Розробка містить індивідуальний план самоосвіти вчителя української мови, української та зарубіжної літератури з методичної проблеми " Використання ІКТ на уроках української мови, української та зарубіжної літератури"
Індивідуальний план самоосвіти вчителя української мови, української та зарубіжної літератури Сурмай А. Д. ПОГОДЖЕНО Заступник директора з НВР Пунейко Н.Р.____________ «____»_________________
Номер слайду 2
«Використання ІКТ на уроках української мови, української та зарубіжної літератури»
Номер слайду 3
Основні вимоги до самоосвіти педагога Зв'язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога Систематичність і послідовність самоосвіти, неперервний характер роботи, постійне ускладнення змісту та форм самоосвіти Завершеність самоосвітньої роботи на кожному її етапі Гласність і наочність результатів самоосвітньої роботи в педагогічному колективі школи, району, області Створення в школі певних умов, що спонукають звертання педагогів до нових наукових досягнень і фактів передового педагогічного досвіду Індивідуальний характер самоосвіти не виключає і колективних форм роботи
Номер слайду 4
САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ Науково-дослідницька робота за проблемою Вивчення наукової, методичної та навчальної літератури Участь у колективних і групових формах методичної роботи Вивчення досвіду своїх колег Теоретична робота і практична апробація особистих матеріалів
Номер слайду 5
ЕТАПИ ЗМІСТ РОБОТИ ТЕРМІН I. Діагностичний 1. Аналіз утруднень. 2. Постановка проблеми. 3. Вивчення літератури з проблеми. I рік роботи над темою. II. Прогностичний 1. Визначення мети й завдань роботи. 2.Розробка системи заходів, спрямованих на розвязання проблеми. 3. Прогнозування результатів. I рік роботи над темою. III. Практичний Впровадження перспективного педагогічного досвіду, системи заходів. Формування методичного комплексу. Відстеження процесу, поточних, проміжних результатів. Коригування роботи. II рік роботи над темою. (III), (IV). IV.Узагальню- ючий 1. Підведення підсумків. 2. Оформлення результатів роботи. 3. Подання матеріалів. III рік роботи над темою. (IV), (V). V.Впроваджу- вальний 1. Використання досвіду самим педагогом у процесі подальшої роботи. 2. Розповсюдження. У подальшій педагогічній діяльності.
Номер слайду 6
Вивчення законодавчої та нормативно-правової бази Науково-теоретична та методична підготовка Методичні питання предмету Психолого-педагогічні основи навчання та виховання Вивчення передового педагогічного досвіду Основи педагогічного управління Підвищення етико-естетичного рівня, культури
Номер слайду 7
Запровадження в практику роботи сучасних інноваційних технологій Слідкувати за нововведеннями та методичними порадами Відвідування уроків колег Використання досвіду роботи передових вчителів району, області Підписка на фахові видання, опрацювання інтернет-журналів Запровадження в практику роботи нових методів роботи з учнями Ознайомлення з нормативними документами
Номер слайду 8
№ п/п Зміст роботи Дата виконання 1. Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти : 1.Закон України «Про загальну середню освіту» 2.Державний стандарт базової та повної середньої освіти 3.Конвенція про права дитини серпень 2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання української мови та літератури у поточному навчальному році, оновлених навчальних програм з предметів серпень 3. Робота над індивідуальною методичною проблемою «Використання ІКТ на уроках української мови, української та зарубіжної літератури» постійно 4. Вивчення передового педагогічного досвіду вчителів області постійно 5. Вивчення методичних розробок вчителів, які розміщено на сайтах, та опубліковано в інтернет-журналах. постійно 6. Організація роботи з підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах, виховних заходах Протягом року 7 Відвідування районних семінарів з української мови та літератури, зарубіжної літератури. Протягом року 8. Складання розробок сценаріїв виховних заходів Протягом року 9. Розробити цикл завдань з використанням інноваційних технологій навчання (qr-коди, plickers-опитування, хмари слів, інтелектуальні карти знань та ін.)для використання на уроках української мови, української та зарубіжної літератури, спрямовані на вирішення методичної проблеми. Листопад 10. Створити збірник завдань для контрольних робіт з української мови, української літератури та світової літератури. Квітень
Номер слайду 9
№ п/п Зміст роботи Дата виконання 11. Поповнювати методичними матеріалами портфоліо вчителя Протягом року 12. Організовувати позакласну роботу з предмета: Провести предметні тижні. Організувати роботу гуртка «Ділове мовлення». Провести мовно-літературні заходи, присвячені Дню української мови та писемності. Літературні надбання учнів направляти на друкування до газети «Журавлик» _______________________________________ _______________________________________ _______________________________________ Протягом року 13. Провести відкриті уроки: _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ _________________________________________ Грудень, квітень 14. Поповнювати власними матеріалами бібліотеки освітніх проектів «На урок» та «Всеосвіта» Постійно 15. Брати участь у педагогічних радах, семінарах, тренінгах, що організовуються в школі Протягом року 16. Брати участь у професійних конкурсах Постійно 17. Висвітлювати педагогічні надбання та творчі роботи учнів на сайті школи та в друкованих виданнях. Протягом року