Інтегрований урок
2клас
(Математика. Основи здоров’я)
Вчитель: Поведа Г. П.
2019р
Математика: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії різного ступеня.
Основи здоров’я: Твоя родина
Мета: - закріплювати знання табличних прийомів множення числа 2;
- вчити розв’язувати задачі на дві дії різного ступеня;
- розширити знання про склад родини;
- вчити виконувати свої обов’язки в родині;
- виховувати бажання не засмучувати своїх рідних.
Хід уроку
І. Організація класу( психологічна установка на початок уроку)
1. – Діти, сядьте зручно. Руки покладіть на парту долонями догори. Заплющіть очі. Привітаймо природу і людей:
- Доброго ранку, ласкаве сонечко!
- Доброго ранку, життєдайне повітря!
- Доброго ранку, чиста водице!
- Доброго ранку, люди!
Розплющіть очі. Поверніться обличчям до сусіда по парті. Посміхніться. Посмішкою ви побажаєте один одному щастя, добра і здоров’я.
2. – А зараз з’єднайте слова і дізнаємося, як будемо працювати сьогодні.
працюємо правильно
відповідаємо охайно
пишемо нові знання, чудовий настрій
результат швидко
ІІ. Повідомлення теми уроку.
Наш урок поєднає математику і основи здоров’я.
ІІІ. Усна лічба.
1. У хаті Добра було світло, бо горіло 10 свічок. У віконце заглянуло Зло, від нього повіяв вітер і загасив першу і третю свічки. Скільки свічок залишилося горіти? Скільки свічок взагалі залишилося?
2. Рано - раненько родина Ковалів почала жати пшеницю. Дідусь і батько жали пшеницю серпами, а бабуся і мама зв’язували у снопи та складали у копи. Петрусь і Калинка ще маленькі. Але й вони не сиділи, склавши руки. Вони збирали колоски пшениці, які випадково випали зі снопів чи лежали на стерні. Скільки всього колосків знайшли діти, якщо Петрусь підібрав 41 колосок, а Калинка на 7 менше?
- Яка родина у Ковалів?
- А з чого ми бачимо, що вона дружна?
ІV. Робота з підручником « Основи здоров’я». (ст.63)
1. Текст « Дружна родина»
- Яка родина у Надійки?
- Який девіз у родини?
2. Корисні поради.
3. – Уявіть, що ви зі своєю родиною відправляєтесь у подорож на повітряній кулі. Можна взяти із собою п’ять предметів (виберіть: авто, кохання, гроші, багатство, іграшки, дім, здоров’я, друзі).
Раптом куля починає знижуватись. Потрібно викинути два предмети. Летимо далі. Але знову куля починає знижуватись. Треба викинути ще два предмети. Що залишите? Чому здоров’я?
4. – А як ви піклуєтесь про здоровя своїх рідних?
- А зараз виберіть необхідні відповіді у робочому зошиті, ст.25.
V. Фізкультхвилинка.
VI. 1. - А щоб не хвилювати своїх батьків ви маєте гарно вчитися, бути чемним, не засмучувати родину. А то так буває, що діти сваряться між собою, а батьки переймаються. От і у нас братик і сестричка сперечалися, хто ж правильно зробив приклади. Давайте допоможемо їм.
21 – 7 = 3 18 + 26 = 44
2 х 8 = 16 2 х 9 = 18
34 – 30 = 10 31 – 8 = 23
2 х 5 = 10 2 х 2 = 4
54 + 22 = 76 53 + 7 = 60
- Яку пораду дамо дітям?
- Як можна вирішити суперечку?
2. Робота з підручником « Математика» (ст.72).
а). №447 – коментовано
б). № 446 - задача
VII. Підсумок уроку.
- Чи сподобався вам урок? Чого навчились?
- Уявіть, що ваші рідні живуть далеко. Вам потрібно відправити смс повідомлення, у якому повідомити про те, що урок сподобався. Але треба зробити це одним словом, щоб не потратити багато грошей.