Індивідуальний план роботи
під час карантину
16,03,2020 – 29,05,2020
асистента вчителя: Войтенко Наталія Олегівна
Веселинове – 2020
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки
|
1 |
16.03.2020 |
Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу учня з ООП в умовах дистанційного навчання. 1. Упорядкування портфоліо учнів. 2. Спільно з вчителем розробка завдань для учнів на період карантину. 3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання. 4. Опрацювання фахової онлайн-літератури. |
08.00-09.00 09.00-10.00
11.00-12.00
12.00-14.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі. |
2 |
17.03.2020 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання школярів 4-Г 3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП 4. Упорядкування папки самоосвіти. 5. Розробка завдань для дитини з ООП. |
08.00-09.00 09.00-10.00
11.00-12.00
12.00-13.00 13.00-14.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі. |
3 |
18.03.2020 |
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання 3. Внесення оновлених даних до ІПР. 4. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г класу в онлайн – режимі. |
08.00-09.00 09.00-10.00
11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, месендж, соціальні мережі |
4 |
19.03.2020 |
1. Робота з методичною літературою. 2. Підбір матеріалу для учнів 4-Г, підбір матеріалу для інклюзії. 3. Модифікація навчального плану. 4. Дистанційна онлайн- консультація . |
08.00-09.00 09.00-10.00
11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
5 |
20.03.2020 |
1 Виготовлення індивідуальних завдань . 2. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г класу в онлайн – режимі. 3.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». |
08.00-10.00 10.00-11.30
18.00-19.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
6 |
23.03.2020 |
1. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам. 2. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г класу в онлайн – режимі. 3. Вебінар: Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину4. Вебінар: Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі. |
09.00-10.00
11.00-12.00
14.00-15.30
18.00-19.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок, Всеосвіта. |
7 |
24.03.2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для учнів 4-Г класу в онлайн – режимі. 2. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus |
09.00-11.00
11.00-14.00 |
Prometheus |
8 |
25.03.2020 |
1. Розробка дидактичного матеріалу для роботи в класі з дітьми. 2. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів" 3. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г класу в онлайн – режимі. 4. Вебінар: Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять |
08.00-09.00
09.00-11.00
11.00-12.00
15.00-16.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок |
9 |
26.03.2020 |
1.Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків. 2.Індивідуальні консультації для учнів 4-Г класу в онлайн – режимі. 3.Розробка конспектів уроків для опублікування на сайті «Всеосвіта». 4. Вебінар: Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу. |
08.00-09.00
09.00-10.00
11.00-12.30
18.00-19.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта |
10 |
27.03.2020 |
1. . Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. 2.Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП. 3.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra |
08.00-09.00
09.00-10.00
11.00-14.00
|
EdEra |
11 |
30.03.2020 |
1.Спільно з вчителем розробка творчих завдань для учнів 4-Г класу. 2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra 4.Вебінар: Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання. |
08.00-09.00
09.00-10.00
12.00-14.00
18.00-19.30 |
Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, EdEra. |
12 |
31.03.2020 |
1.Спільно з вчителем поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 3. Консультації для батьків та учнів. 4.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra |
08.00-09.00
09.00-10.00
11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, соціальні мережі, EdEra,
|
13 |
01.04.2020 |
1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» 2. Розміщення завдань для учнів 4-Г класу 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
08.00-09.00
09.00-10.00 11.00-12.00
12.00-14.00 |
Viber, месенджер. |
14 |
02.04.2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2.Дистанційні онлайн – заняття. 3. Робота зі шкільною документацією. |
09.00-11.00
11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, месенджер. |
15 |
03.04.2020 |
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП. 2.Робота з методичною літературою. 3. Розміщення завдань 4. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. |
08.00-09.00
09.00-10.00 11.00-12.00 12.00-14.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
16 |
06.04.2020 |
|
08.00-09.00
09.00-10.00
11.00-14.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі.
Колупаєва А. А. |
17 |
07.04.2020 |
|
08.00-09.00 09.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Viber, месендж, у телефонному режимі. |
18 |
08.04.2020 |
|
08.00-09.00
09.00-10.00
11.00-12.00
12.00-14.00 |
Viber, месендж, соціальні мережі. Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.
|
19 |
09.04.2020 |
|
08.00-09.00 09.00-10.00
11.00-12.00 18.00-19.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
20 |
10.04.2020 |
|
08.00-10.00 10.00-11.30
12.30-13.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі. Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с. |
21 |
13.04.2020 |
|
09.00-10.00
11.00-12.00
18.00-19.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок, Всеосвіта. На урок. |
22 |
14.04.2020 |
|
09.00-11.00
11.00-12.00
18.00-19.30 |
Prometheus, мнсенджер, все освіта. |
23 |
15.04.2020 |
|
08.00-10.00
11.00-13.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок |
24 |
16.04.2020 |
|
08.00-09.00
09.00-10.00
18.00-19.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта |
25 |
17.04.2020 |
|
08.00-09.00
09.00-10.00
11.00-14.00
|
всеосвіта, |
26 |
21.04.2020 |
|
08.00-09.00
09.00-10.00
12.00-14.00
|
Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, EdEra. |
27 |
22.04.2020 |
|
08.00-09.00 09.00-10.00
12.00-14.00 |
Viber, соціальні мережі, EdEra,
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : |
28 |
23.04.2020 |
|
08.00-09.00 09.00-10.00
11.00-12.00
|
Viber, месенджер.
Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі . К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).
|
29 |
24.04.2020 |
|
09.00-11.00 12.00-14.00 |
Viber, месенджер. Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. |
30 |
27.04.2020 |
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
Viber, месендж, у телефонному режимі, ютуб, всеосвіта
|
31 |
28.04.2020 |
|
08.00-09.00
09.00-11.00 11.00-12.00
18.00-19.30 |
Viber, месендж, у телефонному режимі, все освіта, https://incluz24.blogspot.com |
32 |
29.04.2020 |
|
08.30-09.30
09.30-11.00
11.30-12.30 |
Viber, месендж, соціальні мережі, ютуб
|
33 |
30.04.2020 |
|
08.30-10.00 10.00-11.30
11.30-12.30
18.00-19.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com , всеосвіта |
34 |
04.05.2020 |
|
08.00-10.00
10.00-11.30
12.30-13.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.
|
35 |
05.05.2020 |
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30 12.30-13.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com |
36 |
06.05.2020 |
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
мнсенджер, все освіта. Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. |
37 |
07.05.2020 |
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com |
38 |
08.05.2020 |
|
08.00-10.00
10.00-11.30
12.30-13.30 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта |
39 |
12.05.2020 |
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
18.00-19.30 |
всеосвіта, https://incluz24.blogspot.com |
40 |
13.05.2020 |
|
08.00-09.00
09.00-10.00
12.00-14.00
18.00-19.30 |
Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, |
41 |
14.05.2020 |
|
08.30-10.00 10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
18.00-19.30 |
Viber, соціальні мережі, EdEra,
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання : |
42 |
15.05.2020 |
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
Viber, месенджер. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі . К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).
|
43 |
18.05.2020 |
|
08.30-10.00 10.00-11.30
11.30-12.30 18.00-19.30
18.00-19.30
|
Viber, месенджер. Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. https://incluz24.blogspot.com |
44 |
19.05.2020 |
|
9.00-11.00 11.00-12.30
12.30-13.30 13.30-14.00
|
Прометеус, ютуб, месенджери. |
45 |
20.05.2020 |
|
9.00-10.00
10.00-11.00
18.00-19.30 |
все освіта, на урок, месенджери |
46 |
21.05.2020 |
|
9.00-10.00 10.00-11.00
11.00-12.30
12.30-14.00 |
EdEra, Всеосвіта, |
47 |
22.05.2020 |
|
9.00-10.00
10.00-11.00 11.30-13.30 |
EdEra, Всеосвіта, месенджери |
48 |
25.05.2020 |
|
9.00-10.00
10.00-11.00 18.00-19.30 |
всеосвіта, месенджери, |
49 |
26.05.2020 |
|
9.00-10.30 10.30-12.00
12.00-13.30 |
Всеосвіта, месенджери |
50 |
27.05.2020 |
|
9.00-12.00
12.00-14.00 |
Всеосвіта, |
51 |
28.05.2020 |
|
9.00-12.00
12.00-13.00
13.00-13.30 |
|
52 |
29.05.2020 |
|
|
Месенджери |