Інтегрований урок. "1. Турботи тварин навесні. Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами."

Про матеріал
Інтегрований урок «Я досліджую світ» ( мовно - літературна галузь)
Перегляд файлу

А.М.Катела,

вчитель початкових класів

Краснополянської ЗОШ І-ІІІ ст.

Інтегрований урок «Я досліджую світ» ( мовно - літературна галузь)                                                                    

Тиждень. Навіщо їсти?

Тема дня: Для чого людина їсть?

Тема:Турботи тварин навесні. Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами.

Мета: дослідити, які зміни відбулися у житті тварин з приходом весни, розширити знання учнів про їх турботи, розвивати спостережливість, уміння порівнювати, виховувати бережливе ставлення до тварин;

формувати в учнів потребу вивчити алфавіт та довести зручність

користуватися алфавітом в разі потреби.

розвивати зв’язне мовлення, фантазію, уяву.

виховувати культуру спілкування в групах, тактовно доводити власну

думку, якщо хтось не погоджується з нею.

Очікувані результати:

  • Сприймає монологічне висловлювання;
  • Описує тварин.
  • Розпізнає весняні зміни в неживій та живій природі
  • Висловлює свої думки.
  • Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.
  • Спілкується з учителем, однокласниками
  • Погоджується з рішенням команди
  • Співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля
  • Придумує образи і створює їх різними засобами художньої виразності.
  • Називає букви алфавіту.
  • Збирає дані, що відображають конкретну ситуацію. Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання : ноутбук, малюнки тварин, картки, прищіпки, пазли, лего, заготівка ментальних карт,  презентація, алфавіт .

              Хід уроку

І.  Ранкова зустріч «Навіщо мені їжа?»

1. Привітання

- Доброго ранку, Артемко!

- Доброго ранку, Іринко!

2.Обмін інформацією. Тема дня «Для чого людина їсть?»

а) «Мозковий штурм»

- Що ти  їв на сніданок?

- Навіщо потрібно їсти? Навіщо щодня людина вживає їжу?

- Щоб жити;

-  щоб бути здоровою;

 - щоб були сили працювати, вчитися;

-  щоб зростати.

б) Складання ментальної карти «Навіщо мені їжа?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Групова робота

- Давайте з΄ясуємо, яка їжа є корисною, пояснюючи свій вибір.

1гр. – вибирає корисну їжу, яку слід уживати щодня( овочі, фрукти, молоко, каші);

2 гр. - вибирає корисну їжу, яку слід уживати періодично (сир, м'ясо, яйця, рибу);

3гр. - вибирає їжу, яка шкодить здоров΄ю ( тістечка, торти, цукерки, чіпси, хот – доги).

  1. Крісло автора

- Розкажіть про свою улюблену страву? І чому вона вам подобається?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку.

  1. Читання за малюнками

Вранці ясне                Похожее изображениепрокинулося і

визернуло з –за      Картинки по запросу малюнок детский хмарки.

Воно    Картинки по запросу малюнок детская улибка.     Яке чудове життя!

Картинки по запросу малюнок детский пташка на гілці заспівала на гілочці Похожее изображение.

Прозора краплинка злетіла із зеленого   Картинки по запросу малюнок детский лист зеленийРозпускаються     Похожее изображение.

 

  • Коли це буває?
  • З приходом весни відбувається багато змін, зокрема у житті тварин. І сьогодні ми з вами спробуємо це з΄ясувати.
  1. Гра «Впізнай малюнок весни» та причепи прищіпку. Робота в парі.

На данном изображении может находиться: еда

  1. Гра «Так чи ні».

Я буду зачитувати твердження про ознаки весни, якщо ви згодні з ним – піднімаєте зелену цеглинку лего, якщо  «ні» - червону.

  • На вулиці потеплішало.
  • Іде сніг.
  • На річках тане лід.
  • День стає довшим.
  • Опадає листя.
  • Приліт птахів.
  • З΄являються перші проліски.
  • Пробуджуються звірі від зимового сну.

Вчитель. А які саме прикмети стосуються тварин?

ІІІ. Робота над новим матеріалом

  1. Поділ на групи
  • У мене лежать картки, виберіть ту ,яка вам більше сподобалась.

Сядьте за парти відповідно обраним карткам.

1гр. – досліджує за життям  звірів навесні

2 гр. – досліджує за життям   комах

3 гр. – досліджує за життям    птахів.

  1. Робота з підручником
  • Погляньте, на малюнок у підручнику с.48-49,яких тварин ви там бачите?
  • Хто з них належить до звірів? До птахів? До комах? Саме за турботи цих тварин за групами ви будете досліджувати.
  1. Робота в групах
  • Для кожної групи в конвертах є ілюстрації. За ними ви повинні скласти ментальну карту і ознайомити клас з  турботами тварин навесні.

( На ментальну карту наклеюють відповідні малюнки, з’єднують стрілочками ознаки тої чи іншої групи тварин)

  • А) виступ 1 групи

Висновок.

Від зимового сну пробуджуються ведмеді, борсуки, їжаки, ящірки, змії черепахи. Деякі тварини змінюють колір хутра – це заєць, білка. У багатьох звірів навесні з΄являється потомство. Дорослі звірі годують, захищають малят від ворогів.

Б) виступ 2 групи

Висновок

З теплих країв повернулися птахи. Вони будують гнізда, відкладають у них яйця та виводять пташенят.

Вчитель. Вісником весни є грак. Услід за граками прилітають шпаки, жайворонки, зяблики. Пізніше прилітають ластівка, соловей, зозуля.

В) виступ 3 групи

Узимку метелики ховалися в дуплах дерев, на горищах, у сараях. Сиділи там склавши крильця, ледь живі. Пригріло весняне сонечко і вони прокинулись. Літатимуть доти, доки не зазеленіють рослини, на яких вони відкладуть яйця.

Прокидається і мурашник. Мурашки лагодять після зими своє гніздо – дім, тягнуть якісь трісочки, шматочки кори.

ІV. Фізхвилинка

Ось до лісу йде весна.

Все довкола ожива:

Звірі прокидаються,

Квіти посміхаються,

Пташки прилітають,

Діти вибігають,

По лісу стрибають.

Усміхнися всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов΄ язково

Багато друзів у тебе буде!

V. Узагальнення та систематизація знань

1.Робота в групі

1 гр.  Гра «Посели птахів у їхні будинки» та опиши будь яку з них.

Похожее изображение                                                           Похожее изображение

Похожее изображение                                                  Похожее изображение

Картинки по запросу малюнок гнізда дятла без дятла                                      Похожее изображение

Картинки по запросу малюнок пташки ластівки міська                                  Картинки по запросу малюнок дерева з дуплом дятла

 2гр. Знайди та обведи тварин, які пробуджуються навесні? Розкажи про одну з них.

Похожее изображениеКартинки по запросу малюнок детский ящіркиПохожее изображениеПохожее изображение  


Похожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу малюнок детский змія Картинки по запросу малюнок детский жаба         Похожее изображение              Картинки по запросу малюнок детский черепаха

Картинки по запросу малюнок детский кабан                 Картинки по запросу малюнок детски зайца                    Похожее изображение

 

  3 гр. Робота з пазлами. Склади за малюнком розповідь.

 

 

Нет описания фото.

 

  1. Завдання для кмітливих. Презентація.

Прочитай уважно питання та слова на цеглинках. Покажи за допомогою лего – целинок – правильну відповідь.

  • Яка тварина побувала в космосі?(собака)
  • Кого із птахів вважають найкращим співаком?(соловей)
  • Який птах вдень спить? (Сова)
  • Яка  тварина на собі ліс носить? (олень)
  • Який птах підкидає свої яйця в чужі гнізда?(зозуля)
  • Скільки ніг у метелика?(шість)
  1. Музична пальчикова гра «В лісі» https://www.youtube.com/watch?v=KkVY_e_ayeo

VI. Введення нового матеріалу

  1. Повторення вивченого

Діти, тварини так, як і людина можуть спілкуватися за допомогою звуків. Які звуки від  тварин ви чули?

  •  Які звуки ви вивчили?
  • Що становлять звуки?
  • Що становлять букви?
  • Що становлять слова?
  • Що становлять речення?
  • Для чого нам потрібна мова?
    1. Відгадування загадки

Пропоную відгадати загадку, щоб дізнатися над якою темою будемо працювати.

Ця хатинка невеличка,

Має 33 кімнати

В кожній з них живе сестричка

Як же цю хатинку звати?

Отже ми сьогодні з вами відправляємося в гості до незвичайного будиночка. А в цьому будиночку живуть люди – невидимки, а ім'я їх Звуки. Шестеро з них – з особливими здібностями, а ось решта – були звичайнісінькими невидимками. Ви здогадалися чому мешканці не були схожі між собою?

Усі невидимки жили дружно, вміло будували своє помешкання.

Та одного ранку налетів на будинок Чаклун. Підлітаючи до кожного, він шепотів щось на вухо. І врешті звуки чомусь стали між собою сваритися. Кожен хотів жити на верхньому поверсі, бо він (поверх) був порожнім.

Та пролітала над містечком Добра Фея. Почула сварку, підлетіла, але нікого не побачила – лише звуки почула. Зацікавилася Фея: «Хто ж то свариться?» і вирішила кожному звуку надати вигляду, щоб роздивитися краще забіяк. Так із звуків утворилися букви.

Багато часу витратила Фея , але врешті всі помирилися , розділили між собою поверхи . І в знак дружби було складено вірш.

Ми - алфавіт

Ми букв сім'я

Нас 33 від А до Я

Струнко алфавіт іде

АБВГГДЕ

Далі йде рядок такий

ЄЖЗИІЇЙот

КЛМНОПР

Залишилось трохи ще:

СТУФХЦеЧе

Тут вся азбука моя

ШЩЬЮЯ

Слухання  пісні «Абеткова пісенька»

  1. Читання тексту «Алфавіт» с.70
  • Що називають алфавітом?
    1. Знайомство з алфавітом
    2. Робота над віршем Л.Біленької
  • Читання вчителем
  • Добір заголовка до вірша
  • Читання разом з другом
  • Запитання для уважного читача
  • Яка буква найперша почула шкрябання мишки?
  • Чому букви не турбували кішку?
    1. Подорож до міста «Алфавіт»
  • Ви знаєте, що букви веселі мешканці, тому вони вирішили погратися з вами у піжмурки. Вони розсипалися по лісу і загубилися – знайдіть їх та доберіть відповідно літері назву тваринки.

VII. Підбиття підсумків.

Вправа «Мікрофон»

- Що запам’яталося на уроці?

- Чи було вам цікаво працювати?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Катела Алла
Додано
29 липня 2019
Переглядів
1470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку