Інтегрований урок (математика і природознавство, читання):
"Узагальнення і систематизація знань учнів
(математика: додавання і віднімання круглих трицифрових чисел;
природа: як зберегти тепло в оселі?
читання: навичка читання вголос)"
До уроку додається презентація.
Урок цікавий, інтригуючий, базується на життєвому досвіді
Інтегрований урок (математика і природознавство, читання)
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів
(математика: додавання і віднімання круглих трицифрових чисел;
природа: як зберегти тепло в оселі?
читання: навичка читання вголос)
Мета: удосконалити вміння учнів виконувати додавання і віднімання трицифрових чисел та розв`язувати задачі, узагальнити та систематизувати знання з вивчених тем; формувати цитацьку майстерність;
розвивати самостійність, логічне мислення, математичне мовлення, увагу, спостережливість;
виховувати інтерес до навчання та бережливе ставлення до енергетичних ресурсів країни.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Вид уроку: інтегрований урок КВК.
План уроку
1 Організація класу до уроку, оголошення теми та мети уроку.
2 Математичний диктант (взаємоперевірка).
- запиши число, в якому 3 десятки та 0 одиниць;
- збільш його на 80 одиниць;
- запиши число, в якому 9 сотень та 3 десятки;
- запиши число, в якому 6 сотень, 7 десятків та 5 одиниць;
- запиши суму чисел 20 і 80;
- скільки сотень в числі 563;
- скільки одиниць в числі 184.
3 Вибір та конкурс капітанів.
4 Розв`язування рівнянь.
5 Інсценівка «Вміло поділила».
6 Конкурс художньої самодіяльності (фізхвилинка).
7 Інтеграція:
а) читання вірша та показ слайдів;
Віршик про Теплинку
Щоб у вашому будинку тепло й затишно було –
Запросіть скоріш Теплинку в своє місто чи село.
Ця Теплинка, хто ж така? – Тепла улюблена дочка.
Як Теплинці другом стати, зараз зможете узнати.
Якщо двері у будинку зачиняєте завжди,
Усміхнеться вам Теплинка: «Завітаю я сюди».
Цілі шибки у будинку, ніде протягу нема –
Вже іде до вас Теплинка, хоч на дворі і зима.
Разом мешканці будинку утеплили дах, фасад.
Стане жити тут Теплинка, бо не буде тепловтрат.
Дочитавши цю сторінку, поміркуйте ви хвилинку…
Зрозуміло, що робити, щоб в оселі теплій жити?
б) бесіда за темою природознавства та життєвої ситуації школи;
в) розв`язування задачі.
8 Конкурс знавців математики:
а) ребуси;
б) завдання з логічним навантаженням (геометричний матеріал).
9 Підведення підсумків
23 листопада
Класна робота
1 Математичний диктант
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 Конкурс капітанів
3 Розв`язування рівнянь
3 |
6 |
0 |
- |
х |
= |
1 |
2 |
0 |
+ |
3 |
0 |
|
|
|
х |
+ |
1 |
1 |
0 |
= |
1 |
4 |
0 |
- |
1 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Інсценівка «Вміло поділила»
5 Конкурс художньої самодіяльності
6 Інтеграція
Віршик про Теплинку
Щоб у вашому будинку тепло й затишно було –
Запросіть скоріш Теплинку в своє місто чи село.
Ця Теплинка, хто ж така? – Тепла улюблена дочка.
Як Теплинці другом стати, зараз зможете узнати.
Якщо двері у будинку зачиняєте завжди,
Усміхнеться вам Теплинка: «Завітаю я сюди».
Цілі шибки у будинку, ніде протягу нема –
Вже іде до вас Теплинка, хоч на дворі і зима.
Разом мешканці будинку утеплили дах, фасад.
Стане жити тут Теплинка, бо не буде тепловтрат.
Дочитавши цю сторінку, поміркуйте ви хвилинку…
Зрозуміло, що робити, щоб в оселі теплій жити?
7 Задача
І д. – 120 м фасаду
ІІ дня – ? м, на 90 м >, ніж І дня
ІІІ дня – ? м, на 40 м <, ніж ІІ дня
Скільки метрів фасаду утеплили пінопластом за три дні?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 Конкурс знавців математики
РЕБУСИ
ЗАВДАННЯ З ЛОГІЧНИМ НАВАНТАЖЕННЯМ (геометричний матеріал)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 Підведення підсумків