Інтегрований урок "Назви компонентів та результатів дії віднімання. Таблиця додавання і віднімання числа 4. Розв’язування задачі на знаходження остачі.

Про матеріал
Створення умов для здобуття нових і систематизації набутих учнями знань з різних предметів; закріплювати звукове значення вивчених букв; формувати навички працювати з книжкою і текстом; повторити звуко-буквенний аналіз слів ; формувати уміння працювати з деформованим текстом.
Перегляд файлу

                           Інтегрований урок : навчання грамоти,  математики

   Тема: Назви компонентів та результатів дії віднімання. Таблиця додавання і       віднімання числа 4. Розв’язування задачі на знаходження остачі.

     Закріплення звукового значення букви  «зе».  Письмо великої букви З. Підготовчі     графічні вправи. Написання складів, слів.

Мета: створити умови для здобуття нових  і систематизації набутих учнями знань з різних  предметів; закріплювати звукове значення  вивчених букв; формувати навички працювати з книжкою і текстом;  повторити звуко-буквенний аналіз слів ; формувати уміння працювати  з деформованим текстом.

Сприяти розвитку творчих здібностей, мовлення учнів, пізнавальних інтересів, збагачувати словниковий запас, розвивати навички роботи в парі.

Обладнання : буква «З», зразок рукописної букви З; фішки для складання звукових моделей слів; картки для вправ «Читай швидко»; презентація з матеріалами до уроку.

                                                           Хід  уроку

І. Організація учнів до уроку.

1. Створення позитивного настрою

Нумо, діти, підведіться !

Всі приємно посміхніться.

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок.

І щоб він пройшов немарно,

Попрацюємо старанно.

2. Вправа « Створюю настрій»

- З яким настроєм  ви прийшли на урок? ( учні  демонструють картки із зображенням смайликів, що відображають їхній емоційний настрій )

3. Вправа «Очікування»

- Чого кожен із вас очікує від уроку ?

- Я очікую що …

- Цей урок навчить мене …

ІІ. Мотивація навчальної діяльності .

1.Вправа «Дешифрувальник»

- Сьогодні у нас буде незвичайний урок, а щоб дізнатися тему нашого уроку, вам потрібно поставити цифри у правильній  послідовності, розшифрувати тему нашого уроку.

3

1

4

2

М

З

А

И

 

  • Яке ключове слово  одержали ? (Зима)

 

2. Робота над чистомовкою.

 

 

3. Робота над скоромовкою

Летів горобець через безверхий хлівець.
Ніс четверик гороху, без червотоку,
Без червоточини, без почервоточини.

 

4. Гра « Упіймай слова зі звуком «ч»

В чаплі чорні черевички.             Чорні крильця,

Чапля чапа до водички                  Чорна спинка,

У саду живе шпачок,-                      Чорний весь, мов вуглинка

Чорна шапочка й бочок,

( Діти чують зву – плескають в долоні)

5. Відгадування загадки.

Мов зелений їжачок,

має безліч голочок.

Поспішає до оселі

в новорічні дні веселі. (Ялинка)

 

  • Побудуйте звукову модель  слова ялинка.

6. Гра « Засвіти ліхтарики на ялинці». Робота в малих групах.

На дошці  макети ялинок з написами : « Збільшити на 3», « Зменшити на 3».

Діти по черзі вписують у порожні кружечки результат, якщо хтось виконав не правильно, інший гравець команди виправляє.

7. Веселі задачі.

8. Відгадати загадки та скласти звукові моделі до слів відгадок. Технологія «Акваріум».


Що це за сіренька пташка?
Ловить гусінь і комашок,
Цвірінчить вона, стрибає,
В теплий край не відлітає.
Цей маленький жвавий хлопчик
Називається…
(Горобець)

 

Чорномазий, білодзьобий,
Він за плугом важко ходить,
Черв’ячків, жучків знаходить –
Сторож вірний, друг полів,
Перший вісник теплих днів.
(Грак)

9. Графічний аналіз великої букви З.

- Із яких елементів складається буква З ?

 Порівняйте рукописні букви З,Е,В.

  • Що в них спільного ?
  • Чим вони відрізняються ?
  • Порівняйте велику і малу букви ?
  • На що схожа буква З?

10. Пояснення написання букви З.

( мультимедійна презентація)

11. Пальчикова гімнастика.

12. Написання великої букви З. Диференційоване завдання.

     Робота за варіантами.

Обвести рядочок великої букви З.

Прописати самостійно рядочок великох букви З.

13. Робота за букварем.

1. Виразне читання тексту вчителем.

2. Словникова робота.

3. Бесіда за змістом прочитанного.

 4. Самостійне напівголосне читання учнями.

5. Читання « Ланцюжком».

6. Вибіркове читання.

14. Робота з деформованим текстом.

Розмістити і записати речення, щоб утворився зв’язний  текст.

Іринка всю зиму доглядала за пташкою.

Синичка пурхнула в кімнату.

Стояла сувора зима.

15. Письмо складів і слів з буквою З.

16. Руханка.

17.Повторення складу числа 4.

- З яких чисел  складається число 4 ?

18. Творчі завдання.

1. Закріплення написання  букви З.

2.Гра « Знайди зайве слово»

Заєць, зебра, замок, змія ( робота в парах).

19. Каліграфічна хвилинка.

1. Робота над загадкою.

Плету хлівець на четверо овець,

а на п’яту – окремо.

  • Що за хлівець ?
  • Які числа згадуються в загадці ?

Зараз запишемо ці числа. Звертаємо увагу на правопис цифр 4 і5.

2. Пояснення вчителя.

Складання таблиць додавання і віднімання числа 4.

3. Письмо трьох літер.

Зіставлення написаних літер за зразком, дописування рядка літер.

4. Розв’язування прикладів.

1+3 =          2+2 =

3+1 =          0+ 4 =

ІІІ. Заключна частина.

  1. Рефлексія . Складання  сенкану «Зима»

Зима

Сніжна, яскрава

Розважає, веселить, морозить

Яскраві розваги для дітей

Заметіль

  1. Вправа « Мікрофон»
  • Чи сподобалися завдання які виконували на уроці ?
  • Які найбільше запам’яталися ?
  • Всі завдання розв’язали, перешкоди подолали, тож мерщій, часу не гайте, що робили на уроці, пригадайте ! ( Складали таблиці додавання і віднімання числа 4, розв’язували задачі)
  • Яку букву навчилися писати?
  • З яких елементів вона складається ?
  • Для написання яких  слів нам знадобиться велика буква З ?

 

docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку