Важливо, аби під час карантину практичні психологи, учителі-реабілітологи, учителі-логопеди, учителі-дефектологи не припиняли реалізовувати корекційну складову інклюзивного навчання, тобто й далі надавали корекційні онлайн-консультації для батьків та дітей з особливими освітніми потребами. Оскільки мета навчання – набуття учнями й ученицями компетентностей, мета корекції – створювати умови для реалізації внутрішнього потенціалу дитини, допомагати їй у подоланні та компенсації відхилень, що заважають розвитку.
Режим дня для дитини з ООПСтворити такий режим дня для дитини, який має схожі елементи з попереднім. Батьки з дитиною можуть разом намалювати, зліпити, приклеїти певні предмети на плакат, розкласти предмети-символи в коробки, аби зобразити цей режим. Плакат із режимом дня має залишатися в кімнаті дитини. Щодня його треба переглядати та працювати з ним. Це – для того, щоб допомогти дитині адаптуватись до незвичної ситуації.
Комфортне робоче місце. Організувати робоче місце для дитини, враховуючи її зорові, рухові та слухові можливості. Монітор має бути навпроти очей. Тобто на підлозі, якщо дитина лежить на животі; на столі або на підставці, якщо дитина у положенні напівсидячи. Також треба пояснити, що незважаючи на те, що заняття відбуватиметься вдома, дитина чутиме знайомі голоси та бачитиме знайомі обличчя, чому на занятті будуть батьки і навіщо треба працювати разом.