Індивідуально-навчальний план учня 6 класу
з етики за І семестр 2022-2023 н.р.
(адаптований)
Зміст навчального матеріалу |
Цілі навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Тема: Прагнімо вершин добра |
||
Навіщо вивчати етику (1 год.) |
Учень:
|
Відновлення знань, отриманих у 5 класі. Аналіз буденних ситуацій з позицій моралі та етикету.
|
У чому цінність життя (2 год.) |
Учень: — пояснює, чому потрібно постійно працювати над собою, прагнути до самовдосконалення - може пояснити, чому життя людини – найвища цінність; - має уявлення про вчинки людей сильних духом. |
Формування уявлення про значення духовних потреб над матеріальними. Збагачення словникового запасу . Формувати розуміння поняття «життя», його цінності. Виховання дбайливого ставлення до свого життя. |
Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири (1 год.) |
Учень: — має уявлення про поняття «гідність»;
|
Вміння визначати , що таке обов’язки. Узагальнення , що означає бути самостійним та відповідальним. |
У чому сила любові. (1 год.) |
Учень: — розуміє про почуття «любов» до родини, до Батьківщини; — висловлює власні судження про любов. |
Засвоєння понять: «повага», «щирість», «любов»; Вміння наводити приклади про різноманітні прояви любові. |
Що означає бути справедливим. (1 год.)
|
Учень: — вчиться оцінювати події в навколишньому світі й у власному житті з; — аналізує життєві ситуації. |
Формування уміння протидіяти несправедливим ситуаціям. Виховання справедливого ставлення до оточуючих. |
Як відрізнити моральний ідеал від кумира. (1 год.) |
Учень:
|
Обґрунтування важливості самовдосконалення й розвивання потреби в ній. Вміння розрізняти ідеал від кумира та фаната. |
Узагальнення. (1 год.) |
Учень:
|
Узагальнення знань із теми. Уточнення правил поведінки в різних ситуаціях. |
Контрольна робота №1. (1 год.) |
Учень:
знання на практиці;
|
Закріплення визначення ключових понять. |
Тема: Бережімо світ – довкола і в собі. |
||
Якими є моральні правила відносин між людиною і природою. (1 год.) |
Учень: — висловлює свою думку про людину як частину природи; — знає як дбати про природу рідного краю. |
Активізація знань про людину як частину природи. Виховання дбайливого ставлення до природи. |
Як пов’язані довкілля і здоров’я людини. (1 год.) |
Учень: — пояснює чому потрібно берегти своє здоров’я ; — наводить приклади із життя. |
Формування здорового способу життя. Виховання до гарних звичок. |
Що таке мистецтво керувати собою. (1 год.) |
Учень: — пояснює про манери та свою власну поведінку.
|
Ознайомлення із правилами володіння емоціями та почуттями, самооцінкою. |
Яку роль відіграють емоції та почуття в житті людини. (1 год.) |
Учень: — пояснює різницю між хорошими та поганими емоціями й почуттями; — корегує свою поведінку відповідно до правил етикету. |
Виховання культури поведінки й почуттів. Збагачення словникового запасу. |
Як стати розвиненою людиною. (1 год.)
|
Учень: — розповідає про своє хобі й дозвілля. |
Розвиток знань про вміння планувати вільний час для проведення з користю. Збагачення словникового запасу. |
Узагальнення. (1 год.) |
Учень:
|
Уточнення основних понять з теми. Активізація словникового запасу. |
Контрольна робота №2(1 год.) |
Учень:
знання на практиці. |
Перевірка знань.
|
Тема: Спілкуймося з відкритими серцями. |
||
Що означає бути моральною людиною. (2 год.) |
Учень:
|
Розвиток емоційної сфери. Формування моральної поведінки. Розширення знань про загальнолюдські цінності.
|
Що означає поважати інших. (1 год.) |
Учень:
|
Розширення знань про толерантність. Виховання поваги до себе та інших. |
У чому виявляється милосердя . (1 год.) |
Учень:
|
Формування вміння аналізувати вчинки людей. Активізація мовлення. |
Чому ми прагнемо віри. (1 год.) |
Учень:
|
Розширення знань про релігію та віру. |
Чому в кожної людини своя дорога до храму. (1 год.) |
Учень:
|
Виховання поведінки в храмі. Розвиток мовлення. |