Інкл. ІНП з етики 6 клас на І семестр

Про матеріал
Індивідуально-навчальний план (адаптований) для учнів 6 класу з інклюзивною формою навчання на І семестр складено на основі підручника етики 6 клас Данилевської О.М. та Пометун О.І.)
Перегляд файлу

Індивідуально-навчальний план учня 6 класу

 з етики за І семестр 2022-2023 н.р.

 

(адаптований)

 

Зміст навчального

матеріалу

Цілі навчання

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Тема: Прагнімо вершин добра

Навіщо вивчати етику

(1 год.)

Учень:

  • може пояснити норми етикету в повсякденному житті;
  • дає оцінку власній поведінці.

Відновлення знань, отриманих  у 5 класі.

Аналіз буденних ситуацій з позицій моралі та етикету.

 

У чому цінність життя

(2 год.)

Учень:

— пояснює, чому потрібно постійно працювати над собою, прагнути до самовдосконалення

- може пояснити, чому життя людини – найвища цінність;

- має уявлення про вчинки людей сильних духом.

Формування уявлення про значення духовних потреб над матеріальними.

Збагачення словникового запасу . Формувати розуміння поняття «життя», його цінності.

Виховання дбайливого ставлення до свого життя.

Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири (1 год.)

Учень:

— має уявлення про поняття «гідність»;

  • розповідає про права людей.

Вміння визначати , що таке обов’язки.

Узагальнення , що означає бути самостійним та відповідальним.

У чому сила любові.

(1 год.)

Учень:

— розуміє про почуття «любов» до родини, до Батьківщини;

— висловлює власні судження про любов.

Засвоєння понять: «повага», «щирість», «любов»;

Вміння наводити приклади про різноманітні прояви любові.

Що означає бути справедливим.

(1 год.)

 

Учень:

— вчиться оцінювати події в навколишньому світі й у власному житті з;

— аналізує життєві ситуації.

Формування уміння протидіяти несправедливим ситуаціям.

Виховання справедливого ставлення до оточуючих.

Як відрізнити моральний ідеал від кумира.

(1 год.)

Учень:

  • вміє розповідати про свого кумира;
  • відрізняє прагнення до ідеалу від фанатизму.

Обґрунтування важливості самовдосконалення й розвивання потреби в ній.

Вміння розрізняти ідеал від кумира та фаната.

Узагальнення.

(1 год.)

Учень:

  • знає та аналізує життєві ситуації;
  • може переказати своїми словами основні поняття.

Узагальнення знань із теми. Уточнення правил

поведінки в різних ситуаціях.

Контрольна робота №1. (1 год.)

Учень:

  • застосовує отримані

знання на практиці;

  • виконує тести.

Закріплення визначення

ключових понять.

Тема: Бережімо світ – довкола і в собі.

Якими є моральні правила відносин між людиною і природою.

 (1 год.)

Учень:

— висловлює свою думку про людину як частину природи;

— знає як дбати про природу рідного краю.

Активізація знань про людину як частину природи.

Виховання дбайливого ставлення до природи.

Як пов’язані довкілля і здоров’я людини.

(1 год.)

Учень:

— пояснює чому потрібно берегти своє здоров’я ;

— наводить приклади із життя.

Формування  здорового способу життя.

Виховання до гарних звичок.

Що таке мистецтво керувати собою.

 (1 год.)

Учень:

— пояснює про манери та свою власну поведінку.

 

Ознайомлення із правилами володіння емоціями та почуттями, самооцінкою.

Яку роль відіграють емоції та почуття в житті людини.

(1 год.)

Учень:

— пояснює різницю між хорошими та поганими емоціями й почуттями;

— корегує свою поведінку

відповідно до правил етикету.

Виховання культури поведінки  й почуттів.

Збагачення словникового запасу.

Як стати розвиненою людиною.

(1 год.)

 

Учень:

— розповідає про своє хобі й дозвілля.

Розвиток знань про вміння планувати вільний час для проведення з користю.

Збагачення словникового запасу.

Узагальнення.

(1 год.)

Учень:

  • аналізує життєві ситуації;
  • знає основні поняття з теми.

Уточнення основних понять з теми.

Активізація словникового запасу.

Контрольна робота №2(1 год.)

Учень:

  • застосовує отримані

знання на практиці.

Перевірка знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Спілкуймося з відкритими серцями.

Що означає бути моральною людиною.

 (2 год.)

Учень:

  • має уявлення про моральні цінності;
  • збагачує словниковий запас.

Розвиток емоційної сфери.

Формування моральної поведінки.

Розширення знань про загальнолюдські цінності. 

 

Що означає поважати інших.

(1 год.)

Учень:

  • розуміє, що таке повага і неповага;
  • приймає участь у розв’язанні етичних ситуацій.

Розширення знань про толерантність.

Виховання поваги до себе та інших.

У чому виявляється милосердя .

(1 год.)

Учень:

  • має уявлення про милосердя;
  • розповідає приклади із життя.

Формування вміння аналізувати вчинки людей.

Активізація мовлення.

Чому ми прагнемо віри.

(1 год.)

Учень:

  • має уявлення про віру й духовність.

Розширення знань про релігію та віру.

Чому в кожної людини своя дорога до храму.

(1 год.)

Учень:

  • засвоює знання про різні віри;
  • розповідає правила поведінки в храмі.

Виховання поведінки в храмі.

Розвиток мовлення.

 

docx
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Планування
Інкл
До підручника
Етика 6 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
4 січня 2023
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку