Розробка заняття
Студія розвитку дитини «Веселка»
Комунальний позашкільний навчальний заклад «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості»
«Подорож до країни Знань»
Керівник гуртка:
Світлана Шалига
Дата проведення: 17.12.2024р.
Час проведення: 08.40
м. Кропивницький
Інтегроване заняття
Тема: «Подорож до країни Знань»
Мета:
Навчальна: закріпити та перевірити знання, уміння та навички в різних напрямках: розвиток зв’язного мовлення та елементів навчання грамоти, логіко-математичний розвиток, ознайомлення з навколишнім світом, орієнтування в просторі; закріпити навички та вміння складоподілу, відпрацювати навички виконання звукового аналізу слів, формувати вміння самостійно оцінювати результати роботи….
Розвиваюча: розвинути фонематичний слух, мовлення дітей, пам'ять та увагу; збагачувати та активізувати словниковий запас дітей, тренувати вміння узагальнювати групи предметів, розвинути критичне та логічне мислення; дрібну моторику рук, самостійність під час виконання практичних завдань;
Виховна: виховувати почуття патріотизму, увагу, повагу до оточуючих, охайність , працьовитість, посидючість, вдосконалювати навички правильної постави під час виконання письмових завдань.
Обладнання: дидактичні ляльки Тарасик і Оксанка, смайлики-намистинки, кольорові олівці, фломастери, клей, заготовки для аплікації, простий олівець, технічні засоби навчання: ноутбук, телевізор; PPпрезентація, наочність, роздруківки, коробочка з сюрпризом, наліпки для оцінювання
Методи навчання:
Словесні, наочні, практичні, методи заохочення та стимулювання
Форми: групове заняття-подорож
Очікуваний результат:
Вихованці мають знати:
- назву країни, символи України, столицю України;
- алгоритм звукового аналізу слова, звуки мовлення, їхнє позначення;
- прийоми складоподілу;
- геометричні фігури, цифри в межах п’яти;
- правила постави під час письма
Вихованці мають вміти:
Вихованці мають набути досвіду:
Самостійного виконання практичних завдань та вправ, посидючості
Хід заняття
Добрий день, долоньки, хлоп, хлоп, хлоп!
Добрий день, ніжки, топ, топ, топ!
Добрий день, щічки, щип, щип, щип!
Добрий день, вушка, смик, смик, смик!
Добрий день, носик, біп, біп, біп!
З ясним вогником вгорі.
А погасне - чорна нитка
Стане крапкою над «І». (Перевірка домашнього завдання. Читання вірша напам’ять) [1]
- Вірних друзів - обійміть сусіда по парті! (Обійми)
- Ще потрібно взяти допитливість, кмітливість, увагу, уважність і знання!
- Чудово!
Ш. Основна частина..
– Діти, до нас завітали Тарасик і Оксанка та підготували вам своє завдання. Увага на екран! Відкриваємо перше завдання? (на слайді карта України) (Вправа «Запитання-відповідь»)
Мелодійна, калинова,
Чарівні слова звучать
Ніби річечки дзвенять.
Мово рідна, невмируща,
Лагідна, жива, квітуча,
Я люблю тебе любов’ю сина,
Ти для мене мила, щира) [2] - Молодці!
- Діти, кумедні гноми з містечка Звукляндія, переплутали всі звуки. Допоможемо їм розібратися? – Які звуки ви знаєте? (Голосні, приголосні) -Скільки голосних звуків? (6) - Хто бажає виконати звуковий аналіз слова «сонце»? (Практична вправа «Звуковий аналіз»)
(Дидактична гра "Складоподіл")
- Діти! Попереду ще є декілька завдань, тож, щоб позбутися
втоми та лінощів, пропоную розім’ятися. Ставайте біля парти, зробимо фізхвилинку.
- Потягнулись, похитались,
Походили, розім’ялись.
Руки - крила,
Ноги - сила,
Гнеться тіло - зарядились!"
- Увага на екран! Останнє завдання! Містечко - Математика! Тут живуть цифри, знаки, фігури, цікаві задачі! Готові його відвідати? Будьте уважні! Починаємо! – Діти, що на екрані зайве? Які цифри розпізнали? Які фігури зображені? – Мешканці містечка підготували для вас цікаву гру (Дидактична гра "Запитання - відповідь)
- Фігура, яка має три кути? (ТРИКУТНИК)
- Носата цифра? (ОДИН)
- Цифра, схожа на лебедя? (ДВА)
- Фігура, яку можна покатити? (КРУГ)
- Якщо від стола відрізати одну ніжку, скільки залишиться? (ТРИ)
- Скільки крил у двох орлів? (ЧОТИРИ)
- Скільки в лісі жило поросят? (ТРОЄ)
- Цифра, яка любить танцювати? (ПЯТЬ) (
- Цифра, яку можна скласти з двох бананів (ТРИ)
- Цифра, схожа на замок (ШІСТЬ)
- Якщо білу хустинку занурити в Чорне море, якою вона стане? (МОКРОЮ)
- Якого кольору листя на деревах взимку? – Молодці!
- Діти, подивіться на поличку (на полиці ваза, капелюшок, ялинкова прикраса), об’ємні фігури заховалися в предмети, назвіть їх. (Циліндр, конус, куля).
- Молодці! Всі завдання виконали! Отримуєте ще одну намистинку! – Ви гарно працювали, були уважними, кмітливими, і ви отримуєте заслужену винагороду! - Увага на екран!
– Діти, наше заняття скінчилося. Літачок сідає на посадку. Чи цікаво вам було? Чи сподобалася подорож до країни Знань? Що викликало труднощі?
- Попереду, діти, ще багато нового та цікавого. На згадку про сьогоднішню подорож, після перерви ми виготовимо ось таких кумедних гномів, якими ви зможете прикрасити свою оселю [3]
- Поплескайте в долоні, якщо у вас гарний настрій! Сьогодні всі добре попрацювали. Найактивнішими були…Отримують наліпку! Молодці! Дякую за заняття!