Інтегроване заняття "Весняні пригоди"

Про матеріал
Мета: Уточнити та систематизувати знання дітей про сезонні зміни в природі на весні. Закріпити знання дітей про квіти первоцвіти, поведінку, птахів та комах весною. Вчити відповідати на запитання вихователя повним реченням, встановлювати причино – наслідкові зв’язки, розвивати увагу, спостережливість. Спонукати дітей передавати власні враження від краси весняної природи у власних творчих роботах. Виховувати естетичний смак, любов до природного довкілля, прагнення милуватися красою природи. Обладнання: вірші про весняні квіти, ілюстрації квітів, птахів,костюм квітки, фарби,пензлі, відеоролик «Весна іде» магнітофон.
Перегляд файлу

Тема: «Весняні пригоди» (комплексне)

Мета:Уточнити та систематизувати знання дітей про сезонні зміни в природі на весні. Закріпити знання дітей про квіти первоцвіти, поведінку, птахів та комах весною. Вчити відповідати на запитання вихователя повним реченням, встановлювати причино – наслідкові зв’язки, розвивати увагу, спостережливість. Спонукати дітей передавати власні враження від краси весняної природи у власних творчих роботах. Виховувати естетичний смак, любов до природного довкілля, прагнення милуватися красою природи.

Обладнання: вірші про весняні квіти, ілюстрації квітів, птахів,костюм квітки, фарби,пензлі, відеоролик «Весна іде» магнітофон.

                                                       Хід заняття.

  • Діти давайте привітаємось. Добрий день !

Любі хлопчики дівчатка

Посміхніться всі мені

  • А тепер веселою усмішкою поділіться один з одним (звучить гарна спокійна мелодія)
  • Діти послухайте яка  гарна мелодія звучить,  мабуть це весна нас кличе до себе, але де вона її не видно треба її відшукати.

Диво дивне, дивина — 
Де поділася весна?

Ми гуртом її шукали 
І до сонечка гукали:

«Подивись-но з висоти, 
Де нам весноньку знайти?»
 Каже сонце: «Ось вона! 
Спить у пролісках весна.

  • Ой , а хто це тут?(дитина в костюмі квітки)

Я пролісок синенький

І перший навесні

Сказати вам раденький

Кінець , кінець весні

З під снігу свій листочок

До неба простягну

І ніжний мій дзвіночок

Вітатиме весну (Сова Даша)

  • Пролісок ми йдемо весну шукати, чи скрізь уже вона пнує.

Пролісок :

  • Візьміть мене з собою!
  • Діти подивіться ось тут і доріжка яка нам дорогу покаже.

Вихователь з дітьми потрапляє на лісову галявину.

  • Ой гарно навкруги мабуть тут вже панує весна давайте переконаємось у цьому

 

Дитина читає вірш про весну

 

 

 

  • Що з весною настає?
  • Сніг у полі розтає.
  • А чому то так буває?
  • Сонце його пригріває.
  • Що ж синіє на землі?
  • Ніжні проліски малі.
  • А що пнеться з під листа?
  • То травичка молода.   (Віка Шевцова)

Вихователь :

  • Я хочу вам запропонувати передивитися відео, які зміни відбулися за цей час в природі.(перегляд відеоролика «Весна іде»)
  • Що змінилося в природі з приходом весни?
  • Яких днів стола більше сонячних чи похмурих?
  • Як зігріває сонечко? Як змінюється погода(Сонце тепле та лагідне, надворі стає тепліше)
  • Що сталося зі снігом та льодом,нащо він перетворився?(струмочки)
  • Що з’явилось з під снігу?(перші квіти, травичка)
  • Що з’явилося на гілочках дерев та кущів?(набрякли бруньки та з’явилися перші листочки)

Природа радіє пробудженню на ділянках лісу, які звільнилися від снігу з’являються перші квіти.

Дидактична гра «Назви квітку»

      Будьте всі уважні часу не гайте

      Гру веселу починайте

(виставляю на мольберт фото квітів спочатку первоцвітів)

Квіти радіють приходу весни та простягають свої пелюстки до сонечка

Пальчикова гімнастика «квіти»

Прийшла весна гарна, мила

Першу квітку розбудила

Радо пуп’янок розкрився

На сонечко подивився.

  • Діти а ви хочете дізнатися про рослини більше?
  • Кожна рослина складається з коріння, стеблини, листя та квітки.
  • А ось подивіться що сталося з цією рослиною?

Ви рослині допоможіть

І скоріше все складіть.

(діти складають з частин рослину)

  • Молодці діти. Навколо нас багато квітів, які виростають самі – дикорослі, а ще й люди висаджують рослини квіти то ті квіти називають – декоративними. культурними.
  • Діти а для чого люди висаджують квіти?(прикраса наших парків, кисень, милуватися красою)
  • Давайте ми з вами теж помилуємось їх красою та розкажемо про них.

Дидактична гра «Опиши квітку»

(діти описують за допомогою вихователя тюльпан, нарцис, іріс, ромашку)

 

Хоровод «Ромашка»(гарно затанцювали)

  • Діти послухайте щось хоче нам наш пролісок сказати.

Дінь-дон, дінь-дон

Не треба зривати наших квіток.

  • Так квіточка ми тебе почули?
  • Діти а чому не можна зривати квіти?
  • Що з ними буде?
  • Ми з вами можемо теж допомогти природі бути гарною давайте ми з вами відправимось у лабораторію.

(оформлена лабораторія, стаканчик з грунтом, насіння квітів, вода з лійками,патички, серветки)

  • Діти чи знаєте ви що потрібно, щоб виростити квітку?

(грунт, тепло, вода, насіння)

  • Ми сьогодні з вами будемо висаджувати квіти на саджанці(діти виконують дії за вихователем),а коли вже на дворі потеплішає, то ми з вами висадимо їх на клумбу.
  • Діти чуєте, нам час знову на нашу галявину.(голоси птахів)
  • Не лише рослини радіють весні та сонечку над квітами з’являються перші комахи. Назвіть?(метелики, бджоли, сонечко)
  • А згодом повертаються і пернаті вісники. Хто це?

Дидактична гра «Зимуючі та перелітні»(діти називають птахів)

   Фізхвилинка Рухлива гра «Пташенята і кіт»

Білий котик спить на лаві
Серед нашого двора.
Прилетіли пташенята.
Та як крикнуть раптом:... («Кра!»)

  • Діти чи сподобалась вам наша весняна пригода ми з вами переконалися що весна вже завітала до нас,я хочу вас запросити до нашої майстерні та відобразити свої враження у своїх творчих роботах

Малювання «Кульбабка»(малювання пензлем з жорстким ворсом)

Аплікація «Кульбабка»(різноманітними техніками)

  • Давайте ми з вами помилуємось нашими роботами на цьому закінчимо нашу пригоду.
docx
Додано
22 квітня 2021
Переглядів
2602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку