Інтегрований урок " Математика. Основи здоров'я"

Про матеріал
Інтегрований урок поєднує математику за підручником ( Богданович) і основи здоров'я - підручник ( Бех). В розробці уроку використана ігрова технологія, тестові завдання.
Перегляд файлу

 

 

Інтегрований урок

2клас

(Математика. Основи здоров’я)

 

 

 

 

 

Вчитель: Поведа Г. П.

 

 

2019р

Математика:  Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Задачі на дві дії  різного ступеня.

 

Основи здоров’я:  Твоя родина

 

Мета: - закріплювати знання табличних прийомів множення числа 2;

- вчити розв’язувати задачі на дві дії різного ступеня;

- розширити знання про склад родини;

- вчити виконувати свої обов’язки в родині;

- виховувати бажання не засмучувати своїх рідних.

Хід уроку

І. Організація класу( психологічна установка на початок уроку)

1. – Діти, сядьте зручно. Руки покладіть на парту долонями догори. Заплющіть очі. Привітаймо природу і людей:

         - Доброго ранку, ласкаве сонечко!

         - Доброго ранку, життєдайне повітря!

         - Доброго ранку, чиста водице!

         - Доброго ранку, люди!

Розплющіть очі. Поверніться обличчям до сусіда по парті. Посміхніться. Посмішкою ви побажаєте один одному щастя, добра і здоров’я.

2. – А  зараз з’єднайте слова і дізнаємося, як будемо працювати сьогодні.

працюємо                                    правильно 

відповідаємо                               охайно

пишемо                                        нові знання, чудовий настрій

результат                                     швидко

 

 

ІІ. Повідомлення теми уроку.

Наш урок поєднає математику і основи здоров’я.

ІІІ. Усна лічба.

1. У хаті Добра було світло, бо горіло 10 свічок. У віконце заглянуло Зло, від нього повіяв вітер і загасив першу і третю свічки. Скільки свічок залишилося горіти? Скільки свічок взагалі залишилося?

2. Рано -  раненько родина Ковалів почала жати пшеницю. Дідусь і батько жали пшеницю серпами, а бабуся і мама зв’язували у снопи та складали у копи. Петрусь і Калинка ще маленькі. Але й вони не сиділи, склавши руки. Вони збирали колоски пшениці, які випадково випали зі снопів чи лежали на стерні. Скільки всього колосків знайшли діти, якщо Петрусь підібрав 41 колосок, а Калинка на 7 менше?

       - Яка родина у Ковалів?

       -  А з чого ми бачимо, що вона  дружна?

ІV. Робота з підручником « Основи здоров’я». (ст.63)

1. Текст « Дружна родина»

- Яка родина у Надійки?

- Який девіз у родини?

2. Корисні поради.

3. – Уявіть, що ви зі своєю родиною відправляєтесь у подорож на повітряній кулі. Можна взяти із собою п’ять предметів (виберіть: авто, кохання, гроші, багатство, іграшки, дім, здоров’я, друзі).

Раптом куля починає знижуватись. Потрібно викинути два предмети. Летимо далі. Але знову куля починає знижуватись. Треба викинути ще два предмети. Що залишите? Чому здоров’я?

4.  – А як ви піклуєтесь про здоровя своїх рідних?

- А зараз виберіть необхідні відповіді у робочому зошиті, ст.25.

V. Фізкультхвилинка.

VI. 1. -  А щоб не хвилювати своїх батьків ви маєте гарно вчитися, бути чемним, не засмучувати родину.  А то так буває, що діти сваряться між собою, а батьки переймаються. От і у нас братик і сестричка сперечалися, хто ж правильно зробив приклади. Давайте допоможемо їм.

              https://bipbap.ru/wp-content/uploads/2018/02/student-6.gif                                        ТЕХНОЛОГИИ - Дистанционный курс "Чудесные петельки"

               21 – 7 = 3                                                             18 + 26 = 44

               2 х 8 = 16                                                              2 х 9 = 18

               34 – 30 = 10                                                          31 – 8 = 23

               2 х 5 = 10                                                               2 х 2 = 4

               54 + 22 = 76                                                           53 + 7 = 60

- Яку пораду дамо дітям?

- Як можна вирішити суперечку?

2. Робота з підручником « Математика» (ст.72).

а). №447 – коментовано

б). № 446 - задача

VII. Підсумок уроку.

- Чи сподобався вам урок? Чого навчились?

- Уявіть, що ваші рідні живуть далеко. Вам потрібно відправити смс повідомлення, у якому   повідомити  про те, що урок сподобався. Але треба зробити це одним словом, щоб не потратити багато грошей.

 

docx
Додав(-ла)
Поведа Галина
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
16 січня 2019
Переглядів
1243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку