КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Компаніївської селищної ради. Підготувала: Консультант ІРЦ (вчитель-реабілітолог)Білоус А. А.Інклюзивне навчання дистанційного
Номер слайду 2
Важливо, аби під час карантину практичні психологи, учителі-реабілітологи, учителі-логопеди, учителі-дефектологи не припиняли реалізовувати корекційну складову інклюзивного навчання, тобто й далі надавали корекційні онлайн-консультації для батьків та дітей з особливими освітніми потребами. Оскільки мета навчання – набуття учнями й ученицями компетентностей, мета корекції – створювати умови для реалізації внутрішнього потенціалу дитини, допомагати їй у подоланні та компенсації відхилень, що заважають розвитку.
Номер слайду 3
Дистанційне навчання Важливо щоб у дітей та батьків були чіткі інструкції щодо завдань, які та як необхідно виконати;Постійний доступ дітей та батьків був доступ до роздаткових матеріалів.
Номер слайду 4
Режим дня для дитини з ООПСтворити такий режим дня для дитини, який має схожі елементи з попереднім. Батьки з дитиною можуть разом намалювати, зліпити, приклеїти певні предмети на плакат, розкласти предмети-символи в коробки, аби зобразити цей режим. Плакат із режимом дня має залишатися в кімнаті дитини. Щодня його треба переглядати та працювати з ним. Це – для того, щоб допомогти дитині адаптуватись до незвичної ситуації.
Номер слайду 5
Комфортне робоче місце. Організувати робоче місце для дитини, враховуючи її зорові, рухові та слухові можливості. Монітор має бути навпроти очей. Тобто на підлозі, якщо дитина лежить на животі; на столі або на підставці, якщо дитина у положенні напівсидячи. Також треба пояснити, що незважаючи на те, що заняття відбуватиметься вдома, дитина чутиме знайомі голоси та бачитиме знайомі обличчя, чому на занятті будуть батьки і навіщо треба працювати разом.
Номер слайду 6
Домашні завдання для дітей з ООП повинні бути:зменшені за обсягом;прості у виконання; чітко сформульовані;з алгоритмом їх виконання.
Номер слайду 7
Вчитель повинен: Розробляти завдання спираючись на індивідуальні можливості дитини;Використовувати зручні онлайн-платформи;Проводити уроки зранку онлайн або офлайн.