Клас: 3 (ІІ сем.)
Навчальний предмет: Англійська мова (модифікована програма)
Довгострокова мета:
– Стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури;
– Сприяти формуванню навичок співвідносити букву та її звук, розуміти на слух прості короткі слова;
– Позитивно впливати на формування навичок техніки письма і каліграфії.
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які учень засвоїв за семестр/рік |
Короткострокова мета: - Сприяти вмінню впізнавати на слух та по можливості вказати на картинки слова по темі «Їжа», «Різдво» та традиції шляхом багаторазового повторення відповідно до власних мовленнєвих можливостей; - Продовжувати формування вміння розпізнавати на слух кількісні числівники від 1 до 10 послідовно та окремо, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних цифр, предметів відповідної кількості; Продовжувати вчити вмінню співвідносити на слух назви кольорів, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних кольорів та предметів певного кольору або розфарбовувати предмети у певний колір; самостійно називати кольори відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей; - Позитивно впливати на розуміння фраз за столом, використовуючи структуру Pass me…/ Enjoy your meal…разом з педагогом чи з іншими учнями класу, шляхом слухання та виконання дій відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), вміння назвати літеру та її звук - Сприяти формуванню вміння відтворити літеру шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей. |
ТЕМА 4. DAY BY DAY(15год) |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур за вчителем. Співання пісень та чантів. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.
|
Зразки робіт, усне опитування, педагогічне спостереження, тестові завдання, картки для індивідуальної роботи |
Короткострокова мета: - Стимулювати вміння впізнавати на слух варіанти звучання дієслів, спираючись на картинки та мовлення педагога, слухаючи педагога та учнів відповідно до власних мовленнєвих можливостей у контексті простих стверджувальних речень; - Сприяти вмінню впізнавати на слух місця, де перебувають люди шляхом багаторазового повторення та відповідно до власних мовленнєвих можливостей; - Сприяти формуванню вміння розпізнавати час дії), спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, відповідно до власних мовленнєвих можливостей; - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), ; - Сприяти формуванню вміння відтворити літеру шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей. |
Дозвілля (13 год.) (дії в минулому часі, місця). |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур за вчителем. Співання пісень та чантів. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.
|
Зразки робіт, усне опитування, педагогічне спостереження, тестові завдання, картки для індивідуальної роботи |
Короткострокова мета: - Сприяти формуванню вміння впізнавати на слух та вмінню вказати на предмети або на їхнє зображення на картинці по даній темі; Формувати вміння впізнавати на слух та вказати на картинці пори року, погоду, - Стимулювати уміння розпізнавати на слух та розуміти значення фраз I like/ I don’t like ізольовано (з опорою на жест та міміку, спрямований на конкретний предмет) повторювати спочатку разом з педагогом чи з іншими учнями класу відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування, візуальних опор і вчителя; - Стимулювати уміння розпізнавати на слух та розуміти значення неозначеного артикля а і аn , робить спроби самостійного вживання артикля з допомогою педагога; - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання),писати літери шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей. |
Hello spring (місяці, пори року, погода) |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур за вчителем. Співання пісень та чантів. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.
|
Зразки робіт, усне опитування, педагогічне спостереження, тестові завдання, картки для індивідуальної роботи |
|
|
|
|
1