Діагностична робота з математики "Закріплення таблиці множення і ділення"

Про матеріал
Діагностична робота з математики у 2 класі Тема:» Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення» Прізвище,ім’я учня____________________________________________________ 1. Як називаються компоненти дії множення? А) ділене, дільник, частка Б) доданок, доданок, сума В)множник, множник, добуток 2. Яку суму можна замінити виразом 5 · 6? А) 5+5+5+6+6 Б) 5+5+5+5+5 В) 5+5+5+5+5+5 3. Знайдіть істинне значення виразу 36:4? А) 9 Б) 4 В) 5 4. Який вираз має найбільше значення? А) 2 · 8 Б) 7 · 7 В) 9 · 5 5. Який вираз має істинне значення 81:9 ? А) 2 Б) 6 В) 9 6.Яке значення має вираз 42 : 6 ? А) 8 Б) 28 В) 7 '' 7. Яке значення має вираз 45- 2 · 8 = ? А) 31 Б) 24 В) 29 8. Порівняй і встав відповідний знак (˃; ˂; =): 81: (20-11) 78 А) ˃ Б) ˂ В) = 9. Встав таку цифру, щоб утворилась істинна рівність: 4 · ? = 16 А) 4 Б) 5 В) 6 10. Згадай, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок. Знайди значення виразу: 15 – 3 • 4 + 10 А) 12 Б) 13 В) 9 11. Розв’яжи задачу. У Максима 6 купюр по 2 грн. Скільки всього грошей у Максима? Вибери правильний вираз. Та обчисли його. А) 6 : 2 Б) 6 + 2 В) 6 · 2 12. Розв’яжи задачу. У парку розваг 16 дітей сіли в кабінки каруселі, по 2 дитини в кожну кабінку. Скільки кабінок каруселі зайняли діти? Вибери правильний вираз та обчисли його. А) 16:2 Б) 16 · 2 В) 16 + 2 РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи: Самоаналіз Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) Мені було дуже легко Мені була потрібна допомога батьків Мені було дуже важко Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги)
Перегляд файлу

Діагностична робота   з математики

 у 2 класі

  Тема:» Арифметичні дії множення і ділення.

Табличне множення та ділення»

 

Прізвище,ім’я учня____________________________________________________

 

 

1. Як називаються компоненти дії множення?

 А) ділене, дільник, частка     Б) доданок, доданок, сума      В)множник, множник, добуток

 

2. Яку суму можна замінити виразом  5 · 6?

 

А)  5+5+5+6+6                 Б)  5+5+5+5+5                               В) 5+5+5+5+5+5

 

3.  Знайдіть істинне значення виразу  36:4?

 

А) 9                     Б) 4                                           В) 5 

 

4. Який вираз має найбільше значення?

 

   А)  2 · 8                   Б)  7 · 7                        В)  9 · 5                                                

 

5. Який  вираз має істинне значення 81:9 ?                                                                                     

 

А)  2                 Б)  6                                         В)  9 

 

6.Яке значення має вираз 42 : 6  ?

 

    А)  8             Б)  28               В)  7   

''

7. Яке значення має вираз  45- 2 · 8 = ?                      

 

А) 31                       Б) 24                 В) 29

 

8. Порівняй  і  встав відповідний знак (˃; ˂; =):    81: (20-11)       78

 

А) ˃                        Б) ˂                    В) =

 

 

9. Встав таку цифру, щоб утворилась істинна рівність: 4  ·   ?  = 16

 

А) 4                          Б) 5                      В) 6

 

10. Згадай, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок. Знайди значення виразу: 15 – 3 • 4 + 10

 

А)   12               Б)   13               В) 9

 

11. Розв’яжи задачу. У Максима 6 купюр по  2 грн. Скільки всього грошей у Максима?

Вибери правильний вираз.  Та обчисли його.

 

А) 6 : 2                    Б) 6 + 2              В) 6 · 2

 

12.   Розв’яжи задачу. У парку розваг 16 дітей сіли в кабінки каруселі, по 2 дитини в кожну кабінку. Скільки кабінок каруселі зайняли діти?

Вибери правильний вираз та обчисли його.

 

А) 16:2                   Б) 16 · 2              В)  16 + 2

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога батьків

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

 

 

                                                                                                                                         

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 травня 2020
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку