Інтегрований урок алгебри та початків аналізу та інформатики тему: «Графічне подання про вибірку»

Про матеріал

Інтегрований урок алгебри та початків аналізу та інформатики тему: «Графічне подання про вибірку»

Перегляд файлу

Інтегрований урок алгебри та початків аналізу та інформатики  на тему: «Графічне подання про вибірку»

Мета: 1) повторити та узагальнити знання учнів про перші відомості про математичну статистику, повторити поняття «статистичний аналіз даних», «вибірка», «генеральна сукупність», «розмах вибірки», «мода», «медіана», «середнє значення вибірки», «полігон», «гістограма», навчитися будувати полігони та гістограми як в зошиті, так і за допомогою офісних комп’ютерних програм Microsoft Office Excel, формувати навички розв’язування математичних завдань засобами табличного процесора;

 2) розвивати аналітичне мислення, пам’ять та увагу, навички логічного мислення та самостійної роботи,  розвивати вміння працювати в мережі Інтернет при розв’язанні інтерактивних завдань, показати практичне застосування табличного процесора для розв’язування математичних завдань, розвивати культуру мовлення;

3) виховувати наполегливість у досягненні мети, акуратність, охайність та вміння доводити справу до логічного кінця, формувати інтерес до вивчення математики та інформаційних технологій, формувати навички зібраності, уважності, охайності в роботі, сприяти вихованню самостійності учнів під час роботи.

 Тип уроку: комбінований, інтегрований.

Обладнання: мультимедійна дошка, мультимедійний проектор, Інтернет засоби створення онлайн-завдань, комп'ютери, програмне забезпечення MsExcel, Google Classroom.

Хід уроку

  1.  Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань.

Виконання вправи у Learning Apps

  1. Пояснення нового матеріалу.

Якщо я скажу: Здоров’я населення оцінують за трьома показниками: показником дитячої смертності, кількості пропущених днів через хворобу, середньої тривалості життя. Вплив медицини на ці чинники не перевищує 10%, решта залежить від спадковості 20%, стану довкілля 19%, а найбільше (51%) – від нашого способу життя. А якщо я покажу ось  картинку?... Тобто нам потрібно навчитися графічно зображати результати статистичних досліджень, щоб наочно подавати інформацію.

Презентація

  1.  Розв’язування задач і вправ

Виконуємо вправи підручника Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика 11 клас (рівень стандарт)  № 480, 483, 494, 499 , вправу у Google Classroom.

Показую кроки виконання побудови гістограми та полігона, скріншоту роботи та процес приєднання роботи до класу.

Діти виконують побудови гістограми та полігона у MsExcel та відправляють на перевірку у  Google Classroom.

Статистика захворюваності на COVID - 19   2

5.01.2021-31.01.2021 в Україні

 

 

25.01.21

26.01.21

27.01.21

28.01.21

29.01.21

30.01.21

31.01.21

захворіло

2516

2773

3776

5529

5181

4685

3177

одужало

5783

12538

14250

11946

11310

11317

4126

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Рефлексія

Ребуси на задану тему

  1. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 13 підручника, виконати № 489, 490, 497, 502 (Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика 11 клас (рівень стандарт)).

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку