Інтегрований урок "Хто створює модний одяг"

Про матеріал
У розробці вдало поєднано тему тижня 11 "Мода" з темами українськоі мови та математики. Розроблено ранкову зустріч, яка плавно переходить в урок. По темі підібрано різні дидактичні ігри.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

«Я досліджую світ»

1 клас

Тиждень 11

Тема тижня:

 МОДА

Тема дня:

Хто створює модний одяг?

 

Підготувала:

Осепчук Ольга Михайлівна


Тема: Хто створює модний одяг.

Мета: Розширити знання дітей про моду, дати поняття про професії людей, які створюють одяг. Вчити одягатися відповідно до пори року, вчити доглядати за своїм взуттям, вчити створювати ескіз моделі дитячого одягу. Закріплювати вміння порівнювати числа в межах 8, знаходити, на скільки одне число більше чи менше за інше. Повторити утворення рівностей на основі знань про склад чисел 1 – 8 . Розвивати мовлення, мислення дітей, дрібну моторику рук, пам’ять.

Завдання:

  • Заповнення щоденних новин.
  • Гра «Застібни сорочку».
  • Гра «Відгадай професію»
  • Вправа «Знаю – Хочу знати – Дізнався».
  • Вправа «Крісло автора»
  • Задача з логіки « Підбери кольори»
  • Задача на порівняння чисел.
  • Складання прикладів у межах 8.
  • Створення ескізів моделей дитячого одягу.

Очікувані результати учіння:

 уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби;

 уживає форму кличного відмінка іменника для звертання до іншої особи та ввічливі слова;

 вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;

 уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;

 вміє працювати в команді;

 висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів;

 досліджує значення нових слів;

 знайомиться з професіями дизайнера, кравця, швачки;

 читає вголос короткі тексти для здобуття інформації;

 групує предмети;

 лічить об’єкти навколишнього світу;

 вміє порівнювати числа в межах 10;

 знає склад числа 8;

 вміє визначати довжину та ширину об’єктів;

 знає літери (вивчені раніше), вміє друкувати їх;

 малює графічними матеріалам, експериментує з кольорами;

 презентує результат власної діяльності.

Обладнання:

Запис пісні «Якщо весело живеться», прищепки, 4 сорочки, карточки для гри «Відгадай професію», запис мультфільма «Курча в клітиночку», лист від курчати, ілюстрація « В ательє», ґудзики, картки для логічної задачі, розмальовка для створення модного дитячого одягу.

Перебіг заняття

  1. Ранкова зустріч.
    1.           Привітання.

Діти стають у коло , перш ніж стати беруть прищепку, якогось кольору, і разом з учителем промовляють вітання.

  • Доброго дня діти. Сьогодні ми з вами привітаємось і поцікавимось, який одяг до вподоби нашому товаришеві.
  • Доброго дня, …… , який одяг тобі подобається?
    1.           Танець « Якщо весело живеться, роби так…»
  • Щоб бути модними та красивими, давайте у танці зобразимо , хто допомагає нам такими бути.
    1.           Поділ на групи.
  • Коли ви заходили, кожен вибрав собі прищепочку, знайдіть своїх друзів, з такими ж прищепочками.
    1.           Створення тематичного ряду слів із допомогою прищепок.
  • Створіть ряд слів із елементами одягу.
  • Порахуйте, скільки у вас прищепок використано.
  • У кого найдовший ряд?
  • У кого найкоротший?
  • На скільки прищепок більше у найдовшого ряду, ніж у інших?
  • На скільки прищепок менше у найкоротшого ряду, ніж у інших?
    1.           Гра « Художник»

Один з групи «художник». Він задумав намалювати портрет з натури. Він уважно дивиться , вибирає натуру, потім повертається спиною до дітей і починає «малювати», тобто дає словесний портрет( в тому числі і в чому одягнутий), решта повинні відгадати, хто це.

  1.           Гра « Застібни сорочку»
  • Ваше завдання за 1 хвилину защіпити гудзики.
  • Хто скільки застібнув?
  • Додайте найбільше число і найменше.
  • Відніміть від найбільшого найменше число.
    1.           Щоденні новини.
  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць ?
  • Яка дата?
  • День тижня?
  • Тема тижня : МОДА.
  • Тема сьогоднішнього дня : Хто створює модний одяг.
  1. Робота над розкриттям теми заняття.
    1.           Перегляд мультфільму «Курча в клітиночку»
    2.           Вправа «Крісло автора»
  • Чому курча в клітиночку не хотіло товаришувати з іншими курчатами – у цяточку, у квіточку, у смужечку?
  • Чи буде добре, якщо всі будуть однаково одягнені й матимуть однакові зачіски?
  • Чи можна не зважати на позитивні якості людини, яка відрізняється від нас зовнішньо?
  • На що перш за все ми звертаємо увагу при знайомстві з людиною?
  • Чи можна зневажати людину за те, що вона, бажаючи підкреслити власну неповторність, обирає незвичний для нас одяг чи зачіску? Як ставитися до таких людей?
  • Як сприймати людей, які мають неохайний, брудний одяг, не доглядають своє волосся і нігті, нехтують правилами гігієни?
  • Чи можна поважати людину, яка найбільше цінує тільки зовнішність, одяг і прикраси?
    1.           Робота з «Lego system»

Складіть з «Lego system» наше модне курчатко.

  1.           Лист від курчатка в клітиночку.

Доброго дня, любі діти!

Я зрозуміло, що у кожного є свої смаки. Але, як дібрати правильно одяг?

Хто допоможе нам у цьому? Я запрошую вас у ательє.

C:\Users\VOS\Desktop\svitych-voloschenko-ya-doslidzhuyu-svit-1kl-tyzhden11.pdf - Google Chrome 2019-06-13 19.59.09.png

  • Де можна купити готовий одяг? (В магазині, на базарі).
  • Чому деякі люди хочуть пошити одяг в ательє? (Можна обрати тканину,

придумати особливий фасон, підігнати точно по фігурі).

  • У чому переваги купівлі готового одягу? А пошиття в ательє?
  • Чи бували ви колись в ательє?
  • Як ви вважаєте, який одяг доцільніше шити в ательє — повсякденний

чи святковий? Чому?

  • Скільки в ательє працівників? А скільки відвідувачів? Чи ви порахували тих, кого майже не видно? Кого більше — відвідувачів чи майстрів? На скільки?
  • Що роблять майстри?
  • З чого починається створення одягу?
  • Які заміри треба зробити, щоб пошити штанці? А сорочку? За допомогою чого

роблять заміри?

  • Подивіться, що робить закрійниця. На чому вона розташовує фігурні лекала

для викрійки? Чи врахує вона результати зроблених замірів?

  • Що використовує кравчиня у своїй роботі? Як ще називають людей цієї професії?

(Швачка).

  1.           Гра між групами «Відгадай професію».

На листочках слова : модель, кравець, швачка, модельєр.

Пантомімою треба показати іншим слово, яке витягнув.

  1. Інтеграція з математикою.
  • Курчатко з друзями дуже полюбляють рахувати і вони підготували для вас кілька цікавих завдань.
    1.           Задача на розвиток логіки.
  • Які капелюшки мають бути у пропущених клітинках?

C:\Users\VOS\Desktop\svitych-voloschenko-ya-doslidzhuyu-svit-1kl-tyzhden11.pdf - Adobe Acrobat Pro 2019-06-13 20.42.07.png

  • У курчат є 3 пари різних шортів і 3 пари різних футболок. Якими способами вони можуть скомбінувати одяг?

                                             

 

  1.           Задача на порівняння.

У модника курчатка було 8 кепок в  синю клітинку і 6 кепок в червону клітинку. Яких кепок було більше у курчатка і на скільки?

  1.           Завдання з ґудзиками на розв’язування прикладів на порівняння і склад чисел в межах 8.
  • Як ви вже помітили, наше курчатко – великий модник. Особливо він полюбляє одяг з ґудзиками. Тому він приніс вам теж різні ґудзики.
  • Полічіть усі ґудзики.
  • Полічіть тільки великі.
  • Полічіть білі (сині, зелені…).
  • Визначте, яких ґудзиків більше і на скільки?
  • Складіть  «ґудзикові» вирази:
  • До 6 додайте 2. Скільки ґудзиків стало?
  • Додайте до 5 стільки, щоб стало 8.
  • Від 8 заберіть 1 ґудзик. Скільки ґудзиків залишиться?
  1. Підсумок уроку .
    1.           Гра «Продовж речення»
  • Сьогодні ми говорили про …
  • Мені урок …
  • Мені найбільше запам’яталося…
  • Коли я виросту, я хочу обрати професію…
    1.           Розмальовка «Створи модний дитячий одяг».
  • Давайте одягнемо модно хлопчика і дівчинку за допомогою аплікації з використанням  тканини.

  1. Релакс.

Відео « 100 років розвитку моди за 100 секунд»

 

docx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
1112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку