Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Методичний матеріал "Пізнавальна організація першокласників НУШ"

Про матеріал
Методичний матеріал допоможе вчителю НУШ організувати роботу ранкового кола,роботу з цеглинками,використовувати на уроках української мови дидактичні ігри,чистомовки,скоромовки.
Перегляд файлу

 Мордовцева Тетяна Володимирівна-вчитель-методист 

вищої  категорії Пісківської ЗОШ І-ІІІ ст.

ПІЗНАВАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

РАНКОВЕ КОЛО

-Доброго ранку!Бажаю всім гарного настрою!

 

-Другу руку простягни,посмішку усім пошли.

Добрий ранок!Добрий день!Зустріч нашу розпочнем.

 

-Діти,чи готові ваші очі до уроку?Підморгніть мені.

Чи готові ваші вушка слухать мене?Покажіть,як ви мене слухаєте.

Чи готові ваші ручки писати в зошиті?Поплескайте.

 

  • Уявіть,що в ваших долоньках-дрібка гарного настрою.Поділіться ним з другом.

 

  • Я щасливий тому,що сьогодні…..

 

-Покажіть,як правильно сидіти за партою.

Як правильно тримати олівця чи ручку?

 

-Ми починаємо урок.А ми на уроці

Уважні Розумні Організовані Кмітливі

 

-У мене гарний настрій дуже,посміхнись і ти,мій друже!

 

-Яким уявляєте наш урок? У-успіх  усмішка  уважність

Без чого не можемо обійтися на уроці? Р-розуміння рух робота

Що несе нам літера О?О-ознайомлення організованість

Які наші очікування від уроку-користь

УРОК

 

  • Я хочу передати іграшку-------------за те що він------
  • Чи все необхідне приготували до уроку?

Голова-щоб думати

Вуха-щоб чути

Очі-щоб усе бачити

Руки-щоб писати, все робити

Серце-щоб усе відчувати і сприймати

 

Наш девіз Граючись-навчаємось!

РОБОТА З ЦЕГЛИНКАМИ

-Оберіть цеглинку,яка на вашу думку видається найвеселішою.

-Оберіть цеглинку,яка здається сумною.Додайте ще цеглинку,щоб розвеселити сумну цеглинку.

-Пригадайте ситуації,коли вам було сумно.А весело?

 

-Підніміть зелену цеглинку ті діти, які хочуть вивчати букву----

-----------------------------------які хочуть навчатися друкувати літеру-----

 

  • Покладіть стільки цеглинок скільки в слові барабан

 

-Якщо у слові ви чуєте перший звук голосний-підніміть червону цеглинку.

Якщо 1 звук приголосний-синю : школа Вадим осінь дорога автомобіль  Антон  урок  перерва

 

ЧИСТОМОВКИ

Ка-------у мене болить/рука/

Ар-------загудів/комар/

Да-----чиста у річці/вода/

Ам----гарно там купатись нам.

Ма------йде до нас мама.

Мо---молоко п ємо.

Ми----будемо здорові ми.

Лі---відлетіли журавлі.

Ли----дні осінні надійшли.

Ло---білка стрибнула в дупло.

Ел---стукає дятел.

Жку-жку-журавлик у лужку.

Тку-тку- голуб залетів у клітку.

Гур-гур-залетів снігур.

На---ми пізнаємо лина

Не---яблуко смачне

Ні--- сонце у вікні

Ни---червоні кавуни.

Са---смачна ковбаса

Си—води мені принеси

Су---заплету собі косу

Се---яблук мама принесе

Ока----скрекоче щось сорока

Ак-ак-на ворону схожий грак

Ан---у лісі є фазан

Ак----шпаківню любить шпак.

Ра---рада дітвора

Ру---рака в руки я беру

Ри-чітко говори

Ро—принеси відро

БУ----зелені боби

Бі---я скажу тобі

Ав-ав-не лови гав

Ва—книжка нова

Ув—новину почув

Ов---накололи дров

Ив—я квіти полив

Ви---чорні брови

 

ПАЛЬЧИКОВА РОЗМИНКА

-Добрий день,добрий день!- пальчики сказали.

Ми сьогодні всіх дітей зранку привітали.

-Олівець в руці качаю,поміж пальчиків кручу.

Неодмінно кожен пальчик буть слухняним я навчу.

 

СКОРОМОВКИ

-В лісі лиса лось зустрів

Лис до лося засвистів.

 

-Лиса з лісу у село кукуріку! Занесло.

Заглядає лис у вікна:де ж це півень кукуріка?

 

-Ромашки рвати ми ходили над річкою в рясній траві.

І раптом равлика зустріли із ріжками на голові.

 

Зі сметаною в обід дерунів об ївся дід.

Да-да-да,ді-ді-ді-дерунів об ївся дід.

 

-Квочка мати по порядку курчаток вивела на зарядку

І за нею малюки роблять вправи ось такі

1-2-3-4- кицю грамоті учили

Не читати,не писати, а за мишками ганяти.

 

-1-2-дерева  3-4-вийшли звірі 5-6-пала лист 7-8-птахи в лісі

9-10-це сунички підвели червоні личка.

 

-Сів шпак на шпаківню заспівав шпак півню

Ти не вмієш так.як я.Так,як ти- не вмію я.

 

-Ішла баба дубнячком-зачепилась гапличком.

Сюди смик-туди смик- відчепися мій гаплик.

 

-Тупу,тупу ведмежата.Йдуть по мед вони,малята,

А на них напали оси-не прогнати їх ще досі.

 

-Шишка впала-не розбилась.

Шишка в траві закотилась.

 

=Тихесенько котик крадеться,мишку може він діждеться.

Мишка з нірки вибігає-котик її наздоганяє.

Бігав-бігав-не догнав.Спотикнувся і упав.

 

ЧАРІВНА ТОРБИНКА

 

ГРА ТАК ЧИ НІ?

-Слово Тетяна пишеться з великої літери.

-У слові лелека 2 звука л.

Лев -це тварина.

-Сьогодні всі діти старанно вивчали букву-----------------

-У слові сонце перша буква с.

У слові слон є два звуки с.

У слові сир 3 звуки .

У слові Сашко є звуки с а о.

Слово котик має 3 склади.

Слово кіт має 1 склад.

Слово мишка має 3 склади.

Слово миша має 6 слові є наголос.

У слові урок наголошений 2 склад.

У кожному складі є наголос.

Їжачок назбирав яблучок.Це речення складається з 4 слів.

На вікні лежить килим.

На стелі висить шафа.

Диван стоїть у ванній кімнаті.

ГРА «ЛАНЦЮЖОК»

МИША-ШАПКА-КАРТИНА-НАМИСТО

Гра «ПОДУМАЙ,НЕ ПОСПІШАЙ»

Л о л а-Лола    л и л а-лила      м а м а-мама

 

ГРА ХВОСТИКИ

Ліній/ка/ соро/ка/  біл/ка/  коро/на/  воро/на/  перли/на/  стежи/на/ ожи/на/

 

Ми лісочком йшли.Грибочок знайшли.

Нагнулись,підняли, у кошик поклали./малинку../

 

 

ГРА» ЖИВІ СЛОВА»/СКЛАСТИ РЕЧЕННЯ ЗІ СЛІВ,СКІЛЬКИ ВИЙШЛО УЧНІВ/

БИНТ  БРІД 

 

Б

о

р

и

с

о

м

и

м

у

г

м

б

м

б

д

м

а

м

о

а

м

м

м

т

н

м

м

м

а

 

Борис  риба  мамо

СКЛАДОВИЙ АУКЦІОН

Ді-/дірка діжка дітвора/

Де-/дерево десять дельфін

До-/домівка добро  дощик

Да-
Данило  Даша  Давид

Ду-/дубок  душ  думка

 

Встав літеру

Ли-а  -арк  -аркан  -іоск 

Збери слово

лікат

 

ВЕСЕЛА СКРИНЬКА/прочитати слова/

БУКВЕНА МАТЕМАТИКА

КІ+ШКА=КІШКА

-Скласти речення про те,що можна побачити в небі.

Кого можназустріти в лісі.

За чим спостерігають на стадіоні.

Хто лікує людей.

Що рухається на дорозі.

ГРА « ВГАДАЙ ПРЕДМЕТ ЗА ОЗНАКОЮ»

Круглий,великий,гумовий/м яч/.

Білий пухнастий холодний /сніг/.

Руда хитра хвостата/лисиця/.

Прозора чиста джерельна /вода/.

Довга солодка оранжева/морква/.

Білокора зелена кучерява/береза/.

Новий багатоповерховий /будинок/.

Сірий куцехвостий полохливий/заєць/.

Літає дзижчить кусає/комар\.

Скаче бігає ірже /кінь/.

Ходить мукає пасеться/корова/.

ГРА «ЗАГУБИЛОСЬ СЛОВО»

НАСТАВ осінній/день/

Випав рясний/дощ/

 

 

ХТО МОЖЕ ВИКОНУВАТИ ТАКІ ДІЇ?

Співає/мама артист соловейко/

Гуде /машина поїзд джміль вітер/

Стрибає /зйчик петашка коник дитина/

Працює/людина комбайн дятел бджілка/

 

З літер скласти слово

З складів скласти слово

 

 

 

Ось і дзвоник пролунав

Він мені і вам..

Що урок вже час кінчати,

Треба йти…./відпочивати/.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ма-ли-на

ма-нул

ла-ма

мул

ли-мо-ни

ка-са

сан-ки

о-са

сом

сум-ка

мир

око

ко-са

ко-кос

ко-лос

сир

КИ-ЛИМ

 

МЛИН

ЛИН

ЛИС

КЛИН

МАК

КЛАС

САМ

СУМ

СОН

НАС

НАМ

Клим

но-си

са-ни

смо-ла

мо-ло-ли

КОС-МОС

КО-НИК

Клим-ко

СА-ЛО

СО-ЛО

СА-МА

СО-МИ

ЛИ-МОН

Мак-сим

СУМ-НО

СКЛА-ЛА

РА-НОК

КРА-СА

СО-РО-КА

А-КУ-ЛА

КО-САР

РУ-ЛОН

КО-МАР

КРАН

Мар-ка

РУ-САЛ-КА

МИ-ЛО

СИ-ЛА

ВИ-ЛО-ВИВ

ВО-ВА

ВА-РИ-ЛА

БУК-ВАР

БУК-ВА

МО-ВА

ВИ-МО-ВА

КУ-ПИВ

СА-ВА

СЛА-ВА

ЛО-ВИВ

ВО-РО-НА

НО-ВИ-НА

МАВ

ВО-ЛИ

ВОВ-НА

ВАН-НА

ВИ-ЛА

КА-ВУН

0-НУК

со-ро-ка

рак 

ко-ма

ру-ка

КО-МАР

О-МАР

КУ-РИ

РО-МАН

МАР-КА

РУС-ЛА-НА

У-РОК

НО-РА

РА-НО

ЛА-РИ-СА

ну-мо

Ні-на

ла-ни

ли-ла

ми-ла

 

ми-ли-ла

ла-ма-ла

на-ли-ла

о-си-ка

Ки-ли-на

ка-ли-на

но-си-мо

кли-ка-ла

ко-лис-ка

со-сис-ка

А-НА-НАС

О-ни-сим

КО-ЛОС-КИ

КО-СИ-ЛИ

Ок-са-на

А-ри-на

МО-ЛО-КО

СМО-ЛА

КЛИ-НОК

 

БА-РАН

БА-РА-БАН

КУ-БИК

РИБ-КА

БУ-БОН

СО-БА-КА

БА-НАН

БАК-ЛАН

БУК

БАЛ-КОН

БОР-СУК

КРАБ

БА-БАК

БАБ-КА

РИБ-КА

КУБ

БИК

БУЛ-КА

БАЛ-КА

БО-РИС

 

У-МО-ВА

ВИ-СО-КО

СЛО-ВО

КЛА-ВА

ВО-ВА

МИ-КО-ЛА

МА-РИНА

ВОВК

СО-ВА

СЛО-ВА

НИ-ВА

ВУ-ЛИК

КАРЛ-СОН

КО-ЛО-БОК

МИ-КОЛ-КА

РАВ-ЛИК

КЛУ-НОК

СИ-НИ

 

 

1.Лічба чисел

2.----+1=2     --- -1=2    1+1=2   2-1=1

3.картка 4-учні плескають 4 рази і навпаки

4.  2 5 1 6 4-викласти числа в порядку зростання

5.  сусіди числа 4

  Число яке слідує за числом 5

Число яке знаходиться між числами 3 і 5

Число попереднє до числа 3

Число наступне після числа 6

Наступне число за числом 4

Число яке передує числу 8

Сусіди числа 7

Число що слідує за числом 3

Числа які менші за 4

Число яке передує числу 9

Сусіди числа 8

 

6.  3+1  9-1  7-1  2+1  6+1  5-1  +1  2+1  10-3  10-2  9-2

8-1  9+1  5+1  4-1  4+1  1+1  2-1  4-1  9-1  8+1  2+4   3+3   4+3  

7. Учитель показує число,діти викладають стільки ж предметів

8.Учитель показує число./Пострибати присісти поплескати

9.  1---2                         4---3                       5---5

      6---6                         7—8                       9—8

      5---4                         2---1                        2—3

     8----9                          7---7                       6---7

     3---4                            5---6                        4---4

    9---10                           9---9                         10---9

10знайди зайвий предмет

    Кв   тр   кв   кв

   Кр    кр   кр   тр   кр

Тр   тр   тр   кв   тр

11.  встав числа  1---345   123---5    ---2345   12—45

12  назвіть числа від 1 до 10

    Назвіть найменше  число

Назвіть найбільше число

Назвіть одноцифрові числа

Назвіть двоцифрове число

13 Закінчи речення 5-це 1 і…5-це 3 і   5 це 2 і   5 –це4 і

 

  

 

 

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку