26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Урок на тему: "Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з’єднання окремих частин виробів. Практична робота: виготовлення прикрас із паперу"

Про матеріал

Конспект уроку для 1 класу на тему: "Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з'єднання окремих частин виробів. Практична робота: виготовлення прикрас із паперу"

Перегляд файлу

Тема: Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з’єднання окремих частин виробів. Практична робота: виготовлення прикрас із паперу.

Мета: Навчити працювати учнів з прийоми роботи з папером; навчити різними способами з’єднувати окремі частини паперу.

Розвивати вміння працювати з ножицями, папером, клеєм; розвивати охайність, самостійність.

Виховувати працьовитість, естетичні почуття.

Обладнання: презентація, ножиці, клей, папір, роздатковий матеріал, серветки.

Тип уроку: комбінований.     

Хід уроку

  1. Організація навчальної діяльності учнів

(Дивлюся, чи все готове до уроку)

  • Ось дзвінок нам дав сигнал.

     Працювати час настав.

    Тож і ми часу не гаймо

     І урок розпочинаймо.

II. Робота над новим матеріалом

  1. Оголошення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати з папером. Будемо виготовляти новорічну ігрушку. Але новий рік в нас вже минув. Тому ви створимо таку ігрушку, яку можна прикрашувати будь-що.

2. Вступна бесіда.

- За вікном – чарівна красуня-зима. Краса зимової природи надихала поетів, композиторів, художників. За допомогою пензля, художнього слова, музики вони яскраво і точно передають образи зимового ранку, і засніженого саду, і поля. Отже будьте пильними і спостережливими, вирушаймо у світ зимової краси і зимових див!

- Скажіть, як змінилася природа з приходом зими? (Все стало білим …)

- Як ви думаєте, чим може похвалитися зима? (Срібним інеєм, білим пухнастим снігом, прозорим льодом, морозним повітрям)

2. Повторення правил роботи з ножицями та клеєм.

- Ми будемо працювати з клеєм, ножицями.

- Згадуємо правила роботи з ножицями та клеєм.

Правила користування ножицями

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.

Правила користування клеєм

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

 

Фізкультхвилинка

  • Щоб ви трішки відпочили, виконаємо фізкультхвилину. Встаньте, вийдіть трішки із за парт і повторюйте рухи за мною.

Щось не хочеться сидіти,

Треба трішки відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

До сусіда посміхнись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Вище руки підніми

І спокійно опустіть.

Плесніть, діти, кілька раз.

За роботу — все гаразд.

ІІІ. Демонстрація та аналіз зразка

(показую зразок)

- Діти, зверніть увагу на зразок. Це бурулька. Ми з вами спробуємо її відтворити.

- Відкрийте ваші альобоми на с. 30.

  Інструктаж

  •       Підготуй аркуш паперу квадратної форми.
  •       Зігніть його навпіл та виконайте 3 надрізи за зразком на фото 1.
  •       Розгорніть аркуш фото 2.
  •       Вирізані кутики починайте склеювати по черзі  від середини аркуша: то з одного, то з іншого боку.
  •       Приклейте нитку або стрічку.

 (Учні, виконують роботу. Спострерігаю та допомагаю)

VI. Виставка робіт

  •       Вийдіть перший ряд. Покажіть свої вироби.
  •       Який вам найбільше сподобався?
  •       Вийдіть другий ряд. Покажіть свої роботи.
  •       Який виріб вам сподобався?

(Словесно оцінюю учнів)

VIII. Приберання робичих місць

  •                  А зараз прибиріть свої робочі місця.

IX. Підсумок уроку

  •       Що сьогодні на уроці ми виконували? (Ми виготовляли бурульку)
  •       Що таке бурулька?
  •       Чим ви користувалися, щоб виготовити її.
  •       На цьому наш урок завершено. Дякую за роботу. До побачення.

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку