Інтегроване заняття-подорож "Подорож до країни Знань"

Про матеріал
Розробку рекомендовано для роботи з дітьми дошкільного віку: розгорнутий конспект заняття, який передбачає мету, хід заняття, демонстраційний матеріал, практичні завдання, творче завдання, використані джерела
Перегляд файлу

Розробка заняття

 

 

Студія розвитку дитини «Веселка»

Комунальний позашкільний навчальний заклад «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості»

«Подорож до країни Знань»

 

 

                                           Керівник гуртка:

Світлана Шалига

 

 

Дата проведення: 17.12.2024р.

Час проведення: 08.40

 

 

 

 

 

 

 

м. Кропивницький

Інтегроване заняття

Тема: «Подорож до країни Знань»

Мета:

Навчальна: закріпити та перевірити знання, уміння та навички в різних напрямках: розвиток зв’язного мовлення та елементів навчання грамоти, логіко-математичний розвиток, ознайомлення з навколишнім світом, орієнтування в просторі; закріпити навички та вміння складоподілу, відпрацювати навички виконання звукового аналізу слів, формувати вміння самостійно оцінювати результати роботи….

Розвиваюча: розвинути  фонематичний слух, мовлення дітей, пам'ять та увагу; збагачувати та активізувати словниковий запас дітей, тренувати вміння узагальнювати групи предметів, розвинути критичне та логічне мислення; дрібну моторику рук, самостійність під час виконання практичних завдань;

Виховна: виховувати почуття патріотизму, увагу, повагу до оточуючих, охайність , працьовитість, посидючість, вдосконалювати навички правильної постави під час виконання письмових завдань.

Обладнання: дидактичні ляльки Тарасик і Оксанка, смайлики-намистинки, кольорові олівці, фломастери, клей, заготовки для аплікації, простий олівець, технічні засоби навчання: ноутбук, телевізор; PPпрезентація, наочність, роздруківки, коробочка з сюрпризом, наліпки для оцінювання

Методи навчання:

Словесні, наочні, практичні, методи заохочення та стимулювання

Форми: групове заняття-подорож

Очікуваний результат:

Вихованці мають знати:

- назву країни, символи України, столицю України;

- алгоритм звукового аналізу слова, звуки мовлення, їхнє позначення;

- прийоми складоподілу;

- геометричні фігури, цифри в межах п’яти;

- правила постави під час письма

Вихованці мають вміти:

  •   Самостійно готувати шкільне приладдя, чути команду викладача,
  •   ділити слова на склади, вправлятися в звуковому аналізі слів, запам’ятовувати слова; збагачувати словниковий  запас;
  •   вміти розпізнавати геометричні фігури;
  •   давати обмірковану відповідь на проблемні запитання;
  •   прибирати робоче місце.

Вихованці мають набути досвіду:

Самостійного виконання практичних завдань та вправ, посидючості

 

 

Хід заняття

 

  1.                    Організаційний момент. Привітання. Перевірка присутніх. Підготовка до заняття. Повторення правил поведінки на занятті.
    •          Добрий день, любі діти! Сьогодні 17 грудня! Підготуйте, будь ласка, пенали, лічильні палички. Готові? Обробимо ручки (обробка рук антисептиком). – Пригадаємо правила поведінки під час занять:
    •          Щоб урок минув не марно,
    •          Треба сісти рівно, гарно!
    •          Не базікати на уроках, як папуга чи сорока.
    •          Сказати хочеш - не шуми, а просто руку підніми…
    •          Діти, привітаємося по «веселковому»? (психогімнастика):

     Добрий день, долоньки, хлоп, хлоп, хлоп!

Добрий день, ніжки, топ, топ, топ!

Добрий день, щічки, щип, щип, щип!

     Добрий день, вушка, смик, смик, смик!

Добрий день, носик, біп, біп, біп!

  1.    Закріплення та повторення вивченого матеріалу.
    •          Діти, яку букву ми вивчили минулого разу? – Букву «І» Які слова на цю букву запам’ятали (Відповіді дітей). Хто бажає розказати віршик на вивчену букву?
    •          Буква «І» - неначе свічка,

З ясним вогником вгорі.

А погасне - чорна нитка

Стане крапкою над «І». (Перевірка домашнього завдання. Читання вірша напам’ять) [1]

  1.            Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми та завдань
    •          Діти, зустріч наша сьогодні незвичайна! Сьогодні ми помандруємо до країни Знань, перевіримо свої знання та вміння, вдосконалимо навички, які отримали під час навчання! Що потрібно взяти з собою в подорож?  - Гарний настрій!  Подаруйте  свою усмішку!

- Вірних друзів - обійміть сусіда по парті! (Обійми)

- Ще потрібно взяти допитливість, кмітливість, увагу, уважність і                                                знання!

  •          В країні Знань на вас чекають цікаві завдання. За кожне правильно виконане завдання ви отримаєте смайлик-намистинку! Коли ми зберемо всі смайлики, виконаємо всі завдання - наша подорож буде вважатися успішною, а в кінці на вас очікуватиме сюрприз! Тож, влаштовуйтеся зручніше, готові? Вирушаємо! (Вправа на орієнтування в просторі «Літачок» (праворуч, ліворуч, вгору, вниз, вперед, назад, покружляли)

                                

-  Чудово!

Ш. Основна частина..                          

 – Діти, до нас завітали Тарасик і Оксанка та підготували вам своє завдання. Увага на екран! Відкриваємо перше завдання? (на слайді карта України) (Вправа «Запитання-відповідь»)

                                     

  •          Що зображено на екрані? (Україна)
  •          Який народ живе в Україні? (українці)
  •          Якою мовою розмовляє український народ? (українською)
  •          Який віршик про мову ви пам'ятаєте? (читання вірша напам’ять)
  •          (Мово наша, ти чудова,

Мелодійна, калинова,

Чарівні слова звучать

Ніби річечки дзвенять.

Мово рідна, невмируща,

Лагідна, жива, квітуча,

Я люблю тебе любов’ю сина,

Ти для мене  мила, щира) [2] - Молодці!

  •          Які символи України ви знаєте? (Герб, гімн, прапор….)
  •          Як називається головне місто країни? (Київ)
  •          Молодці! Отримуєте перший смайлик. Рухаємося далі?

 

               - Діти, кумедні гноми з містечка Звукляндія, переплутали всі звуки.       Допоможемо їм розібратися? – Які звуки ви знаєте? (Голосні, приголосні) -Скільки голосних звуків? (6) - Хто бажає виконати звуковий аналіз слова «сонце»? (Практична вправа «Звуковий аналіз»)

                                    

 

  •          Молодці! Отримуєте ще одну намистинку!

 

  •          Діти, гноми підготували для вас гру "Впіймай звук О». – Приготуйте долоньки, плесніть лише коли почуєте звук [о] в різних позиціях. Готові? Будьте уважні. (Дидактична гра «Впіймай звук») Слова для гри: озеро, око, овочі, стіл, одяг, Олена, олень, огірок, перець
  •          Молодці! Отримуєте третій смайлик!

 

  •          Діти! Пам'ятаєте, звуки складаються в склади. Давайте допоможемо Оксані розділити слова на склади, виконати ще одне завдання. Пригадайте прийоми, обирайте зручний для вас (дітям пропонуються прийоми: оплески, долонька, підборіддя, простукування, пальчики).      

 

                 (Дидактична гра "Складоподіл")      

                 

  •          Молодці, гарно впоралися з завданням! Отримуєте ще одну  намистинку!

 

  •          Рухаємося далі? Відкриваємо наступне завдання. Склади складаються в слова, а як назвати одним словом групу предметів. (Вправа на узагальнення предметів «Назви одним словом»)

 

  •           

                         

  •          Молодці! Отримуєте ще один смайлик!
  •          Наступне завдання розв'яже найкмітливіший! Кожний з вас виконає цю вправу на роздруківці! Але спочатку давайте підготуємо наші пальчики. (Пальчикова гімнастика. Вправи:  «Розпалюємо вогонь», «Камінчики». «Дім, їжак, замок»).

                              

  •          Молодці! - А тепер переходимо до завдання!  - Називаємо предмети, знаходимо зайвий, обводимо його в кружечок. (Дидактична вправа на роздруківці "Що зайве?")

                                             C:\Users\Veselka-pc\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\0-02-05-f5e9fd1fadfa922c5e8d50a708e1ceabdb70768825bc3d583536079a170afe8f_25dac0f.jpg

  •          Молодці! - Поставте собі «+», а я добавлю ще один смайлик на ниточку!

 

- Діти! Попереду ще є декілька завдань, тож, щоб позбутися

 втоми та лінощів, пропоную розім’ятися. Ставайте біля парти, зробимо фізхвилинку.

                            

- Потягнулись, похитались,

  Походили, розім’ялись.

  Руки - крила,

  Ноги - сила,

  Гнеться тіло - зарядились!"

  •          Молодці, рухаємося далі! Нам лишилося відшукати ще одну намистинку.

          

                                 

- Увага на екран! Останнє завдання! Містечко - Математика! Тут живуть цифри, знаки, фігури, цікаві задачі! Готові його відвідати? Будьте уважні! Починаємо! – Діти, що на екрані зайве? Які цифри розпізнали? Які фігури зображені? – Мешканці містечка підготували для вас цікаву гру (Дидактична гра "Запитання - відповідь)

- Фігура, яка має три кути? (ТРИКУТНИК)

- Носата цифра? (ОДИН)

- Цифра, схожа на лебедя? (ДВА)

- Фігура, яку можна покатити? (КРУГ)

- Якщо від стола відрізати одну ніжку, скільки залишиться? (ТРИ)

- Скільки крил у двох орлів? (ЧОТИРИ)

- Скільки в лісі жило поросят? (ТРОЄ)

- Цифра, яка любить танцювати? (ПЯТЬ) (

- Цифра, яку можна скласти з двох бананів (ТРИ)

- Цифра, схожа на замок (ШІСТЬ)

- Якщо білу хустинку занурити в Чорне море, якою вона стане? (МОКРОЮ)

- Якого кольору листя на деревах взимку? – Молодці!

- Діти, подивіться на поличку (на полиці ваза, капелюшок, ялинкова прикраса), об’ємні фігури заховалися в предмети, назвіть їх. (Циліндр, конус, куля).

- Молодці! Всі завдання виконали! Отримуєте ще одну намистинку! – Ви гарно працювали, були уважними, кмітливими, і ви отримуєте заслужену винагороду! - Увага на екран!

                                        C:\Users\Veselka-pc\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\0-02-05-6f41b1130511b1eeec7beac2c792d347d0a8c657d370afc3a3db0f7ab6150ee6_f1d8ee21.png

  •          Сюрприз дивиться прямо на вас, хто здогадався, де приховано приз?  - А в коробочці щось є. Ще трішки терпіння і ви отримаєте приз. Потрібно дочекатися перерви.

 

  1. Підсумок заняття.

– Діти, наше заняття скінчилося. Літачок сідає на посадку. Чи цікаво вам було? Чи сподобалася подорож до країни Знань? Що викликало труднощі?

 - Попереду, діти, ще багато нового та цікавого. На згадку про сьогоднішню подорож, після перерви ми виготовимо ось таких кумедних гномів, якими ви зможете прикрасити свою оселю [3]

 

                                

 

- Поплескайте в долоні, якщо у вас гарний настрій! Сьогодні всі добре попрацювали. Найактивнішими були…Отримують наліпку! Молодці! Дякую за заняття!

docx
Додано
7 січня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку