Іноваційний урок з баскетболу 8 клас

Про матеріал
1.Закріплення навичкок виконання чергувань різних прийомів ловіння та передач м’яча двома руками зверху та знизу. 2.Закріплення техніки ведення м’яча без зорового контролю. 3.Закріплення техніки виконання штрафних кидків. 4.Сприяння розвитку спритності шляхом навчальної гри у баскетбол. 5.Сприяння вихованню відповідальності за власні дії.
Перегляд файлу

Урок № ___                                                   Тип уроку: повторення                                                  8 клас

Модуль. Баскетбол                                                                                                                           _____А______

Завдання уроку:

1.Закріпити навичку виконання чергувань різних прийомів ловіння та передач м’яча двома руками зверху та знизу.

2.Закріпити техніку ведення м’яча без зорового контролю.

3.Закріпити техніку виконання штрафних кидків.

4.Сприяти розвитку спритності шляхом навчальної гри у баскетбол.

5.Сприяти вихованню відповідальності за власні дії.

Обладнання: баскетбольні мячі, скакалки, секундомір, свисток,  гімнастичні лави, цифри, таблиці.

Місце проведення: спортивний зал

Частини уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

П

 

І

 

Д

 

Г

 

О

 

Т

 

О

 

В

 

Ч

 

А

 

 

 

Ч

 

А

 

С

 

Т

 

И

 

Н

 

А

 

 

 

У

 

Р

 

О

 

К

 

У

 

 

 О

 

С

 

Н

 

О

 

В

 

Н

 

А

 

 

 

Ч

 

А

 

С

 

Т

 

И

 

Н

 

А

 

 

 

 

У

 

Р

 

О

 

К

 

У

 

 

(23 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна

частина

(5 хв.)

 

1.Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

 

 

2.Гра «Я стверджую»

- Я стверджую, що можна без дозволу вчителя заходити до спортивної зали, брати інвентар, виконувати будь – які вправи.

- Я стверджую, що на уроці фізичної культури спортивна форма та спортивне взуття обов’язкові.

- Я стверджую, що учень без дозволу вчителя не має права виходити із спортивної зали, навіть, після дзвоника.

- Я стверджую, що під час уроку можна порушувати дисципліну, штовхатися, підставляти підніжки.

3.Стройові вправи: розподіл на 1-2, перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки, повороти на місці.

4.Вправи з рівноваги.

- утримувати рівновагу не заплющуючи очі;

- те ж саме, але очі заплющити.

Запитання: У якому випадку важче було утримувати  рівновагу? Чому?

 

5.Різновиди ходьби.

- ходьба на носках, руки на поясі;

- ходьба на п’ятах, руки за головою;

- ходьба на зовнішній та внутрішній частинах стопи, руки на поясі;

- ходьба у напівприсіді, руки у сторони;

- ходьба у присіді, руки на колінах;

- стрибки у присіді з просуванням уперед, руки на колінах;

- ходьба з перекатами з п’яти на носок, руки за спиною.

7.Комплекс ЗРВ.

*Комплекс ритмічної гімнастики під музичне супроводження.

 

 

 

Вправи на кординаційній доріжці під музичне супроводження

 

 

8. Інструктаж  з  БЖД

-Я стверджую, що баскетбольний мяч можна бити кулаками, ногами, головою.

- Я стверджую, що баскетбол- це безконтактна.

- Я стверджую, що під час занять баскетболом можна мати довгі нігті, не зібране волосся.

9.Опитування учнів.

- Що таке передача?

- Які  різновиди передач вам відомі?

- Від чого залежить спосіб передачі м’яча?

- Чому гравці під час гри у баскетбол застосовують чергування різних прийомів ловіння та передач мяча двома руками зверху та знизу?

10.Чергування різних прийомів ловіння та передач мяча двома руками зверху та знизу.

- Передачі  двома руками зверху в парах,  стоячи на відстані 4 м один від одного;

- Передача двома руками знизу в парах, стоячи на відстані 4 м один від одного;

- Чергування різних прийомів ловіння та передач мяча двома руками зверху та знизу в парах, стоячи на відстані 4 м один від одного;

- Чергування різних прийомів ловіння та передач мяча двома руками зверху та знизу в парах з просуванням від щита до щита;

 

 

 

 

 

11.Ведення мяча без зорового контролю

Опитування учнів:

- Що таке ведення м’яча?

- За висотою відскоку м’яча від підлоги розрізняють які види ведення?

- Чому баскетболісту потрібно вміти виконувати ведення м’яча без зорового контролю?

а). Ведення мяча без зорового контролю

на місці зі зміною висоти відскоку м’яча

1 свисток – високе ведення,

2 свистки – низьке ведення,

3 свистки – середнє ведення;

б). «Баскетбольне вітання».

в). «Зміна м’ячів»

г). «Назви цифру».

 

 

 

12.Штрафні кидки.

 

Опитування учнів:

- За що у баскетболі призначається штрафний кидок?

- встати на лінію штрафного кидка і прийняти вихідне положення, виконати кидок;

- //- ударити 1-2 рази мячем об підлогу, виконати кидок;

- //- перед кидком зробити видих, виконати кидок.

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Інструктаж з  БЖД

- Я стверджую, що не можна виконувати передачу мяча на гравця, який не дивиться на вас.

Навчальна гра у баскетбол.

- Баскетбольна  вікторина:

Що означає жест судді:

  •                   м’яч до гри;
  •                   хвилинна перерва;
  •                   поштовх суперника;
  •                   м’яч не зарахований;

штрафні кидки

 

14.Дихальні вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.Шикування. Виміряти ЧСС за 10с

16.Гра «Твістер»

17.Рефлексія:

Я дізнався…

Я зрозумів…

Найбільші труднощі відчував…

Я не вмів, а тепер умію… 

18.Підсумок уроку.

19.Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5 хв.

 

 

 

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3рх30с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Вимірювання ЧСС за 10 секунд. ЧСС на початку уроку Гра на повторення правил ТБ на уроці.

У разі відповіді «так», учні плескають у долоні.

У разі відповіді «ні» - ставлять руки до плечей.

D:\DeskTOP\загружено.jpg

Добиватися чіткості виконання команд.

Перешиковуються перші номери.

У шеренгах. Ліву ногу поставити перед правою так, щоб носок правої ноги торкався п’яти  лівої на одну пряму, руки на поясі. Протягом 5 секунд утримувати рівновагу.

(У другому, бо включено зоровий аналізатор)

Поточно. Дистанція 0.5 метр.

Стежити за поставою.

D:\DownLoads\Pictures\изображение_viber_2020-01-20_12-10-13.jpg

Руки не опускати.

Спину тримати рівно.

D:\DownLoads\Pictures\изображение_viber_2020-01-20_12-07-01.jpg                              D:\DownLoads\Pictures\изображение_viber_2020-01-20_12-14-03.jpg

 

 

 

Стежити за самопочуттям. У разі погіршення самопочуття зробити крок вліво і перейти на ходьбу.

Зупинки виконувати за слуховим сигналом.

Виміряти ЧСС за 10 секунд. Синхронне виконання вправ.

Підготовчій медичній групі можна виконувати з малими амплітудами

D:\DeskTOP\загружено.jpg

Передача – це прийом, за допомогою якого гравець направляє м'яч партнеру для продовження атаки.

Різновиди передач м’яча партнеру:

- двома руками від грудей;

- правою (лівою) рукою від плеча:

- двома руками зверху (знизу);

- передача однією рукою від голови або зверху;

- передача однією рукою «гаком»;

- передача однією рукою знизу (збоку);

- прихована передача м’яча за спиною.

Спосіб передачі м’яча залежить від тієї або іншої ігрової ситуації, відстані, на яку потрібно послати м'яч, розташування або напряму руху партнера, характеру і способів протидії суперників.

Передачі двома руками зверху найчастіше використовують на середні відстані в умовах щільної опіки противника. Підготовча фаза: гравець піднімає м'яч злегка зігнутими руками над головою і заносить його за голову. Основна фаза: гравець різким рухом рук з розгинанням в ліктьових суглобах і захльостує рухом кісток направляє м'яч партнеру. 
Передача двома руками знизу застосовується на відстані 4-6 м в тих випадках, коли м'яч спійманий на рівні нижче колін або піднятий з майданчика. Підготовча фаза: м'яч у руках, опущених вниз, руки злегка зігнуті, пальці вільно розставлені на м'ячі. Основна фаза: маховим рухом рук вперед у поєднанні з їх випрямленням м'яч посилають в бажаному напрямку. 

 

Учні виконують ведення м'яча назустріч один одному. Учні виконують ведення м'яча у русі назустріч один одному. При зустрічі міняються м'ячама та продовжують ведення.

Учні виконують ведення м’яча без зорового контролю у будь – якому напрямку. Мета: назвати цифри, які

показує вчитель.

 

На 2 щити. Діти виконують кидок двома рукоми  зверху.

Гравець, який виконує штрафний кидок:

- Повинен стати всередині півкола, на відповідній лінії.

- Гравець може кинути м'яч у кошик будь-яким способом. М'яч повинен потрапити в кошик зверху або рикошетом від кільця.

- Гравець повинен кинути м'яч протягом 5-ти секунд з моменту, коли він буде переданий суддею.

- Гравець Не повинен торкатися штрафної лінії або майданчика за її межами до тих пір, поки м'яч не опиниться в кошику або не доторкнеться до кільця.

- Гравець не має права імітувати кидок.

Взаємодія за способом «Передай м’яч і виходь».

D:\DeskTOP\загружено.jpg

Виміряти ЧСС за 10 секунд.

 

10

 

 

 

 

 

 

ДЗ

 

Виконувати штрафні кидки, стрибки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Петренко Лілія
Додано
20 січня 2020
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку