Інтегрований урок. Дизайн і технології+ЯДС. Візит інопланетянина

Про матеріал
Під час уроку діти потрапляють у фантастичний світ космосу, закріплюють навички роботи в техниці аплікації, збагачують космічні знання, розвивають творчі здібності.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень 14. «Таємниці космосу».

Тема.  Візит інопланетянина. Створення аплікації (за зразком).

(інтегрований урок

Дизайн і технології та Я досліджую світ)

 

 

                                                       Підготувала вчитель 1 – В класу

                                                     Криворізької загальноосвітньої школи

                                                      IIII ст. №108

                                                     Дубрівна Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Кривий Ріг

2019 р.

Тиждень 14. «Таємниці космосу».

Тема.  Візит інопланетянина. Створення аплікації.

Мета: удосконалювати навички роботи з папером,  повторити прийоми різання по криволінійному контуру, закріпити навички роботи з ножицями та клеєм; поглиблювати знання й уміння з аплікаційних робіт; уточнити елементарні уявлення про космос, Всесвіт, космічні тіла;  розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, дивовижне; виховувати любов до природи,  розвивати творчі здібності, охайність у роботі, увагу, дрібну моторику пальців рук, виховувати естетичний смак, почуття дружби. 

Тип уроку: комбінований.

Освітні галузі:

  •                   технологічна;
  •                   соціальна;
  •                   здоров’язбережувальна;
  •                   мистецька;
  •                   мовно – літературна.

Предметні компетентності:

  • Вміння вчитися;
  • Компетентність спілкування державною мовою;
  • Математична грамотність;
  • Компетентність в природничих науках і технологіях;

Наскрізні змістовні лінії:

- здоров’я та безпека;

- громадянська відповідальність.

Очікувані  результати   навчання  здобувачів освіти:

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;

вирізує деталі та розміщує їх на площині;

застосовує нерозємні зєднання (склеювання);

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;

Обладнання для учнів:  альбом-посібник «Маленький трудівничок».  Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.; картки для роботи в парах, клей, ножиці, блискітки, серветки.

Обладнання для вчителя: презентація, сюжетні малюнки, руханка «Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s

 

 

 

 

Хід уроку

  1. Вступна частина.
  1. Організація класу. Емоційне налаштування

Раз, два, три, чотири, п΄ять

Космос почнемо вивчать.

В небі Сонце і планети,

Ясні зорі і комети.

Ми вітання всім шлемо –

Дружно  в космос летимо!

  1.               Мотивація навчальної діяльності. Технологія  «Асоціативний кущ». Робота в парах.

- Діти, які  асоціації викликає у вас слово «космос»? Про що ви одразу думаєте, щойно його чуєте?

- Давайте попрацюємо в парах і знайдемо ті предмети, які пов’язані з космосом. (Космонавт, ракета, Земля, гелікоптер, мікроскоп, Сонячна система, автогонщик, комета, сніжинка, пароплав, Місяць, Сонце.)

3. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»

- Скажіть, а космос - це природа?

-  Що ми називаємо природою?

-  Чи всі предмети, які ми з вами вибрали, відносяться до природи? (Ракета, зроблена руками людини).

- А якою буває природа? (Жива і нежива).

- Який предмет відноситься до живої природи? (Космонавт)

- Чому? (Як і всі представники живої природи дихає, росте, розмножується, харчується і вмирає)

  1.            Основна частина.
  1.               Розповідь вчителя

- Отже, космос – природа, це світ за межами нашої планети, його називають Всесвіт, а наша Земля – лише піщинка в ньому.

 Чи може людина жити у космосі?(Ні, крім планети Земля)

- Ось тільки-но подивіться, інопланетяни побачили нашу блакитну планету і дуже хочуть познайомитися з нами - землянами.

2.Повідомлення теми уроку

 - Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти інопланетний корабель за зразком. Відкрийте альбом на с. 38. (записати на дошці)

3.  Засвоєння нових знань

  •                 Демонстрація зразка  та аналіз практичної роботи.
  • Виріжете деталі аплікації.
  • Проріжете акуратно отвір за зображеною лінією.
  • Помістите заготовку – долоньку в отвір.
  • Приклеїте її до основи.
  • Наклеїте очі на заготовку – долоньку.
  • За бажанням можете прикрасити небо за допомогою блискіток або камінців.
  1. Інструктаж з ТБ при  роботі з ножицями та клеєм
  • Давайте пригадаємо правила роботи з ножицями та клеєм. У вас на партах є пам’ятки – підказки.

Результат пошуку зображень за запитом "правила роботи з аплікацією"

  • Підкладай папір під деталі, на який потрібно нанести клей, щоб не забруднити парту)
  • Нанеси клей на великі деталі по краю, а малі змащуй пензликом  повністю від середини до країв.
  • Залишки клею витирай серветкою.

5. Руханка «Сучасна фізкультхвилинка «AlienDance»

6. Практична робота учнів.

7. Демонстрація виробів. 

III. Підсумок уроку.

  1. Прийом «Незавершене речення»

Продовжте речення.

  • На уроці я повторив (повторила)…
  • Мені було легко виконати такі завдання…..
  • На уроці було складно …
  1. Рефлексія.
  • Покажіть за допомогою цеглинок Lego свій настрій в кінці уроку. 
  • Зелений: урок сподобався,  я впорався з усіма завданнями.
  • Жовтий: не все вдалося.
  • Червоний: було важко. Мені потрібна допомога..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загадки про космосКартинки по запросу космос картинки

D:\ЦЕПОВА. ВСЁ\2. РАНОК\0. ОНОВЛЕНИЙ   КОМПЛЕКТ БУКВАР +++\2. МАТЕРІАЛИ ДО  БУКВАРЯ\2. БУКВАРНИЙ ПЕРІОД\2. БУКВИ СОНОРНИХ. УРОКИ № 27-37\БУКВИ. ХУД. ОБРАЗИ\КОСМОС НН\depositphotos_123941378-stock-illustration-vector-illustration-cosmonaut.jpgD:\ЦЕПОВА. ВСЁ\2. РАНОК\0. ОНОВЛЕНИЙ   КОМПЛЕКТ БУКВАР +++\2. МАТЕРІАЛИ ДО  БУКВАРЯ\2. БУКВАРНИЙ ПЕРІОД\2. БУКВИ СОНОРНИХ. УРОКИ № 27-37\БУКВИ. ХУД. ОБРАЗИ\КОСМОС НН\fusee_decoupee.pngD:\ЦЕПОВА. ВСЁ\2. РАНОК\0. ОНОВЛЕНИЙ   КОМПЛЕКТ БУКВАР +++\2. МАТЕРІАЛИ ДО  БУКВАРЯ\2. БУКВАРНИЙ ПЕРІОД\2. БУКВИ СОНОРНИХ. УРОКИ № 27-37\БУКВИ. ХУД. ОБРАЗИ\КОСМОС НН\Anaisa-sol.pngМикроскоп Delta Optical Biolight 100Картинки по запросу картинка снежинка

Картинки по запросу форма автогонщика картинкаКартинки по запросу картинка вертолетD:\ЦЕПОВА. ВСЁ\2. РАНОК\0. ОНОВЛЕНИЙ   КОМПЛЕКТ БУКВАР +++\2. МАТЕРІАЛИ ДО  БУКВАРЯ\2. БУКВАРНИЙ ПЕРІОД\2. БУКВИ СОНОРНИХ. УРОКИ № 27-37\БУКВИ. ХУД. ОБРАЗИ\КОСМОС НН\images.jpgКартинки по запросу планета земля картинкаПохожее изображение

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевчук Майя Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
3741
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку