Інтегрований урок 1 клас (ТЕО+СЗО) Тема тижня. Наш клас
Тема. Дорога до школи. Аплікація «Автомобіль»Очікувані результати:
- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]
- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу [2 ТЕО 1-1.4-4];
- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею та ножиць) [2 ТЕО 2-4.3-1];
- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]
- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];
- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];
- підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2];
- описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4];
Дата __________ Номер уроку ___________ Інтегрований урок 1 клас
Тема тижня. Наш клас
Тема. Дорога до школи. Аплікація «Автомобіль»
Мета: дати поняття про те, що безпечний шлях — це найкращий шлях до школи.
Вчити дітей орієнтуватися у довкіллі і вміло обирати конкретний маршрут. Розвивати навички свідомого користування Правилами дорожнього руху. Виховувати у дітей бажання бути уважними на вулицях і дорогах.
Освітні галузі:
Формувати групи компетентностей:
-Підприємницьку компетентність для проектування власної професійної
діяльності відповідно до своїх схильностей;
-Компетентність спілкування державною мовою для усного та письмового
оперування технологічними поняттями; для правильного використання термінологічного апарату, спілкування під час пояснення навчального матеріалу; популяризувати Конвенції ООН з прав дитини;
- Компетентність загальнокультурної грамотності шляхом ознайомлення з
творами мистецтва та самостійного створення мистецьких творів.
Очікувані результати:
- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]
- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу [2 ТЕО 1-1.4-4];
- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею та ножиць) [2 ТЕО 2-4.3-1];
- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]
- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];
- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];
- підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2];
- описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4];
Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,
відеоматеріали, кольорові олівці та фломастери.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Психолого-емоційне налаштування
https://www.youtube.com/watch?v=nh8LYzpEV8M
ІІ. Етап цілепокладання
Щодня вранці ти йдеш до школи і після уроків повертаєшся додому. На твоєму шляху можуть траплятися небезпечні місця - дороги, будівельні майданчики, каналізаційні люки тощо. Ці перешкоди вимагають від тебе уваги та обережності.
Правила дорожні знаю,
Їх виконую завжди.
Знаки па ходу читаю,
Щоб не трапилось біди.
В школу свій маршрут долаю,
Шлях, що вдало вибрав я.
Він безпечний, я це знаю,
Знає це й моя сім’я.
І дорогу переходжу
Тільки там, де перехід.
І на все я час знаходжу,
На навчання і похід.
Основне — це дисципліна,
І тоді біда мине.
Знати треба неодмінно,
Що життя — це головне!
ІІІ. Етап цілереалізації
Життя людини, її здоров’я — це головне. У кожної людини воно одне. Втратити здоров’я або життя дуже просто і легко, а от повернути його назад іноді буває неможливо. Тому про це треба завжди пам’ятати. Кожен з вас іде вранці до школи, а після уроків повертається додому. Це — дорога до школи. Вибір такої дороги треба обдумати і обговорити з дорослими, щоб вони знали, де вас зустрічати, коли виникне потреба. Дорога ця повинна бути якомога безпечнішою, щоб по можливості не переходити вулицю або переходити її найменшу кількість разів по підземному чи регульованому переходу, щоб була ця дорога освітлена і люки всі були міцно закриті, а у дворах не було бродячих собак. Як же вибрати саме такий безпечний маршрут? Виявляється, що просто. Кілька разів треба з мамою або татом пройти до школи різними маршрутами, підрахувати, скільки часу йде на кожен з них, які перешкоди трапляються на шляху, скільки разів ви переходите дорогу і чи можна цього уникнути і т. д. Тоді вибираєте найбезпечніший маршрут і ходите лише ним, щоб батьки знали, де вас зустрічати, коли раптом ви затримаєтеся у школі. Безпечна дорога — це життєва необхідність. І ваш маршрут повинні знати найближчі люди, щоб у разі необхідності надати допомогу.
Любіть себе та інших поважайте,
Своє життя й здоров’я бережіть.
І правильну дорогу вибирайте,
Якщо до старості бажаєте дожить.
Щоб не спізнитись — ви не поспішайте.
Раніше вийдіть, щоб спокійно йти.
А по дорозі рот не роззявляйте,
Щоб і життя, й здоров’я зберегти.
Бо їде транспорт, всюди перехожі.
Хтось на роботу, хтось з роботи йде.
Чи сіє дощ, чи дні стоять погожі,
А рух не зупиняється ніде.
Летять машини, швидкість в них висока.
Миттєво транспорт цей не зупинить.
І хоч дорога, може, й не широка,
Та через неї, діти, не біжіть.
Спіткнутись можна чи перечепитись...
Летять машини, вам несила встать.
Автомобіль не може зупинитись,
Страшне нещастя може вас спіткать.
Дорогу виберіть до рідної вам школи,
Щоб світлою й безпечною була.
І навпростець теж не ходіть ніколи,
Собі й нікому не бажайте зла.
Перегляд відеоматеріалів
Поетична хвилинка
Надворі зима чи спека,
Знай: дорога — небезпека!
А тому про себе дбай,
Добре правила вивчай!
Хочеш все в житті встигати,
Треба дисципліну мати.
Більше діла — менше слів!
От дивись і все успів.
По дорозі йдеш до школи,
Не лови ворон ніколи.
А завжди подумай ти.
Як дорогу перейти.
І ніколи не біжи,
Завжди з розумом дружи.
Про своє життя подбай,
Тому Правила вивчай.
Якщо ти не вивчив вірша —
Це для тебе трохи гірше,
А як Правил ти не знав,
То вважай, що вже пропав.
Злая доля не мине,
А життя у всіх одне.
Тому думай, як робити,
Щоб свій вік не вкоротити.
Практична робота
Пропоную нам також стати вправними автомобілістами. Давайте виготовимо аплікацію «Автомобіль».
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
А зараз спробуємо скласти вірш. Останнє слово в другому рядочку добирайте в риму за змістом.
Щоб на дорогах жертвою не стати,
Потрібно Правила ... (вивчати).
Тож знати треба сину й доні,
Що рух у нас ... (правосторонній).
І пам’ятайте в чому справа:
Всім рухатися треба ... (справа).
Де по дорозі мчать машини,
То це ... (проїжджа) є ... (частина).
А де прогулюються пари,
Де люди йдуть — це ... (тротуари).
На гальма вже натис водій,
Машина мчить — шлях ... (гальмівний).
Машину раптом не спинити.
Це ви повинні ... (розуміти).
Дорогу не перебігайте,
А краще трішки ... (зачекайте).
Щоб не було нікому шкоди,
Завжди ідіть на ... (переходи).
І теж хвилинку зачекайте,
І не біжіть,... (не поспішайте),
Бо завжди той, хто поспішає,
Усіх смішить і... (звеселяє).
Самому ж не до сміху буде,
Над ним сміятимуться ... (люди).
Та щоб у світі добре жити,
То треба Правила ... (учити)
Й виконувати їх завжди,
Тоді не трапиться ... (біди).