Діагностична робота з математики
у 2 класі
Тема:» Арифметичні дії множення і ділення.
Табличне множення та ділення»
Прізвище,ім’я учня____________________________________________________
1. Як називаються компоненти дії множення?
А) ділене, дільник, частка Б) доданок, доданок, сума В)множник, множник, добуток
2. Яку суму можна замінити виразом 5 · 6?
А) 5+5+5+6+6 Б) 5+5+5+5+5 В) 5+5+5+5+5+5
3. Знайдіть істинне значення виразу 36:4?
А) 9 Б) 4 В) 5
4. Який вираз має найбільше значення?
А) 2 · 8 Б) 7 · 7 В) 9 · 5
5. Який вираз має істинне значення 81:9 ?
А) 2 Б) 6 В) 9
6.Яке значення має вираз 42 : 6 ?
А) 8 Б) 28 В) 7
''
7. Яке значення має вираз 45- 2 · 8 = ?
А) 31 Б) 24 В) 29
8. Порівняй і встав відповідний знак (˃; ˂; =): 81: (20-11) 78
А) ˃ Б) ˂ В) =
9. Встав таку цифру, щоб утворилась істинна рівність: 4 · ? = 16
А) 4 Б) 5 В) 6
10. Згадай, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок. Знайди значення виразу: 15 – 3 • 4 + 10
А) 12 Б) 13 В) 9
11. Розв’яжи задачу. У Максима 6 купюр по 2 грн. Скільки всього грошей у Максима?
Вибери правильний вираз. Та обчисли його.
А) 6 : 2 Б) 6 + 2 В) 6 · 2
12. Розв’яжи задачу. У парку розваг 16 дітей сіли в кабінки каруселі, по 2 дитини в кожну кабінку. Скільки кабінок каруселі зайняли діти?
Вибери правильний вираз та обчисли його.
А) 16:2 Б) 16 · 2 В) 16 + 2
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога батьків |
Мені було дуже важко |
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
||||