Індивідуальний План роботи під час карантину (12.03.2020 – 03.04.2020) практичного психолога Мішиної О. Г.

Про матеріал
Індивідуальний план роботи та саморозвитку психолога під час карантину, створений на основі раніше опублікованого на даному сайті
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Райгородоцького ЗЗСО І-ІІІст.

О.М.Колеснік

19.03.2020

 

 

 

Індивідуальний план роботи під час карантину

(16.03.2020 – 03.04.2020)

практичного психолога

Мішиної О. Г.

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Очікувані результати

1

12.03.

2020

1.Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.Складання плану роботи на період карантину.

9.00 – 10.30

Підвищення фахового рівня.

2.Робота з документацією.

10.30-12.00

3.Опрацювання фахової літератури

12.00 – 13.00

2

13.03.

2020

1. Розширення інструментаріальної бази для роботи психолога.(виготовлення асоціативних карток)

9.00 – 11.00

Поповнення наочної бази психологічного інструментарію.

Підвищення фахового рівня.

2.Онлайн консультування за запитом батьків та учнів

11.00 – 12.00

3.Робота з освітнім порталом «Все освіта»

12.00 – 13.00

3

16.03.

2020

1.Робота з документацією Систематизація особових карток учнів молодшого блоку.

9.00 – 11.00

Систематизація особових карток учнів, підвищення фаховоо рівня, виготовлення плану консультування учнів за запитом батьків.

 

2.Складання окремого плану консультування учнів за запитом батьків

(Кондратюк  М. 2 кл)

11.00 – 12.00

3. Самоосвіта вивчення інтернет простору для підвищення фаховоо рівня.

12.00 – 13.00

4

17.03.

2020

1. Робота з документацією.

9.00 – 10.00

Систематизація роботи в папці «Психологічній супровід педагогів що атестуються». Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару

2. Систематизація роботи в папці « Психологічній супровід педагогів що атестуються»

10.00 – 11.00

3.Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

18.00 – 20.00

5

18.03.

2020

1. Робота з документацією.

9.00 – 10.00

Підвищення професійної майстерності шляхом вивчення інтернет простору для самоосвіти

2. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для самоосвіти)

10.00 – 12.00

3.Індивідуальні консультації в онлайн режимі.

14.30 – 15.30

6

19.03.

2020

1. Робота з картками індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (1, 2, 4 класи)

9.00 – 11.00

Систематизація особових карток учнів індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (1, 2, 4 класи)

2.Підбвр матеріалів та створення презентації до Міжнародного дня людини з синдромом Дауна.

11.00 – 13.00

7

20.03.

2020

1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.

9.00 – 10.30

Систематизація особових карток учнів індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (5, 6, 7 класи). Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога

2. Робота з картками індивідуального розвитку дітей що навчаються на інклюзивній формі навчання (5, 6, 7 класи)

10.30 – 12.00

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

23.03.

2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.03.

2020

1. Робота з електронною почтовою скринькою.

9.00 – 10.00

Опрацювання методичних матеріалів з електронної поштової скриньки. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару

2. Написання посту за тематикою медіації у соц. мережах

10.00 – 11.00

3. Підвищення професійної майстерності шляхом проходження вебінару «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі»

18.00 – 20.00

1. Дистанційні індивідуальні

онлайн консультації учнів та батьків . (за запитом)

11.00 –

13.00

.  Підвищення рівня обізнаності через участь у вебінарі.

2.  Підвищення рівня обізнаності через участь у вебінарі «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання»

18.00 – 20.00

10

25.03.

2020

1. Оновлення рекомендацій в папці «Психологічний супровід  батьків»

9.00 – 11.00

Оновлення папки «Психологічний супровід  батьків».

Профорієнтацйний супровід учнів старшої школи.

Підвищення фахового рівня шляхом самоосвіти.

2. Робота в медіапросторі з учнями старшої школи в профорієнтаційному напрямі

11.00 – 12.00

3. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури.

12.00 – 13.00

11

26.03.

2020

1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.

9.00 – 10.00

Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. Поповненя особових карток учнів школи що перебувають на ВШО

2. Робота з особовими картками учнів школи що перебувають на ВШО

10.00 – 12.00

3. Опрацювання фахової літератури

12.00 – 13.00

12

27.03.

2020

1. Робота з документацією.

9.00 – 10.00

Оновлення та систематизація матеріалів папки «Психологічний супровід класоводів». Опрацювання матеріалів електронної поштової скриньки.

2. Оновлення та систематизація матеріалів папки «Психологічний супровід класоводів»

10.00 -11.00

3. Онлайн консультування батьків діти яких навчаються на інклюзивній формі навчання.

14.00 -15.00

4. Робота з електронною скринькою

15.00 – 16.00

13

30.03.

2020

1. Робота з документацією. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога.

9.00 – 10.00

Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. Оновленняи та систематизація матеріалів наповнення папки «Психологічний супровід дітей що перебувають на інклюзивній формі навчання»

2.Оновленняи та систематизація матеріалів наповнення папки «Психологічний супровід дітей що перебувають на інклюзивній формі навчання»

10.00 – 11.00

3. Робота з психодіагностичним інструментарієм.

11.00 – 13.00

14

31.03.

2020

1.Робота з наповненістю папки

« Психологічний супровід кризових сімей»

9.00 – 10.00

Наповнення папки

« Психологічний супровід кризових сімей». Підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу «Корекція розвитку» дітей з ЗПР

2. Онлайн робота профорієнтаційного напрямку

10.00 – 11.00

3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з курсу «Корекція розвитку» дітей з ЗПР

11.00 – 13.00

15

01.04

2020

1. Робота з документацією.

9.00 – 10.00

Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. Підбвр матеріалів щодо вивчення готовності учнів 4 класу до переходу у середню шкільну ланку.

2. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога

10.00 -11.00

3. Підбвр та підготовка матеріалів щодо вивчення готовності учнів 4 класу до переходу у середню шкільну ланку.

11.00 -13.00

16

02.04

2020

1. Опрацювання літератури спрямованої на підвищення фахової майстерності.

9.00 – 10.00

Підвищення фахової майстерності. Підбір матеріалів для занять спрямованих на підвищення стресостійкості учнів під час складання ЗНО та ДПА

2. Роботаз підбору матеріалів для занять спрямованих на підвищення стресостійкості учнів під час складання ЗНО та ДПА

10.00 -12.00

3. Онлацн консультування батьків та учнів за запитом

12.00 -13.00

17

03.04

2020

1. Робота з документацією.

9.00 – 10.00

Підбір матеріалу для  оновлення інструментарію шкільного психолога. Підвищення рівня самоосвіти через участь Участь в онлайн дискусії «Переваги та недоліки роботи в інтернет просторі»

2. Робота з підбору матеріалу для  оновлення інструментарію шкільного психолога.

10.00 – 12.00

3. Самоосвіта. Участь в онлайн дискусії «Переваги та недоліки роботи в інтернет просторі»

16.00 – 18.00

4.

 

 

Проактичний психолог                                                          Мішина О. Г.

 

docx
Додав(-ла)
Мішина Оксана
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
25 березня 2020
Переглядів
12075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку