Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину з березня по травень.

Про матеріал
План роботи асистента вчителя в період карантину в умовах дистанційного навчання.(12.03.2020-29.05.2020). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11 березня 2020 р. В період карантину асистент вчителя працює спільно з командою супроводу дитини з ООП, розробляє індивідуальні завдання для дитини відповідно до її потреб , виконує організаційно-методичну роботу.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний план роботи

під час карантину

 

 

16,03,2020 29,05,2020

 

 

 

 

асистента вчителя:  Войтенко Наталія Олегівна

 

 

 

 

 

Веселинове – 2020

п/п

Дата

Зміст роботи

Час

Примітки

 

1

16.03.2020

Співпраця з командою психолого-педагогічного супроводу учня з ООП в умовах дистанційного навчання.

1. Упорядкування портфоліо учнів.

2. Спільно з вчителем розробка завдань для учнів  на період карантину.

3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.

4. Опрацювання фахової онлайн-літератури.

08.00-09.00

09.00-10.00

 

11.00-12.00

 

12.00-14.00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

2

17.03.2020

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 4-Г

3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП

4. Упорядкування папки самоосвіти.

5. Розробка завдань для дитини з ООП.

08.00-09.00

09.00-10.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

13.00-14.00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

3

18.03.2020

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання

3. Внесення оновлених даних до ІПР.

4. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

08.00-09.00

09.00-10.00

 

 

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, месендж,

соціальні мережі

4

19.03.2020

1. Робота з методичною літературою.

2. Підбір матеріалу для учнів 4-Г, підбір матеріалу для інклюзії.

3. Модифікація навчального плану.

4. Дистанційна онлайн- консультація .

08.00-09.00

09.00-10.00

 

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

5

20.03.2020

1 Виготовлення індивідуальних завдань .

2. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

3.Перегляд вебінару  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».

08.00-10.00

10.00-11.30

 

18.00-19.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

6

23.03.2020

1. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам.

2. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

3. Вебінар: Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину

4. Вебінар: Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі.

09.00-10.00

 

11.00-12.00

 

14.00-15.30

 

 

18.00-19.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок, Всеосвіта.

7

24.03.2020

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для  учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

2. Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus

09.00-11.00

 

 

11.00-14.00

Prometheus

8

25.03.2020

1. Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів"

3. Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

4. Вебінар: Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять

08.00-09.00

 

09.00-11.00

 

 

 

11.00-12.00

 

15.00-16.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок

9

26.03.2020

1.Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.

2.Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

3.Розробка конспектів уроків для опублікування на сайті «Всеосвіта».

4. Вебінар: Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу.

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

11.00-12.30

 

18.00-19.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта

10

27.03.2020

1. . Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

2.Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.

3.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

11.00-14.00

 

EdEra

11

30.03.2020

1.Спільно з вчителем розробка творчих завдань для учнів 4-Г класу.

2.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

4.Вебінар: Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання.

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

 

12.00-14.00

 

18.00-19.30

Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, EdEra.

12

31.03.2020

1.Спільно з вчителем поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

3. Консультації для батьків та учнів.

4.Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, соціальні мережі, EdEra,

 

 

13

01.04.2020

1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» 

2. Розміщення завдань для учнів 4-Г класу

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

08.00-09.00

 

09.00-10.00

11.00-12.00

 

 

12.00-14.00

Viber, месенджер.

14

02.04.2020

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2.Дистанційні онлайн – заняття.

3. Робота зі шкільною документацією.

09.00-11.00

 

 

 

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, месенджер.

15

03.04.2020

1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП.

2.Робота з методичною літературою.

3. Розміщення завдань

4. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

08.00-09.00

 

09.00-10.00

11.00-12.00

12.00-14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

16

06.04.2020

  • Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 4-Г.
  • Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
  • Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

08.00-09.00

 

 

09.00-10.00

 

 

11.00-14.00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

Колупаєва А. А.
Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А. А. Колупаєва,
О. М. Таранченко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 304 с

17

07.04.2020

  • Робота зі шкільною документацією.
  • Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 4-Г
  • Онлайн консультація для батьків дітей з ООП.
  • Розробка завдань для дитини з ООП.

08.00-09.00

09.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-13.00

Viber, месендж, у телефонному режимі.

18

08.04.2020

  • Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
  • Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Опрацювання методичної літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

11.00-12.00

 

12.00-14.00

Viber, месендж,

соціальні мережі.

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.

 

19

09.04.2020

08.00-09.00

09.00-10.00

 

11.00-12.00

18.00-19.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

20

10.04.2020

  • Виготовлення індивідуальних завдань .
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Опрацювання методичної літератури: «Інклюзивна освіта від А до Я».

08.00-10.00

10.00-11.30

 

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.

Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків/Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк.- К., 2016-68 с.

21

13.04.2020

09.00-10.00

 

11.00-12.00

 

18.00-19.30

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок, Всеосвіта. На урок.

22

14.04.2020

09.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

18.00-19.30

Prometheus, мнсенджер, все освіта.

23

15.04.2020

  • Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

08.00-10.00

 

11.00-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, На урок

24

16.04.2020

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

18.00-19.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта

25

17.04.2020

  • Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
  • Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
  • Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.

08.00-09.00

 

09.00-10.00

 

11.00-14.00

 

 всеосвіта,

26

21.04.2020

  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
  • Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra
  • Адаптація змісту та методів навчання з математики до можливостей  і потреб дитини з ООП.

08.00-09.00

 

 

09.00-10.00

 

12.00-14.00

 

 

Viber, соціальні мережі, Всеосвіта, EdEra.

27

22.04.2020

  • Консультації для батьків та учнів.
  • Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra.
  • Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»

08.00-09.00

09.00-10.00

 

12.00-14.00

Viber, соціальні мережі, EdEra,

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.

28

23.04.2020

  • Розміщення завдань для учнів 4-Г класу
  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  • Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

08.00-09.00

09.00-10.00

 

 

11.00-12.00

 

 

 

Viber, месенджер.

 

Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).

 

29

24.04.2020

  • Робота зі шкільною документацією.
  • Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.

09.00-11.00

12.00-14.00

Viber, месенджер.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с.

30

27.04.2020

  • Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школярів 4-Г.
  • Упорядкування дидактичного матеріалу.
  • Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
  • Робота з дидактичними, опублікованими на сайті «vseosvita.ua».

08.30-10.00

 

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

Viber, месендж, у телефонному режимі, ютуб, всеосвіта

 

31

28.04.2020

08.00-09.00

 

09.00-11.00

11.00-12.00

 

18.00-19.30

Viber, месендж, у телефонному режимі, все освіта, https://incluz24.blogspot.com

32

29.04.2020

  • Перегляд відеоуроків на «YOUTUBE.COM».
  • Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.

08.30-09.30

 

09.30-11.00

 

11.30-12.30

Viber, месендж,

соціальні мережі, ютуб

 

33

30.04.2020

08.30-10.00

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

18.00-19.30

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com , всеосвіта

34

04.05.2020

  • Підбір завдань для учнів в умовах навчання дистанційної форми.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Підготовка  матеріалів для діагностичних робіт.

08.00-10.00

 

10.00-11.30

 

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.

 

35

05.05.2020

  • Онлайн-перевірка виконання завдань дитини з ООП.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Ведення встановленої документації.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com

08.30-10.00

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com

36

06.05.2020

  • Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для  учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Підбір відеоматеріалів про толерантність.
  • Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.
  • Спілкування – онлайн з учнем з ООП.

08.30-10.00

 

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

 

 

12.30-13.30

 

мнсенджер, все освіта.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с.

37

07.05.2020

  • Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Створення памʼятки для батьків «Батьки: прислухайтесь до мене».
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com

08.30-10.00

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, https://incluz24.blogspot.com

38

08.05.2020

  • Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
  • Індивідуальні консультації для учнів 4-Г  класу  в онлайн – режимі.
  • Створення памʼятки для батьків «Кінезіологія – проста гімнастика для мозку».

08.00-10.00

 

10.00-11.30

 

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта

39

12.05.2020

08.30-10.00

 

 

10.00-11.30

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

18.00-19.30

всеосвіта, https://incluz24.blogspot.com

40

13.05.2020

08.00-09.00

 

 

09.00-10.00

 

 

12.00-14.00

 

18.00-19.30

Viber, соціальні мережі, Всеосвіта,

41

14.05.2020

  1. Консультації для батьків та учнів.
  2. Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
  3. Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП.
  4. Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com
  5. Вебінар: Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії

08.30-10.00

10.00-11.30

 

 

 

11.30-12.30

 

12.30-13.30

 

18.00-19.30

Viber, соціальні мережі, EdEra,

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с. https://incluz24.blogspot.com

42

15.05.2020

  • Розміщення завдань для учнів 4-Г класу
  • Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
  • Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
  • Консультація з батьками  по телефону «Про заходи безпеки під час карантину».

08.30-10.00

 

10.00-11.30

 

 

11.30-12.30

 

 

12.30-13.30

 

Viber, месенджер.

Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).

 

43

18.05.2020

08.30-10.00

10.00-11.30

 

 

 

11.30-12.30

18.00-19.30

 

 

18.00-19.30

 

Viber, месенджер.

Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: Навчальнометодичний посібник. – К.: «АТОПОЛ» – 2010.- 96 с. https://incluz24.blogspot.com

44

19.05.2020

  • Робота зі шкільною документацією.
  • Проходження курсів на платформі «Прометеус»
  • Опрацювання методичної літератури
  • Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.

9.00-11.00

11.00-12.30

 

12.30-13.30

13.30-14.00

 

Прометеус, ютуб, месенджери.

45

20.05.2020

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

18.00-19.30

https://incluz24.blogspot.com

все освіта, на урок, месенджери

46

21.05.2020

  • Опрацювання методичної літератури
  • Підготовка  матеріалів для діагностичних робіт.
  • Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra
  • Робота з платформою Всеосвіта

9.00-10.00

10.00-11.00

 

11.00-12.30

 

12.30-14.00

EdEra, Всеосвіта,  

47

22.05.2020

  • Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.
  • Спілкування – онлайн з учнем з ООП
  • Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra

9.00-10.00

 

10.00-11.00

11.30-13.30

EdEra, Всеосвіта,  месенджери

48

25.05.2020

9.00-10.00

 

10.00-11.00

18.00-19.30

https://incluz24.blogspot.com

всеосвіта, месенджери,

49

26.05.2020

  • Опрацювання методичної літератури
  • Виготовлення пам’ятки на літні канікули
  • Робота з платформою Всеосвіта

9.00-10.30

10.30-12.00

 

12.00-13.30

Всеосвіта,  месенджери

50

27.05.2020

  • Аналіз роботи та завдань під час карантину з дитиною з ООП.
  • Робота з платформою Всеосвіта

9.00-12.00

 

12.00-14.00

Всеосвіта,

51

28.05.2020

  • Аналіз роботи та завдань під час карантину з дитиною з ООП.
  • Викладання нової інформації в блог з інклюзії https://incluz24.blogspot.com
  • Спілкування – онлайн з учнем з ООП.

9.00-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-13.30

https://incluz24.blogspot.com

 

52

29.05.2020

  • Останній дзвоник

 

Месенджери

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
8 травня 2020
Переглядів
7835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку