Інтегрований день " Мій клас"

Про матеріал
Інтегрований день на тему " Мій клас" проведений мною в 1 класі. Інтегруються уроки : я досліджую світ, математика, трудове навчання
Перегляд файлу

Інтегрований день на тему: «Мій клас»

Інтегруються предмети: математика, я досліджую світ, трудове навчання

Дослідницькі запитання:

  Як знайти свою класну кімнату?

  Як почуватися комфортно у класі?

  Як створити безпеку і затишок у класі?

Як нам стати класною спільнотою?

Чого ми можемо досягнути спільно?

 Завдання інтегрованого дня:

1.Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.

 2.Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.

3.Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.

4.Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.

5.Навчати взаємодії в парах та групах.

 6.Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).

 7.Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).

 8.Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування. 9.Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.

Очікувані результати  інтегрованого дня:

На кінець дня учні знатимуть:

які приміщення є в шкільній будівлі;

  які змістові осередки є в класній кімнаті;

права і обов’язки в учнів та вчителя;

правила безпечної поведінки в класній кімнаті;

 

умітимуть:

  орієнтуватися в шкільній будівлі;

озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;

  уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;

  взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;

  дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо)

 

Обладнання: листи-маршрути, кольоровий папір, скотч, малюнки-наклейки, мікрофон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Етап організації. Мотивації діяльності

1. Ранкова зустріч

1. Ранкова зустріч  проводиться на подвір’ї школи (за сприятливої погоди). Привітайтеся. Діти стають у коло і разом з учителькою промовляють вітання, супроводжуючи слава рухами рук.

 Доброго ранку, доброго дня,

Бажаєте ви, і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки,

 Хай тупають ніжки,

 Кивають голівки, І сяють усмішки.

 Доброго ранку, доброго дня,

Усмішки даруєм і добрі слова.

А тепер побажайте доброго ранку тому, хто стоїть зліва від вас, при цьому   звертайтеся одне до одного на ім’я.

 

C:\Users\usserweerty\Desktop\IMG-6cdb0747ee8a23bfa30221e557d77c8c-V.jpg

 

 2. Вправа «Моя рука і мої пальчики»:

 Загніть, будь ласка, свій мізинчик, хто сьогодні гарно виспався?

 - Кого зранку збудила рідна і люба вам людина?

 - Хто зранку бачив чиюсь посмішку?

 - Хто зустрів хоча б одного друга?

ІІ. Етап цілепокладання

1. Спільно з дітьми з’ясовую значення слова «спільнота»:

 Гра « Зіпсований телефон»

-яке слово почули?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Що таке спільнота? (це означає, що в нас має бути щось спільне – завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната тощо).

 - Чи можна наш клас назвати спільнотою?

- Чому ви так думаєте?

 Класна спільнота – це не лише спільнота нашого класу, а ще й гарна, весела спільнота.

ІІІ. Етап цілереалізації

 2. Екскурсія школою

1.Загадки:

Як минає тепле літо,

 То спішать до неї діти.

 Сміх і гам дзвенить довкола

 Відчиняє двері …

2.Екскурсія школою.

 Полічіть приміщення, коло яких ви будете зупинятися, запам’ятайте розташування «важливих дверей» (наприклад, бібліотека зліва від кабінету директора, їдальня поверхом нижче нашої від класної кімнати і т.д.) та дорогу до класу, бути уважними і спостережливими.

Маршрутний лист, за яким вони будуть рухатися школою.

  Після кожного відвіданого приміщення наклейте на «маршрутний лист» наліпку з відповідним малюнком.

  - Що б ви хотіли побачити у школі?

 - Як називається це приміщення?

- Для чого воно призначене?

 - Коли б ви хотіли тут побувати?

- Що б ви хотіли тут робити?

- Як називаються люди, які працюють у цьому приміщенні?

 - Що, на вашу думку, ви можете тут робити?

             3.Після екскурсії школою повертаємося в клас

  За моїм описом відгадайте приміщення та його назву.

- У якому приміщенні можна грати у м’яча, займатися гімнастикою?

  - У якому приміщенні можна смачненько поїсти?

Коли ви захочете почитати чи переглянути малюночки у книжечці, ви підете до.. ?

 - Якщо болить животик або голівка, треба звернутися до …

 3. Створення схеми-малюнка «Дорога до мого класу»

 Кожній дитині даю схему розміщення класу та інших об’єктів у школі.

Маршрут вказують діти стрілочкою. 

4. Встановлення правил поведінки у класі.

Спільно всім класом складаємо правила поведінки в

класі

  1. Вчасно йди завжди до школи

Та не спізнюйся ніколи.

 Вчись раніше пробудитись,

 Щоб до школи не спізнитись.

Чому це важливо?

 Бо запізнення заважає іншим учням працювати в класі, а також можна пропустити багато цікавого, наприклад, ранкову зустріч.

    2.Чемним будь, завжди вітайся І при цьому — усміхайся.

 Всіх вітай: дітей, батьків,

 Друзів і учителів.

3.Слухай вчителя уважно

      І веди себе поважно.

      Щоб чогось не пропустити

Та все добре зрозуміти.

4.На уроці не гукай,

Завжди руку піднімай

 Там, де шум і крик буває

Працездатності немає.

5.На перерві в ігри грайся,

 Бігай, але не штовхайся.

 Як ведеш себе негоже —

Завжди травма бути може.

6.До порядку сам привчайся.

 В роздягальні не штовхайся.

 Одяг власний зберігай

 І чужий не розкидай.

7.Школа – це твій рідний дім.

Будь господарем у нім.

Парти бережи і стіни

 Скрізь поводь себе відмінно.

8.Книжка всім знання дає.

 В кожній щось цікаве є.

 То ж по книжці не малюй

Та не рви її, не псуй.

9.В нашій школі — учень ти.

 Скрізь дотримуйсь чистоти.

 Слідкувати завжди треба,

 Щоб порядок був у тебе.

10.Підвіконня, любі діти,

 Не для того, щоб сидіти.

 Там хай квіточки стоять.

 Діти ж поруч постоять.

11. В школу з книжкою ідіть.

Зайві ж речі не беріть

Важкувато їх носити.

Про поставу треба дбати.

 12. Наполегливо учися.

У житті це знадобиться.

 Вчитись ти прийшов до школи –

 Не забудь про це ніколи!

              Гра «Так –  Ні»

  Результати обговорення позначити двома кольорами:

зелений – можна так поводитися в школі;

 червоний – не можна так поводитися в школі.

Щоб перевірити, чи засвоїли учні правила, можна записати (у групах, парах) графічний диктант

Коли я погоджуюся з правилом, пишу ( «так»),                   а коли ні , то  -                                                                  Зразок записування :

1. Вітайся з учнями, вчителями, працівниками школи, батьками.

2. У класі бігай, кричи.

 3.Грайся з друзями в ігри.

 4. Не бийся.

 5. Штовхайся.

 6. Бережи власне майно.

 7. Псуй парти, стільці, стіни, двері — це не твій дім.

Запис учнів …..

                                           ……

5. Розроблення емблеми (смайлика…) для класної кімнати

  матеріал для виготовлення емблеми класної кімнати ˗ папір, нитки, стрічки, палетки, бісер тощо.

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

 6. Підсумок «Що тобі допоможе знайти свою класну кімнату?»

Виріжте із кольорового паперу одного кольору (наприклад, жовтого, оскільки емблема класної кімнати – смайлик – жовтого кольору) відбитки власних черевичків і приклеїти їх на скотч від вхідних дверей до класної кімнати

 

  Гра « Мікрофон»

 Поділіться своїми почуттями та емоціями від прослуханого, побаченого та створеного сьогодні

 

 

 

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
1574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку