Даний сценарій створений на основі казки "Теремок", яку можна використовувати як для дітей дошкільного віку, так і для учнів молодоших класів. Сценарій у віршованій формі. Для різнобарвності казки герої співали пісні, розповідали вірші та танцювали.
Інсценізація казки “Wooden house»”
Мета: повторити й поглибити знання з теми «Тварини», вчити використовувати вивченні лексико-граматичні структури;
розвивати творчі, акторські здібності дошкільнят , розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення; виховувати інтерес до вивчення англійської мови, любов до казок, співдружні відносини, ввічливість один до одного .
Обладнання: відеозапис пісень, різнокольорові квіти, сценічні костюми, (mouse, frogs, hare, wolf, fox, rooster, hen, bears, hedgehogs, cat, kitten) макет годинника, макет хатки, фото сім’ї зайчика.
Хід інсценізації
Ведуча: Good afternoon, dear guests.
Good day today і так прекрасно
Один одному ми скажемо «Hello!»
Сьогодні казку –«Wooden House»
Теремок – ми представимо
У виконанні clever дітей
Біля лісу - Wooden House,
Повз йшло малятко Mouse.
It’s walking, waking, hoping and hoping.
It stops at the door,
It knocks at the door.
Song “Walking, walking…”
(Вибігає Мишка - Mouse. Трішки потанцювало під музику. Підходить до теремка. Дивиться навкруги і стукає.)
Mouse: I’m a mouse. I’m grey. What a nice house! Knock! Knock! Knock!
Who lives in the house? Nobody. I can live in the house.
Ведуча: Поселилась мишка Mouse
В теремку – in Wooden House!
Listen, Listen! What is this?
Frogs are running through the wood.
They stop at the door,
They knock at the door.
(Жабенята вистрибують під музику. Підходять до терему)
Frog: Knock! Knock! Knock! Who lives in the house?
(Мишка, виглядаючи з теремка)
Mouse: I am a Mouse. Who are you and what are your names?
Frog1: I am a Frog. My name’s ________.
Frog2: I am a Frog too. My name’s ________.
Frog3: I am a Frog too. My name’s __________. Let’s sing!
Song “My name is … .”
Mouse: Come in. (Жабенята заходить в теремок)
Ведуча: Мишка - Mouse, жабки – Frogs
Поселились в теремок.
Listen! A Hare is running through the wood.
It stops at the door,
It knocks at the door.
(Вистрибує зайчик під музику - Hare. Підходить до теремку)
Hare: Knock! Knock! Knock! Who lives in the house?
Mouse: I am a Mouse.
Frog: We are Frogs.
Разом: Who are you?
Hare: I am a Hare.
I have a family.
I have a father
I have a mother.
I have a brother
I have a sister and I.
Мама, тато, брат, сестра і я!
Це уся моя сім’я! (показує фото сім’ъ)
Animals: Come in.
Ведучий: Who is walking? Who is angry?
A wolf and a fox are running through the wood.
They stop at the door,
They knock at the door.
Разом fox, wolf: Knock, knock, knock. Who lives in the house?
ЗВІРІ ПО-ЧЕРЗІ:
Mouse: I am a Mouse.
Frogs: We are Frogs.
Hare: I am a Hare.
Разом: Who are you?
Fox: I’m a fox. I’m pretty and clever.
Wolf: I’m a wolf. I’m grey.
Wolf, fox: We are hungry.
Mouse: Come in. Sit down, please. (мишка запрошує до столу)
Ведуча: Hungry hungry всі вже стали
І всі в раз sad засумували
Our mouse не сиділа
Усіх guests food пригостила
(Звірі сідають за стіл. І співають пісню. Мишка їх пригощає різними стравами)
Song “Are you hungry?”
Ведуча: Всі звірята почастували.
Бо ж Mouse tasty food приготувала.
Уже на місця вони всі sit down.
Як почули вони sound
Bears are running
Bears are stomping
Bears stop and knock, knock.
(Виходять ведмедики з квітами)
Together: And who are you?
Bear1: I’m a Bear. I am big.
Bear2: I’m bear too. I like flowers
It is pink, blue, purple, green.
Bears1: It is red, orange, yellow.
(Дарять квіти новим друзям. Заходять в будиночок).
Звірята разом: Thank you!
Ведучий:
Всі звірята дуже happy
Friends багато в house вже
Listen хтось ще running
And knocking, knocking at the door.
(вбігають їжачки)
Hedgehogs: Knock, Knock! Who lives in the house?
Mouse: I am a Mouse.
Frogs: We are Frogs.
Hare: I am a Hare.
Fox: I’m a fox.
Wolf: I’m a wolf.
Bears: I am a bear.
Together: Who are you?
Hedgehog1, 2, 3: I am a hedgehog. I like to sleep.
Together: Come in.
Ведуча: Тихо стало навкруги.
Всі звірята уже sleep.
Бо ж трішки tide вони.
Та не довго вони спали.
Бо почули вони sound «cock-a-doodle-doo….»
(Під музику вбігає півник і курочка, курчатко. Танцюють)
Hen and Rooter, chick: Knock! Knock! Knock! Who lives in the house?
ЗВІРІ ПО-ЧЕРЗІ:
Mouse: I am a Mouse.
Frogs: We are Frogs.
Hare: I am a Hare.
Fox: I’m a fox.
Wolf: I’m a wolf.
Bears: We are bears.
Hedgehogs: We are hedgehog.
Together: Who are you?
Hen: I am a hen.
Rooster: I’m a rooster. I have a clock:
Rooster, hen: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.(Показує на годиннику)
Звірі разом: Come in.
Ведучий:
Тільки сонечко зійде,
Cock - спортсмен уже встає
Підмітає хутко хатку
І всіх кличе на зарядку.
(Під музику діти роблять зарядку і співають)
Song “Head, shoulders”
Ведуча: Softly, softly тиша навкруги.
Лише animals laughting.
Listen, listen.
Who is going? Who is walking, tip-tip-tip toe?
(Білочка виходять під музику)
Squirrel: Knock, knock, knock! Who lives in the house?
Mouse: I am a Mouse.
Frogs: We are Frogs.
Hare: I am a Hare.
Fox: I’m a fox.
Wolf: I’m a wolf.
Rooster: I’m rooster.
Hen: I’m hen.
Bears: We are bears.
Hedgehogs: We are hedgehog.
Together: Who are you?
Squirrel: I am a squirrel. It is sunny. Lets sing “How’s the weather”
Ведуча: The weather is good
It is sunny day
That’s why animals like to sing and play
Song “How the weather”
(звірята співають всі разом про погоду)
Ведуча Дружно Friends - друзі живуть,
Один одного бережуть!
Кожен день разом зустрічають,
Пісні радісні співають!
Let’s sing song “Together”
(Звірі виходять на галявину і під музику танцюють)
Ведуча: Ми вам казку Thee Wooden House показали
Всі співали й танцювали.
Але час Good-bye сказати
Sunny days побажати
Song “Good-bye”
(Всі разом співають прощальну пісню.)
1