Інтегрування - Українська мова, літературне читання, природознавство та основи здоров'я.
Українська мова :* знає особливості тексту розповіді; * розрізняє і визначає на слух таза способом вимовляння тверді і м'які приголосні звуки; *правильно вимовляє, читає та записує слова з м'якими подовженими приголосними звуками; * складає і записує текст-опис (3-4 речення) за інструкцією.
Літературне читання: * читає і розуміє прочитаний текст; *визначає тему і мету тексту;* запам'ятовує персонажів, послідовність подій; * висловлює оцінні судження про події, персонажів прочитаного твору; *уміє знаходити у тексті відповіді на запитання вчителя.
Природознавство: * описує ознаки осені в природі; * знає способи розмноження рослин; * пояснює значення плодів у розповсюдженні насіння у природі; * пояснює значення для людини поживних речовин; * працює з інформацією(за вказівкою вчителя).
Основи здоров'я ¨ називає продукти харчування , багаті на вітаміни; пояснює необхідність вживання корисної їжі.
Львівська спеціалізована школа І ступеня №4
з поглибленим вивченням англійської мови
Інтегрований урок
Гарбуз – господар городу
(Українська мова, літературне читання,
природознавство, основи здоров’я)
Підготувала і провела:
вчитель «вищої категорії»
Савка Неля Юріївна
Інтегрування - Українська мова, літературне читання, природознавство та основи здоров’я.
Українська мова :* знає особливості тексту розповіді; * розрізняє і визначає на слух таза способом вимовляння тверді і м’які приголосні звуки; *правильно вимовляє, читає та записує слова з м’якими подовженими приголосними звуками; * складає і записує текст-опис (3-4 речення) за інструкцією.
Літературне читання: * читає і розуміє прочитаний текст; *визначає тему і мету тексту;* запам’ятовує персонажів, послідовність подій; * висловлює оцінні судження про події, персонажів прочитаного твору; *уміє знаходити у тексті відповіді на запитання вчителя.
Природознавство: * описує ознаки осені в природі; * знає способи розмноження рослин; * пояснює значення плодів у розповсюдженні насіння у природі; * пояснює значення для людини поживних речовин; * працює з інформацією(за вказівкою вчителя).
Основи здоров’я ¨ називає продукти харчування , багаті на вітаміни; пояснює необхідність вживання корисної їжі.
Хід уроку
І. Організація класу
Привітання
Сподіваюся у вас гарний настрій і він протримається у вас до кінця уроку.
Подивись наліво посміхнись
Подивись на право посміхнись
Подивіться один на одного посміхнетесь
ІІ Актуалізація опорних знань
Сьогодні до нас завітала гостя зі своїми синами. А хто вона, послухайте.
Назвіть її синів. ( місяці) Назвіть ознаки осені.
Чому осінь називають щедрою?
Що приносить нам осінь? Який саме урожай?
Що знаємо про гарбуз?
Проблемне питання Гарбуз – ягода чи овоч?
Визначення цінних властивостей гарбуза.
*Читання вчителем до слів … пані Кукурудза затріщала і похилилась на бік…»
*Первинне обговорення;
*Читання учнями до кінця;
* словникова робота;
* Вибіркове читання;
*Визначення головних героїв та їх характеристика;
*Головна думка твору.
ІІ день
Загадка ( насіння)
(Розглядаємо і смакуємо )
Цікавинка Гарбузове насіння очищає організм від паразитів (глистів)
На партах загадка, прочитайте її і відгадку намалюйте.
На городі в холодку
сидить м’яч на ланцюжку.
Утекти б на моріжок, —
не пускає ланцюжок. (Гарбуз)
-Знайдіть і підкресліть м’які приголосні звуки. Поділіть слово сидить і пускає на склади.
- Знайдіть слово, яке відрізняється у вимовлянні і написанні від інших слів. (Насіння)
- Яке правило застосували при написанні цього слова? Назвіть ще слова на це правило.
- Асоціативний кущ «Гарбуз»
- К хв.. Перша і остання букви «сонячної ягоди» Г З
- Прочитайте вірш
Я - найстарший на городі!
Я – великий, бокастий,
Жовтогрудий і смугастий.
Я – чудовий дар осінній,
З гарним та смачним насінням.
Хто їсть кашу гарбузову,
Буде сильним і здоровим.
_ Назвіть ознаки гарбуза. Який він? Запишіть ще ознаки.
Прослуховування пісні «Ходить гарбуз по городу»
Цікавинка
Гарбузи були і є для людей і їжею, і посудом, і складом для зерна.
Цікаво, що і зараз у Середній Азії зберігають крупи і зерно у висушених гарбузах, в Молдові в гарбузах все засолюють і кажуть, що так добріше, ніж у дерев'яній кадці, африканці зберігають у гарбузах воду і вино, роблять плоти для переправи через річку і музичні інструменти. В Парагваї, де люблять парагвайський чай - мате, обов'язково п'ють через тоненькі трубочки із посудини колебас, зробленої із невеличкого висушеного гарбуза. У жовтні в Канаді широко відзначають велике національне свято - День Подяки. Особливо його шанують і урочисто відзначають переселенці з України. Так ось, за святковим столом навіть найбагатших людей, неодмінно повинен бути печений гарбуз і страви з нього. А страв з гарбуза можна зробити дуже багато, десь близько 30.
Прочитайте вірш
Трипудовий гарбуз на городі загруз.
А на цей гарбуз сів з дітьми чорногуз.
Каже він до діток:
— Сіли ми на горбок. І не знав чорногуз,
Що він сів на гарбуз. М. Стельмах
Інтерактивна гра «Знайди когось»
Робота в групі
- Складіть опис овоча ( Інструкція додається )
- Читання творів.
- Підсумок уроку
Гра «Чарівна скринька»
Яка друга назва гарбуза?
Де почали вперше вирощувати гарбузи?
Що виганяє паразитів (глисти) з організму?
При якій хворобі гарбуз шкідливий?
Що можна виготовити з сонячної ягоди?
Чому гарбуз – це лікарська рослина?
Пригощання гарбузовими стравами
Хто любить їсти овочі |
Хто бачив як росте гарбуз |
Хто любить їсти овочі |
Хто бачив як росте гарбуз |
|
|
|
|
Хто їв гарбузове насіння |
Хто любить гарбузову кашу |
Хто їв гарбузове насіння |
Хто любить гарбузову кашу |
|
|
|
|
Хто любить їсти овочі |
Хто бачив як росте гарбуз |
Хто любить їсти овочі |
Хто бачив як росте гарбуз |
|
|
|
|
Хто їв гарбузове насіння |
Хто любить гарбузову кашу |
Хто їв гарбузове насіння |
Хто любить гарбузову кашу |
|
|
|
|