Індивідуальний план роботи на період призупинення освітнього процесу (карантину) з 4 квітня по 24 квітня 2020 р.
Позашкільна освіта.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
_________
Індивідуальний план роботи на період призупинення освітнього процесу ________________________________________________,
керівника гуртка
_______________________________________________
З 06.04.2020 р. по 24.04.2020 р.
№ з/п |
День тижня, дата |
Зміст організаційно-методичної роботи |
Час виконання |
1. |
Понеділок, 06.04.20 |
1. Самоосвіта, перегляд відео «Створення та наповнення Google сайту»: https://www.youtube.com/watch?v=5nYl_QYprm 8&fbclid=IwAR11fprQDJkFH3mcQrc7b3P7LJJ8 23WnOHlWmG0hkhuEHUmSJBc-wjomgX0. 2. Для використання у дистанційному навчанні створення каналу Youtube. 3. Перегляд карантинного інтерв’ю з т.в.о. міністра освіти Любомирою Мандзій https://www.facebook.com/ukrpravda/videos/2651 856795049768//. 4. Оповіщення у Viber-групі важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань гуртківцями. |
9.00- 17.00
|
5. |
Вівторок, 07.04.20 |
1. Створення сайту керівника гуртка. 2. Реєстрація на традиційну вчительську конференцію EdCamp, тема антикризового національного онлайн-EdCamp 2020 – “Тримай п’ять, освіто!”. 3. Розробка ілюстративних покрокових інструкцій виконання практичних робіт на дистанційному навчанні. 4. Консультації батькам та дітям в телефонному режимі. 5. Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/. |
9.00-17.00 |
3. |
Середа, 08.04.20 |
1. Участь в онлайн марафоні: «Організація роботи школи в умовах карантину: нормативні орієнтири», https://www.pedrada.com.ua/onlain_marafon 2. Перегляд вебінару#3 «Віртуальна дошка Padlet#EdLabOnline»https://padlet.com/toalexbox /PadletEdLabOnline. 3. Збір та обробка дидактичних матеріалів для створення методичної розробки на тему «Збірник тематичних дидактичних матеріалів для занять на гуртку «Студія розвитку»». 4. Підготовка та розміщення на платформі Classroom навчальних матеріалів, завдань та вправ для гуртківців. |
9.00-17.00
|
4. |
Четвер, 09.04.20 |
1. Участь в онлайн марафоні: «Як організувати |
9.00-17.00 |
|
|
освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи», «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії», https://www.pedrada.com.ua/onlain_marafon. 2. Підготовка, розробка та оформлення навчального матеріалу. 3. Створення відеоролика наочної роботи інтерактивної таблиці множення, розробленої в програмі MS PowerPoint, завантаження на Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=d4O nvtFoCzk. 4. Індивідуальні консультації гуртківцям, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
|
5. |
П’ятниця, 10.04.20 |
1. Участь у онлайн тренінгу «Туристична екосистема цифрових інструментів», ознайомлення із цифровими інструментами Google, отримання сертифікату: https://sites.google.com/view/new26032020tr/%D 1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D 0%BD%D0%B3?fbclid=IwAR0c2ofaOjh5N610 WyAmLpBOc8TXLBxr4h5xCCyoQBI5qQOG1u q1iLQwGlk. 2. Збір та обробка навчального матеріалу для дистанційного навчання. 3. Опрацювання виконаних практичних завдань, інтерактивних вправ гуртківцями. |
9.00-17.00 |
6. |
Понеділок, 13.04.20 |
1. Самоосвіта, поповнення власних знань та навичок: • https://docs.microsoft.com/ruru/learn/?fbclid=IwAR2oakZFny_9OOxSB7qeDj54BUbXdFtaPmthWGSDuxP4wUK9nbe UNd_pAw • https://mon.gov.ua/ua/news/z-8-go-kvitnyadlya-osvitnih-upravlinciv-startuyebezkoshtovnij-onlajn-marafon-osvita-pid-chaskarantinu?fbclid=IwAR16W8cBvlsdrcjMsjFm xkib2DF0j3yDodvfLGYXyLKOqnLCHBPuY agSf9E. 2. Наповнення розробленими навчальними матеріалами сайту керівника гуртка: https://sites.google.com/view/gyrtok-vn. 3. Моніторинг сервісів для створення навчального матеріалу для дистанційного навчання https://osvitoria.media/experience/36resursiv-shho-dopomozhut-vam-staty-osvitnimguru-na-karantyni/. |
9.00-17.00 |
7. |
Вівторок, 14.04.20 |
1. Розробка та розміщення завдань/вправ, навчальних матеріалів на платформі Classroom. 2. Надання консультацій у телефонному режимі та у Viber-групі «Курс Користувач Пк Онлайн». 3. Ознайомлення з переліком джерел безкоштовного навчання: https://www.rvosvita.org.ua/news/ministerstvoosvity-i-nauky-ukrajiny-opublikuvalo-perelikdzherel-dlya-bezkoshtovnoho- |
9.00-17.00
|
8. |
Середа, 15.04.20 |
1. Підведення підсумків участі у проекті «Заклади позашкільної освіти: Дистанційна робота»: https://www.facebook.com/events/505363580083 274/permalink/512252296061069/. 2. Збір та опрацювання матеріалів для створення методичної розробки на тему «Збірник тематичних дидактичних матеріалів на заняття гуртка «Студія розвитку»». 3. Підготовка інтерактивних вправ на сайті https://learningapps.org/ для подальшої дистанційної роботи. 4. Розміщення матеріалів та онлайн вправ на платформі Classroom. 5. Розробка ілюстративних покрокових інструкцій виконання практичних робіт. |
9.00-17.00 |
9. |
Четвер, 16.04.20 |
1. Самоосвіта, перегляд навчального відео «Створення відеолекції засобами PowerPoint»: https://www.youtube.com/watch?v=Tu9XuRYyds&fbclid=IwAR3fzSgcPit00fDZ1y3Q6pZI t8ySzQyPi0LG-4E68Z6e2643GBcp5-V7C40. 2. Надання порад та консультація батьків щодо організації навчальної діяльності дитини в домашніх умовах https://rivne.media/news/10porad-dlya-efektivnoho-navchannya-vashoi-ditinivdoma-28854. 3. Підготовка і розміщення матеріалів на платформі Classroom, надання роз’яснення щодо їх виконання. |
9.00-17.00
|
10. |
П’ятниця, 17.04.20 |
1. Надання консультацій батькам/дітям у телефонному режимі та у Viber-групі, створення та розміщення завдань та навчальних матеріалів на платформі Classroom, перевірка виконаних завдань. |
9.00-17.00
|
|
|
2. Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/. 3. Опрацювання питання розмови з дітьми про карантин: https://www.thevillage.com.ua/village/children/children/295481pravila-dlya-batkiv-na-chas-karantinu. |
|
11. |
Понеділок, 20.04.20 |
1. Самоосвіта, поповнення власних знань та навичок: «ZOOM – дистанційне навчання інструкція для дітей, батьків та вчителів»: https://docs.google.com/document/d/1CHj5iG9O3 fn1ZGFl- 7WL0f8wzTEZQVEJ35vSxRdB0KI/edit?fbclid=I wAR01vcMy8p7wU1Su6NQjh9ia85PILN7HVZ_x8J_EPkENoQtE5GRcn7aX_ 2. Підготовка інтерактивних вправ на сайті https://learningapps.org/ для дистанційних завдань. 3. Оповіщення у Viber-групі навчальної інформації для батьків та гуртківців, контроль виконання завдань за допомогою платформи Classroom. 4. Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/. |
9.00- 17.00
|
12. |
Вівторок, 21.04.20 |
1. Моніторинг, збір та розробка роздаткового матеріалу для занять на гуртку «Користувач ПК». 2. Підготовка та розміщення на платформі Classroom навчальних матеріалів, завдань та вправ для гуртківців. 3. Ознайомлення з сервісом Wordwall: |
9.00- 17.00
|
13. |
Середа, 22.04.20 |
1. Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/. 2. Пошук та обробка матеріалів для методичної розробки «Збірник тематичних дидактичних матеріалів для занять гуртка «Студія розвитку»». Завершення створення окремих розділів роботи. 3. Надання консультацій батькам/дітям у телефонному режимі та у Viber-групі, створення та розміщення завдань та |
9.00- 17.00
|
|
|
навчальних матеріалів на платформі Classroom, перевірка виконаних завдань. |
|
14. |
Четвер, 23.04.20 |
1. Індивідуальні консультації гуртківцям, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Ознайомлення з безкоштовною платформою для створення тестів, проведення онлайн тестування та організації дистанційної освіти vs-9.com: https://vs- 9.com/index_ua.php?lang=2&fbclid=IwAR1lKV7d_cOBNRqgVfPEJRyzqqsfej4MgiZ7XlfCU DB_hgo4lNy-1s5W2U. 3. Самоосвіта, опрацювання теми: «18 інструментів Google для вчителів» https://www.facebook.com/groups/nafleshku/perm alink/624371088406001/. |
9.00- 17.00
|
15. |
П’ятниця, 24.04.20 |
1. Надання консультацій батькам/дітям у телефонному режимі та у Viber-групі, створення та розміщення завдань та навчальних матеріалів на платформі Classroom, перевірка виконаних завдань. 2. Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» на онлайн платформі з цифрової грамотності: https://osvita.diia.gov.ua/. 3. Пошук інформації про онлайн-курси підвищення кваліфікації вчителів: https://educationpakhomova.blogspot.com/2019/1 1/blog-post_21.html. |
9.00- 17.00
|
Керівник гуртка ________
Погоджено: заст.директора
з НВР ________
Ознайомлена
заввідділом ________