Мета: активізувати знання дітей по темі «Halloween», розвивати інтерес до вивчення англійської мови та культури країн вивченої мови, розвивати акторські вміння, виховувати повагу до традицій культури свята англомоної країни.
Обладнання: святково прикрашений зал, Jack-o-lenter, web’s spider, box, pumkins для гри, кеглі для гри, ноутбук з аудіо записами, шаблони гарбузів та м’ячики для гри із Ковбоями.
Герої: ghosts, cowboys, witches, monsters, pirates, ballerinas, black cats, spider.
Хід свята
Звучить пісня під яку діти заходять до святкового залу.
Song “Hello my friends…”
ІІ. Основна частина свята
1.Вступне слово ведучого
Ведучий
- Hello, friends! Що з нами трапилося? У дивних ми костюмах. What’s a holiday today? Tell me, please.
Children together:
Halloween, Halloween, magic night!
We are glad and very bright
We are glad and sing, recite.
Welcome! Welcome! Halloween night!
Ведучий
Children together:
- “Trick or treat”
Ведучий
- Ось чому ми з вами у різноманітних костюмах.
Але наше свято потребує головного героя, Який символ свята Хеловін ви знаєте)
(pumlin, jack-o-lenter)
- Where is it?
- Look! Whay’s this? (дивляться стоїть у павутинні Jack-o-lenter). Thi is Jack-o-lenter. What’s happened. Його хтось зачаклував. This is webs.
(звучить музика заходить поважно spider)
Spider: -Hello, hello! Бачу ви хочете Halloween святкувати та ще й a lot of sweets назбирати. Ой ні, я вам не дозволю. Краще пакості робити, у павутину всіх обгорнути. Не подобався мені Jack-o-lenter. Ось він і отримав від мене пакость.
Ведучий
Spider.
Children
Spider
(Павук іде із залу. Діти повинні виконувати завдання павучка, які знаходяться у коробці)
Ведучий
Це означає, що кожен з нам повинен виконати своє завдання, показати свої вміння. Who can dance, who can sing, who can count, who can run.
Let’s go! Давайе ж швидше завдання виконувати, щоб Джек-о-ленте help.
(ведучий дістає і показує перше завдання для Ghost. Залітають вони під музику і співають)
Song “Knock, knock …ghost”
Ghost.
Song “Can you make a happy face”
(Діти співають пісню виконуючи її за допомогою рухів. Після цього привиди можуть зняти один шар паути із Джек-о-ленте за виконане завдання. Сідають на місце. Ведучий пропонує поглянути на 2-ге завдання)
Ведучий
- The second task for cowboy.
Song “Knock, knock …cowboy”
Cowboy
Game “Hit in …”
(Ковбої пропонують ігр «Попади у гарбуз». Діти діляться на команди кожна команда повинна чим більше м’ячиків кинути у свій гарбуз. )
Звучить весела музика
Ведучий.
- Great job. Ми виконали з вами завдання. Тепер Cowboys can take off web from Jack-o-lenter.
(Ведучий пропонує подивитися на наступне завдання)
Ведучий:
- Looking this is task for witches.
Song “Knock, knock …witch”
Witches
(діти стають в коло і грають ігру «Подивись на мене». Відьми повинні казати різні дії, а діти їх виконувати)
Game: I’m a witch, I’m a witch! I’m a witch! Look at me!
Sit down! Stand up! Clap your hands! Stop
Turn around! Jump up high! Stop!
Stomp you feet! Dance and stop.
Ведучий.
- Great job. Ми впоралися із чарами witches. І можемо спробувати розчаклувати ще один шар web from Jack-o-lenter.
(відьмочки знімають один шар павутинки)
Ведучий.
- Look! This is task for monsters!
Let’s sing!
Song “Knock, knock …monster”
Monsters: I’m a monster.
I’m big.
I’m angry!
Let’s count!
Song “How many fingers on one hands”
(Співають пісню скільки пальчиків на ручках і на ніжках. Виконують пісню за допомогою рухів)
Ведучий.
- Great. Ось ми і показали що вміємо, count. Як ви думаєте, monstres, можуть зняти частинку webs?
Ведучий.
What’s happened? Щось павутину ми зняти не можемо. Можливо завдання ми не правильно виконали? Look. What’s that?
Ми не побачили ще запис Let’s play toge…. Тільки щось запис стертий. Це spider так вчинив, щоб ми не могли все вирішити. Можливо ви знаєте, що він означає.
LET’S PLAY TOGE …(together)
-Yes. You are right. Нам потрібно розважитися всі разом. Запросити наших гостей.
Конкурс для батьків
Ведучий
Ведучий
- Look! Who is this! This is task for ballerinas.
Let’s sing!
Song “Knock, knock …ballerina”
Ballerinas: I’m a ballerina!
We like dance!
Make a circle, pleace.
Dance with Ballerinas
(Танець з балеринами. Діти стають в коло. Балерини по черзі ходять по колу доторкаються до дитини і вона стає біля балерин. Балерини показують рухи всі інші танцюють і повторюють.)
Ведучий
Excellent dance. All sit down, please. Що ж чи впоралися ми із завданням.
(балерини знімають павутину.)
Ведучий
What is this? Whose are these things? Monster, bats, pirates?
(Ведучий дістає пов’язку, ножик для пірати)
Song “Knock, knock …pirate”
Pirates:
I’m a pirate.
We like to eat tasty food. Let’s play game.
(Кожен пірат має свою команду. Одна команда збирає лише фрукти, інша лише овочі. Вкінці ігри пірати перевіряють свою команду чи правильно вони виконали завдання.)
Ведучий
Я думаю завдання піратів ви виконали. І тепер можна зняти ще оду павутину.
Ведучий: We have one task for cats.
Song “Knock, knock …black cat”
Blackcats:
I’m a black cat.
We can booooooo.
Ведучий: Cats люблять бути різноманітними. І вміють виконувати різні рухи. Вони хочуть перевірити на скільки ви усі є вмілими і спритними.
Dance “Freeze Booo”
(після виконаного завдання знімають павутину)
Звучить музика павук з’являється у залі.
Spider: What’s happen? Where is my web? Ви що впоралися із усіма завданнями і розчаклували pumkin.
Ведучий: Yes. All our heroes are very clever і шкоди не полюбляють робити. Лише смачні солодощі вони хочуть отримувати і веселий настрій на Halloween.
Spider: Справжні, справжні ви friends. Я теж краще хочу бути на вас схожим: сlever, kind. Пробачте ви мене за мою пакость?
(павук дарує солодощі дітям)
Ведучий: Пробачаємо ми тебе і приймаємо до себе. А за present скажемо всі «Thank you». Goodbye заспіваємо and good luck побажаємо.
Song “Goodbye my friends”