Заняття з елементами тренінгу до Всесвітнього дня здоров’я « Здоров’я – мудрих гонорар »

Про матеріал
Заняття з елементами тренінгу до Всесвітнього дня здоров’я « Здоров’я – мудрих гонорар » Серед життєвих цінностей сучасної людини перше місце посідає цінність життя і здоров’я. Здоров’я є елементом індивідуальної культури життєдіяльності людини. Ця культура визначається рівнем розвитку вмінь і навичок, що сприяють збереженню, зміцненню і відновленню здоров’я дитини, реалізації внутрішніх резервів її організму. Культура здоров’я відбивається у специфічних формах і способах життєдіяльності особистості, які виробляються, починаючи з раннього дитинства, і реалізуються протягом усього життя. Важливе значення для вирішення означеної проблеми є навчання дітей відповідального ставлення до свого здоров’я та здоров’я людей, що їх оточують як до найвищих індивідуальних і суспільних цінностей, формування через освіту здорового способу життя.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу до Всесвітнього дня здоров’я

« Здоров’я – мудрих гонорар »

Серед життєвих цінностей сучасної людини перше місце посідає цінність життя і здоров’я.

       Здоров’я є елементом індивідуальної культури життєдіяльності людини. Ця культура визначається рівнем розвитку вмінь і навичок, що сприяють збереженню, зміцненню і відновленню здоров’я дитини, реалізації внутрішніх резервів її організму. Культура здоров’я відбивається у специфічних формах і способах життєдіяльності особистості, які виробляються, починаючи з раннього дитинства, і реалізуються протягом усього життя.

Важливе значення для вирішення означеної проблеми є навчання дітей відповідального ставлення до свого здоров’я та здоров’я людей, що їх оточують як до найвищих індивідуальних і суспільних цінностей, формування через освіту здорового способу життя.

Мета:виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я тастимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя;нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.

Завдання:

 - орієнтація на пріоритетність загальнолюдських цінностей життя і здоров’я, утвердження здорового способу життя як необхідної умови саморозвитку та самовдосконалення особистості;

- збереження, зміцнення здоров’я та оздоровлення умов життя;

Обладнання:роздаткові матеріали-ілюстрації із зображенням людей, які дотримуються здорового способу життя, маркери, олівці, картки «ТАК»(з написом зеленого кольору), карки «НІ» (з написом червоного кольору), стікери.

ХІД ЗАНЯТТЯ

 Організація до заняття.

Усі сідайте тихо, діти!

Домовляймось – не шуміти,

Працювати час настав.

Тож і ми марно часу не гаємо,

Про здоров’я урок починаємо!

 Мотивація навчальної діяльності.

1. Бесіда.

Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово. (Здоров’я).

Що таке здоров’я?

Чи можете ви сказати про себе: «Я здоровий»?

Продовжимо бесіду вправою «Мікрофон». Свої відповіді починайте зі слів: «Я здоровий, тому що …».

Повідомлення теми  та завдань занять.

Сьогодні ми розглянемо здоров’я як стан людини, коли в неї відсутнє будь-яке нездужання, коли вона має гарний настрій, задоволена своїм життям.

Поговоримо також про те, як потрібно зміцнювати здоров’я та оберігати його.

 Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.

Що допоможе вам зростати здоровими?

1.     Конкурс «Хто більше?»

         На першій парті кожного ряду лежить чистий аркуш паперу. Ви по черзі пишіть на ньому слова, що стосуються здоров’я. Наприклад: режим, загартовування, зарядка, спорт.

         Передавайте аркуш на наступну парту після того як діти, що сидять за однією партою, запишуть кожен по слову. Перемагає ряд, який закінчить завдання найшвидше і запише найбільшу кількість слів, що відповідатимуть темі. (Діти виконують завдання).

         Давайте прочитаємо слова, які ви записали на аркуші, і визначимо ряд-переможець. Із цих слів, що стосуються здоров’я,складемо «асоціативний кущ».

 

2.     Слово соціального педагога.

         Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя», «Найбільше в світі багатство – це здоров’я».

Як ви розумієте цю мудрість? (Відповіді дітей).

Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю. Отже, бажаю всім доброго  здоров’я! Будете здорові –будете щасливі й радісні.

А як же берегти своє здоров’я? (Думки дітей).

         Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.

Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі? (Діти наводять приклади).

         Треба добре знати і завжди дотримуватись правил поведінки, які ви всі вивчали на уроках з основ здоров’я, щоб уникнути неприємностей і нещасних випадків. Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам із друзями, щодня дізнаватися про щось нове у світі, який нас оточує. Ваше життя тільки-но починається, і воно сповнене надіями та планами.

Що потрібно для того, щоб ці плани здійснилися? Розшифруйте запис, прочитавши кожне зі слів ззаду наперед:

ИТСЕВ ЙИВОРОДЗ БІСОПС ЯТТИЖ

(ВЕСТИ ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ)

Давайте з’ясуємо, що ж таке здоровий спосіб життя?

Для розкриття поняття «здоровий спосіб життя», керівник гурткаможе використати відеоматеріали, наочність, розробити презентацію «Здоровий спосіб життя».

Фізкультхвилинка.

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити. (Встати і вийти із-за парт).

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки. (Марширувати на місці).

Вище руки підніміть (Підняти руки,прогнутися).

І спокійно опустіть.

Конкурс «Гострий розум».

(Кожна група по черзі відгадує загадку).

Не золото, а найдорожче. (Здоров’я).

На базарі не знайдеш, на вагах не зважиш. (Розум).

Його хочеш – не купиш. А що хочеш – не продаси. (Здоров’я, хвороби).

Подорож стежинами «Країни Міцного Здоров’я».

Стежина «Режим дня».

         Режим дня – це правильне чергування праці і відпочинку.

1) Завдання: якщо я чітко дотримуюся режиму дня, то:

 все виконую вчасно;

 завжди запізнююся;

 встигаю багато чого зробити;

 почуваюся бадьорим і веселим;

 ходжу похмурий і втомлений.

 

2) Гра «Режим дня».

Діти отримують малюнки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідності до свого «Режиму дня».

Висновок:для того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись режиму дня.

 

Стежина «Активного відпочинку».

1) Складання асоціативного куща.

         Як ми з вами проводимо свій відпочинок ?

 

         Гра «Храм здоров’я». (Технологія «Мозковий штурм»).

Існують певні правила, яких повинна дотримуватися людина, щоб бути здоровою. Для здорового способу життя характерні корисні звички.

Які ви знаєте корисні звички ?(Виступи дітей).

Правила написані на аркушах необхідно прикріпити на стенд.

1) Вставай щодня в той самий час.

2) Чисть зуби двічі на день.

3) Регулярно вживай їжу.

4) Мий руки після туалету.

5) Регулярно виконуй фізичні вправи.

6) Виконуй обіцянки.

7) Будь ввічливим.

8) Частіше посміхайся.

9) Не будь жадібним і заздрісним.

10) Говори ввічливі слова.

Прикріпити вислови на будиночку, цеглинами в якому є аркуші з правилами.

Гра «Пізнай себе».

На окремих аркушах написати свої корисні і шкідливі звички, і вкласти в конверт, розміщений на дошці.

                            Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».

А зараз уявіть собі, що може зруйнувати ваше здоров’я?

Руйнують здоров’я такі чинники: вживання алкоголю, наркотиків, тютюнопаління; недотримання режиму дня, нераціональне харчування, вживання немитих овочів і фруктів.

Чи можна відновити те, що зруйновано?

Що легше: запобігти руйнуванню чи відновити?

Висновок:зруйнувати значно легше, ніж створити. Дуже важливо зберегти те, що маємо. Від нас самих залежить, який шлях ми оберемо. Тож будьмо здоровими!

Чи потрапляли ви самі в подібну ситуацію?

Чи була вирішена проблема? Як?

Яку б іншу лінію поведінки можна було б виробити?

Яким чином цей досвід може вплинути на ваше подальше життя?

Чи досягли ми очікуваних результатів?

Вислуховуються відповіді дітей. Пропонується робота із самооцінки та взаємного оцінювання.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку