшого шкільного віку |
|
|
|
05.04.2023 |
Провести консультації вихователів і батьків (згідно плану). |
|
|
|
06.04.23 |
Консультувати батьків «Особливості пізнавальної активності у дітей старшого шкільного віку». Бесіди з вихователями про вікові та індивідуальні особливості дітей, стратегії взаємодії з проблемними дітьми. |
|
|
|
07.04.23 |
Спланувати роботу практичного психолога на перспективу Розробити рекомендації батькам щодо подальшого розвитку і сприяння пізнавальної активності дітей Підготовка психолого-діагностичного інструментарію Робота з методичною літературою Узагальнити результати практики: підготувати та оформити звіт (Додаток А), оформити та презентувати результати стажування; розробити програму індивідуального професійного розвитку на 5 років |
|
|