ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Райгородоцького ЗЗСО І-ІІІст.
О.М.Колеснік
19.03.2020
Індивідуальний план роботи під час карантину
(16.03.2020 – 03.04.2020)
практичного психолога
Мішиної О. Г.
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Очікувані результати |
1 |
12.03. 2020 |
1.Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.Складання плану роботи на період карантину. |
9.00 – 10.30 |
Підвищення фахового рівня. |
2.Робота з документацією. |
10.30-12.00 |
|||
3.Опрацювання фахової літератури |
12.00 – 13.00 |
|||
2 |
13.03. 2020 |
1. Розширення інструментаріальної бази для роботи психолога.(виготовлення асоціативних карток) |
9.00 – 11.00 |
Поповнення наочної бази психологічного інструментарію. Підвищення фахового рівня. |
2.Онлайн консультування за запитом батьків та учнів |
11.00 – 12.00 |
|||
3.Робота з освітнім порталом «Все освіта» |
12.00 – 13.00 |
|||
3 |
16.03. 2020 |
1.Робота з документацією Систематизація особових карток учнів молодшого блоку. |
9.00 – 11.00 |
Систематизація особових карток учнів, підвищення фаховоо рівня, виготовлення плану консультування учнів за запитом батьків.
|
2.Складання окремого плану консультування учнів за запитом батьків (Кондратюк М. 2 кл) |
11.00 – 12.00 |
|||
3. Самоосвіта вивчення інтернет простору для підвищення фаховоо рівня. |
12.00 – 13.00 |
|||
4 |
17.03. 2020 |
1. Робота з документацією. |
9.00 – 10.00 |
Систематизація роботи в папці «Психологічній супровід педагогів що атестуються». Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару |
2. Систематизація роботи в папці « Психологічній супровід педагогів що атестуються» |
10.00 – 11.00 |
|||
3.Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» |
18.00 – 20.00 |
|||
5 |
18.03. 2020 |
1. Робота з документацією. |
9.00 – 10.00 |
Підвищення професійної майстерності шляхом вивчення інтернет простору для самоосвіти |
2. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для самоосвіти) |
10.00 – 12.00 |
|||
3.Індивідуальні консультації в онлайн режимі. |
14.30 – 15.30 |
|||
6 |
19.03. 2020 |
1. Робота з картками індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (1, 2, 4 класи) |
9.00 – 11.00 |
Систематизація особових карток учнів індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (1, 2, 4 класи) |
2.Підбвр матеріалів та створення презентації до Міжнародного дня людини з синдромом Дауна. |
11.00 – 13.00 |
|||
7 |
20.03. 2020 |
1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. |
9.00 – 10.30 |
Систематизація особових карток учнів індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (5, 6, 7 класи). Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога |
2. Робота з картками індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (5, 6, 7 класи) |
10.30 – 12.00 |
|||
8
9
|
23.03. 2020
24.03. 2020 |
1. Робота з електронною почтовою скринькою. |
9.00 – 10.00 |
Опрацювання методичних матеріалів з електронної поштової скриньки. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару |
2. Написання посту за тематикою медіації у соц. мережах |
10.00 – 11.00 |
|||
3. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі» |
18.00 – 20.00 |
|||
1. Дистанційні індивідуальні онлайн консультації учнів та батьків . (за запитом) |
11.00 – 13.00 |
. Підвищення рівня обізнаності через участь у вебінарі. |
||
2. Підвищення рівня обізнаності через участь у вебінарі «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання» |
18.00 – 20.00 |
|||
10 |
25.03. 2020 |
1. Оновлення рекомендацій в папці «Психологічний супровід батьків» |
9.00 – 11.00 |
Оновлення папки «Психологічний супровід батьків». Профорієнтацйний супровід учнів старшої школи. Підвищення фахового рівня шляхом самоосвіти. |
2. Робота в медіапросторі з учнями старшої школи в профорієнтаційному напрямі |
11.00 – 12.00 |
|||
3. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. |
12.00 – 13.00 |
|||
11 |
26.03. 2020 |
1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. |
9.00 – 10.00 |
Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. Поповненя особових карток учнів школи що перебувають на ВШО |
2. Робота з особовими картками учнів школи що перебувають на ВШО |
10.00 – 12.00 |
|||
3. Опрацювання фахової літератури |
12.00 – 13.00 |
|||
12 |
27.03. 2020 |
1. Робота з документацією. |
9.00 – 10.00 |
Оновлення та систематизація матеріалів папки «Психологічний супровід класоводів». Опрацювання матеріалів електронної поштової скриньки. |
2. Оновлення та систематизація матеріалів папки «Психологічний супровід класоводів» |
10.00 -11.00 |
|||
3. Онлайн консультування батьків діти яких навчаються на інклюзивній формі навчання. |
14.00 -15.00 |
|||
4. Робота з електронною скринькою |
15.00 – 16.00 |
|||
13 |
30.03. 2020 |
1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. |
9.00 – 10.00 |
Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. Оновленняи та систематизація матеріалів наповнення папки «Психологічний супровід дітей що перебувають на інклюзивній формі навчання» |
2.Оновленняи та систематизація матеріалів наповнення папки «Психологічний супровід дітей що перебувають на інклюзивній формі навчання» |
10.00 – 11.00 |
|||
3. Робота з психодіагностичним інструментарієм. |
11.00 – 13.00 |
|||
14 |
31.03. 2020 |
1.Робота з наповненістю папки « Психологічний супровід кризових сімей» |
9.00 – 10.00 |
Наповнення папки « Психологічний супровід кризових сімей». Підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу «Корекція розвитку» дітей з ЗПР |
2. Онлайн робота профорієнтаційного напрямку |
10.00 – 11.00 |
|||
3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу «Корекція розвитку» дітей з ЗПР |
11.00 – 13.00 |
|||
15 |
01.04 2020 |
1. Робота з документацією. |
9.00 – 10.00 |
Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. Підбвр матеріалів щодо вивчення готовності учнів 4 класу до переходу у середню шкільну ланку. |
2. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога |
10.00 -11.00 |
|||
3. Підбвр та підготовка матеріалів щодо вивчення готовності учнів 4 класу до переходу у середню шкільну ланку. |
11.00 -13.00 |
|||
16 |
02.04 2020 |
1. Опрацювання літератури спрямованої на підвищення фахової майстерності. |
9.00 – 10.00 |
Підвищення фахової майстерності. Підбір матеріалів для занять спрямованих на підвищення стресостійкості учнів під час складання ЗНО та ДПА |
2. Роботаз підбору матеріалів для занять спрямованих на підвищення стресостійкості учнів під час складання ЗНО та ДПА |
10.00 -12.00 |
|||
3. Онлацн консультування батьків та учнів за запитом |
12.00 -13.00 |
|||
17 |
03.04 2020 |
1. Робота з документацією. |
9.00 – 10.00 |
Підбір матеріалу для оновлення інструментарію шкільного психолога. Підвищення рівня самоосвіти через участь Участь в онлайн дискусії «Переваги та недоліки роботи в інтернет просторі» |
2. Робота з підбору матеріалу для оновлення інструментарію шкільного психолога. |
10.00 – 12.00 |
|||
3. Самоосвіта. Участь в онлайн дискусії «Переваги та недоліки роботи в інтернет просторі» |
16.00 – 18.00 |
|||
4. |
|
Проактичний психолог Мішина О. Г.