«Погоджено» «Затверджено»
Протокол засідання педради №1 Директорка ліцею
від 28.08.24р. __________
Модифікована програма інклюзивного навчання
з англійської мови
4 клас
Вчитель англійської мови
Захарченко А.В
Клас: 4 (І сем.)
Навчальний предмет: Англійська мова (модифікована програма)
Довгострокова мета:
– Стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури;
– Сприяти формуванню навичок співвідносити букву та її звук, розуміти на слух прості короткі слова;
– Позитивно впливати на формування навичок техніки письма і каліграфії.
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які учень засвоїв за семестр/рік |
Короткострокова мета: - Сприяти вмінню впізнавати на слух та по можливості вказати на картинки слова по темі «іграшки»; «хоббі», «шкільні гуртки», «країни та національності» - Продовжувати формування вміння розпізнавати на слух кількісні числівники від 1 до 10 послідовно та окремо, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних цифр, предметів відповідної кількості; Продовжувати вчити вмінню співвідносити на слух назви кольорів, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних кольорів та предметів певного кольору або розфарбовувати предмети у певний колір; - Позитивно впливати на розуміння фраз під час уроку, разом з педагогом чи з іншими учнями класу, шляхом слухання та виконання дій відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування; - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання) - Сприяти формуванню вміння відтворити слова та речення шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей. |
Тема 1. It’s my life |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Спів пісень та чантів. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.
|
Зразки робіт, педагогічне спостереження, картки для індивідуальної роботи |
Короткострокова мета: - Стимулювати вміння впізнавати на слух слова по темі, спираючись на картинки та мовлення педагога, слухаючи педагога та учнів. - Сприяти вмінню впізнавати на слух місця, де перебувають люди - Сприяти формуванню вміння розпізнавати прийменники місця спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, відповідно до власних мовленнєвих можливостей; - Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), а також слова ; - Сприяти формуванню вміння відтворити слово шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей. |
Тема 2. Мій дім |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Слухання пісень та чантів. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою. Малювання та ліплення
|
Зразки робіт, педагогічне спостереження, картки для індивідуальної роботи |
Короткострокова мета: - Сприяти формуванню вміння впізнавати на слух та вмінню вказати на предмети або на їхнє зображення на картинці по даній темі; Формувати вміння впізнавати на слух та вказати на картинці свята, покупки; -Ознайомити з числівниками 11-20 - Стимулювати уміння розпізнавати на слух та розуміти значення фраз I like/ I don’t like ізольовано (з опорою на жест та міміку, спрямований на конкретний предмет) повторювати спочатку разом з педагогом чи з іншими учнями класу відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування, візуальних опор і вчителя; - Удосконалювати вміння писати слова шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей. |
Тема 3. Давайте святкувати! |
Інтерактивні технології. Ігрові технології. Диференційований підхід. Використання візуальних опор, жестів та флешкарток. Слухання пісень та чантів. Фізкультхвилинки. Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.
|
Зразки робіт, усне опитування, педагогічне спостереження, тестові завдання, картки для індивідуальної роботи |
|
|
|
|
1