Інтегрований урок історії та правознавства Тема уроку «Державотворчі ідеї М.Грушевського через призму Української національної революції 1917 – 1918 рр.» 10 клас профільного рівня

Про матеріал

Урок «Державотворчі ідеї М.Грушевського через призму Української національної революції 1917 – 1918 рр.» дає можливість учням повернутися до повторення таких понять, як держава, ознаки держави, національна революція, поглинути в історію українського державотворення, ознайомившись з працямиідеолога та фундатора української революції, першого президента М.С.Грушевського. В процесі уроку учні аналізують нормативно – правові акти Центральної Ради, вчаться зіставляти акти та історичне підґрунтя, робити висновки та узагальнення. Питання уроків української революції залишається актуальним,тому учні зможуть провести історичні паралелі з сьогоденням та висловлювати своє ставлення до історичних подій. Дуже важно в процесі вивчення теми показати учням необхідність наукового підґрунтя для історичних процесів і можливості еволюції поглядів в залежності від розвитку подій.

Для вивчення теми вчителем обран інтегрований урок історії та права , урок узагальнення та систематизації знань, застосування знань, навичок і умінь, урок формування життєвих, соціальних, міжпредметних компетенцій, вдосконалення умінь і навичок, з використанням інтерактивних методів, мультимедійного обладнання. Форма проведення уроку - урок - дослідження, урок – практикум , урок аналіз першоджерел, в якому використовуються традиційні, активні та інтерактивні методи навчання, які формують історичну самосвідомість і політичну культуру учнів; розвиваються вміння застосовувати отримані знання на практиці; розвивається історичне мислення за допомогою інтерактивних методів навчання, учні вчаться практично використовувати історичну літературу, документи; виховується історична та політична культура. Доцільність вибору даного типу уроку полягає в тому, що для учнів важливим є робота над понятійним апаратом, вивчення документів, , формування на цій основі історичного мислення і політичної культури.

Обраний тип і форма уроку дають можливість формування власної життєвої позиції старшокласників, громадянської, соціальної, інформаційно-комунікативної, хронологічної компетентності, виробляє в учнів переконання необхідності демократичних основ побудови держави.


zip
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
1011
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку