19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Інтегровані уроки "Підготовка інтегрованих уроків- захисту проектів"

Про матеріал

Рекомендації до підготовки інтегрованих уроків- захисту проектів.Ці уроки проводяться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, теорій, ідей, відображених у різних науках та відповідних навчальних предметах. Це уроки інтегрованих зв'язків декількох предметів. Вони дають можливість сформувати і яскравіше уявити навколишні взаємозв'язки і явища. Основний аспект ставиться не тільки на засвоєння певних знань, стільки на розвиток освітнього мислення. Структура таких уроків відрізняється чіткістю, компактністю, стислістю, логічною взаємообумовленістю навчального матеріалу на кожному етапі уроку, великою інформативністю, об' ємністю матеріалу.

Перегляд файлу

Підготовка інтегрованих уроків- захисту проектів

 

Метод проектів - педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Активне включення учнів у зміст тих або інших проектів дає можливість засвоїти нові способи людської діяльності в соціокультурному середовищі.

Ці уроки проводяться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, теорій, ідей, відображених у різних науках та відповідних навчальних предметах. Це уроки інтегрованих зв’язків декількох предметів. Вони дають можливість сформувати і яскравіше уявити навколишні взаємозв’язки і явища. Основний аспект ставиться не тільки на засвоєння певних знань, стільки на розвиток освітнього мислення. Структура таких уроків відрізняється чіткістю, компактністю, стислістю, логічною взаємообумовленістю навчального матеріалу на кожному етапі уроку, великою інформативністю, об’ ємністю матеріалу.

Дослідницький проект за змістом може бути:

  • монопредметним (виконується на матеріалі одного предмета;
  • міжпредметним (інтегрується суміжна тематика декількох предметів, наприклад географія, історія, іноземна мова, інформатика);
  • підсумковим, коли за результатами його виконання оцінюється засвоєння учнями певного навчального матеріалу;
  • поточним, коли на самоосвіту і практичну діяльність виноситься із навчального курсу лише частина змісту навчання.

Найскладнішим для впровадження у навчальний процес дослідницьких проектів є організація цієї діяльності, а особливо підготовчий етап.
Інтегровані уроки-захисту проектів сприяють:

  • більш повному осмисленню учнями навчального матеріалу, різні аспекти якого не можуть бути розкриті засобами якогось одного навчального предмета;
  • формуванню умінь переносити знання з однієї галузі науки чи мистецтва в іншу;
  • стимулюванню аналітико-синтетичної діяльності учнів, розвитку потреби в системному підході до об’єкта пізнання, аналізі та порівнянні процесів та явищ;
  • розкритті думок, настроїв, вражень, наприклад, філософських та релігійних вчень історичної епохи, в контексті якої слід сприймати і розуміти творчість письменника;
  • розвитку творчих здібностей учнів: уяви, фантазії, образного мислення, інтелекту та емоційної сфери.

Підготовка до інтегрованих уроків-захисту проектів передбачає:

  • аналіз річного календарного планування;
  • зіставлення матеріалу різних предметів для визначення споріднених тем;
  • «конструювання» заняття;
  • визначення завдань уроку;
  • написання плану-конспекту.

Під час вивчення теми «Вода» можна провести інтегрований урок-захисту проектів на тему «Вода», в якому беруть участь інші вчителі-предметники.

На попередніх уроках вчителі розділяють учнів 7 класу на групи: “Хіміки”, “Біологи”, “Географи”, отримують випереджувальне завдання з теми “Вода”.

 Наприклад:

Група “Хіміки”:

- фізичні властивості води;

- загадки про воду.

Група  “Географи”:

- географічне положення океанів;

- водні маси;

Група “Біологи” :

- вода у природі;

- вода — середовище життя.

Проведення нетрадиційних уроків відповідає тенденціям сучасного уроку, зокрема таким, як відмова від авторитарного стилю навчання, курс на ініціативу учнів, увага до вироблення вміння самостійно працювати, обгрунтовано приймати рішення, набувати необхідних життєвих компетенцій.

 

docx
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку