Затверджую
Директор школи
___________________
Індивідуальний план роботи
соціального педагога
на період карантину з 18.03.2020 р. по 08.05.2020 р.
(0,5 ставки навантаження)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
||
1 |
18.03
|
1.Складання плану роботи на карантин; 2.Консультації батьків на тему переходу навчання на дистанційну форму 3.Проходження І модулю курсу «З учнями про освіту та кар’єру» |
8.00-12.00 |
Тел.режим, Viber
Prometheus |
||
2 |
19.03
|
1.Виготовлення брошур для учнів та батьків «Як уберегти себе від корона віруса»; 2.Опрацювання фахової літератури |
8.00 – 12.00 |
Тел.режим, Viber, Facebook |
||
3 |
20.03
|
1.Робота з шкільною документацією; 2.Участь у вебінарі «Як організувати дистанційне навчання за допомогою онлайн ресурсів» |
8.00 – 12.00 |
|
||
4 |
23.03
|
1.Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами соціального педагога; 2. Пошук профорієнтаційного тестування для учнів 9 класу |
8.00-12.00 |
|
||
5 |
24.03
|
1.Консультації для учнів/ батьків/ учителів; 2.Робота з документами; 3.Проходження ІІ модулю курсу «З учнями про освіту та кар’єру» |
8.00-12.00 |
Тел.режим, Viber
Prometheus |
||
6 |
25.03
|
1.Відправлення онлайн-силок профорієнтаційного тестування у робочі діалоги в соціальних мережах; 2.Опрацювання наказів МОН, методичних рекомендацій |
8.00-12.00 |
Viber, Messenger |
||
7 |
26.03
|
1.Пошукова робота в мережі Інтернет, підбір матеріалів для оформлення стенду «Робота соціального педагога»; 2.Добірка матеріалів до батьківських зборів |
8.00-12.00 |
|
||
8 |
27.03
|
1.Самоосвіта в мережі Інтернет на сайті «EdEra»; 2. Проходження курсу «Захист прав людей з інвалідністю» |
8.00-12.00 |
EdEra
Prometheus |
||
9 |
30.03
|
1.Участь у вебінарах по роботі з системою "Моя Школа" у вебінарі 2.Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». 3..Робота з документами творчої групи соціальних педагогів. |
09.00-14.00 |
Всеосвіта |
||
10 |
31.03
|
1.Відправлення онлайн-силок онлайн тестування для учнів 8-11 класів «Молодь і протиправна поведінка»; 2.Консультації для батьків/учнів, які опинилися в складних життєвих обставинах; 3.Проходження ІІІ модулю курсу «З учнями про освіту та кар’єру» |
8.00-12.00 |
Viber, Messenger
Prometheus |
||
11 |
01.04
|
1.Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам; 2.Підбір матеріалу для проведення виховної години «Здоровий спосіб життя» |
8.00-12.00 |
Тел.режим, Viber |
||
12 |
02.04
|
1.Самоосвіта в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта»; 2.Оформлення стенду «Робота соціального педагога» |
8.00 – 12.00 |
Всеосвіта |
||
13 |
03.04
|
1.Робота з методичною документацією; 2. Розробка та підбір заходів, щодо впровадження здорового способу життя; 3.Проходження ІІІ модулю курсу «З учнями про освіту та кар’єру» |
12.00 – 16.00 |
Prometheus
|
||
14 |
06.04 |
Заповнення журналу обліку роботи соціального педагога та розробка плану роботи під час карантину. |
8.00-12.00 |
|
||
15 |
07.04 |
Консультації для учнів. |
8.00-12.00
|
Тел. режим Viber |
||
16 |
08.04 |
1. Проходження курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» 2. Індивідуальні дистанційні консультації для батьків (опікунів). |
8.00-12.00
|
ГО «Ла Страда-Україна» Тел. Режим Viber |
||
17 |
09.04 |
1.Самоосвіта (вивчення інтернет-простору для сомоосвіти). |
8.00-12.00
|
Інтернет
|
||
18 |
10.04 |
1. Онлайн-платформа з дітьми «Толерантність – це повага права іншого бути таким, яким він є». |
8.00-12.00 |
Viber
|
||
19 |
13.04 |
1. Розробка та розміщення в Viber інформаційних пам’яток про особисту гігієну учнів та профілактику інфекційних захворювань. 2 Проходження курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» |
8.00-12.00
|
Viber
ГО «Ла Страда-Україна» |
||
20 |
14.04 |
1. Підбір матеріалів до онлайн-конференції «Конфлікт та шляхи його вирішення». 2. Систематизація роботи в папці «Соціальний захист дітей, позбавлених батьківського піклування». |
8.00-12.00
|
Інтернет
|
||
21 |
15.04 |
1. Корекція річного плану роботи СП. 2. Робота з сайтом osvita.ua |
8.00-12.00
|
Інтернет |
||
22 |
16.04 |
1. Розробка тренінгу «Профілактика булінгу в освітньому середовищі». 2. Робота з нормативною документацією СП. |
8.00-12.00 |
Інтернет |
||
23 |
17.04 |
1. Ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної тематики шляхом використання електронних бібліотек. |
8.00-12.00 |
Онлайн-ресурси |
||
24 |
21.04 |
1. Консультації для батьків (опікунів). 2. Проходження курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» |
8.00-12.00
|
Тел. режим
ГО «Ла Страда-Україна» |
||
25 |
22.04 |
1. Віртуальне відвідування музеїв. 2. Консультування учнів. |
8.00-12.00
|
Інтернет Тел. режим Viber |
||
26 |
23.04 |
1. Систематизація діяльності соціального педагога до звіту директора (презентація). |
8.00-12.00 |
|
||
27 |
24.04 |
1. Самоосвіта (вивчення інтернет-простору для сомоосвіти). 2. Флешмоб «Доброта очима дітей» |
8.00-12.00 |
Інтернет |
||
28 |
27.04 |
Підготовка та організація роботи дистанційної форми Складання плану роботи на період карантину Реєстрація у вебінарах ТОВ «Всеосвіта» Проходження курсу «Соціологія та соціальні дослідження: що, як, навіщо?» |
8.00-12.00 |
Всеосвіта Prometheus |
29 |
28.04 |
Робота з посібником «Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби» за загальною редакцією В.Г. Панка, оновлення інструментарію діагностичних методик Розміщення інформації про номери гарячих телефонних ліній та служб довіри Надання індивідуальних консультацій за запитом |
8.00-12.00 |
|
30 |
29.04 |
Складання статистичного звіту соціального педагога за рік Складання аналітичного звіту соціального педагога за рік |
8.00-12.00 |
|
31 |
30.04 |
Оновлення банку даних пільгових категорій -діти з багатодітних сімей; -діти з малозабезпечених сімей; -діти під опікою; -діти-напівсироти; -СЖО. Консультаціїу телефонному режимі |
8.00-12.00 |
|
32 |
04.05 |
Складання аналітичного звіту соціального педагога за рік, звітування |
8.00-12.00 |
|
33 |
05.05 |
Вебінар «Дизайн людини» у педагогічній практиці НУШ» (ТОВ «Всеосвіта» від 03.12.2019 р.) Вебінар «Синдром гіперактивності та дефіциту уваги в учнів» (ТОВ «Всеосвіта» від 30.04.2020 р.) Опрацювання наказів та листів МОН України, ІМЗО. |
8.00-12.00 |
Всеосвіта |
34 |
06.05 |
Вебінар «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції» (ТОВ «Всеосвіта» від 03.04.2020 р.) Соціально-педагогічний супровід сімей з групи ризику, надання консультацій у телефонному режимі |
8.00-12.00 |
Всеосвіта |
35 |
07.05 |
Ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної тематики за власним вибором шляхом використання електронних бібліотек Ознайомлення з засадами функціонування програми підтримки освітніх реформ «Демократична школа»: публікації, видані в рамках програми; офіційні документи Ради Європи (Хартія Ради Європи); посібники. Вебінар «Адаптація дитини. Новий колектив» (ТОВ «Всеосвіта» від 19.11.2019 р.) |
8.00-12.00 |
Всеосвіта |
36 |
08.05 |
Вебінар «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти» (ТОВ «Всеосвіта» від 12.12.2019 р.) Портал превентивної освіти: «Пресконференція, до якої діти були не готові» «Інтернет-залежність чи саморозвиток» «Безпечний інтернет» «Питання, які потрібно задавати дитині кожного дня» Добірка методичних матеріалів, розробка занять, виготовлення роздаткового матеріалу відеотеки щодо булінгу, цькування, кібербулінгу. |
8.00-12.00 |
Всеосвіта
Портал превентивної освіти |
Соціальний педагог