Інтегрований урок подорож "У гості до звірів".

Про матеріал
Мета: cформувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; виховувати пізнавальний інтерес до математики. формувати в учнів уявлення про особливі ознаки звірів; про значення звірів у природі та цінність їх для людей, розвивати у дітей , мислення, вміння порівнювати, ставити запитання; виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема.   У гості до  звірів.

 Математика: Лічба в межах 20. Розв’язання задач та прикладів на додавання та віднімання.

  Природознавство:  « Звірі. Чим відрізняються звірі від інших тварин?»

   Трудове навчання: Аплікація « Ведмедик».

Мета: формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі; виховувати пізнавальний інтерес до математики.                                  

формувати в учнів  уявлення про особливі ознаки звірів; про значення звірів у природі та цінність їх для людей,

розвивати у дітей , мислення, вміння порівнювати, ставити запитання; виховувати бережливе ставлення до природи.       

Тип  уроку: комбінований                                                                         

 Вид  уроку: інтегрований, урок – подорож.                                                               Обладнання: карта уроку, ноутбук, картки із зображенням  тварин,  презентація «Тварини», підручник з природознавства 1клас (К.Грущинська  «Генеза»),  підручник з математики 1клас (М. В. Богданович, Г. П. Лишенко, К.) , альбом з трудового навчання.

 ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент.

Усміхніться дітки один одному, побажайте успіхів на день..

Ми починаємо урок, а на уроці ми…

Уважні!

Розумні!

Організовані!

Кмітливі

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  •  Сьогодні  у нас незвичайний урок. Ми  завітаємо у гості до звірів . Дізнаємося чим вони відрізняються від інших тварин, які зміни відбуваються у їхньому житті навесні. Разом з ними будемо розв’язувати приклади та задачі.

Щоб вирушити  в дорогу  спочатку послухаємо синоптиків, адже нам треба знати яка ж сьогодні погода, з’ясувати дату зустрічі із звірятами.   1хв.   

Вправа «Синоптики»

  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць? Яке число? 
  • Скільки днів у березні?
  • Який день тижня?
  • Тепло чи холодно на дворі?
  • Який стан неба?
  • Яка температура повітря?

Чи були протягом дня опади?( 1 хв.)

ІІІ. Актуалізація знань учнів

Отже діти, погода сприятлива, але прохолодна, тому я пропоную вам відпра-витись у гості.

Та подивіться, дітки, на нашому шляху стала група тварин. ( На дошці малюнки тварин)

Вправа Мікрофон « Що я знаю про тварин? ( 2 хв)

Виконайте завдання від комах.

Давайте пригадаємо , що ми знаємо про комах?(Мають шість ніг, тіло поділено на три частини: голова, груди, черевце. На голові у комах є очі, рот, вусики. За допомогою вусиків комахи відчувають запах. У них дуже добрий нюх. Це допомагає їм шукати їжу.)

 Усний рахунок.

Прочитайте приклади по різному та назвіть результат.

10+5        до 10 додати 5                   10+4    сума чисел 10 і 4                             

18-8 від 18 відняти 8             17-10   різниця чисел 17і 10

12-1          12 зменшити на 1              16-1 зменшуване 16 відємник 1  

15-1          різниця чисел 15 і 1 

19+1 19 збільшити на 1      11+1   перший доданок 11, другий 1, (2 хв)

20-1 20 мінус 1                     13+1   13 плюс 1     

Каліграфічна хвилинка

Запишіть скільки років вам виповниться через 3 роки.

Один з учнів розповідає  про  своє число за планом.

1) Назва числа.

2) Сусіди числа.

3) Склад числа.

4) Парне чи непарне число.

5) Одноцифрове чи двоцифрове. (1 хв )

Де в житті  зустрічаємо число 10?

Назвіть 10 назв птахів.   Які з них зимуючі, а які відлітають на зиму в теплий край?

- Які птахи навесні  повертаються  з теплих країв?

- Що ви знаєте про птахів?( Тіло птахів вкрите пір’ям. У них є крила і дзьоб.

Виконайте завдання від птахів.

 

 На дошці числа 18 11  15  19  20  16 13 17  12 18 14

 Розташуйте числа у порядку зростання. ( Від меншого до найбільшого). 1хв

Запишіть у зошити.

Отже , діти ми наблизилися до королівства звірів.

ІV.  Розвиток  знань учнів.

Переглянути презентацію про звірів.( 2, 5 хв)

Розповідь вчителя природознавства про звірів. Чим відрізняються звірі від інших тварин?

- Тіло тварин вкрите  шерстю і складається з голови, шиї,  тулуба і чотирьох кінцівок. Усі новонароджені звірів живляться молоком матері. Вовк, наприклад, вигодовує своїх малят молоком 4 – 6 тижнів. У зайчихи молоко дуже поживне, але вона годує зайченят лише 7 – 8 діб. Олені 4 – 5 місяців, білі ведмеді – близько року. Тому їх ще називають ссавцями. Це їх головна ознака.

 У деяких ссавців ( коні, корови, жирафи) новонароджений може всього через кілька хвилин появи на світ уже стати на ноги і самостійно пересуватися, але в багатьох інших дитинчата безпомічні і довгий час перебувають біля матері.

 ( 2 хв)

Попрацюємо в групах.

Робота в групах . 

Серед малюнків  тварин обрати  тільки звірів. (1 хв)

  • Доведіть, що ви обрали  саме звірів. (Тіло тварин вкрите  шерстю і складається з голови, шиї,  тулуба і чотирьох кінцівок.)

Молодці!

А тепер відгадайте до кого ми прийшли у гості?

В лісі він без сумки ходить ,

Яблука й гриби знаходить.

Спина - голки. Очі – намистинки,

Хто це там біля ялинки? ( Їжачок)

- Як їжачок перезимував? Спав під листям, в норах, та купами гілочок.

Діти, їжачку в лісовій школі Мудра Сова дала завдання розвязати задачу , але у нього виникли труднощі, то ж допоможемо виконати завдання.

У їжачка було 6 грибів. Він знайшов ще кілька, і стало 10 грибочків. Скільки грибів він знайшов?

- З яких частин складається задача?

Прочитайте умову. Прочитайте питання. Назвіть ключові слова. Який вид задачі?

Як знайти невідомий доданок?

Диференційовано:

І група ( с.р)  розв’язує першу задачу за планом;

ІІ група( д.р) розвязує першу  і розв’язує другу задачу за планом;

ІІІ група ( в.р) складає і розв’язує обидві задачі.( Задача 2 на аркушах паперу).

Запис задачі на дошці і в зошитах. (3 хв,)

Молодці. У гостях прийнято гостей частувати. Тому отримуйте від їжачка яблучка. Та ще запрошує нас  потанцювати, бо  рух –запорука  здоров'я та довголіття  для людини.

Фізкультхвилинка « Зайчики».

А тепер відгадайте до кого ми прийшли у гості?

Живу я глибоко в норі.

Руденька шубка в мене.

Сліди я вправно замітаю.

Як полювати - добре знаю. ( Лисичка)

Чим харчуються лисички?

У лисички теж є підручник з математики, тож разом з нею виконаємо завдання.

Робота в підручнику. Завдання на вибір учнів.

Диференційовано парами  виконати на с.99

 № 1 в.рівень:       Лесик К. Погоріла О,    Косенко І. Василенко В

№ 2 д.рівень:       Цибулько Д.  Кожемякіна С. Андрухів Я. Кіріченко О.

 №3 с.рівень.      Левченко Б.  Гойденко Р. Скамянова Е

Робота в парах.  Перевірка.

Добре виконали завдання з лисичкою. Нам час вирушати .

А хто ж тут живе, діти, треба зрозуміти.?

Намалюйте носиками букви , звуки  яких вам назву.

В, е, д, м,   і, д, мякий знак. ВЕДМІДЬ.

Де живуть ведмеді?

 Ведмідь чекає на порозі. І завдання нам приготував. Хоче отримати  подарунка від нас.  Бо в гості прийти - подарунок треба принести. Виготовимо аплікацію « Ведмедик».

Повторити правила безпеки на уроці.

Тримай робоче місце у порядку.

Уважно слухай інструктаж вчителя.

Починай роботу лише з дозволу вчителя.

Не розмахуй ножицями під час роботи використовуй їх за призначенням.

Після закінчення роботи перевір порядок на парті.

Інструктаж вчителя .

Працюватимемо в групах.  Звучить музика весняного лісу. Нежная музыка для души и ЖИЗНИ,а Пение птиц Успокаивает нервную систему.

 

Покажіть свої роботи. Ви, друзі молодці. Ведмедик задоволений вашими подарунками.

І вас пригощає цукерками. Будьте ввічливими в гостях.

Діти, незабаром настане весна , у тварин зявитьcя потомство.  

 Не шуміть в лісі. Крик і гучна музика лякають лісових мешканців, і вони можуть покинути свої житла. Не чіпайте пташині гнізда.  Головне, потрібно берегти природу і памятати просте правило:

   «Бери  тільки фотознімки, залишай тільки сліди, вбивай тільки час.»

V. Підсумок уроку.

    Назвіть:

     ознаки звірів;

     диких звірів нашого краю;

 

Продовжіть речення

 На уроці я дізнався про……

 Тепер я знаю….

 Тепер   я вмію……

      Тепер  я можу….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Косенко Олена
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку