Інтегрований урок-подорож.(Математика, дизайн і технології.) Тема: Узагальнення і систематизація знань. Набуваємо досвду.

Про матеріал
Інтегрований урок-подорож.(Математика, дизайн і технології.) Тема: Узагальнення і систематизація знань. Набуваємо досвду.
Перегляд файлу

 

Інтегрований урок-подорож.(Математика, дизайн і технології.)

Тема: Узагальнення і систематизація знань. Набуваємо досвду.

Мета: закріпити, узагальнити вивчений матеріал; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виробляти навички письма вивчених цифр; розширити кругозір дитини.

удосконалювати навички розвʼязування математичних виразів;  продовжувати роботу над розвʼязуванням задач; формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес, уміння долати труднощі; виховувати акуратність, дисциплінованість; викликати почуття відповідальності, співчуття; виховувати у дітей любов до тварин, повагу до людей,позитивне ставлення до предметів.

Обладнання: мультимедійні засоби,індивідуальні картки, карта подорожі, лист.

Тема: Робота з пластиліном. Ліплення з пластиліну лісових мешканців.

Мета.Удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння визначати форму і пластику, окремих частин тіла тварини і відтворювати її образ в ліпленні; розвивати уяву, фантазію. Виховувати акуратність, старанність.

 

Обладнання. Пластилін, підкладні дощечки, стеки, аудіо- та відеосупровід.

 

Хід уроку:

1. Організаційний момент

1.1. Привітання.

1.2. Мотивація навчальної діяльності, створення психологічного настрою

- Сьогодні урок математики у нас буде незвичайний. Ви любите подорожувати?

  • - Тоді я пропоную здійснити подорож на острів Мадагаскар. Мадагаскар ― це дуже екзотичний острів. Через свою унікальність його часто називають “восьмим континентом”. Мадагаскар є чарівним островом із величезними баобабами, хорошими лемурами і китами. Сьогдні ми вирушаємо в гості до мультиплікаційних героїв: зебри Марті, лева Алекса, бегемота Глорії, жирафа Мелмана та їх нового друга з яким вони хочуть нас познайомити. А рушимо ми з вами в мандрівку на літаку .

 (стук у двері)

  • Нам прислали лист. Це від лева Алекса.
  • Що ж він написав?

«Любі учні 1-Б класу! Допоможіть, будь ласка, знайти моїх друзів. Вони пішли гуляти  і загубились на інших островах. Допоможіть їх знайти.

Лев Алекс.»

  • Ну що ж 1-Б, допоможемо?

2. Актуалізація опорних знань.

2.1.Ознайомлення з правилами.

  • Щоб вирушити на пошуки  нам необхідно ознайомитись із правилами, яких треба дотримуватись під час подорожі:

(слайд)

  1. Міркуй – швидко!
  2.  Відповідай – правильно!
  3. Не викрикуй з місця!
  4. Лічи – точно!
  5. Пиши – гарно!

2.2.Фронтальне опитування.

Щоб відчинити двері літака  потрібно виконати завдання

Гра «Мікрофон»

  • Які сусіди числа 5. (4,6)
  • Яке число отримуємо, коли до 4 додаємо 1? (5)
  • Скільки крил є в поросяти?
  • Скільки хоботів у лошати?
  • Молодці! .

3. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Робота в зошиті.(кругові приклади)

  • Щоб швидше знайти друзів АЛЕКСА нам потрібна карта. А щоб її отримати треба виконати кругові приклади.

4. Закріплення вивченого матеріалу

       4.1.Коментоване розвʼязування прикладів.

  • От ми і дістали з вами карту, де вказано розташування друзів ЛЕВА.
  • Вирушаємо ! пристебніть ремені безпеки. Вирушаємо!!!
  •  Вирушаємо рятувати жирафу Малмона. Він застряг на «Острові прикладів». Щоб його звільнити розвʼжемо приклади.

3 + 5 – 1 =

10 – 5=

1+ 5 =

10 – 5 + 4=

6 – 4 =

2 + 5 =

7 – 5 =

9 – 5 + 1=

4 + 5 – 3 =

1 +8=

5+5 – 5 =

 

 

 

4.2. Фізкультхвилинка.

 

4.3. Розвʼязування задач.

(з використанням методу «Мозковий штурм»)

Ось ми і звільнили Мелмона. Прямуємо тепер до «Острова  задач» де  ми знайдемо бегемота.

  • Увага! Задача.
  • На дні народження Марті з’їв 2 банани,
  •  Мелмон - 3 банани.
  • Скільки бананів вони зїли разом?

 

  • Що нам відомо в умові задачі?
  • Що нам треба знайти?
  • Якою дією ми її розвʼязуватимемо?

Молодці! Ви впоралися з цим завданням

Глорія знайшла 5 кокосів

Алекс – 3 кокоса

Порівняйте на скільки більше

 

  • Що нам відомо в умові задачі?
  • Що нам треба знайти?
  • Якою дією ми її розвʼязуватимемо?
  • Молодці! Ви впоралися з цим завданням.

І ми звільняємо бегемота Глорію.

4.4. Робота з геометричним матеріалом.

  • Залишилось звільнити зебру Марті, який не може вибратися з рибальської сітки. Та ця сітка незвичайна. Вона складається з геометричних фігур, які нам треба знайти і полічити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Які геометричні фігури ми бачимо?
  • Скільки трикутників?
  • Скільки чотирикутників?
  • Скільки кружечків?
  • Яких геометричних фігур більше?
  • На скільки більше ніж трикутників?

 звільняємо  друга Алекса.

4.5.Віднайди потрібний приклад.

Для того,щоб потрапити  на мадагаскар де нас чекатиме Алекс потрібно виконати ще одне завдання.

4.6.Відгадування загадки.

І останнє наше завдання.

Потрібно відгадати з ким звірі хотіли нас познайомити?

Слухаємо загадку:

Без ніг, без рук,
А по землі ходить.

Відповідь на загадку: Змія

Так, молодці!!!! Це зміючка .

Тепер вони разом будуть гратися і постараються більше не губитися.

4.7.Робота на дошці.

А тепер, щоб нам повернутися до класу необхідно знайти чарівне слово, яке чарами нас перенесе до класу.

 

1 + 2 =  

 2+ 3=

3 +3 =

2+2=

4+3=

4+5=

3-Д  4-Р     5-У   6-Ж   7-Б   9-А


Яке слово нас перенесе у клас? Що воно означає?

Давайте усі разом його вимовимо.

5Ліплення з пластиліну.

А тепер на згадку про нашу подорож, давайте зліпимо із пластиліну нового друга наших звірят.

5.1.Інструктаж з техніки безпеки

Правила роботи з пластиліном:

Розминати і розгортати пластилін потрібно на  дощечці;

Розрізати пластилін стекою;

Невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки;

Після завершення роботи з пластиліном витирати руки вологою сервет­кою;

Не бери пластилін до рота;

Не торкайся брудними руками об­личчя, очей, одягу;

Не чіпай зошити, книги, гумки — скрізь бу­дуть жирні плями;

Не розмахуй стеками, щоб не поранити себе та інших.

7.3. Самостійна робота

Вчитель допомагає індивідуально.

6. Підсумок уроку.

От ми і у класі. Вам сподобалась подорож.

Як ви гадаєте, чи добру справу ми зробили, врятувавши тварин?

А чого ми навчилися?

Що найбільше сподобалось?

За те,що ви так гарно працювали, виконали всі завдання вірно,знайшли всіх друзів, з острова Мадагаскар - вам передали золоті монети.

docx
Додано
5 лютого 2021
Переглядів
625
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку