Інтегрований урок - подорож з математики у 3 класі

Про матеріал
  • Урок з використанням STEM – технологій . Тема. Розв'язування « цікавих задач » . Підсумковий урок за рік

    Мета. Формувати навички розв'язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; перевірити знання учнів із вивчених тем; розвивати обчислювані навички, математичне мовлення, збагачувати словниковий запас;

    розвивати логічне мислення, просторову уяву, пам'ять, увагу, розумову активність, працелюбність;

    виховувати старанність, парцелюбність,здатність подолання труднощів, почуття взаємоповаги;

    формувати інтерес до вивчення математики.



Перегляд файлу

 

  Комунальний  заклад  освіти  «Середня загальноосвітня школа  № 97

                                                               імені П. І. Шкідченка»  ДМР

                                                        49128, м. Дніпро, вул. Велика Діївська,42

 

,

 

Інтегрований  урок  - подорож  з  математики у  3 класі

                    Урок з використанням  STEM – технологій .

Тема.   Розв’язування « цікавих  задач »  . Підсумковий  урок  за  рік.

 

D:\Док.   2018р.  папка\АТЕСТАЦИЯ\...ПАПКА  ВЧИТЕЛЯ\Сканировать  Я ( ФОТО ).BMP

 

 

 

 

 

                                                                                                       Вельможко  Людмила   Петрівна

 Посада: учитель  початкових  класів.

  • Стаж  роботи: 38 років,                                                                                                  

                                                  « старший учитель »

 

 

 

 

                                                                                     lyda9797@ukr.net

 

    .                                                                                                     

Інтегрований  урок  - подорож  з  математики у  3 класі.

Урок з використанням  STEM – технологій.

Тема.   Розв’язування « цікавих  задач »  . Підсумковий  урок  за  рік.

Спрямування:   математика 3 клас.

Мета. Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; перевірити знання учнів із вивчених тем; розвивати обчислювані навички, математичне мовлення, збагачувати словниковий запас;

розвивати логічне мислення, просторову уяву, пам’ять, увагу, розумову активність, працелюбність;

виховувати старанність, парцелюбність,здатність  подолання труднощів, почуття взаємоповаги;

формувати  інтерес до вивчення математики.

. Обладнання:  компютер, проектор, проектна  дошка,таблиця усних обчислень , девіз казкові герої ; та правила.

Інновація:   STEM – технологія,  елементи КМ : « Асоціативний кущ », робота в групах,вправа « Мікрофон ».

Інтеграція: математика, читання, природознавство, українська  мова.

Зміст уроку

І. Організаційний момент.

1.1 Вітання.

Продзвенів уже дзвінок…

Починається урок.

Він незвичний і цікавий,

До нас гості завітали.

Повернімось до гостей.

Дружно скажем:

«Добрий день!»

Психологічне        налаштування:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

1.2. « Мій настрій »

Вчитель: -Чи цікаво вам дізнатись,
Що сьогодні може статись?

Ну то сідайте зручніше.
Попрацюємо скоріше.

А  тепер  девіз згадаймо.
І урок  наш  починаймо!
А девіз нашого уроку:
Міркуємо – швидко!
Відповідаємо – правильно!
                           Лічимо – точно!
                        Пишемо –     гарно

II. Актуалізація  опорних  знань.  Створення  навчальної  ситуації.

2.1. Запис числа.

Вчитель:

       Рученята поклали . Оченята підвели. Я хочу перевірити чи уважні ви були,

виконуючи  перші  завдання  нашого уроку.

Може, хтось побачив щось незвичайне на екрані  та зможе назвати ще  одного

нашого гостя?

- Молодці!

2.2.  Гра  «Угадай   героїв  уроку»

Він  сміливий  і веселий,

Дружать  з ним  П’єро,  Мальвіна,

Шкода, що  не любить школу

Дерев’яний...  (Буратіно).

Гадаю, вам добре відома ця казка. Хто назве її ( « Золотий ключик », або « Пригоди

Буратіно ».  А хто автор ?  ( Олексій Толстой )

2.3. . Хвилинка каліграфії.

-Давайте  напишемо  каліграфічну  хвилинку і дізнаємося  рік написання  казки

-Запишіть число у якому  3 одиниці другого розряду, 6 одиниць  першого  розряду, 9 одиниці  третього  розряду та 1 одиниця  четвертого  розряду

--Яке число утворилося?  (1936  )

Так, це рік написання  казки .

2.4. Вправа « Палендром ». ( 3 6 + 63 = 99 )

2.5. . Математичний  диктант.  Вправа  «  Мікрофон »

   Щоб потрапити у  казку, треба виконати математичний диктант, а щоб гарно його написати давайте пригадаємо назви чисел:

при додаванні;

при відніманні;

при множенні:

при діленні.

III. Повідомлення  теми та мети уроку.  Вправа  « Очикування  ».

Вчитель.

- Друзі, я пропоную вам скласти нову версію цієї казки – інтерактивну. Інтерактивною вона називається тому, що ми усі будемо приймати активну участь у ній. Разом із Буратіно будемо виплутуватися  із складних ситуацій, в які  він постійно потрапляє. А ще , секрет від Буратіно. Він попередив, що за кожну правильну відповідь, допомогу товаришеві, доповнення, вам буде видано по

 одному  житону – сольдо.  І в залежності від кількості  зароблених  на

 уроці  сольдо , ви маєте отримати оцінку. Отже, починаємо.

( Слайд  13, 14,15.  )

    ІІІ. Опрацювання нового матеріалу.  Вправа « Мозковий штурм».

         - Дуже давно у містечку на березі Середземного моря жив маленький  хлопчик на  імя  Буратіно.  Буратіно  по – італійські - дерев’яна  лялька. Друзі, пригадайте, хто подарував  шарманщику Карло поліно, яке розмовляло?  ( Столяр Джузеппе. )   (  Слайд  16, 17. )

-- А  хто такий  столяр? 

3.1. Гра « Допоможи Джузеппе

Джузеппе  розпиляв колоду довжиною  600 см на  кілька частин завдовжки 100см . Скільки  частин  він  отримав  та  скільки  розпилювань  він  зробив.  ( Слайд 19 )

3.2 . Самостіійна   робота. ( Робота   у  дошки.)

Задача.   2 столяри відремонтували за 5 днів 80 столів. Щодня  кожний  з них ремонтував однакову  кількість  столів.  Скільки  столів ремонтував один столяр за один день?

ІV. Розвиток   математичних  знань

     -- Буратіно , як усі хлопчики цього містечка,  ходив  до школи,  але  вчитися

 він  не  любив.  Повернувшись  додому  зі  школи,  він зразу  ж  забув  про  уроки

й  не знав  чим  же йому  себе зайняти.  Хлопчик  впав  на підлогу коло  столу і  став

прислухатися.  У цей час поруч він почув : « Кри – кри,  кри  - кри. » -- це був  старий  Цвіркун.

-- Буратіно, бажаєш пригод? Але й тут без знань  не обійдешся.  Розв яжи  мою задачу  і  я  підкажу як тобі знайти  нових друзів. 

    Хлопчик  пригадав  настанови Мальвіни та вирішив:

 - Я   БУДУ :  уважним,  розумним,  організованим, кмітливим.  ( Слайд 27. )

 Але  крім  плям  нічого не вийшло.  Діти, допоможіть  Буратіно. ( Слайди 28, 29. )

4.1.  Вправа  « Дослідники. »

-- Діти, а що нам відомо про п’явок?    ( Слайди  30 – 35. )

4.2.. Фронтальна  робота  над  задачею.

 Задача.

Дуремар  продає  Карабасу  п’явок.  За  день він спіймав  а   п’явок.  Вранці   Дуремар продав  25  п’явок , а  ввечері,  у  5 разів  менше. Скільки  п’явок  залишилося  у  Дуремара  ?

Вчитель.    Друзі, спасибі  за допомогу, але  це тільки  початок . Попереду нас  чекає  багатовипробувань.  Буратіно відкрив  двері  та побіг назустріч пригодам.

4.3. Групоае  опрацювання  геометричного   матеріалу.  Елементи  SТEM

технологій.

- Друзі, спасибі  за допомогу, але  це тільки  початок . Попереду нас  чекає  багато випробувань.  Буратіно відкрив  двері  та побіг назустріч пригодам.

Вчитель.

 І група   за  допомогою  олівців  та фломастерів  викладає із геометричних  фігур

будиночок   Дуремара  та знаходить периметр  будівлі.

ІІ  група  за допомогою ланцюжка  викладає водойму де живе черепаха Тортіла

та обчислює  її довжину.

ІІІ  група  за допомогою  олівців викладає ламану із 5 ланок та поєднує доріжкою

будиночок  та водойму. ЇЇ  завдання: обчислити довжину  доріжки. Усі результати записати у метрах.  ( Слайди  38 – 41 )

4.4. Перевірка роботи.

V. Фізкультхвилинка    « Черепаха Аха »

  -- Молодці!  До нас завітала  черепаха  Аха. ( Слайд 43.)  ЇЇ  послала  Тортіла.

 Буратіно  розповів  їй, що шукає нових друзів, але  заблукав. 

--- Добре.  Я покажу дорогу, якщо ви  розкажете, що вам відомо про черепах.

5.1. Вправа  « Мікрофон. »   ( Слайди  42 – 46 )

5.2.  Самостійне   розв’язування  задачі.

       Тортила вела щоденник  добрих  справ. На першій  сторінці  щоденника  вона записала  218  добрих  справ,  на другій — на  105  добрих  справ  більше.  Скільки добрих  справ  всього  виконала  Тортіла  ?

 Вчитель.  

-- Буратіно  роздивився навкруги.  Куди  бігти?  Над  болотом пролітали  гуси. Хлопчик  вхопив  одного  за  ноги  та й  полетів.  Довго він летів поки не побачив

Найгарнішу  будівлю .  Це  й  була  школа    97 де  навчаються  найкращі  діти

м. Дніпра.

VI.  Підсумок  уроку.   Рефлексія.

     --  Що повторили на уроці?

     --  Які   завдання  найбільше  сподобалися?

    --  Над чим би ви хотіли попрацювати на наступних  уроках?

Джерела:

1. Математика.  3 клас.  ІІ семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка). — Х. : Вид.  Группа  «Основа», 2014. — 168 с.

2.  Богданович М.В. Урок математики в початковій школі: навч. посіб. /

М.В. Богданович, Н.О.  Будна,  Г.П.  Лишенко. − Тернопіль:  Навчальна книга – Богдан 2004. − 208 с.  

   3. П о м е т у н  О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.

4  . Коваль Л.В. Сучасні навчальні технології в початковій школі: Навч.- метод. Посіб.- Донецьк: ТОВ Юго-восток, 2006. – 227 с.

 

 

 

docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
1970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку