Тиждень 14. «Таємниці космосу».
Тема. Візит інопланетянина. Створення аплікації (за зразком).
(інтегрований урок
Дизайн і технології та Я досліджую світ)
Підготувала вчитель 1 – В класу
Криворізької загальноосвітньої школи
I – III ст. №108
Дубрівна Л.В.
Кривий Ріг
2019 р.
Тиждень 14. «Таємниці космосу».
Тема. Візит інопланетянина. Створення аплікації.
Мета: удосконалювати навички роботи з папером, повторити прийоми різання по криволінійному контуру, закріпити навички роботи з ножицями та клеєм; поглиблювати знання й уміння з аплікаційних робіт; уточнити елементарні уявлення про космос, Всесвіт, космічні тіла; розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, дивовижне; виховувати любов до природи, розвивати творчі здібності, охайність у роботі, увагу, дрібну моторику пальців рук, виховувати естетичний смак, почуття дружби.
Тип уроку: комбінований.
Освітні галузі:
Предметні компетентності:
Наскрізні змістовні лінії:
- здоров’я та безпека;
- громадянська відповідальність.
Очікувані результати навчання здобувачів освіти:
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих;
вирізує деталі та розміщує їх на площині;
застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання);
оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій;
Обладнання для учнів: альбом-посібник «Маленький трудівничок». Трудове навчання . 1 клас/Роговська Л.І. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.- 96 с.; картки для роботи в парах, клей, ножиці, блискітки, серветки.
Обладнання для вчителя: презентація, сюжетні малюнки, руханка «Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Хід уроку
Раз, два, три, чотири, п΄ять
Космос почнемо вивчать.
В небі Сонце і планети,
Ясні зорі і комети.
Ми вітання всім шлемо –
Дружно в космос летимо!
- Діти, які асоціації викликає у вас слово «космос»? Про що ви одразу думаєте, щойно його чуєте?
- Давайте попрацюємо в парах і знайдемо ті предмети, які пов’язані з космосом. (Космонавт, ракета, Земля, гелікоптер, мікроскоп, Сонячна система, автогонщик, комета, сніжинка, пароплав, Місяць, Сонце.)
3. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»
- Скажіть, а космос - це природа?
- Що ми називаємо природою?
- Чи всі предмети, які ми з вами вибрали, відносяться до природи? (Ракета, зроблена руками людини).
- А якою буває природа? (Жива і нежива).
- Який предмет відноситься до живої природи? (Космонавт)
- Чому? (Як і всі представники живої природи дихає, росте, розмножується, харчується і вмирає)
- Отже, космос – природа, це світ за межами нашої планети, його називають Всесвіт, а наша Земля – лише піщинка в ньому.
– Чи може людина жити у космосі?(Ні, крім планети Земля)
- Ось тільки-но подивіться, інопланетяни побачили нашу блакитну планету і дуже хочуть познайомитися з нами - землянами.
2.Повідомлення теми уроку
- Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти інопланетний корабель за зразком. Відкрийте альбом на с. 38. (записати на дошці)
3. Засвоєння нових знань
5. Руханка «Сучасна фізкультхвилинка «AlienDance»
6. Практична робота учнів.
7. Демонстрація виробів.
III. Підсумок уроку.
Продовжте речення.