Інклюзивне навчання дистанційно

Про матеріал
Засоби та правила для викладачам під час проведення дистанційного навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Компаніївської селищної ради. Підготувала: Консультант ІРЦ (вчитель-реабілітолог)Білоус А. А.Інклюзивне навчання дистанційного

Номер слайду 2

Важливо, аби під час карантину практичні психологи, учителі-реабілітологи, учителі-логопеди, учителі-дефектологи не припиняли реалізовувати корекційну складову інклюзивного навчання, тобто й далі надавали корекційні онлайн-консультації для батьків та дітей з особливими освітніми потребами. Оскільки мета навчання – набуття учнями й ученицями компетентностей, мета корекції – створювати умови для реалізації внутрішнього потенціалу дитини, допомагати їй у подоланні та компенсації відхилень, що заважають розвитку.

Номер слайду 3

Дистанційне навчання Важливо щоб у дітей та батьків були чіткі інструкції щодо завдань, які та як необхідно виконати;Постійний доступ дітей та батьків був доступ до роздаткових матеріалів.

Номер слайду 4

Режим дня для дитини з ООПСтворити такий режим дня для дитини, який має схожі елементи з попереднім. Батьки з дитиною можуть разом намалювати, зліпити, приклеїти певні предмети на плакат, розкласти предмети-символи в коробки, аби зобразити цей режим. Плакат із режимом дня має залишатися в кімнаті дитини. Щодня його треба переглядати та працювати з ним. Це – для того, щоб допомогти дитині адаптуватись до незвичної ситуації.

Номер слайду 5

Комфортне робоче місце. Організувати робоче місце для дитини, враховуючи її зорові, рухові та слухові можливості. Монітор має бути навпроти очей. Тобто на підлозі, якщо дитина лежить на животі; на столі або на підставці, якщо дитина у положенні напівсидячи. Також треба пояснити, що незважаючи на те, що заняття відбуватиметься вдома, дитина чутиме знайомі голоси та бачитиме знайомі обличчя, чому на занятті будуть батьки і навіщо треба працювати разом.

Номер слайду 6

Домашні завдання для дітей з ООП повинні бути:зменшені за обсягом;прості у виконання; чітко сформульовані;з алгоритмом їх виконання.

Номер слайду 7

Вчитель повинен: Розробляти завдання спираючись на індивідуальні можливості дитини;Використовувати зручні онлайн-платформи;Проводити уроки зранку онлайн або офлайн.

Номер слайду 8

Дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
15 лютого 2022
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку