Інтегрований урок алгебри та початків аналізу та інформатики тему: «Графічне подання про вибірку»
Інтегрований урок алгебри та початків аналізу та інформатики на тему: «Графічне подання про вибірку»
Мета: 1) повторити та узагальнити знання учнів про перші відомості про математичну статистику, повторити поняття «статистичний аналіз даних», «вибірка», «генеральна сукупність», «розмах вибірки», «мода», «медіана», «середнє значення вибірки», «полігон», «гістограма», навчитися будувати полігони та гістограми як в зошиті, так і за допомогою офісних комп’ютерних програм Microsoft Office Excel, формувати навички розв’язування математичних завдань засобами табличного процесора;
2) розвивати аналітичне мислення, пам’ять та увагу, навички логічного мислення та самостійної роботи, розвивати вміння працювати в мережі Інтернет при розв’язанні інтерактивних завдань, показати практичне застосування табличного процесора для розв’язування математичних завдань, розвивати культуру мовлення;
3) виховувати наполегливість у досягненні мети, акуратність, охайність та вміння доводити справу до логічного кінця, формувати інтерес до вивчення математики та інформаційних технологій, формувати навички зібраності, уважності, охайності в роботі, сприяти вихованню самостійності учнів під час роботи.
Тип уроку: комбінований, інтегрований.
Обладнання: мультимедійна дошка, мультимедійний проектор, Інтернет засоби створення онлайн-завдань, комп'ютери, програмне забезпечення MsExcel, Google Classroom.
Хід уроку
Виконання вправи у Learning Apps
Якщо я скажу: Здоров’я населення оцінують за трьома показниками: показником дитячої смертності, кількості пропущених днів через хворобу, середньої тривалості життя. Вплив медицини на ці чинники не перевищує 10%, решта залежить від спадковості 20%, стану довкілля 19%, а найбільше (51%) – від нашого способу життя. А якщо я покажу ось картинку?... Тобто нам потрібно навчитися графічно зображати результати статистичних досліджень, щоб наочно подавати інформацію.
Презентація
Виконуємо вправи підручника Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика 11 клас (рівень стандарт) № 480, 483, 494, 499 , вправу у Google Classroom.
Показую кроки виконання побудови гістограми та полігона, скріншоту роботи та процес приєднання роботи до класу.
Діти виконують побудови гістограми та полігона у MsExcel та відправляють на перевірку у Google Classroom.
Статистика захворюваності на COVID - 19 2 5.01.2021-31.01.2021 в Україні
|
|||||||
|
25.01.21 |
26.01.21 |
27.01.21 |
28.01.21 |
29.01.21 |
30.01.21 |
31.01.21 |
захворіло |
2516 |
2773 |
3776 |
5529 |
5181 |
4685 |
3177 |
одужало |
5783 |
12538 |
14250 |
11946 |
11310 |
11317 |
4126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ребуси на задану тему
Опрацювати параграф 13 підручника, виконати № 489, 490, 497, 502 (Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика 11 клас (рівень стандарт)).