БЕРДЯНСЬКИЙ МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ
БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
План-конспект уроку
з фізичної культури
8 клас
Тема: «Баскетбол»
Розробила
учитель
фізичної культури
Ботвінко Н.О.
спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
Бердянськ 2019
Тема : «Баскетбол»
Мета:
Навчальна: формувати предметні компетентності:
Розвивальна: розвивати ключові компетентності:
Виховна:
Завдання уроку:
Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
Учні повинні розуміти:
Тип урока: урок застосування знань, навичок і умінь
Форми роботи: колективна, в парах, групова, індивідуальна.
Обладнання: баскетбольні м’ячі, секундомір, наочний матеріал.
Методи, прийоми: словесні-бесіда, дискусія; практичні – оздоровчо-фізкультурні вправи, інтерактивні: «Кросворд», «Мозковий штурм», « акмеологічні методи й прийоми стимулювання й мотивації: «Створення позитивного настрою», «Емоційне заохочення», «створення ситуації змагань».
Місце проведення: спортивна зала.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання хв |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина (14 хв) |
|||||
І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності. Цілепокладання. |
|||||
1. |
Привітання з учнями.
Замірювання ЧСС 1 (за 10с) |
1 хв
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та стан їхнього здоров’я. 60-80 уд./хв |
||
2.
|
Асиметрічна гімнастика для мозку
|
1 хв.
|
Лідер виконує вправи, учні повторюють за ним. Увага на виконання вправ.
|
||
3.
|
Повідомлення завдань уроку
|
1 хв.
|
|
||
4.
|
Логічна зв’язка «Давай поміркуємо!»
|
1 хв
|
Учні складають «ланцюжок» відповідей на питання вчителя. «Мозковий штурм».
|
||
5. |
Перешикування по майданчику
|
1 хв. |
Робота на дві половини майданчика(хлопці та дівчата) |
||
6.
|
Різновиди ходьби та бігу *спортивною ходьбою *на носках(руки в сторони) *на п’ятках(руки за голову) *гладкий біг *зупинка стрибком(за сигналом вчителя) *біг у протилежному напрямку (за сигналом вчителя) |
2 хв |
Темп повільний, дотримуватись дистанції. Слідкувати за диханням
|
||
|
6.1 Ходьба на відновлення дихання
|
|
Учні переходять у дві шеренги |
||
|
6.2.ЗРВ на місці у двух групах (до 8-10 вправ)
Замірювання ЧСС 2(за 10 сек.) |
2-3хв. |
Вправи виконуються фронтально. Одночасно, чітко. Контроль за поєднанням ритму та рухів.
80-90 уд./хв. |
||
7. |
Спеціально-бігові вправи *Вистрибування догори з ноги на ногу *В захисній стійці гравця(правим боком) *В захисній стійці гравця (лівим боком) *Періміщення в захисній стійці спиною вперед *із закиданням гомілки *з високим підніманням стегна *схреснисним кроком |
До 10м |
Стежити за інтервалом. Темп середній. Учні працюють по діагоналі майданчика. Техніка безпечного переміщення.
|
||
12. |
Спеціально – підготовчі вправи з м’ячем (до 10 вправ).
Замірювання ЧСС 3 (за 10 с) |
3 хв |
Фронтально. Вільний вибір місця. Диференціація за рівнем фізичної підготовки. 110-130 уд/хв. |
||
|
|
||||
Основна частина (26 хв) |
|||||
ІІ. Цілереалізація. |
|||||
1. |
Об’єднання учнів у 4 групи(колове тренування). |
|
Вільний вибір учнів. Інтервал – дистанція. Робота в групах. В кожній групі є лідер. Лідер пояснює учням своєї групи завдання. |
||
2. |
1станція *ведення м’яча на місці; *ведення м’яча в русі; *ведення м’яча «змійкою» та кидком у кошик; *ведення м’яча в парах за руки; *ведення м’яча поперемінно правою,лівою рукою; *самостійне повторення вправи.
|
3 хв
|
Звернути увагу на техніку виконання вправи, акцент на контроль м’яча. Поточно, чергування зміни місця виконання. Індивідуально – свій темп, контроль за простором, безпекою виконання. Звернути увагу на учнів підготовчої групи. |
||
|
2.1. 2станція Повторення техніки виконання різновидів передач і ловіння м’яча: *передача м’яча двома руками від грудей паралельно підлозі і ловіння м’яча; *передача м’яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги і ловіння м’яча; *передача м’яча однією рукою від плеча; *передача м’яча обома м’ячами; *поєднання передач та ведення м’яча; *самостійне повторення вправи. |
3 хв. |
Вільний вибір пари. Робота в парах на місці, русі. Виконання різновидів передач за текстом на картках без показу вчителя. Зоровий орієнтир при переміщенні. |
||
|
2.2. 3 станція Учні розгадують кросворд з теми:»Історія баскетболу»(15 питань) |
3 хв |
В допомогу гаджети |
||
|
2.3. 4 станція Координаційна дробинка *вправи в ходьбі; *вправи стрибкові; *самостійне повторення вправи.
|
3хв. |
Слідкувати за дихання. Увага на учнів підготовчої групи. |
||
|
Замірювання ЧСС 4(за 10 сек.) |
|
140-150/уд.хв. |
||
3. |
Гра» Захисти свій кошик» (гра 2Х1). Один захисник, два інших нападники. Завдання:закинути м’яч в кошик. |
12хв.
|
Ігровий метод. Гра в команді.
|
||
|
Замірювання ЧСС 5(за 10 сек.) |
|
|
||
|
|||||
Заключна частина ( 5хв ) |
|||||
ІІІ. Рефлексійно-оцінюючий етап. |
|||||
1. |
Учні збираються в коло. |
|
Контроль дихання, кольору шкіри. |
||
2. |
Вправи на відновлення з елементами «Стретчингу». |
2 хв |
За лідером, у групах. Диференціація – хлопці, дівчата. Пояснення про необхідність стретчингу після тренування для якісного відновлення організму. |
||
3. |
Домашнє завдання
Замірювання ЧСС 6 (за 10 с). |
1 хв
|
Диференційовано
80-90 уд./хв |
||
4. |
Підведення підсумків уроку. |
2 хв |
|
||
5. |
Цінування та оцінювання роботи учнів. |
1 хв |
|
||