Тема тижня |
№, дата |
Я досліджую світ |
№ |
Українська мова: читання |
№ |
Українська мова: письмо |
№ |
Математика |
|
|
|
|
Добукварний період |
|
|
|
Розділ 1. Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення. |
Тиждень 1. Я іду до школи |
1-2 01.09 04.09
|
1. Знайомство зі школою. 1.Що роблять у школі. |
1-2 |
с.1 Знайомство з Букварем. с. 3 Ознайомлення з правилами сидіння за партою, користування шкільним приладдям. |
|
|
1-2 |
1. Вступ. Практичне ознайомлення з підручником, зошитом, креслярським приладдям. 1. Лічба об’єктів. |
3-4 05.09 05.09 |
2. Як поводитись у школі? |
3
|
Школа. с. 4-5 Сприймання на слух віршованих творів. Формування умінь розрізняти слова та речення. Складання речень за ілюстраціями.
|
|
с.1 Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. (ЯДС)
|
|
|
|
5-6 06.09 06.09 |
3. Що покласти в ранець ?
|
|
Вітання. Знайомство, с.6-7. Культура мовлення та спілкування. Роль ввічливих слів у спілкуванні. Слово. Речення. Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). (ЯДС) |
4 |
с. 2-3 Формування уміння орієнтува-тися на площині сторінки зошита. Розміщення малюнків посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч від малюнка, зображеного посередині. Наведення ліній ( пряма, крива, ламана) у заданому напрямі.
|
3
|
2. Лічба об’єктів. Розміщення предметів. Число і цифра. С. 3. |
|
7 07.09 |
4 Який я? Яка я? |
|
|
5 |
с.4 Бесіда за навчальними слайдами. Складаємо речення (розповідні, окличні, питальні). Знаки пунктуації (крапка, знак оклику, знак питання, кома).
|
|
3.Лічба. Поняття «більший», «менший». Форма, колір. С.4. (ЯДС) |
|
8 08.09 |
5. Веселий олівець. Робота з папером: різання, аплікація. Техніка безпечної праці з ножицями. |
6 |
Клас. с.8 Формування уявлень про діалог без уживання терміну. Виокремлення з мовлення речень та слів. Складання речень за ілюстраціями. |
|
|
4
|
4. Ознаки та властивості предметів. Поділ фігур на групи. С.5
|
|
Тиждень 2. Я пізнаю світ |
9 11.09
|
1. Що таке довкілля. Природа – нежива і жива – та рукотворний світ. |
|
|
7
|
c. 5-6 Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення. домальовування. Чітке промовляння назв зображених предметів. Штрихування малюнків.
|
5 |
1.Лічба. Поняття «довший», «коротший». С. 6 |
10-11 12.09 12.09 |
2. Як людина пізнає світ: органи чуття та прилади для дослідження.
|
|
Склад. Наголос. с. 9. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Поняття «наголосу». Складання речень за ілюстраціями та слайдами. Умовні позначення звукової будови слів. (ЯДС)
|
8 |
с. 7 Схеми слів зі складів. Ознайомлення з основним рядком сітки зошита, окремо верхньою та нижньою рядковими лініями. Формування уявлення про поле сторінки. Письмо ламаних ліній, півоваліву рядку. |
|
|
|
12-13 13.09 13.09 |
3.Як людина вивчає минуле. Чим особлива людина.
|
9 |
Зоопарк. с. 10-11 Формування умінь ставити запитання і відповідати на них. Логічні вправи за питаннями: хто це? Що це? Розподіл предметів за семантичними групами «живі – неживі істоти», «хто? – що?». Робота з дитячою книжкою. УКР. НАР. КАЗКА «Лисичка – сестричка та Вовк-панібрат». |
|
с. 8 Закріплення уміння писати в рядку. Письмо ламаних ліній, кіл у рядку. Наведення, домальовування. (ЯДС)
|
6
|
2.Порядкова лічба. Порівняння предметів за масою. С. 7 |
|
14 14.09 |
4. Чим особлива людина. |
10 |
Осінь. с. 12-13 Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Логічні вправи за питаннями: який? Яка? Яке? Які? Порівняння предметів. |
|
|
|
3.Розміщення предметів у просторі. Геометричні фігури. С. 9. (ЯДС) |
|
|
15 15.09 |
5. Гарбуз. Аплікація з природних матеріалів. Техніка безпечної праці з клеєм. |
|
|
11 |
с. 9 Письмо півовальних ліній у рядку. Зображення предметів у рядку. Зафарбовування малюнків.
|
7
|
4 Лічба. «Сусіди» чисел. Напрямок руху об’єктів. С. 8. |
Тиждень 3. Мій вільний час
|
16 18.09
|
1. Як люди проводять вільний час. Навіщо людині хобі. |
12 |
Було, тепер, буде. с. 14-15 Розширення уявлень про слово та речення. Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів. Логічні вправи за питаннями: що робить? Що роблять? |
|
|
8
|
1 Лічба. Попереднє й наступне числа. Поняття пари. С. 10 |
17-18 19.09 19.09 |
2. Хто ж не любить мультфільмів! |
13 |
Мова. Мовлення. с.16-17 Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. |
|
с. 10 Бесіда за навчальними слайдами. Відновлення послідовності подій ,речень за ілюстраціями. Підготовчі вправи до написання літер. .(ЯДС)
|
|
|
|
19-20 20.09 20.09 |
3. Навіщо люди ходять у кіно, театр, музеї.
|
|
4 Складаємо розповідь. с. 18 -19 Казки. Мультфільми. Уявлення про межу між реальним світом і світом мас-медіа. Складання речень за ілюстраціями та слайдами мультиплікаційних фільмів ( ЯДС)
|
14
|
с. 11 Складання діалогів за слайдами навчальної презентації, бесіда за навчальними слайдами. |
9
|
2 Лічба. Формулювання відповіді на питання «Скільки?». Порівняння чисел. С. 11 |
|
21 21.09 |
4. Як поводитися в кіно, театрі. |
|
|
15 |
с.12-13 Складання речень за ілюстраціями та слайдами. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній
|
|
3 Порівняння чисел. Розміщення предметів: вгорі, внизу. Над, під. Праворуч, ліворуч. С. 12 (ЯДС) |
|
|
|
|
Букварний період |
|
|
|
|
|
22 22.09 |
4. Гра «Зростайко». Робота з папером: різання, розміча-ння, склеювання. Організація робо-чого місця для роботи з папером і картоном. |
16 |
Звуки. Букви. с.20 Голосні та приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Побудова зв’язного висловлювання за серією малюнків, слайдами навчальної ілюстрації.
|
|
|
10
|
4 Лічба. Більше, менше, порівну. С. 13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 2.Нумерація чисел від 1 до 10 |
Тиждень 4. Я на вулиці |
23 25.09
|
1. Безпека на вулиці. Як переходити дорогу. |
|
|
17 |
Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Похила лінія сітки зошита. Письмо коротких і довгих похилих ліній, ліній із заокругленням (петлями) в основному рядку та за межами рядка. |
11 |
1 Число і цифра 1. Число і цифра 2. С. 14
|
24-25 26.09 26.09 |
2. Завжди допоможуть. |
|
Аа. с. 22-23 Звук [а], позначення його буквою Аа. Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за малюнками. Звуковий аналіз слів. (ЯДС)
|
18 |
с.14 Побудова звукових моделей слів. Буква як знак звука. Письмо малої літери а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучення аа. |
|
|
|
26-27 27.09 27.09 |
3. Ти – пасажир.
|
19 |
Аа. с. 24-25 Закріплення звукового значення вивченої літери. Вправи на доповнення незавершених речень. Літера а в ролі окремого слова. Робота з дитячою книжкою. «Карлсон і Малюк». Астрід Лінгрен. |
|
с.15 Аналіз складових елементів та написання великої літри А. Підготовчі графічні вправи. Речення з однієї літери: А. А! А?(ЯДС)
|
12
|
2 Порівняння чисел. Рівність. Нерівність. Знаки + , –, = . с. 15
|
|
28 28.09 |
4. Якщо загубишся на вулиці. |
20 |
Мм. с. 26-27 Звук [м], позначення його літерою Мм. Звуковий аналіз слів. Читання складів, що утворенні злиттям голосного- приголосного та приголосного-голосного. Складання речень за ілюстраціями. |
|
|
|
3 Число і цифра 3. Трикутник. С. 16 (ЯДС)
|
|
29 29.09 |
5. Колективний проект «Світлофор». Робота з папером: різання, розмічання, Склеювання. |
|
|
21 |
с.16 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м.
|
13
|
4 Склад чисел 2, 3. Порівняння чисел. С. 17 |
|
Тиждень 5. Осінь |
30 02.10
|
1. Барви і звуки осені. Як одягатися восени. Навіщо нам прогноз погоди. |
22 |
Мм. с. 28-29 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Складання короткої розповіді за малюнками. Фразеологізми без уживання термінів (Майстер на всі руки).
|
|
|
14 |
1 Число і цифра 4. Чотирикутник. С. 18
|
31-32 03.10 03.10 |
2. Осінь у селі. |
23 |
Оо с. 30-31 Звук [о]. Позначення його літерою Оо. Звуковий аналіз слів. Літера о в ролі окремого слова. Складання речень за ілюстративним матеріалом.
|
|
с.17 Аналіз складових елементів та написання великої літри М. Підготовчі графічні вправи. Написання слів із літерами М,м. (ЯДС)
|
|
|
|
33-34 04.10 04.10 |
3. Будова рослин.
|
|
Оо. с. 32-33 Звуковий аналіз слів. Велика буква на початку речення та у іменах. Тверді та м'які приголосні звуки. Складання короткої розповіді за малюнком.(ЯДС)
|
24 |
с.18 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери о. Поєднання її з вивченими літерами. Написання буквосполучень.
|
15 |
2 Склад числа 4. Рівності й нерівності. С. 20
|
|
35 05.10
|
4. Будова рослин.
|
|
|
25 |
с.19 Аналіз складових елементів та написання великої літри О. Поєднання її з іншими літерами.
|
|
3 Довжина. 1 сантиметр. С. 19(ЯДС)
|
|
36 06.10 |
5. Осінь. Аплікація з природних матеріалів. |
26 |
Тт. с. 34-35 Звуки [т], [т'], позначення їх літерою Тт. Читання складів, слів, речень. Закріплення звукового значення вивчених літер. Словниково-логічні вправи.
|
|
|
16 |
4 Число і цифра 5. Утворення числа 5. С. 21 |
|
Тиждень 6. Моя сім’я
|
37 09.10
|
1. Сім’я. Кола спіл-кування. Слухання й інсценізація опові-дання «Погана новина». |
|
|
27 |
с.20 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери т. Аналіз її складових елементів.. Письмо складів і слів з літерою т.
|
17 |
1 Склад числа 5. П’ятикутник. С. 22 |
38-39 10.10 10.10 |
2. Професії членів родини. Створення родинного дерева. |
|
Тт. с. 36-37 Виділення звука [т] в словах. Складання речень за малюнками. Закріплення звукових значень літери Тт.(ЯДС)
|
28 |
с.21-23 Аналіз складових елементів та написання великої літри Т. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання великої літери в іменах та на початку речення.
|
|
|
|
40-41 11.10 11.10 |
3. Створення родинного дерева. |
29 |
Ии. С.38-39 Звук [и]. Позначення його літерою и. Звуковий аналіз слів. Уявлення про омоніми без уживання терміну (миша). Робота з дитячою книжкою. «Фарбований лис» І. Франко. |
|
с.24 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери и. Варіанти поєднання букв. Написання буквосполучень. Утворення та написання слів з поданих літер.(ЯДС)
|
18 |
2 Вираз. Значення виразу. Додавання й віднімання . Обчислення значень виразів. С. 23,24 |
|
42 12.10 |
4. Обов’язки в сім’ї. Як піклуються про здоров’я у родині. |
30 |
Ии. С.40-41 Закріплення звукових значень літери Ии, умінь читати склади й слова з нею. Формування вмінь будувати речення розповідні, питальні й окличні. Розучування творів малих літературних жанрів: колискова.
|
|
|
|
3 Порівняння чисел у межах 5. С.25. (ЯДС) |
|
43 13.10 |
5. Сім’я равликів. Ліплення. |
|
|
31 |
с.25 Аналіз складових елементів та написання великої літри И. Закріплення уміння писати вивчені літери.
|
19 |
4 Число і цифра 6. Утворення числа 6. С. 26 |
|
Тиждень 7. Мій дім. Хто де живе
|
44 16.10 |
1. Для чого людині і тварині дім. Слухання і обговорення .оповідання «Яким має бути дім». |
32 |
Нн. с. 42 Звуки [н], [н'], позначення їх літерою Нн. Звуковий аналіз найпростіших слів. |
|
|
20 |
1 Пара предметів. Складання нерівностей. С. 27
|
45-46 17.10 17.10 |
2. Домівки тварин.
|
33 |
Нн. с 43 Поняття однини та множини предметів (без уживання термінів). Словниково-логічні вправи. Ребуси.
|
|
С. 26 Аналіз складових еленментів малої літери н. Письмо малої літери н , буквосполучень, складів, слів із нею.(ЯДС)
|
|
|
|
47-48 18.10 18.10 |
3. Житло людини колись і тепер. |
|
Нн. с. 44-45 Закріплення звукових значень літери Нн, умінь читати склади й слова з нею. Велика буква на початку речення, у іменах та кличках тварин.(ЯДС)
|
34 |
с.27 Аналіз складових елементів та написання великої літри Н. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання великої літери в іменах.
|
21 |
2 Склад числа 6. Складання виразів. С. 28
|
|
49 19.10 |
4. Безпека в домі. |
|
|
35 |
с.28 Аналіз складових елементів та написання малої літри у, складів та слів з нею. |
|
3 Складання нерівностей. С. 27(ЯДС) |
|
50 20.10 |
4. Будиночок із паперового стаканчика. |
36 |
Уу. с. 46-49 Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, тексту.
|
|
|
22 |
4 Число і цифра 7. Читання схем. С. 29 |
|
Тиждень 8. Доглядаю за домашніми улюбленцями
|
51 30.10
|
1. Хто може бути домашнім улюбленцем. |
|
|
37 |
с.29 Аналіз складових елементів та написання великої літри У. Закріплення уміння писати вивчені літери. Аналітико-синтетичні вправи щодо написання букв. |
23 |
1 Склад числа 7. Тиждень. С. 30 |
52-53 31.10 31.10 |
2. Тварини не ігра-шки: як доглядати за домашньою твариною. Правила безпечного спілкування з тваринами. |
|
Лл. с. 50-51 Звуки [л], [л'], позначення їх літерою Лл. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. Уявлення про омоніми без уживання терміна. (ЯДС)
|
38 |
с.30 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери л, поєднання її з вивченими буквами. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
|
|
|
54-55 01.11 01.11 |
3 Дикі тварини. |
39 |
Лл. с. 52-53 Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «Вітання» І. Січовик.
|
|
с.31 Аналіз складових елементів та написання великої літри Л. Написання складів і слів із літерою Л. Порівняння її елементів з елементами великої літери А.(ЯДС) |
24 |
2 Число і цифра 8. Класифікація й узагальнення . С. 32
|
|
56 02.11 |
4 Свійські тварини. |
40 |
Іі. с. 54-55 Звук [і], позначення його літерою Іі. Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Івасик Телесик»
|
|
|
|
3 Обчислення значень виразів. Складання цілого з частин. С. 31(ЯДС)
|
|
57 03.11 |
5 Ручна тваринка. Оригамі, аплікація. |
|
|
41 |
с.32 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери і. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
25 |
4 Склад числа 8. Порівняння виразів. С. 33 |
|
Тиждень 9. Що я їм
|
58 06.11
|
1. Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл. |
42 |
Іі. с. 56-57 Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Літера і в ролі окремого слова.
|
|
|
26 |
1 Схеми. Рівності. Закономірності. С. 34 |
59-60 07.11 07.11 |
2. Яка їжа корисна, а яка – шкідлива. Шлях їжі. |
43 |
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 58-59 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Складання розповіді за ілюстраціями Узагальнення знань учнів.
|
|
с.33 Аналіз складових елементів та написання великої літри І. Закріплення вміння писати вивчені літери. (ЯДС) |
|
|
|
61-62 08.11 08.11 |
3. Варіант 1. Колективний проект «Створюємо рекла-му здорової їжі» (роботу можна завершити на уроці мистецтва) Варіант 2. Як готува-ти за інструкцією/рецептом
|
|
Вв. С. 60-61 Звук [в], позначення його літерою Вв. Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в реченнях (без уживання термінів). (ЯДС)
|
44 |
с.34-35 Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах. Диктант вивчених літер. |
27 |
2 Число і цифра 9. Утворення числа 9. Порівняння виразів і числа. С. 35 |
|
63 09.11 |
4 Як поводитися за столом. Як сервірувати стіл. |
|
|
45 |
с.36 Побудова звукових моделей слів. Аналіз складових елементів малої літери в. Написання літери в у закритих і відкритих складах та словах. |
|
3 Складання рівностей за схемами. Обчислення їх значень. Попереднє і наступне числа. Назви днів тижня. С. 37(ЯДС)
|
|
64 10.11 |
5 Вітрильник із серветки. Оригамі. |
46 |
Вв. С. 62-63 Закріплення звукового значення літери Вв. Читання слів, речень, текстів. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну.
|
|
|
28 |
4 Склад числа 9. Вимірювання довжини відрізків. С. 36
|
|
Тиждень 10. Хочу бути здоровим
|
65 13.11
|
1. Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій. |
|
|
47 |
с.37 Аналіз складових елементів та написання великої літри В. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
29 |
1 Число 10. Склад числа 10. Прилічування і відлічування по 2. Додавання і віднімання чисел за числовим променем. С. 38 |
66-67 14.11 14.11 |
2. Чистота – запорука здоров’я. |
|
Ее. с. 64-65 Звук [е], позначення його літерою Ее. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів. Розподіл предметів за семантичною групою «техніка». (ЯДС)
|
48 |
с.38 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери е. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів з малою літерою е.
|
|
|
|
68-69 15.11 15.11 |
3 Як розпізнати хворобу. |
49 |
Ее. с. 66-67 Закріплення звукового значення букви «е». Читання речень, поданих рукописним шрифтом.
|
|
с.39 Аналіз складових елементів та написання великої літри Е. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. (ЯДС)
|
30 |
2 Складання рівностей і нерівностей. Добір невідомих складових рівностей. С. 39 |
|
70 16.11 |
4 Слухання й інсценізація казки «Умій почекати». |
50 |
Сс. с. 68-69 Звуки [с], [с], позначення їх літерою Сс. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Ребуси. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Солом’яний бичок».
|
|
|
|
3 Складання рівностей і нерівностей за малюнками і схемами. Розв’язування сюжетних завдань С. 40 (ЯДС) |
|
71 17.11 |
5 Раз, овечка. Ліплення. |
|
|
51 |
с.40 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери с. Підготовчі графічні вправи. Написання слів з малою літерою с.
|
31 |
4 Вирази. Сума. Назви чисел при додаванні. Обчислення виразів за числовим променем. С. 41 |
|
Тиждень 11. Як природа готується до зими
|
72 20.11
|
1. Як дерева готуються до зими. |
52 |
Сс. с. 70-71 Опрацювання звукових значень букви Сс. Логічний наголос як засіб виділення ключових слів без уживання терміну. |
|
|
32 |
1 Стільки ж. Обчислення за допомогою числового променя. С. 42
|
73-74 21.11 21.11 |
2 Дерева листяні і хвойні. |
53 |
Кк. с. 72-73 Звук [к], позначення його літерою Кк. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Побудова зв’язного висловлювання за ілюстрацією до тексту. |
|
с.41 Аналіз складових елементів та написання великої літри С. Порівняння її з великою літерою О. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова». »(ЯДС) |
|
|
|
75-76 22.11 22.11 |
3 Птахи осілі й перелітні. |
|
Кк. с. 74-75 Закріплення вміння читати тексти з літерою Кк. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами, гра «Слово зі слова». Слова, протилежні за значенням (антоніми) без уживання терміну. ».(ЯДС).
|
54 |
с.42 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру)».
|
33 |
2 Обчислення невідомого доданка. Складання схеми за малюнком і виразом. С. 43 |
|
77 23.11 |
4 Як тварини готуються до зими. |
|
|
55 |
с.43 Аналіз складових елементів та написання великої літри К. Написання буквосполучень, складів та слів з вивченими буквами. Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова».
|
|
3 Взаємозв’язок додавання і віднімання. С. 44 (ЯДС) |
|
78 24.11 |
5 Колективний проект «Сніжинка». Витинанка. |
56 |
Пп. с. 76-77 Звук [п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень.
|
|
|
34 |
4 Число і цифра 0. Обчислення значень виразів. С. 45 |
|
Тиждень 12. Вода – всюди
|
79 27.11
|
1. Вода: для рослин, тварин і людей. |
|
|
57 |
с.44 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери п, порівняння її з малою літерою т. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к.
|
35 |
1Робота з таблицями. Обчислення невідомих доданків С. 46 |
80-81 28.11 28.11 |
2. Властивості води. Як вода взаємодіє з іншими речовинами та предметами. |
|
Пп. с. 78-79 Закріплення звукового значення літери Пп. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Опрацювання тексту. Ребуси. Розучування творів малих літературних жанрів: скоромовка. (ЯДС)
|
58 |
с.45 Аналіз складових елементів та написання великої літри П. Опрацювання елементів великої літери П. Написання складів та слів з літерою Пп. Утворення та написання слів з поданих літер.
|
|
|
|
82-83 29.11 29.11 |
3. Три стани води. |
59 |
Рр. с. 80-81 Звуки [р], [р'], позначення їх літерою Рр. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. «Попелюшка». Шорль Перо. |
|
с.46 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери р, порівняння її з малою літерою п. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із буквою р.(ЯДС)
|
36 |
2 Задача. Етапи роботи над задачею С. 48
|
|
84 30.11 |
4 Колообіг води в природі. |
60 |
Рр. с. 82-83 Закріплення звукових значень літери Рр. Логопедичні вправи на вимовляння та зіставлення звуків [р] - [л] Уявлення про паліндроми без уживання терміну.
|
|
|
|
3 Складання схем за виразами. Обчислення значень виразів С. 47(ЯДС)
|
|
85 01.12 |
5 .Колообіг води в природі. Аплікація (елемент лепбука). |
|
|
61 |
с.47 Аналіз складових елементів та написання великої літри Р. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [р] — [л].Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну.
|
37 |
4 Місткість. 1 літр Додавання кількох чисел С. 49 |
|
Тиждень 13. Зима в природі
|
86 04.12
|
1. Як ми дізнаємось, що прийшла зима. Барви і звуки зими. |
62 |
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 84-85 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Робота з анаграмами. Складання розповіді за ілюстраціями.
|
|
|
38 |
1 Складання й розв’язування задач за схемами, малюнками. С. 50 |
87-88 05.12 05.12 |
2. Як не захворіти взимку. |
63 |
Йй. с. 86-87 Звук [й], позначення його буквою Йй. Звуковий аналіз слів. Читання слів, доповнення речень. Опрацювання тексту. Фразеологізми без уживання термінів .
|
85 |
с.48-48 Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах. Диктант вивчених літер. (ЯДС)
|
|
|
|
89-90 06.12 06.12 |
3. Тварини взимку. |
|
Йй. с. 88-89 Закріплення звукового значення літери Йй. Буквосполучення йо. Читання складів, слів, речень. Опрацювання ілюстрацій «Мій край». .(ЯДС)
|
87 64 |
с.50 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери й. Закріплення уміння писати вивчені літери. Списування слів, поданих друкованим шрифтом
|
39 |
Додавання і віднімання в межах 10 2 Додавання і віднімання числа 1. Віднімання кількох чисел. с. 51 |
|
91 07.12 |
4 Тварини взимку. |
|
|
89 65 |
с.51 Аналіз складових елементів та написання великої літри Й окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання слів, протилежних за значенням до поданих.
|
|
3 Додавання і віднімання по 1. Розрізнення геометричних фігур. с. 52 (ЯДС) |
|
92 08.12 |
5 Годівниця для птахів. Робота з природними матеріалами. |
66 |
Дд. с.90-91 Звуки [д], [д'], позначення їх літерою Дд. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Читання речень, поданих рукописним шрифтом.
|
|
|
40 |
4 Додавання і віднімання числа 2. Складання й розв’язування задач за схемами. С. 53 |
|
Тиждень 14. Зимові розваги
|
93 11.12
|
1. У які ігри грають взимку. |
|
|
91 67 |
с.52 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
41 |
1 Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. С. 55 |
94-95 12.12 12.12 |
2. Зимові види спорту. Як безпечно гратися і відпочивати взимку. |
|
Дд. с.92-93 Закріплення звукових значень літери Дд. Слова, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну (продовження). Словниково-логічні вправи. Ребус-анаграма.(ЯДС) |
93 68 |
с.53 Аналіз складових елементів та написання великої літри Д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень із вивченими літерами. Списування літер, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
96-97 13.12 13.12 |
3. Слухання й інсценізація казки «Медвідь, якому ніхто не вірив». |
69 |
Д-Т. с. 94-95 Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Звуки дзвінкі та глухі. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [д] — [т]. Робота з дитячою книжкою. «Дюймовочка» Г.К. Андерсен. |
95 |
с.54-55 Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [д] — [т].Аналітико-синтетичні вправи. Утворення та написання слів, утворених з поданих літер. (ЯДС) |
42 |
2 Розв’язування завдань на збільшення й зменшення числа на кілька одиниць. С. 56 |
|
98 14.12 |
4. Сніговики. Ліплення. |
70 |
Зз. с. 96-97 Звуки [з], [з], позначення їх літерою Зз. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «Казковий замок». Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. |
|
|
|
3 Обчислення в межах 10. Розв’язування задач. С. 54 (ЯДС) |
|
99 15.12 |
5 Сніговики. Ліплення. |
|
|
71 |
с.56 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери з. Підготовчі графічні вправи. Написання слів з вивченими літерами.
|
43 |
4 Додавання і віднімання числа 3. Розв’язування задач. Вирази на 3 дії. С. 57 |
|
Тиждень 15. Готуємося до зимових свят
|
100 18.12
|
1. Зимові свята. Приготування до свята. |
72 |
Зз. с. 98-99 Закріплення звукових значень літери Зз. Складання розповіді за ілюстраціями. |
|
|
44 |
1Складання і розв’язування задач. Обчислення в межах 10. С. 58 |
101-102 19.12 19.12 |
2. Чи можливий новий рік без ялинки. Правила безпечної поведінки під час зимових свят. |
73 |
З-С , с. 100-101 Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [з] — [с]. Фразеологізми (без уживання термінів). Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами.
|
|
с.57 Аналіз складових елементів та написання великої літри З. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. (ЯДС)
|
|
|
|
103-104 20.12 20.12 |
3. Головне – святковий настрій. |
|
ь. с. 102-103 Позначення м’якості приголосних звуків на письмі. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. (ЯДС)
|
74 |
с.57 Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [з] — [с].
|
45 |
2 Різниця. Назви чисел при відніманні. Додавання і віднімання числа 4. С. 60 |
|
105 21.12 |
4 Головне – святковий настрій. |
|
|
75 |
с.58 Побудова звукових моделей слів. Буква ь, позначення нею на письмі м’якості приголосних. Письмо слів із літерою ь. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну.
|
|
3 Повторення вивченого. Обчислення значень виразів. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. С. 59 (ЯДС) |
|
106 22.12 |
5 Гірлянда з листівок. |
76 |
ь. с. 104-105 Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Читання речень, поданих рукописним шрифтом.
|
|
|
46 |
4 Повторення вивченого. Складання задач за короткою умовою. Порівняння виразів і числа. С. 61 |