Інтегроване календарне планування уроків "Я досліджую світ", "Українська мова", "Математика" для 1 класу на І семестр. 1 клас.

Про матеріал
Календарне планування уроків "Я досліджую світ" за підручником ОЛ. Іщенко, О.М. Ващенко, «Українська мова» за підручником С. Тарнавська, В. Науменко, «Математика» за підручником Г.Лишенко, С. Тарнавська для 1 класу на І семестр стане у нагоді вчителям початкових класів у плануванні навчального процесу.
Перегляд файлу

 

Тема тижня

№, дата

Я досліджую світ

Українська мова: читання

Українська мова: письмо

Математика

 

 

 

 

Добукварний період

 

 

 

Розділ 1. Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення.

Тиждень 1. Я іду до школи

1-2

01.09

04.09

 

1. Знайомство зі школою.

1.Що роблять у школі.

 

1-2

с.1 Знайомство з Букварем.

с. 3   Ознайомлення з правилами сидіння за партою, користування шкільним приладдям.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2

1. Вступ. Практичне ознайомлення з підручником, зошитом, креслярським приладдям.

1. Лічба об’єктів.

3-4

05.09

05.09

2. Як поводитись у школі?

 

3

 

Школа. с. 4-5

Сприймання на слух віршованих творів. Формування умінь розрізняти слова та речення. Складання речень за ілюстраціями.

 

 

 

с.1 Ознайомлення з письмовим приладдям,  правилами сидіння за партою під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. (ЯДС)

 

 

 

 

 

5-6

06.09

06.09

3. Що покласти в ранець ?

 

 

 

 

 

Вітання. Знайомство, с.6-7.

Культура мовлення та спілкування. Роль ввічливих слів у спілкуванні. Слово. Речення. Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). (ЯДС)

 

4

с. 2-3 Формування уміння орієнтува-тися на площині сторінки зошита. Розміщення малюнків посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч від малюнка, зображеного посередині. Наведення ліній ( пряма, крива, ламана) у заданому напрямі.

 

 

3

 

2. Лічба об’єктів. Розміщення предметів. Число і цифра. С. 3.

7

07.09

4 Який я? Яка я?

 

 

 

 

5

с.4

Бесіда за навчальними слайдами. Складаємо речення (розповідні, окличні, питальні). Знаки пунктуації (крапка, знак оклику, знак питання, кома).

 

 

 

 3.Лічба. Поняття «більший», «менший». Форма,  колір. С.4.

(ЯДС)

8

08.09

5.  Веселий олівець. Робота з папером: різання, аплікація. Техніка безпечної

праці з ножицями.

 

6

Клас. с.8

Формування уявлень про діалог без уживання терміну.   Виокремлення з мовлення речень та слів. Складання речень за ілюстраціями.

 

 

4

 

4. Ознаки та властивості предметів.

Поділ фігур на групи.

С.5

 

Тиждень 2. Я пізнаю світ

9

11.09

 

1. Що таке довкілля. Природа – нежива і жива – та рукотворний світ.

 

 

 

7

 

c. 5-6

Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення. домальовування.

Чітке промовляння назв зображених предметів.

Штрихування малюнків.

 

 

5

1.Лічба. Поняття «довший», «коротший».

С. 6

10-11

12.09

12.09

2. Як людина пізнає світ: органи чуття та прилади для дослідження.

 

 

Склад. Наголос. с. 9.

Ознайомлення зі складовою будовою слова. Поняття «наголосу».  Складання речень за ілюстраціями та слайдами. Умовні позначення звукової будови слів.

(ЯДС)

 

 

8

с. 7

Схеми слів зі складів.

Ознайомлення з основним рядком сітки зошита, окремо верхньою та нижньою рядковими лініями. Формування уявлення про поле сторінки. Письмо ламаних ліній, півоваліву рядку.

 

 

12-13

13.09

13.09

3.Як людина вивчає минуле.  Чим особлива людина.

 

 

 

 

 

9

Зоопарк. с. 10-11

Формування умінь ставити запитання і відповідати на них. Логічні вправи за питаннями: хто це? Що це? Розподіл предметів за семантичними групами «живі – неживі істоти», «хто? – що?». Робота з дитячою книжкою. УКР. НАР. КАЗКА «Лисичка – сестричка та Вовк-панібрат».

 

с. 8

Закріплення уміння писати в рядку. Письмо ламаних ліній, кіл у рядку. Наведення, домальовування.

(ЯДС)

 

 

 

 

 

 

6

 

 2.Порядкова лічба. Порівняння предметів за масою. С. 7

14

14.09

4. Чим особлива людина.

 

10

Осінь. с. 12-13

Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів.

Логічні вправи за питаннями: який? Яка?  Яке? Які?

Порівняння предметів.

 

 

 

 

 

 

3.Розміщення предметів у просторі. Геометричні фігури. С. 9.

(ЯДС)

 

15

15.09

5. Гарбуз. Аплікація з природних матеріалів. Техніка безпечної

праці з клеєм.

 

 

 

11

с. 9

Письмо півовальних ліній у рядку. Зображення предметів у рядку. Зафарбовування малюнків.

 

 

7

 

4 Лічба. «Сусіди» чисел. Напрямок руху об’єктів. С. 8.

Тиждень 3. Мій вільний час

 

 

 

 

16

18.09

 

1. Як люди проводять вільний час. Навіщо людині хобі.

 

12

Було, тепер, буде. с. 14-15

Розширення уявлень про слово та речення. Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів. Логічні вправи за питаннями: що робить? Що роблять? 

 

 

8

 

1 Лічба. Попереднє й наступне числа. Поняття пари.

С. 10

17-18

19.09

19.09

2. Хто ж не любить мультфільмів!

 

13

Мова. Мовлення.  с.16-17

Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення.

 

с. 10

 Бесіда за навчальними слайдами. Відновлення послідовності подій ,речень за ілюстраціями.

Підготовчі вправи до написання літер. .(ЯДС)

 

 

 

 

 

 

19-20

20.09

20.09

3. Навіщо люди ходять у кіно, театр, музеї.

 

 

 

 

 

4 Складаємо розповідь. с. 18 -19

Казки. Мультфільми. Уявлення про межу між реальним світом і світом мас-медіа. Складання речень за ілюстраціями та слайдами мультиплікаційних фільмів ( ЯДС)

 

 

 

 

14

 

с. 11

Складання діалогів за слайдами навчальної презентації,

бесіда за навчальними слайдами.

9

 

 

 

2 Лічба. Формулювання відповіді на питання «Скільки?». Порівняння чисел. С. 11

21

21.09

4. Як поводитися в кіно, театрі.

 

 

 

 

 

15

с.12-13

Складання речень за ілюстраціями та слайдами.

Письмо коротких і довгих вертикальних ліній

 

 

 

 

 

3 Порівняння чисел. Розміщення предметів: вгорі, внизу. Над, під. Праворуч, ліворуч. С. 12

(ЯДС)

 

 

 

Букварний період

 

 

 

 

22

22.09

4. Гра «Зростайко». Робота з папером: різання, розміча-ння, склеювання. Організація робо-чого місця для роботи з папером і картоном.

 

16

Звуки. Букви. с.20

Голосні та приголосні  звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Побудова зв’язного висловлювання за серією малюнків, слайдами навчальної ілюстрації.

 

 

 

 

10

 

4 Лічба. Більше, менше, порівну. С. 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 2.Нумерація чисел від 1 до 10

Тиждень 4. Я на вулиці

23

25.09

 

1. Безпека на вулиці. Як переходити дорогу.

 

 

 

 

17

Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком.  Похила лінія сітки зошита. Письмо коротких і довгих похилих ліній, ліній із заокругленням (петлями) в основному рядку та за межами рядка.

11

1 Число і цифра 1. Число і цифра 2. С. 14

 

24-25

26.09

26.09

2. Завжди допоможуть.

 

Аа. с. 22-23

Звук [а], позначення його буквою Аа. Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за малюнками.

Звуковий аналіз слів.

(ЯДС)

 

 

 

18

с.14

Побудова звукових моделей слів. Буква як знак звука. Письмо малої літери  а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучення аа.

 

 

 

 

26-27

27.09

27.09

3. Ти – пасажир.

 

 

 

 

 

 

 

19

Аа. с. 24-25

Закріплення звукового значення вивченої літери. Вправи на доповнення незавершених речень. Літера а в ролі окремого слова. Робота з дитячою книжкою. «Карлсон і Малюк». Астрід Лінгрен.

 

с.15

Аналіз складових елементів та написання великої літри А. Підготовчі графічні вправи. Речення з однієї літери: А. А! А?(ЯДС)

 

12

 

2 Порівняння чисел. Рівність. Нерівність. Знаки + ,  –, = . с. 15

 

28

28.09

4. Якщо загубишся на вулиці.

 

20

Мм. с. 26-27

Звук [м], позначення його літерою Мм. Звуковий аналіз слів. Читання складів, що утворенні злиттям голосного- приголосного та приголосного-голосного. Складання речень за ілюстраціями.

 

 

 

 

3 Число і цифра 3. Трикутник. С. 16

(ЯДС)

 

29

29.09

5.  Колективний проект «Світлофор». Робота з папером: різання, розмічання,

Склеювання.

 

 

 

21

с.16

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери м, буквосполучень.

Написання прямих і обернених складів із буквою м.

 

 

13

 

 

4 Склад чисел 2, 3. Порівняння чисел.

С. 17

Тиждень 5. Осінь

30

02.10

 

 

1. Барви і звуки осені. Як одягатися восени. Навіщо нам прогноз погоди.

 

22

Мм. с. 28-29

Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Складання короткої розповіді за малюнками. Фразеологізми без уживання термінів (Майстер на всі руки).

 

 

 

 

 

14

1 Число і цифра 4. Чотирикутник. С. 18

 

31-32

03.10

03.10

2. Осінь у селі.

 

23

 Оо с. 30-31

Звук [о]. Позначення його літерою Оо. Звуковий аналіз слів.  Літера о в ролі окремого слова.

Складання речень за ілюстративним матеріалом.

 

 

 

с.17

Аналіз складових елементів та написання великої літри М. Підготовчі графічні вправи. Написання слів із літерами М,м.

(ЯДС)

 

 

 

 

 

33-34

04.10

04.10

3. Будова рослин.

 

 

Оо. с. 32-33

Звуковий аналіз слів. Велика буква на початку речення та у іменах. Тверді та м'які приголосні звуки.

Складання короткої розповіді за малюнком.(ЯДС)

 

 

 

 

24

с.18

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери о. Поєднання її з вивченими літерами. Написання буквосполучень.

 

 

15

2 Склад числа 4. Рівності й нерівності.

С. 20

 

35

05.10

 

4. Будова рослин.

 

 

 

 

25

с.19

Аналіз складових елементів та написання великої літри О. Поєднання її з іншими літерами.

 

 

 

 

3 Довжина. 1 сантиметр.

С. 19(ЯДС)

 

36

06.10

5. Осінь. Аплікація з природних матеріалів.

 

26

Тт. с. 34-35

Звуки [т], [т'], позначення їх літерою Тт. Читання складів, слів, речень. Закріплення звукового значення вивчених літер. Словниково-логічні вправи.

 

 

 

 

 

16

4 Число і цифра 5. Утворення числа 5.

С. 21

Тиждень 6. Моя сім’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37

09.10

 

1. Сім’я. Кола спіл-кування. Слухання й інсценізація опові-дання «Погана новина».

 

 

 

 

27

с.20

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери т. Аналіз її складових елементів.. Письмо складів і слів з літерою т.

 

17

1 Склад числа 5. П’ятикутник.

С. 22

38-39

10.10

10.10

2. Професії членів родини. Створення родинного дерева.

 

Тт. с. 36-37

Виділення звука [т] в словах. Складання речень за малюнками. Закріплення звукових значень літери Тт.(ЯДС)

 

 

28

с.21-23

Аналіз складових елементів та написання великої літри Т. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання великої літери в іменах та на початку речення.

 

 

 

 

 

 

40-41

11.10

11.10

3. Створення родинного дерева.

 

29

Ии. С.38-39

Звук [и]. Позначення його літерою и. Звуковий аналіз слів.

Уявлення про омоніми без уживання терміну (миша).

Робота з дитячою книжкою. «Фарбований лис» І. Франко.

 

с.24

Побудова звукових моделей слів.

Письмо малої літери и. Варіанти поєднання букв. Написання буквосполучень. Утворення та написання слів з поданих літер.(ЯДС)

 

 

18

2 Вираз. Значення виразу. Додавання й віднімання .

Обчислення значень виразів.

С. 23,24

42

12.10

4. Обов’язки в сім’ї. Як піклуються про здоров’я у родині.

 

30

Ии. С.40-41

Закріплення звукових значень літери Ии, умінь читати склади й слова з нею. Формування вмінь будувати речення розповідні, питальні й окличні. Розучування творів малих літературних жанрів: колискова.

 

 

 

 

 

3 Порівняння чисел у межах 5. С.25.

(ЯДС)

43

13.10

5. Сім’я равликів. Ліплення.

 

 

 

31

с.25

Аналіз складових елементів та написання великої літри И. Закріплення уміння писати вивчені літери.

 

 

 

19

4  Число і цифра 6. Утворення числа 6.

С. 26

Тиждень 7. Мій дім. Хто де живе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

16.10

1. Для чого людині і тварині дім.  Слухання і обговорення .оповідання «Яким має бути дім».

 

32

Нн. с. 42

Звуки [н], [н'], позначення їх літерою Нн. Звуковий аналіз найпростіших слів.

 

 

 

20

1 Пара предметів. Складання нерівностей.

С. 27

 

45-46

17.10

17.10

2. Домівки тварин.

 

33

Нн. с 43

Поняття однини та множини предметів (без уживання термінів).

Словниково-логічні вправи. Ребуси.

 

 

 

 

 

С. 26 Аналіз складових еленментів малої літери н. Письмо малої літери н , буквосполучень, складів, слів із нею.(ЯДС)

 

 

 

 

 

 

 

47-48

18.10

18.10

3. Житло людини колись і тепер.

 

Нн. с. 44-45

Закріплення звукових значень літери Нн, умінь читати склади й слова з нею. Велика буква на початку речення, у іменах та кличках тварин.(ЯДС) 

 

 

 

 

34

с.27

Аналіз складових елементів та написання великої літри Н. Закріплення уміння писати вивчені літери.

Написання великої літери в іменах.

 

21

2 Склад числа 6. Складання виразів.

С. 28

 

49

19.10

4. Безпека в домі.

 

 

 

35

с.28

Аналіз складових елементів та написання малої літри у, складів та слів з нею.

 

3  Складання нерівностей.

С. 27(ЯДС)

50

20.10

4. Будиночок із паперового стаканчика.

 

36

Уу. с. 46-49

Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

4 Число і цифра 7. Читання схем.

С. 29

Тиждень 8. Доглядаю за домашніми улюбленцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

30.10

 

1. Хто може бути домашнім улюбленцем.

 

 

 

 

37

с.29

Аналіз складових елементів та написання великої літри У. Закріплення уміння писати вивчені літери.

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання букв.

23

1 Склад числа 7. Тиждень.

С. 30

52-53

31.10

31.10

2. Тварини не ігра-шки: як доглядати за домашньою твариною. Правила безпечного спілкування з тваринами.

 

Лл. с. 50-51

Звуки [л], [л'], позначення їх літерою Лл. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень.

Уявлення про омоніми без уживання терміна.

(ЯДС) 

 

 

38

с.30

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери л, поєднання її з вивченими буквами.

Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

 

 

54-55

01.11

01.11

3 Дикі тварини.

 

39

Лл. с. 52-53

Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Словниково-логічні вправи.

Опрацювання тексту «Вітання» І. Січовик.

 

 

 

с.31

Аналіз складових елементів та написання великої літри Л. Написання складів і слів із літерою Л.

Порівняння її елементів з елементами великої літери А.(ЯДС)

24

2 Число і цифра 8.

Класифікація й узагальнення .

С. 32

 

56

02.11

4 Свійські тварини.

 

40

Іі. с. 54-55

Звук [і], позначення його літерою Іі. Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Івасик Телесик»

 

 

 

 

 

 

3 Обчислення значень виразів. Складання цілого з частин.

С. 31(ЯДС)

 

57

03.11

5 Ручна тваринка. Оригамі, аплікація.

 

 

 

41

с.32

Побудова звукових моделей слів.

Письмо малої літери і. Написання буквосполучень, слів.  Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

 

25

4 Склад числа 8. Порівняння виразів.

С. 33

Тиждень 9.  Що я їм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

58

06.11

 

1. Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл.

 

42

Іі. с. 56-57

Читання речень, поданих рукописним шрифтом.

Літера і в ролі окремого слова.

 

 

 

 

26

1 Схеми. Рівності. Закономірності.

С. 34

59-60

07.11

07.11

2. Яка їжа корисна, а яка – шкідлива. Шлях їжі.

 

43

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг)  с. 58-59

Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Складання розповіді за ілюстраціями

Узагальнення знань учнів.

 

 

с.33

Аналіз складових елементів та написання великої літри І. Закріплення вміння писати вивчені літери. (ЯДС)

 

 

61-62

08.11

08.11

3. Варіант 1. Колективний проект «Створюємо рекла-му здорової їжі» (роботу можна завершити на уроці мистецтва)

 Варіант 2. Як готува-ти за інструкцією/рецептом

 

 

Вв. С. 60-61

Звук [в], позначення його літерою Вв. Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в реченнях (без уживання термінів).

(ЯДС)

 

 

44

с.34-35

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах.

Диктант вивчених літер.

27

2 Число і цифра 9. Утворення числа 9.

Порівняння виразів і числа.

С. 35

63

09.11

4 Як поводитися за столом. Як сервірувати стіл.

 

 

 

45

с.36

Побудова звукових моделей слів.

Аналіз складових елементів малої літери в. Написання літери в у закритих і відкритих складах та словах.

 

3 Складання рівностей за схемами. Обчислення їх значень. Попереднє і наступне числа. Назви днів тижня.

С. 37(ЯДС)

 

64

10.11

5 Вітрильник із серветки. Оригамі.

 

46

Вв. С. 62-63

Закріплення звукового значення літери Вв. Читання слів, речень, текстів. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну.

 

 

 

28

4 Склад числа 9. Вимірювання довжини відрізків.

С. 36

 

Тиждень 10. Хочу бути здоровим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

13.11

 

1. Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій.

 

 

 

47

с.37

Аналіз складових елементів та написання великої літри В. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами.

Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

29

1 Число 10. Склад числа 10. Прилічування і відлічування по 2.

Додавання і віднімання чисел за числовим променем.

С. 38

66-67

14.11

14.11

2. Чистота – запорука здоров’я.

 

Ее. с. 64-65

Звук [е], позначення його літерою Ее. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів.

Розподіл предметів за семантичною групою «техніка».

(ЯДС)

 

 

48

с.38

Побудова звукових моделей слів.

Письмо малої літери е. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів з малою літерою е.

 

 

 

 

68-69

15.11

15.11

3 Як розпізнати хворобу.

 

49

Ее. с. 66-67

Закріплення звукового значення букви «е».

Читання речень, поданих рукописним шрифтом.

 

 

 

 

с.39

Аналіз складових елементів та написання великої літри Е. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. (ЯДС)

 

 

30

2 Складання рівностей і нерівностей. Добір невідомих складових рівностей.

С. 39

70

16.11

4 Слухання й інсценізація казки «Умій почекати».

 

50

Сс. с. 68-69

Звуки [с], [с], позначення їх літерою Сс. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Ребуси.

Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Солом’яний бичок».

 

 

 

 

 

3 Складання рівностей і нерівностей за малюнками і схемами. Розв’язування сюжетних завдань

С. 40 (ЯДС)

71

17.11

5 Раз, овечка. Ліплення.

 

 

 

51

с.40

Побудова звукових моделей слів.

Письмо малої літери с. Підготовчі графічні вправи. Написання слів з малою літерою с.

 

 

31

4 Вирази. Сума.  Назви чисел при додаванні. Обчислення виразів за числовим променем.

С. 41

Тиждень 11. Як природа готується до зими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

72

20.11

 

1. Як дерева готуються до зими.

 

52

Сс. с. 70-71

Опрацювання звукових значень букви Сс.  Логічний наголос як засіб виділення ключових слів без уживання терміну.

 

 

32

1 Стільки ж. Обчислення за допомогою числового променя.

С. 42

 

73-74

21.11

21.11

2 Дерева листяні і хвойні.

 

53

Кк. с. 72-73

Звук [к], позначення його літерою Кк. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Побудова зв’язного висловлювання за ілюстрацією до тексту.

 

с.41

Аналіз складових елементів та написання великої літри С. Порівняння її з великою літерою О. Повторення правил з'єднання вивчених букв.  Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова». »(ЯДС)

 

 

75-76

22.11

22.11

3 Птахи осілі й перелітні.

 

Кк. с. 74-75

Закріплення вміння читати тексти з літерою Кк.

Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами, гра  «Слово зі слова».

Слова, протилежні за значенням (антоніми) без уживання терміну. ».(ЯДС).

 

 

54

с.42

Побудова звукових моделей слів.

Письмо малої літери к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к.  Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру)».

 

33

2 Обчислення невідомого доданка. Складання схеми за малюнком і виразом.

С. 43

77

23.11

4 Як тварини готуються до зими.

 

 

 

55

с.43

Аналіз складових елементів та написання великої літри К. Написання буквосполучень, складів та слів з вивченими буквами. Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова».

 

 

 

3 Взаємозв’язок додавання і віднімання.

С. 44 (ЯДС)

78

24.11

5 Колективний проект «Сніжинка». Витинанка.

 

56

Пп. с. 76-77

Звук [п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень.

 

 

 

 

 

 

34

4 Число і цифра 0. Обчислення значень виразів.

С. 45

Тиждень 12. Вода – всюди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

79

27.11

 

1. Вода: для рослин, тварин і людей.

 

 

 

57

с.44

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери п, порівняння її з малою літерою т. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к.

 

 

35

1Робота з таблицями. Обчислення невідомих доданків

С. 46

80-81

28.11

28.11

2. Властивості води. Як вода взаємодіє з іншими речовинами та предметами.

 

Пп. с. 78-79

Закріплення звукового значення літери Пп. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Опрацювання тексту. Ребуси.  Розучування творів малих літературних жанрів: скоромовка.

(ЯДС) 

 

 

58

с.45

Аналіз складових елементів та написання великої літри П. Опрацювання елементів великої літери П. Написання складів та слів з літерою Пп. Утворення та написання слів з поданих літер.

 

 

 

82-83

29.11

29.11

3. Три стани води.

 

59

Рр. с. 80-81

Звуки [р], [р'], позначення їх літерою Рр. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень.

Робота з дитячою книжкою. «Попелюшка». Шорль Перо.

 

с.46

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери р, порівняння її з малою літерою п. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із буквою р.(ЯДС)

 

36

2 Задача. Етапи роботи над задачею

С. 48

 

84

30.11

4 Колообіг води в природі.

 

60

Рр. с. 82-83

Закріплення звукових значень літери Рр.  Логопедичні вправи на вимовляння та зіставлення звуків [р] - [л] Уявлення про паліндроми  без уживання терміну.

 

 

 

 

3 Складання схем за виразами. Обчислення значень виразів

С. 47(ЯДС)

 

85

01.12

5 .Колообіг води в природі. Аплікація (елемент лепбука).

 

 

 

61

с.47

Аналіз складових елементів та написання великої літри Р.

Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [р] — [л].Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну.

 

 

 

37

4 Місткість. 1 літр

Додавання кількох чисел

С. 49

Тиждень 13. Зима в природі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

86

04.12

 

1. Як ми дізнаємось, що прийшла зима. Барви і звуки зими.

 

62

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 84-85

Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Робота з анаграмами. Складання розповіді за ілюстраціями.

 

 

 

38

1 Складання й розв’язування задач за схемами, малюнками.

С. 50

87-88

05.12

05.12

2. Як не захворіти взимку.

 

63

Йй. с. 86-87

Звук [й], позначення його буквою Йй. Звуковий аналіз слів. Читання слів, доповнення речень. Опрацювання тексту.  Фразеологізми без уживання термінів .

 

85

с.48-48

Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах.

Диктант вивчених літер. (ЯДС)

 

 

 

 

 

 

89-90

06.12

06.12

3. Тварини взимку.

 

Йй. с. 88-89

Закріплення звукового значення літери Йй. Буквосполучення йо. Читання складів, слів, речень.

Опрацювання ілюстрацій «Мій край». .(ЯДС)

 

 

 

87

64

с.50

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери й. Закріплення уміння писати вивчені літери.  Списування слів, поданих друкованим шрифтом

 

39

Додавання і віднімання в межах 10

2 Додавання

і віднімання числа 1. Віднімання кількох чисел.

 с. 51

91

07.12

4 Тварини взимку.

 

 

89

65

с.51

Аналіз складових елементів та написання великої літри Й окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання слів, протилежних за значенням до поданих.

 

 

 

 

3 Додавання і віднімання по 1. Розрізнення геометричних фігур. с. 52 (ЯДС)

92

08.12

5 Годівниця для птахів. Робота з природними матеріалами.

 

66

Дд. с.90-91

Звуки [д], [д'], позначення їх літерою Дд. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Читання речень, поданих рукописним шрифтом.

 

 

 

 

 

40

4 Додавання і віднімання числа 2. Складання й розв’язування задач за схемами.

С. 53

Тиждень 14. Зимові розваги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

93

11.12

 

1. У які ігри грають взимку.

 

 

91

67

с.52

Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну.

41

1

Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

С. 55

94-95

12.12

12.12

2. Зимові види спорту. Як безпечно гратися і відпочивати взимку.

 

Дд. с.92-93

Закріплення звукових значень літери Дд.  Слова, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну (продовження).  Словниково-логічні вправи. Ребус-анаграма.(ЯДС)

93

68

с.53

Аналіз складових елементів та написання великої літри Д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень із вивченими літерами. Списування літер, поданих друкованим шрифтом.

 

 

96-97

13.12

13.12

3. Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив».

 

69

Д-Т. с. 94-95

Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Звуки дзвінкі та глухі. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [д] — [т]. Робота з дитячою книжкою. «Дюймовочка» Г.К. Андерсен.

95

с.54-55 Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [д] — [т].Аналітико-синтетичні вправи. Утворення та написання слів, утворених з поданих літер.

(ЯДС)

42

2 Розв’язування завдань на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць.

С. 56

98

14.12

4. Сніговики. Ліплення.

 

70

Зз. с. 96-97

Звуки [з], [з], позначення їх літерою Зз. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «Казковий замок». Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому.

 

 

 

3 Обчислення в межах 10. Розв’язування задач.

С. 54 (ЯДС)

99

15.12

5  Сніговики. Ліплення.

 

 

 

71

с.56

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої  літери з.  Підготовчі графічні вправи. Написання слів з вивченими літерами.

 

43

4 Додавання і віднімання числа 3. Розв’язування задач. Вирази на 3 дії.

С. 57

Тиждень 15. Готуємося до зимових свят

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

18.12

 

 

1. Зимові свята. Приготування до свята.

 

72

Зз. с. 98-99

Закріплення звукових значень літери Зз. Складання розповіді за ілюстраціями.

 

 

44

1Складання і розв’язування задач. Обчислення в межах 10.

С. 58

101-102

19.12

19.12

2. Чи можливий новий рік без ялинки. Правила безпечної поведінки під час зимових свят.

 

73

З-С , с. 100-101

Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків    [з] — [с].

Фразеологізми (без уживання термінів).  Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами.

 

 

 

с.57

Аналіз складових елементів та написання великої літри З. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. (ЯДС)

 

 

 

 

 

 

103-104

20.12

20.12

3. Головне – святковий настрій.

 

ь.  с. 102-103

Позначення м’якості приголосних звуків на письмі.

Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. (ЯДС)

 

 

74

с.57

Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів.

Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [з] — [с].

 

 

 

 

45

2 Різниця. Назви чисел при відніманні. Додавання  і віднімання числа 4.

С. 60

105

21.12

4  Головне – святковий настрій.

 

 

 

75

с.58

Побудова звукових моделей слів.

Буква ь, позначення нею на письмі м’якості приголосних. Письмо слів із літерою ь. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну.

 

 

 

 

 

3 Повторення вивченого. Обчислення значень виразів. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

С. 59 (ЯДС)

106

22.12

5 Гірлянда з листівок.

 

76

ь. с. 104-105

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів.

Читання речень, поданих рукописним шрифтом.

 

 

 

 

 

 

 

 

46

4 Повторення вивченого. Складання задач за короткою умовою. Порівняння виразів і числа.

 С. 61

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку