Інклюзия. Модифікована програма з англійської мови 3 клас 2 семестр

Про матеріал
Модифікована програма з англійського мови 3 клас для 4 рівня підтримки за підручником О. Карпюк
Перегляд файлу

Клас: 3 (ІІ сем.)

Навчальний предмет: Англійська мова (модифікована програма)

Довгострокова мета:

– Стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури;

– Сприяти формуванню навичок співвідносити букву та її звук, розуміти на слух прості короткі слова;

– Позитивно впливати на формування навичок техніки письма і каліграфії.

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які учень засвоїв за семестр/рік

Короткострокова мета:

- Сприяти вмінню впізнавати на слух та по можливості вказати на  картинки слова по темі «Їжа», «Різдво» та традиції шляхом багаторазового повторення відповідно до власних мовленнєвих можливостей;

- Продовжувати формування  вміння розпізнавати на слух кількісні числівники від 1 до 10 послідовно та окремо, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних цифр, предметів відповідної кількості;   Продовжувати вчити вмінню співвідносити на слух назви кольорів, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних кольорів та предметів певного кольору або розфарбовувати предмети у певний колір; самостійно називати кольори відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей;

- Позитивно впливати на розуміння фраз за столом, використовуючи структуру Pass me…/ Enjoy your mealразом з педагогом чи з іншими учнями класу, шляхом слухання та виконання дій відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування;

- Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), вміння назвати літеру та її звук

-  Сприяти формуванню вміння відтворити літеру шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей.

ТЕМА 4.  DAY BY DAY(15год)

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур за вчителем.

Співання пісень та чантів.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

 

Зразки робіт,

усне опитування, педагогічне спостереження,

тестові завдання, картки для індивідуальної роботи

Короткострокова мета:

- Стимулювати вміння впізнавати на слух варіанти звучання дієслів, спираючись на картинки та мовлення педагога, слухаючи педагога та учнів відповідно до власних мовленнєвих можливостей у контексті простих стверджувальних речень;

- Сприяти вмінню впізнавати на слух місця, де перебувають люди шляхом багаторазового повторення та  відповідно до власних мовленнєвих можливостей;

- Сприяти формуванню вміння розпізнавати час дії), спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, відповідно до власних мовленнєвих можливостей;

- Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), ;

-  Сприяти формуванню вміння відтворити літеру шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей.

Дозвілля (13 год.) (дії в минулому часі, місця).

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур за вчителем.

Співання пісень та чантів.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

 

Зразки робіт,

усне опитування, педагогічне спостереження,

тестові завдання, картки для індивідуальної роботи

Короткострокова мета:

- Сприяти формуванню вміння впізнавати на слух та вмінню вказати на предмети або на їхнє зображення на картинці по даній темі;

Формувати вміння впізнавати на слух та вказати на картинці пори року, погоду,

- Стимулювати уміння розпізнавати на слух та розуміти значення фраз I like/ I don’t like ізольовано (з опорою на жест та міміку, спрямований на конкретний предмет) повторювати спочатку разом з педагогом чи з іншими учнями класу відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування, візуальних опор і вчителя;

-  Стимулювати уміння розпізнавати на слух та розуміти значення неозначеного артикля а і аn , робить спроби самостійного вживання артикля з допомогою педагога;

- Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання),писати літери шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей.

Hello spring (місяці, пори року, погода)

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Багаторазове повторення та імітація мовленнєвих зразків та граматичних структур за вчителем.

Співання пісень та чантів.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

 

Зразки робіт,

усне опитування, педагогічне спостереження,

тестові завдання, картки для індивідуальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Pygyna Larysa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
19 жовтня 2024
Переглядів
507
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку