Інклюзия. Модифікована програма з англійської мови 4 клас

Про матеріал
Модифікована програма інклюзивного навчання англійська мова 4 клас, 4- й рівень підтримки. За підручником О. Карпюк
Перегляд файлу

«Погоджено»         «Затверджено»

Протокол засідання педради №1      Директорка ліцею

від 28.08.24р.         __________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модифікована програма інклюзивного навчання

з англійської мови

4 клас

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

Захарченко А.В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас: 4 (І сем.)

Навчальний предмет: Англійська мова (модифікована програма)

Довгострокова мета:

– Стимулювати уміння розпізнавати на слух лексичні одиниці та граматичні структури;

– Сприяти формуванню навичок співвідносити букву та її звук, розуміти на слух прості короткі слова;

– Позитивно впливати на формування навичок техніки письма і каліграфії.

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які учень засвоїв за семестр/рік

Короткострокова мета:

- Сприяти вмінню впізнавати на слух та по можливості вказати на  картинки слова по темі «іграшки»; «хоббі», «шкільні гуртки», «країни та національності»

- Продовжувати формування  вміння розпізнавати на слух кількісні числівники від 1 до 10 послідовно та окремо, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних цифр, предметів відповідної кількості;   Продовжувати вчити вмінню співвідносити на слух назви кольорів, спираючись на мовлення педагога та картинки із зображенням відповідних кольорів та предметів певного кольору або розфарбовувати предмети у певний колір;

- Позитивно впливати на розуміння фраз під час уроку, разом з педагогом чи з іншими учнями класу, шляхом слухання та виконання дій відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування;

- Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання)

-  Сприяти формуванню вміння відтворити слова та речення шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей.

  Тема 1. It’s my life

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

 Спів пісень та чантів.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

 

Зразки робіт, педагогічне спостереження, картки для індивідуальної роботи

Короткострокова мета:

- Стимулювати вміння впізнавати на слух слова по темі, спираючись на картинки та мовлення педагога, слухаючи педагога та учнів.

- Сприяти вмінню впізнавати на слух місця, де перебувають люди

- Сприяти формуванню вміння розпізнавати прийменники місця спираючись на картинки та слухове сприймання мовлення педагога, відповідно до власних мовленнєвих можливостей;

- Удосконалювати вміння впізнавати графічні образи літер та відповідні їм звуки (з опорою на слухове сприймання), а також слова ;

-  Сприяти формуванню вміння відтворити слово шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей.

Тема 2. Мій дім

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Слухання пісень та чантів.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

Малювання та ліплення

 

Зразки робіт, педагогічне спостереження, картки для індивідуальної роботи

Короткострокова мета:

- Сприяти формуванню вміння впізнавати на слух та вмінню вказати на предмети або на їхнє зображення на картинці по даній темі;

Формувати вміння впізнавати на слух та вказати на картинці свята, покупки;

-Ознайомити з числівниками 11-20

- Стимулювати уміння розпізнавати на слух та розуміти значення фраз I like/ I don’t like ізольовано (з опорою на жест та міміку, спрямований на конкретний предмет) повторювати спочатку разом з педагогом чи з іншими учнями класу відповідно до власних мовленнєвих можливостей та ситуації спілкування, візуальних опор і вчителя;

- Удосконалювати вміння писати слова шляхом наведення її елементів по контуру та на папері в клітинку за зразком відповідно до власних мовленнєвих та моторних можливостей.

Тема 3. Давайте святкувати!

Інтерактивні технології.

Ігрові технології.

Диференційований підхід.

Використання візуальних опор, жестів та флешкарток.

Слухання пісень та чантів.

Фізкультхвилинки.

Виконання вправ у зошиті з друкованою основою.

 

Зразки робіт,

усне опитування, педагогічне спостереження,

тестові завдання, картки для індивідуальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
19 жовтня
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку