Мордовцева Тетяна Володимирівна-вчитель-методист
вищої категорії Пісківської ЗОШ І-ІІІ ст.
ПІЗНАВАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
РАНКОВЕ КОЛО
-Доброго ранку!Бажаю всім гарного настрою!
-Другу руку простягни,посмішку усім пошли.
Добрий ранок!Добрий день!Зустріч нашу розпочнем.
-Діти,чи готові ваші очі до уроку?Підморгніть мені.
Чи готові ваші вушка слухать мене?Покажіть,як ви мене слухаєте.
Чи готові ваші ручки писати в зошиті?Поплескайте.
-Покажіть,як правильно сидіти за партою.
Як правильно тримати олівця чи ручку?
-Ми починаємо урок.А ми на уроці
Уважні Розумні Організовані Кмітливі
-У мене гарний настрій дуже,посміхнись і ти,мій друже!
-Яким уявляєте наш урок? У-успіх усмішка уважність
Без чого не можемо обійтися на уроці? Р-розуміння рух робота
Що несе нам літера О?О-ознайомлення організованість
Які наші очікування від уроку?К-користь
УРОК
Голова-щоб думати
Вуха-щоб чути
Очі-щоб усе бачити
Руки-щоб писати, все робити
Серце-щоб усе відчувати і сприймати
Наш девіз Граючись-навчаємось!
РОБОТА З ЦЕГЛИНКАМИ
-Оберіть цеглинку,яка на вашу думку видається найвеселішою.
-Оберіть цеглинку,яка здається сумною.Додайте ще цеглинку,щоб розвеселити сумну цеглинку.
-Пригадайте ситуації,коли вам було сумно.А весело?
-Підніміть зелену цеглинку ті діти, які хочуть вивчати букву----
-----------------------------------які хочуть навчатися друкувати літеру-----
-Якщо у слові ви чуєте перший звук голосний-підніміть червону цеглинку.
Якщо 1 звук приголосний-синю : школа Вадим осінь дорога автомобіль Антон урок перерва
ЧИСТОМОВКИ
Ка-------у мене болить/рука/
Ар-------загудів/комар/
Да-----чиста у річці/вода/
Ам----гарно там купатись нам.
Ма------йде до нас мама.
Мо---молоко п ‘ємо.
Ми----будемо здорові ми.
Лі---відлетіли журавлі.
Ли----дні осінні надійшли.
Ло---білка стрибнула в дупло.
Ел---стукає дятел.
Жку-жку-журавлик у лужку.
Тку-тку- голуб залетів у клітку.
Гур-гур-залетів снігур.
На---ми пізнаємо лина
Не---яблуко смачне
Ні--- сонце у вікні
Ни---червоні кавуни.
Са---смачна ковбаса
Си—води мені принеси
Су---заплету собі косу
Се---яблук мама принесе
Ока----скрекоче щось сорока
Ак-ак-на ворону схожий грак
Ан---у лісі є фазан
Ак----шпаківню любить шпак.
Ра---рада дітвора
Ру---рака в руки я беру
Ри-чітко говори
Ро—принеси відро
БУ----зелені боби
Бі---я скажу тобі
Ав-ав-не лови гав
Ва—книжка нова
Ув—новину почув
Ов---накололи дров
Ив—я квіти полив
Ви---чорні брови
ПАЛЬЧИКОВА РОЗМИНКА
-Добрий день,добрий день!- пальчики сказали.
Ми сьогодні всіх дітей зранку привітали.
-Олівець в руці качаю,поміж пальчиків кручу.
Неодмінно кожен пальчик буть слухняним я навчу.
СКОРОМОВКИ
-В лісі лиса лось зустрів
Лис до лося засвистів.
-Лиса з лісу у село кукуріку! Занесло.
Заглядає лис у вікна:де ж це півень кукуріка?
-Ромашки рвати ми ходили над річкою в рясній траві.
І раптом равлика зустріли із ріжками на голові.
Зі сметаною в обід дерунів об’ ївся дід.
Да-да-да,ді-ді-ді-дерунів об’ ївся дід.
-Квочка мати по порядку курчаток вивела на зарядку
І за нею малюки роблять вправи ось такі
1-2-3-4- кицю грамоті учили
Не читати,не писати, а за мишками ганяти.
-1-2-дерева 3-4-вийшли звірі 5-6-пала лист 7-8-птахи в лісі
9-10-це сунички підвели червоні личка.
-Сів шпак на шпаківню заспівав шпак півню
Ти не вмієш так.як я.Так,як ти- не вмію я.
-Ішла баба дубнячком-зачепилась гапличком.
Сюди смик-туди смик- відчепися мій гаплик.
-Тупу,тупу ведмежата.Йдуть по мед вони,малята,
А на них напали оси-не прогнати їх ще досі.
-Шишка впала-не розбилась.
Шишка в траві закотилась.
=Тихесенько котик крадеться,мишку може він діждеться.
Мишка з нірки вибігає-котик її наздоганяє.
Бігав-бігав-не догнав.Спотикнувся і упав.
ЧАРІВНА ТОРБИНКА
ГРА ТАК ЧИ НІ?
-Слово Тетяна пишеться з великої літери.
-У слові лелека 2 звука л.
Лев -це тварина.
-Сьогодні всі діти старанно вивчали букву-----------------
-У слові сонце перша буква с.
У слові слон є два звуки с.
У слові сир 3 звуки .
У слові Сашко є звуки с а о.
Слово котик має 3 склади.
Слово кіт має 1 склад.
Слово мишка має 3 склади.
Слово миша має 6 слові є наголос.
У слові урок наголошений 2 склад.
У кожному складі є наголос.
Їжачок назбирав яблучок.Це речення складається з 4 слів.
На вікні лежить килим.
На стелі висить шафа.
Диван стоїть у ванній кімнаті.
ГРА «ЛАНЦЮЖОК»
МИША-ШАПКА-КАРТИНА-НАМИСТО
Гра «ПОДУМАЙ,НЕ ПОСПІШАЙ»
Л о л а-Лола л и л а-лила м а м а-мама
ГРА ХВОСТИКИ
Ліній/ка/ соро/ка/ біл/ка/ коро/на/ воро/на/ перли/на/ стежи/на/ ожи/на/
Ми лісочком йшли.Грибочок знайшли.
Нагнулись,підняли, у кошик поклали./малинку../
ГРА» ЖИВІ СЛОВА»/СКЛАСТИ РЕЧЕННЯ ЗІ СЛІВ,СКІЛЬКИ ВИЙШЛО УЧНІВ/
БИНТ БРІД
Б |
о |
р |
и |
с |
о |
м |
и |
м |
у |
г |
м |
б |
м |
б |
д |
м |
а |
м |
о |
а |
м |
м |
м |
т |
н |
м |
м |
м |
а |
Борис риба мамо
СКЛАДОВИЙ АУКЦІОН
Ді-/дірка діжка дітвора/
Де-/дерево десять дельфін
До-/домівка добро дощик
Да-
Данило Даша Давид
Ду-/дубок душ думка
Встав літеру
Ли-а -арк -аркан -іоск
Збери слово
лікат
ВЕСЕЛА СКРИНЬКА/прочитати слова/
БУКВЕНА МАТЕМАТИКА
КІ+ШКА=КІШКА
-Скласти речення про те,що можна побачити в небі.
Кого можназустріти в лісі.
За чим спостерігають на стадіоні.
Хто лікує людей.
Що рухається на дорозі.
ГРА « ВГАДАЙ ПРЕДМЕТ ЗА ОЗНАКОЮ»
Круглий,великий,гумовий/м’ яч/.
Білий пухнастий холодний /сніг/.
Руда хитра хвостата/лисиця/.
Прозора чиста джерельна /вода/.
Довга солодка оранжева/морква/.
Білокора зелена кучерява/береза/.
Новий багатоповерховий /будинок/.
Сірий куцехвостий полохливий/заєць/.
Літає дзижчить кусає/комар\.
Скаче бігає ірже /кінь/.
Ходить мукає пасеться/корова/.
ГРА «ЗАГУБИЛОСЬ СЛОВО»
НАСТАВ осінній/день/
Випав рясний/дощ/
ХТО МОЖЕ ВИКОНУВАТИ ТАКІ ДІЇ?
Співає/мама артист соловейко/
Гуде /машина поїзд джміль вітер/
Стрибає /зйчик петашка коник дитина/
Працює/людина комбайн дятел бджілка/
З літер скласти слово
З складів скласти слово
Ось і дзвоник пролунав
Він мені і вам..
Що урок вже час кінчати,
Треба йти…./відпочивати/.
ма-ли-на ма-нул ла-ма мул ли-мо-ни ка-са сан-ки о-са сом сум-ка мир око ко-са ко-кос ко-лос сир КИ-ЛИМ
|
МЛИН ЛИН ЛИС КЛИН МАК КЛАС САМ СУМ СОН НАС НАМ Клим но-си са-ни смо-ла мо-ло-ли КОС-МОС КО-НИК Клим-ко |
СА-ЛО СО-ЛО СА-МА СО-МИ ЛИ-МОН Мак-сим СУМ-НО СКЛА-ЛА РА-НОК КРА-СА СО-РО-КА А-КУ-ЛА КО-САР РУ-ЛОН КО-МАР КРАН Мар-ка РУ-САЛ-КА МИ-ЛО СИ-ЛА |
ВИ-ЛО-ВИВ ВО-ВА ВА-РИ-ЛА БУК-ВАР БУК-ВА МО-ВА ВИ-МО-ВА КУ-ПИВ СА-ВА СЛА-ВА ЛО-ВИВ ВО-РО-НА НО-ВИ-НА МАВ ВО-ЛИ ВОВ-НА ВАН-НА ВИ-ЛА КА-ВУН 0-НУК |
со-ро-ка рак ко-ма ру-ка КО-МАР О-МАР КУ-РИ РО-МАН МАР-КА РУС-ЛА-НА У-РОК НО-РА РА-НО ЛА-РИ-СА ну-мо Ні-на ла-ни ли-ла ми-ла
|
ми-ли-ла ла-ма-ла на-ли-ла о-си-ка Ки-ли-на ка-ли-на но-си-мо кли-ка-ла ко-лис-ка со-сис-ка А-НА-НАС О-ни-сим КО-ЛОС-КИ КО-СИ-ЛИ Ок-са-на А-ри-на МО-ЛО-КО СМО-ЛА КЛИ-НОК
|
БА-РАН БА-РА-БАН КУ-БИК РИБ-КА БУ-БОН СО-БА-КА БА-НАН БАК-ЛАН БУК БАЛ-КОН БОР-СУК КРАБ БА-БАК БАБ-КА РИБ-КА КУБ БИК БУЛ-КА БАЛ-КА БО-РИС
|
У-МО-ВА ВИ-СО-КО СЛО-ВО КЛА-ВА ВО-ВА МИ-КО-ЛА МА-РИНА ВОВК СО-ВА СЛО-ВА НИ-ВА ВУ-ЛИК КАРЛ-СОН КО-ЛО-БОК МИ-КОЛ-КА РАВ-ЛИК КЛУ-НОК СИ-НИ
|
1.Лічба чисел
2.----+1=2 --- -1=2 1+1=2 2-1=1
3.картка 4-учні плескають 4 рази і навпаки
4. 2 5 1 6 4-викласти числа в порядку зростання
5. сусіди числа 4
Число яке слідує за числом 5
Число яке знаходиться між числами 3 і 5
Число попереднє до числа 3
Число наступне після числа 6
Наступне число за числом 4
Число яке передує числу 8
Сусіди числа 7
Число що слідує за числом 3
Числа які менші за 4
Число яке передує числу 9
Сусіди числа 8
6. 3+1 9-1 7-1 2+1 6+1 5-1 +1 2+1 10-3 10-2 9-2
8-1 9+1 5+1 4-1 4+1 1+1 2-1 4-1 9-1 8+1 2+4 3+3 4+3
7. Учитель показує число,діти викладають стільки ж предметів
8.Учитель показує число./Пострибати присісти поплескати
9. 1---2 4---3 5---5
6---6 7—8 9—8
5---4 2---1 2—3
8----9 7---7 6---7
3---4 5---6 4---4
9---10 9---9 10---9
10знайди зайвий предмет
Кв тр кв кв
Кр кр кр тр кр
Тр тр тр кв тр
11. встав числа 1---345 123---5 ---2345 12—45
12 назвіть числа від 1 до 10
Назвіть найменше число
Назвіть найбільше число
Назвіть одноцифрові числа
Назвіть двоцифрове число
13 Закінчи речення 5-це 1 і…5-це 3 і 5 це 2 і 5 –це4 і